Gestopt met de pil in december 2010 deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 6 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    @ lieverd, ja ik was bekend met darmkrampjes. Wat wij vaak deden was fietsende bewegingen maken met de beentjes of pompende bewegingen maken met de beentjes. Of haar op de buik op je arm nemen. Bij ons hielp dat enorm. Succes. Ik hoop dat je er wat aan hebt.
    @ Jolanda, wat een mooie 4d echo's!!
    Nou hier vandaag de kerstboom opruimen en de het huisje weer lekker schoon maken. We hebben een leuke verjaardag gehad van manlief. Levi heeft enorm genoten van alle mensen en aandacht. Nu moet hij weer afkicken van alle aandacht haha.
    Maar voor iedereen een heel gezond 2013!!
    Liefs

2. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @Jolanda: Mooie foto's hoor. Leuk om te zien.

@Sanne: Leuk dat het gezellig is geweest met de verjaardag van je man.

@lieverd: Lenthe heeft het ook gehad de krampjes. Wij deden net als Sanne fietsen met de beentjes en buikje masseren. Bij Lenthe hielp het goed.

Heerlijk dat de dagen weer voorbij zijn. Ik vind de december maand heerlijk hoor, de sfeer en de gezelligheid. Maar ben blij dat het achter de rug is en ik met Lenthe weer een normaal ritme aan kan houden.
    Gelukkig heeft ze het tov kerst met oud en nieuw wel heel goed gedaan.
    We bleven bij vrienden slapen en ze ging meteen slapen en is om 12 uur niet wakker geworden van de knallen. Vervolgens sliep ze ook nog eens tot 9.00 uur uit :D.

Morgen naar het cb. Ik ben weer benieuwd!!

3. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Ik heb gelukkig geen ervaring met darm krampjes. bij Finn.

Mooie echo foto''s vind het toch altijd een beetje raar die 4d foto''s

Voor iedereen een heel gelukkig, gezond en liefdevol 2013!! xxxx

4. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Vanmorgen op het cb geweest en meissie doet het helemaal goed. Ze was alleen niet zoveel aangekomen (200 gr ipv de normale 1000 gr.) maar dat was niet erg want ze heeft genoeg spekjes voor haar leeftijd :D.
    Verder mag ze op 3 maaltijden per dag en mag ik de avond fles van half 8 laten vallen. Ben alleen bang dat Lenthe het hier niet mee eens zal zijn ;).
    Vanaf welke leeftijd ging jullie kleintje ontbijten trouwens? Lenthe is nu nog verknocht aan haar flesje en wil nog niks weten van brood/pap.

5. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Ik geef Finn nog een flesje van 150ml en een snee brood met jam als ontbijt.

6. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    @ Anouk, ik geef Levi denk ik nu 2 weken een bordje pap en dat vind hij heerlijk!
    Ff een vraagje, het cb heeft bij mij niks gezegd dag wij de laatste fles moeten laten vervallen. Hoe gaat dan jullie ritme eruit zien?
    Poeh... Wij hebben hier trouwens weer gebroken nachten. Sinds oud en nieuw wordt Levi Snachts wakker... Vanacht hebben we hem laten liggen maar ti's een stugge en blijft gewoon doorhuilen. Zodra hij de fles heeft gehad dan gaat ie pas weer slapen. Iemand tips voor ons hoe we dit aan kunnen pakken?
    Thnx alvast.

7. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Sanne84, jeee dat is niet leuk, heb helaas geen tips voor je sorry! Gaat alles verder goed met Levi?

Anouk, wat heerlijk zeg dat ze totaal niet wakker is geweest en pas om 09:00 wakker werd, dat is pas goed het nieuwe jaar in gaan haha:)

nou dames hier gaat alles redelijk, veel pijn maar begin langzaamaan te wennen aan dat ik er niets aan kan doen. We zitten sinds 2 dagen in ons nieuwe huisje en kan wel zeggen dat ik erg tot rust kom, al die stress en het gedoe om alles aan de andere kant van de stad te krijgen is niets voor mij... Gelukkig is het achter de rug en kunnen we ons volgende week volledig gaan storten op de babykamer, we kijken er enorm naar uit!

Hoe is het verder met iedereen hier, lijkt alsof ik er een paar mis of heb ik het mis?

Fijne middag nog dames.

8. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Sanne: Vervelend weer die gebroken nachten. Kan je er ook niet mee helpen helaas.

@'Anouk: Fijn om te horen dat het allemaal lekker gaat met Lenthe.

@ Jolanda: Fijn dat je lekker tot rust komt in jullie nieuwe huis. En nu lekker aan de babykamer beginnen :).

Hier alles nog steeds rustig. Morgen ben ik jarig dus ik hoop dat ze nog een paar dagen blijft zitten ;).

9. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    lindedd van harte gefeliciteerd met je verjaardag x

10. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Linde gefeliciteerd!!!

11. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @lindedd: Hertelijk gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een mooie dag van.

@Sanne: Lenthe heeft het ook een tijdje gehad dat ze snachts weer wakker werd. Geen idee waarom dat was. Misschien tandjes. Het was na een tijdje ineens weer verdwenen.
    Ons ritme word nu zo:

7.30u flesje 180+6
    9.30u fruithapje.
    Dutje tot 12.00
    13.00 boterhammetje met flesje 120+4
    14.00-16.30 dutje
    soepstengeltje of zoiets met sap.
    17.30 groente/aardappel/vlees of iets dergelijks + sap
    19.00 badje en naar bed
    Voorlopig bouwen we het flesje van 19.30 eerst af door een half flesje te geven.

Zou dat ze goed zijn??

Lenthe is momenteel wel heel erg ziekjes. Zoooo verkouden. Ze hoest de hele tijd en huilt daarna omdat het hoesten zeer doet. Ze heeft op en af koorts. Gisteravond bijna 40 graden.
    Al 2 nachten niet geslapen. Gelukkig ging het vannacht beter.

Vanmiddag nieuwjaars borrel bij mijn familie. Ik ga maar lekker alleen dan kan Lenthe lekker rusten.

12. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Bedankt voor jullie felicitaties :).

@ Anouk: Wat zielig dat Lenthe zo ziekjes is. Hopelijk knapt ze snel op.

13. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Anouk, war sneu dat ze zo ziekjes is. Kwa afbouwen je merkt het vanzelf wanneer je echt kunt stoppen. Als ze genoeg voeding over de dag hebben vervalt de laatste fles vanzelf. Tegen mij werd ook gezegd dat ik de laatste fles moest laten vervallen. Dus dat deedt ik braaf met als gevolg dat Finn savonds huilend wakker werd. Ik heb toen met het kdv overlegd en die zeiden nog te wachten met te laten vervallen. Finn is een slank kind dus geen echt baby spek. Dus kon het geen kwaad die fles te geven. Op een gegeven moment dronk hij de 180ml flessen op de dag niet meer leeg en toen heb ik de avond fles laten vervallen.

Ons schema ziet er nu al een hele poos als volgt uit.

6:30 boterham met jam en 150ml melk
    7:30 tot 9:30 slaapje
    9:45 fruit en een beker diksap of rose vice
    12:30 boterham met vleeswaren of kaas en beker 150ml melk
    13:00 tot 15:00 slapen
    15:15 koekje of liga en beker diksap of rose vice
    17:30 avondeten en dat is meestal gewoon wat de pot schaft kan aardappels met groente en vlees zijn maar ook rijst met iets van kip ofzo. Vanavond had hij hachee en morgen goulash en overmorgen snert. Wel fijn hoor dat hij zo makkelijk mee eet met de pot. En is het echt iest wat hij niet kan eten dan rijgt hij een potje olvarit.

Rond 19:00 gaat hij gewassen en al naar bed (hij gaat niet elke dag in bad maar om de dag)

14. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Linde, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!

Anouk, wat sneu dat je meisje ziek is, hopelijk knapt ze snel op, het heerst zo erg....!

15. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    lindedd gefeliciteerd!!
    ik hoop dat lenthe snel weer beter is.

16. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    @ Linde, gefeliciteerd!! Hopenlijk heb je een fijne dag gehad. Is alles nog rustig? Ben benieuwd wanneer de kleine zichzelf gaat melden hihi.
    @ Anouk en Labamba, thnx voor jullie schema.
    Ik denk dat ik het laatste flesje ook maar ga afbouwen. Levi vind die laatste fles idd ook nog veel te lekker. Wel raar dat ze bij het cb niks tegen mij hebben gezegd dat we die laatste fles konden laten vervallen. Levi heeft genoeg spekjes om bij te zetten.
    We zijn gelukkig weer sinds 2 nachten van de gebroken nachten af. Ik had nog gevoeld of Levi tandjes ging krijgen, maar kon niks voelen of zien... Hij heeft er ookal 6 dus t mag ook wel ff rustig zijn in die mond haha.
    Morgen moet ik naar de arbo arts... Zie er wel een beetje tegenop... Ik hou jullie verder op de hoogte.

17. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Sanne: Fijn dat het 's nachts weer beter gaat bij jullie! Succes bij de arbo arts morgen.

Ik heb gisteren een rustige verjaardag gehad. 's Middags zijn er wat mensen geweest en 's avonds waren we gewoon met z'n tweetjes.
    Het is nog steeds rustig hier, ben heel benieuwd wanneer het gaat beginnen.

18. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @sanne: Gelukkig slaapt Levi weer beter door nu. Suc6 bij de arboarts.

@labamba: Ik kijk het idd nog even aan met de laatste fles. Nu voorlopig een halve.

@lindedd: Ook wel eens lekker hoor een rustige verjaardag. Het gaat nu spannen bij jou! Ben benieuwd.

Met Lenthe gaat het iets beter nu. Ze heeft geen koorts meer maar snotter nog wel erg veel en is erg witjes. En tot overmaat van ramp ontdekte we vanmorgen dat ze ook nog eens 4 boventandjes heeft gekregen :$:$:$. Hebben we helemaal gemist :). Wat moet ze zich rot hebben gevoeld. Ziek en dan ook nog eens de tandjes :(.

Maar het is een bikkeltje hoor!!!

Vandaag nog lekker vrij samen met lief. Die op mijn aandringen eindelijk met het dressoir dat al 1.5 jaar (sinds dat het verpest is door de wateroverlast) in de tuin stond. En een heleboel rotzooi uit de schuur is nu ook weg gelukkig naar de stort is gereden :D:D.

Zo het was weer een heel verhaal, sorrie kan soms beetje doordraven hihi.

19. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Anouk 4 tanden !!!! Dat is echt niet mis zeg

En Levi al 6 tanden. Wat gaan die van jullie hard.

Finn heeft nu ook 6 tanden.

20. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    @ Anouk, woow ookal al 4 tanden. Soms zie je idd dingen over het hoofd. Gelukkig heeft ze zichzelf er goed doorheen geslagen.
    @ Linde, hoe is het bij jou? Nog steeds alles rustig? Goh, morgen al 40 weken zwanger. Tis snel gegaan zeg!!
    Nou, gister bij de arbo geweest en ik moet voor mezelf een keuze gaan maken hoe ik nu verder wil.
    Hier hebben we het gisteravond goed over gehad en ik ga met wederzijdse goedkeuring mijn contract laten ontbinden. Als ik denk aan mijn werk, krijg ik al de bibbers. Dus dat zegt eigenlijk al genoeg. Maandag op gesprek met mijn manager en dan laat ik het contract opstellen en deze laat ik natuurlijk goed nakijken door de rechtsbijstand en het uwv. En dan ga ik lekker solliciteren en hopen op gauw een nieuwe baan.
    Tis nu wel een risico nu de banenmarkt op zijn gat ligt, maar nu moet ik echt even aan mezelf denken...
    Wish me good luck.

Deel Deze Pagina