Hier alles goed. begint nu echt te groeien. lindedd succes met verhuizen. en dan.......heerlijk je meisje weer in huis. gefeliciteerd met robine!!!!!!!!
Hej meiden, Daar ben ik dan weer na een poosje. Hier alles goed. Nog gedeliciteerd met Robine, lieverd. Hebben jullie een leuke dag gehad? Poeh, dat verhuizen... Succes nog. Nu vast en zeker weer lekker genieten met je meisje. Meiden, ik wilde even nieuws met jullie delen. Ik ben weer zwanger nog maar heel pril maar de testen zijn allemaal positief. Ben zo blij hihi.
Dankjewel Daf, Ik voel me op zich wel goed alleen de welbekende kwaaltjes. Ben de hele dag door misselijk en moe. Maar verder is alles goed. Hoe is het met jou? Begint voor jou nu ook op te schieten.
jaja met mij gaat alles goed. rond en gezond. nee nu zonder gekheid, begint nu welecht te groeien moet ik zeggen. maar dat heeft ook wel iets. met de 20 weken echo zat hij/zij precies op dat wat het moest zijn. precies gemiddeld. we wachten af. hoop voor jou dat de kwaaltjes snel over zijn, maar ja dat heb je helaas niet in de hand. succes!!!!
Bedankt nog voor de felicitaties! Robine is lekker verwend en was een leuke dag Sanne gefeliciteerd met je zwangerschap!!! (Ik wil ook! ) Iedereen fijne kerstdagen!
Sorry late reactie. Iedereen fijne kerstdagen gehad? Ik wens jullie alvast een spetterend nieuwjaar. Dankjewel lieverd. Ik snap idd dat je ook heel graag wilt.. Ik gun het je ook van harte. Hoop dat het snel raak is. Dikke knuffel.
Meiden, ik heb net die clear blue test gedaan en er kwam te staan 2-3. Dat zou beteken dat ik nu pas 4 of 5 weken zwanger ben. Maar dat klopt niet volgens mijn eigen berekeningen. Maak me nu echt ontzettend zorgen. Had eigenlijk verwacht dat er 3+ kwam te staan. Is het maar een indicatie of hoe moet ik dit nu zien?
Hij geeft aan 2-3 weken. Is maar een indicatie. Misschien zit je net op het randje naar de 3+ Hij geeft netjes aan dat je zwanger bent dus denk dat je je geen zorgen hoeft te maken. Wanneer heb je intake?
Dankjewel voor je reactie Anouk, ik heb 14 januari intake... Duurt nog fftjes. Had net in de bijsluiter gelezen dat deze niet 100% zeker is. Je HCG schommelt nogal in de zwangerschap... Poeh, vind het wel erg spannend nu...