Oja, ik blijf dan ook hier! Ik vind het ook veelste gezellig hihi. En idd wat je zei, ik ben er dan nog niet zo lang. Maar heb wel enorme steun aan jullie en je 'kent' iedereen en weet wat er speelt. Dus ik blijf hier ook. En als er ooit een clubje komt moeders van december 2010 dan sluit ik me daarbij aan.. @ Zwabbertje, ik zie dat onze berichtjes elkaar net gekruisd zijn... wat balen!!! Ik snap je volkomen en ik ben ook heel benieuwd naar wat de dokter gaat zeggen! Ik duim iig nog steeds voor je!! Dikke knuffel voor jou!
Balen meid, had zo gehoopt dat je pos. Zou testen. Snap dat je ff afstand wil nemen. Succes en geniet van vandaag.
hey meid wat balen zeg, neem gewoon even je rust en we zien je vanzelf wel weer terug hier denk gewoon even aan jezelf! ik hoop dat de dokter wat meer antwoorden voor je heeft
Jeetje dames wat kletsen we toch veel!!! Zwabbertje wat balen voor je! Denk aan je en geef het wat rust, dat begrijpen we volkomen! Joylinn mooie testen hoor. Deze hoop ik ook binnenkort te hebben! Anouk succes met testen! Je zou toch haast denken.... Duim voor je. Sanne,Joylinn en Labamba blijf gerust hier kletsen!!! Vind ik interessant en straks als we allemaal zwanger zijn kunnen we dingen aan jullie vragen hahaha... Denk dat ik mijn ei weer heb gehad. Vanavond nog een keer klussen. De ovulatietesten waren minder duidelijk dan de vorige keer, maar denk er toch een knaller uit te kunnen halen. Nu maar weer wachten.
@zawbbertje argh waardeloos. Probeer toch nog van je dag te genieten en gefeliciteerd met je vader. Dikke knuf van mij.
Weten jullie nog dat ik hoopte dat er na regen zonneschijn zou komen? Het is gelukt!!! Ik ben Zwanger!!!!!!!!!!!! Ik had vanmorgen een knal positieve test in mijn handen. we kunnen het gewoon niet geloven. Het is zo onwerkelijk.
Oh ja, Als de eerste dag van mijn laatste ongi 27 mei was hoe moet ik dan tellen? Ben ik dan al 8 weken? Vind het een beetje lastig mdat mijn ei op dag 35 was.
Hey meid als eerste super gefeliciteerd!! het is je gegund!! ik zou er niet van uit gaan dat je al 8 week zwanger bent.. Zou zomaar kunnen maar denk het eerlijk gezegd niet.. omdat je je ei laat hebt gespot zou ik denken dat je nu ongeveer 4 a 5 weekjes zwanger bent.. Denk ik hoor.. Maar alst goed is krijg je vroeg een echo omdat je cyclus niet helemaal perfect is haha! Ik ben benieuwd... Liefs!
Anouk wat goed!!! GEFELICITEERD!!!!! Het is je zo gegund meid! Ik zou ook van 4 a 5 weken uitgaan. Aangezien een ei meestal tussen de 11-16 dagen nodig heeft om te ontwikkelen en ongeveer 14 dagen nodig heeft om hcg te produceren! Denk ook dat als je hier vanuit gaat en je blijkt toch langer zwanger te zijn dat dat mooi meegenomen is. Hoe eerder je termijnecho zal zijn! Meid geniet van je zwangerschap, dat doet de regen op dit moment (bedoel dan waterschade) wat verdwijnen! Xxx
@anouk, YES YES YES WAT EEN SUPER GOED NIEUWS GEFELICITEERD MEID. En dat na de elende van de wateroverlast. Wat gaaf voor jullie. Maandag gelijk vk bellen?
wie zijn er hier nu zwanger en nog niet even een lijstje maken nog niet zwanger naadje lieverdje zwanger anouk labamba
Ik ga dinsdag denk ik de vk bellen dan ben ik vrij. (en heb ik even de tijd om het door te laten dringen hihi) zo spannend allemaal en ik durf het ook nog niet van de daken te schreeuwen. vandaag lekker genieten met mijn lief en vanmiddag komen onze beste vrienden hierheen dus denk dat ik tegen hun iig niet mijn mond kan houden. Deze week nog wel een keer een cb test doen.
Yeeeeees Anouk, wat super!!!! Echt super gefeliciteerd!!! Het is je iig van harte gegund na al die ellende!!! Echt super meid! Ben helemaal blij voor je. Ik zou zo niet kunnen zeggen hoelang je zwanger bent, bij mij is het ook ongeveer. Maar echt helemaal super!! Geniet er lekker van. Ben heel benieuwd wanneer je naar de VK mag gaan Hier gaat alles wel oké, heb heel erg veel last van buikpijn en rugpijn. Lijkt net of ik ongi moet gaan worden. Zo voelt het iig aan die pijn. Met mijn moeheid gaat het wel iets beter. Het is zo raar dat het me ineens zo overvalt. Zo heb ik nergens laat van en het volgende moment kun je me bij elkaar rapen. @ Anouk, ik heb op internet kunnen vinden hoelang ik ongeveer zwanger ben, misschien kan jij dat ook doen? Dan weet je het ongeveer. Bij mij kwamen er wel steeds verschillende datums te staan dus precies weet ik het niet. Dat hoor ik 17 augustus als ik naar de VK mag gaan. @ Naadje, je mag mij ook aan je lijstje toevoegen van zwangere. Fijne avond allemaal!!
Voor de dames die zwanger zijn: - Wat waren jullie klachten na de eisprong? Hoeveel dagen dpo voelde je wat? Ben er benieuwd naar. Misschien steken we er nog wat van op! Hihi!!! Xxx
wie zijn er hier nu zwanger en nog niet even een lijstje maken nog niet zwanger naadje lieverd86 daf zwabbertje ginkel78 joan zwanger anouk79 labamba sanne84 missme21 joylinn __________________