Pfff vandaag bij t bureau ons meisje laten wegen. Nu was ze 35gr minder dan vrijdag. Wel net geplast en weer een andere weegschaal, maar toch word ik hier zo onzeker van. Ik voed op verzoek en overdag is dattussen de 2,3 uur en snachts zit er soms4uur tussen. Dus al met al zeker 8 voedingen per etmaal. Oh ik weet t even niet meer. Begin zo aan mezelf te twijfelen! Vrijdag weer wegen en dan maar hopen dat ze is aangekomen! Sorry moest t even kwijt!
Lieverd wat vervelend dat ze niet aan komt kan me je onzekerheid voorstellen. Weeg je ook voor en na de voeding? Wij krijgen vandaag mijn moeder te eten en morgen gaan we naar mijn schoonouders. Hele fijne feestdagen.
@ Labamba, Gefeliciteerd met Finn! Alweer 1 jaar! Dat is zeker heel speciaal! Zo te lezen hebben jullie een fijne dag gehad. @ Lieverd, owh jeetje... ik snap dat je daardoor onzeker wordt... hoop idd dat ze volgende week iets aangekomen is. Succes. Nou wij zijn de eerste kerstdagen weer goed doorgekomen. Levi is ontzettend verwend door alle opa's, oma's, tantes en ooms. Hihi. Geniet van het laatste kerstdagje!
@ Lieverd: Wat vervelend zeg. Vooral omdat het je zo onzeker maakt. Sterkte! @ Sanne: Leuk dat Levi zo verwend is . Wij hebben een lekkere rustige kerst gehad. Ook erg verwend door m'n schoonouders. die hadden van alles voor de baby gekocht. En ik ben erg blij dat het bij ons geen kerstkindje is geworden, was ik toch wel even bang voor. Nu alleen oud en nieuw nog omzeilen .
@lieverd: Vervelend zeg die onzekerheid. Is ze inmiddels wel iets aangekomen? @Sanne: Heerlijk die verwennerij he! Lenthe is ook zo verwent met nieuw speelgoed. Het maakt allemaal lekker veel lawaai (vind mama leuk pfff ) maar ze vind het zelf geweldig. @Lindedd: Kan me voorstellen dat je eerste voorkeur van geboorte niet naar de kerst of oud en nieuw uit gaat. Maar als ze komt wanneer ze zelf wil hihi. Hopen dat het gewoon een januari kindje word!! Trek je het nog? Hoop dat iedereen fijne dagen heeft gehad. Hier erg gezellig. Eerste kerstdag bij mijn schoonouders. Erg druk vooral voor Lenthe ze wilde ook totaal niet slapen. Tweede kerstdag bij mijn ouders ook erg gezellig maar ook hier wilde ze door alle drukte en indrukken niet slapen. Meissie ligt nu dus heerlijk weer in haar bedje te slapen en kan mama lekker even aan haar boek beginnen dat ze met kerst heeft gehad. Oh was trouwens goed ziek. zat/zon/ma ziek op bed gelegen. Maandag mijn vriend er ook nog bij had hem aangestoken maar gelukkig bleef het bij hem bij 1 dagje. Lenthe is gelukkig gespaard gebleven. Wist niet dat je je zo rot kon voelen met een buikgriep.
Lindedd, fijn dat het geen kerstkindje is geworden. Was ik vorig jaar ook heel blij mee. Ik had liever gehad dat Finn in 2012 was gekomen maar gelukig ook niet op een feestdag. Dat had ik niet zo leuk voor hem gevonden. Anouk, Gelukkig ben je weer beter. Heb je het virus naar mij gestuurd. Ik ben de nacht van woensdag op donderdag heel ziek geworden, spugen , buikloop en koorts. Is nu al de 3e keer in een half jaar dat ik dit heb. Gelukkig voel ik me na 24 uur ongeveer te hebben geslapen weer een stuk beter. Mijn vriend is ook vrij dus die is gisteren samen met mijn moeder een kerstboom gaan kopen. En had Finn meegenoemn zodat ik in bed kon blijven en niks doen.
@ Linde, het is idd fijn dat het geen kerstkindje is geworden. Nu idd oud en nieuw nog omzeilen Ik weet uit ervaring dat dit niet zo makkelijk is. Manlief is op 31 december jarig. Het is op zich heel gezellig al die visite smiddags over de vloer alleen kun je zelf niet meer het bed induiken om wat energie op te doen voor savonds en veel mensen hebben het te druk met de voorbereiden voor savonds dus heel veel mensen komen niet. Maja, wij doen het al bijna 9 jaar zo en ik vind het wel gezellig. Het heeft op zich wel wat, maar als je dan toch mocht kiezen doe dan maar 2 of 3 januari haha. @ Anouk, fijn dat je weer opgeknapt bent. Hihi hoe meer herrie het kan maken, hoe leuker het speelgoed is he? @ Labamba, ben je weer een beetje opgeknapt? Veel beterschap iig. Ik wens iedereen alvast een hele fijne jaarwisseling. Cheers!
Ah gelukkig, Robine is 100gr aangekomen in een week tijd! Pfff wat een opluchting! Iedereen een fijne jaarwisseling!!
@ Lieverd: Wat fijn dat Robine wat is aangekomen. Hopelijk geeft het je wat rust. @ Labamba: Alweer opgeknapt? Ik heb een beetje rare nacht gehad. Was steeds niet lekker en zat regelmatig op de wc. En om een uur of 1 kreeg ik volgens mij weeen. Dit duurde ongeveer drie kwartier en heb ik verder niet gehad. Zullen die voorweeen geweest zijn? Of zal het komen omdat ik verder niet zo lekker was? Nu heb ik nergens meer last van . O, en gisteren hebben we de proefdruk van het geboortekaartje gehad. We zijn er helemaal blij mee, vind hem zo leuk geworden!
Oeeeh Linde, je maakt het idd erg spannend!! Hou ons op de hoogte he? @ lieverd, gelukkig dat Robine 100gram is aangekomen. Ik snap dat het een hele opluchting is!
@labamba: Vervelend zeg dat je ook ziek bent geweest. gelukkig weer wat beter. @lieverd: Fijn dat Robine is aangekomen. Hele opluchting weer. @Lindedd: Oeh spannend hoor het komt steeds dichter bij nu he! Vanaf hier ook iedereen een fijne jaarwisseling en veel geluk in 2013!!! Op naar 23 febr.
Lieverd, wat een fijn nieuws lekker aangekomen. Helemaal top. Lindedd, spannend zeg. ik kwam er ook pas een paar uur later achter dat ik geen urine verloor maar dat mijn vliezen gebroken waren. Ik snap je gevoel zijn dit nu weeen of............. Gisteren had ik weer een dag dat ik dacht ik ben weer aardig normaal. Dus gewoon gegeten maar dat valt me toch niet zo goed. Mijn vriend is nu ook echt ziek. Dus het houdt nog niet echt over.
He hallo iedereen! even een korte update van hier, wij zijn enorm druk met de verbouwing en werden 2e kerstdag ook nog eens ontzettend ziek en zijn daar nu nog van aan het opknappen. Afgelopen donderdag hebben wij een 4D echo laten maken, en we hebben hier zo van genoten! Vrijdags hadden we de controle bij de verloskundige en ook daar was alles goed met onze kleine man. Voorderest ben ik nog steeds verplicht veel rust te nemen om de pijn iets te omzeilen. Verder hebben wij geen nieuws en wensen wij iedereen al het goeds in 2013!! LindeDD. Spannend! als ik je ervoor niet meer spreek, zet hem op! Liefs
Jeetje, wat een zieken hier . Hopelijk is iedereen snel opgeknapt. Hier is alles rustig. Na die ene nacht geen voorweeen meer gehad. Ik wens iedereen een goede jaarwisseling en in 2013 kletsen we vrolijk verder .
Inderdaad hoop dat iedereen snel opknapt. Hier iig weer helemaal de oude. @lindedd: We wachten met spanning af. Iedereen vanaf hier ook een fijne jaarwisseling en tot 2013 allemaal!!!
He meiden, zijn jullie bekend met darmkrampen? Robine heeft er zoveel last van dat ik de wanhoop een beetje nabij ben. Gebruik infacol, maaf sinds gister lijkt t alleen maar erger te worden. Wou dat ik de krampjes kon overnemen, t doet haar echt pijn! Arm meisje!
Dames, misschien dat jullie het leuk vonden de fotos te zien van de 4D echo. was enorm leuk om mee te maken. Dames, nog een kleine 2 uur en gaan we een nieuw jaar in, hopelijk veel geluk en gezondheid voor jullie in 2013! Liefs