Gestopt met de pil in december 2010 deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 6 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Sanne: Wat fijn om te horen dat het nu eindelijk goed gaat met het helmpje. En gelukkig is Levi weer opgeknapt. Wat je werk betreft, ik zou inderdaad zelf maar goed uitzoeken waar je straks recht op hebt. En wat Anouk zegt, even een tijdje niks is nu misschien wel goed voor je.

@ Anouk: Geen idee of de vloer te koud is. Misschien toch iets van een speelkleed op de grond leggen?

Weer een nacht slecht geslapen, maar verder geniet ik volop van m'n verlof. Loop elke dag even naar het dorp voor boodschapjes en verder thuis wat huishoudelijke klusjes, maar verder doe ik lekker weinig :).
    Had alleen bedacht wat vaker naar m'n moeder te gaan, maar dat gaat nu helemaal niet door m'n verkoudheid. Ze is erg vatbaar dus is dan niet handig om langs te gaan.

2. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Anouk, bekkeninstabiliteit, maagzuur, kuitkrampen.. Eigenlijk ben ik het volledig met je eens en vind ik dat als het niet koud in het huis is, de vloer vast niet ijs en ijskoud zou zijn, denk dat je moppie ook wel van een speelkleed aftijgert hihi.

LindeDD, wat rot dat je niet naar je mams kan nu! Knap maar gauw op! Over 21 dagen ben je al uitgerekend.... Gaat allemaal zo snel!

3. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    @ Anouk, hihi wij vroegen ons hetzelfde af, of de vloer idd niet te koud is. Wij hebben nu een dekbed op de grond liggen, maar daar is ie binnen mum van tijd vanaf haha dus ja echt zin heeft het niet om een speelkleed aan te schaffen. Levi zit/ligt ook altijd op de grond. En als hij het koud heeft, trek ik hem gewoon een extra vestje aan.
    Levi begint zichzelf nu overal aan op te trekken hihi zo leuk. En boos dat hij wordt als het niet lukt haha. Wel leuk om te zien.
    @ Anoniemz, wat balen zeg dat je zoveel last hebt zeg... sterkte en goed aan jezelf denken he?
    @ Linde, aah balen zeg dat je zo verkouden bent... knap idd maar gauw op zodat je naar je moeder kan. Veel beterschap!!
    Nou meiden, ik zit sinds gister weer in de ziektewet... pyscoloog heeft me aangeraden nu eerst rust te nemen en dan pas een besluit te nemen. Als ik nu een besluit zou moeten nemen, zou ik dat onverantwoord doen. Nu hopen dat ik gauw wat rust vind... nu voel ik me eigenlijk alleen maar belabberd.
    Thnx voor jullie lieve woorden allemaal. Doet me goed :)

4. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    sanne ik denk dat de psycholoog gelijk heeft. maar boven alles denk aan jezelf en aan je gezin!!!!!!

5. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Heb ik weer. Kerst in aantocht. Ik ben nooit ziek en raad eens wie er overgevend met buikpijn naar huis is gegaan??

6. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    anouk beterschap!!!!

7. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Anouk beterschap! Hopelijk weer opgeknapt met kerst!
    Sanne wat fijn dat het helmpje nu eindelijk resultaat laat zien! En wat betrefd je werk...jij bent belangrijker. Eerst jezelf en dan je werk. Weet dat uwv veel rompslomp inhoud, zit er zelf ook in, maar loop jezelf niet voorbij!
    Jolanda, wat naar zoveel klachten bij je zwangerschap. Hopelijk kun je ook nog genieten!
    Linde, de volgende in rij meid! Heerlijk he dat verlof. Heb er ook twee heerlijke weken van genoten! Ik heb zelf 's middags nog door de stad gewaggeld toen 's avonds mijn vliezen braken!! Haha!

Hier gaat het op zich goed. Robine doet het goed! Merk dat het echt slopend is om de nachten gebroken te hebben. Vannacht kwam madam om de 1,5 a 2 uur! Denk dat de regeldag is aangebroken. Nu vanmorgen wel 4 uur ertussen gehad, dus hoop dat dit het was. Het aanleggen is bij mij wel pijnlijk. Heb behoorlijke kloven, maar vind het nog zo bijzonder dat zo'n hummeltje precies weet waar ze de melk vandaan moet halen, dat ik dat er wel voor over heb. Vanmiddag haalt ml nog tepelverband om het herstel wat sneller te laten verlopen. Hopen dat het werkt!
    Nou iedereen een fijn weekend en als ik niet meer op zp reageer de komende dagen dan wens ik iedereen:

Fijne Feestdagen!!!!

Xxx

8. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    vanaf deze kant ook allemaal fijne kerstdagen!!

9. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Iets beter dan gisteren en vannacht. Buikgriep. Ook maar niet werken vandaag.

Vanaf hier ook iedereen fijne dagen.

10. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Thnx voor jullie lieve woorden allemaal.
    Vanuit hier ook hele fijne feestdagen!!

11. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Sanne,denk aan jezelf en je gezin!
    Anouk,dat is nogeens balen, het komt nooit uit natuurlijk maar uitgerekend nu zeker niet...beterschap!

Lieverd,uiteraard jullie ook fijne dagen en geniet heerlijk van jullie meisje. Lijkt me inderdaad erg pijnlijk, ga ik ook allemaal denk ik krijgen maar wat je zegt: als je dat hummeltje dan ziet, daar doe je het voor ;)!

We, voornamelijk ik, probeer te genieten van alles maar een kwartiertje in de stad was niet te doen, heb vriendlief opdracht gegeven kerstkleding te halen en hoop dat ik het wat volhoud. Ben ondertussen ook op advies van mijn fysiotherapeute opzoek naar een zwangerschapspagina bekkenband.

Alle dames, zoals ik net ook tegen Lieverd zei, hele fijne kerst dagen! Geniet van elkaar.

12. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Van mij ook fijne feestdagen voor jullie allemaal.

Hier alle boodschappen in huis met een mooie foto taart van Finn. We hebben morgen 20 eters dus dat word nog een hele klus maar wel gezellig. Meiden hij word gewoon al 1 jaar. Wat een wonder is het toch. Van zo klein naar een echte peuter!! We hebben net de slingers en ballonen opgehangen. Wat een gezelligheid.

Mijn skattie wil achter de laptop dus escusses dat ik niet op jullie berichtjes heb gereageerd

13. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    labamba alvast gefeliciteerd!!!! veel plezier morgen.
    ik mag morgen werken. gelukkig maar een halve dag. maandag nog en dan...........2 dagen weekend!!!!

14. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Labamba alvast gefeliciteerd! Wauw 1 jaar alweer! Fijne dag!

15. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Labamba.....wat gaat het snel!!!! Geniet ervan met z'n allen!!!!

16. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Hieperdepiep hoeraaaaaa!!!!! Finn 1 jaar!!!! Hele fijne dag vandaag, geniet ervan want het is toich weel heel bijzonder zo'n eerste verjaardag!!

17. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Labamba: Gefeliciteerd met Finn! 1 Jaar alweer, wat gaat dat hard!

@ Anouk: balen dat je juist nu ziek bent. Hopelijk ben je met de kerst weer opgeknapt.

18. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Hoi Meiden.

Wat een leuke en hele drukke dag. Finn is echt vreselijk verwend. Gelukkig was hij wakker toen de eerste visite binnen kwam dus kon hij rustig aan gaan wennen dat iedereen binnenkwam.

Anouk ben je alweer wat opgeknapt?

Hoe is het met de rest?

19. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Labamba: Fijn dat het zo'n geslaagde dag was!

We hebben de digitale proefdruk van van het geboortekaartje gekregen. Ik ben er helemaal blij mee! Ze gaat nu de papieren versie opsturen, daar ben ik ook wel benieuwd naar. Fijn dat dat nu ook geregeld is, dat was het enige wat nog niet rond was.

Gaan jullie nog wat leuks doen met de feestdagen?
    Wij gaan 1e kerstdag 's middags naar mijn moeder voor een kerstlunch en 2e kerstdag eten bij mijn schoonouders. Voor oud en nieuw hebben we maar geen plannen gemaakt.

Fijne feestdagen allemaal!!

20. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Heel veel plezier vanavond en lekker genieten deze kerstavond!!

Deel Deze Pagina