@lieverd ik had een cyclus van 28 dagen en netjes 2 weken later mijn ei. Ik moest vrijdags 29 april ongi worden. Rond de 18e van die maand toen ook alle elende speelde met mijn vriend die koudwatervrees had heb ik veel buikpijn gehad. De 27e (woensdags) heb ik de hele dag buikpijn gehad ofdat mijn ongi eraan kwam, toen ook getest maar omo wit. De vrijdag nog steeds buikpijn maar geen ongi te bekennen weer een keer getest en toen teste ik positief.
@lieverd gezellig met zijn drietjes hier vanavond weer een paar keer roze slijm gehad tijdens het afvegen(sorry sorry sorry) en onwijze pijn/krampen in de buik niet de pijn die ik normaal heb als ik ongi moet worden nu nog 7 a 10 dagen wachten had de 10de een positive obulatietest
@lieverd: Ik heb achteraf gezien al wel een vermoede gehad maar het toen niet uit durven spreken. Bij mij kreeg ik een week na mijn ei ineens extreem blauwe aders overal en een weeig gevoel de hele dag maar de grootste verandering was dat ik ineens enorme meloenen begon te ontwikkelen. Ik kan er gewoon niet op liggen 's nachts. Net nog een test gedaan, ik kon het niet laten En wat is het mooi om te zien dat die tweede lijn langzaam aan verschijnt. Ik hoop echt dat jullie dat heel snel ook mogen zien op jullie testen. Morgen ga ik de vk bellen en ben benieuwd hoelang ik al zwanger ben.
Heb mijn zusje net gebeld en die was door het dolle heen. Zij heeft natuurlijk al 2 kleintjes dus ze zij ik ga meteen vanalles voor je bewaren. En als ik vragen heb dan moet ik haar maar bellen. Handig z'on zuusje hihi.
ben echt blij voor jullie anouk heb je toevallig geen foto dan kunnen wij die ook eens bewonderen en als je nou een test doet die aangeeft hoelang je zwanger bent hier nog steeds roze/bruine kleur slijm bij het afvegen ik hoop zo op iets moois want dit heb ik nog nooit eerder gehad
nou hier super leuk weekend achter de rug. zaterdag de nieuwe fietsen opgehaald(helaas ivm het weer nog niet echt kunnen testen) zondag hele dag naar de sauna geweest met zijn tweetjes en gisteren avond ben ik met mijn man meegegaan in de vrachtwagen. net weer in huis. maar helaas wel alleen. mijn man moest weer verder. nog 1 weekje werken en dan heerlijk een midweek naar valkenburg met leiding van de scouting. heb er enorm zin aan. weet alleen niet hoe ik het moet doen als blijkt dat ik zwanger ben. normaal drink ik altijd wel een glaasje of wat als we weg zijn en niet hoef te rijden. maar nu............ ik probeer er niet teveel aan te denken want wil niet te veel teleurgesteld worden. heb alleen enorm pijnlijke borsten. nog nooit eerder gehad dus wat dat nu weer is???? anouk geniet lekker van je zwangerschap!!!!! wat mooi!!!!!!!! weer 1 erbij!
Hey Meiden, ik weet niet wat ik heb maar sinds ik ongi ben geweest heb ik last van het zuur en een soort ongi pijn af en toe verder alles goed leuk weekend gehad ik moest een hoop bij lezen vandaag begonnen met ovutesten helaas een heel licht streepje @Zwabbertje Gefeliciteerd met je vader zijn verjaardag hoe is het nu met je wat zei de dokter? @Anouk yes yes van harte het is je echt gegund en top dat ze jullie straat al in sept gaan aanpakken @Joylinn ik zou het ook erg fijn vinden als de zwangere onder ons hier blijven kletsen misschien steken we er nog iets van op @Labamba oh wat lijkt me dat schatig worden het kamertje plaatsje een foto als het kamertje af is @Daf pijnlijke borsten misschien we een goed teken ik hoop het voor je @Naadje helaas horen we nog bij het niet zwangere groepje Ik hoop dat ik niemand ben vergeten maar succes met ei vinden klussen en wachten
Hoi Meiden, Hier ben ik weer. Anouk, wat gaaf he om die test positief te zien worden. Kan me heel goed voorstellen dat je het nog een paar keer wil zien. Ben benieuwd wanneer je naar de VK mag. Naadje, hoop voor jouw ook dat het deze mand raak mag zijn. ToiToiToi. Ginkel, dank je wel en leef dat je zo meeleeft. En heel veel succes met je ovutestjes. Nou hier op dag 38 van mijn cyclus en drie negatieve zwangerschapstesten verder. Dus vanochtend maar even de huisarts gebeld. De assitstente wilde me eerst afschepen met wacht maar af tot het komt. Maar na enig doordringen heeft ze overlegt met de arts. Deze denkt dat ik mijn menstruatie een maand aan het overslaan ben (gek hoor, heb ik nog nooit gehad??) Maar wel afgesproken dat als ik op dag 60 nog niet ongesteld ben ik een afspraak moet maken. Heeft iemand er wel eens van gehoord dat je een menstruatie kan overslaan?
@zwabbertje het schijnt best wel vaak voor te komen bij vrouwen ik weet precies hoe jij je voelt op dit moment heb het zelf toen ook gehad alleen ik mocht toen gelijk naar de gyn, moest dan ook wel wachten maar je voelt je dan wel serieus genomen volgens mij zag ik ook nog iemand langs schieten die ook binnenkort kan testen we houden het wel spannend dames zo met zijn allen anouk blaas je wat hcg deze kant op het is nu gewoon afwachten en ik vind het nu echt verschrikkelijk met wat ik allemaal voel in mijn lichaam en dan de afscheiding erbij pffff wachten duurt lang!!!!
@anouk wees maar trots met die super mooie testen ze zijn lekker knal en nu wij nog dames dan kunnen wij weer de naam veranderen
@ Anouk, geen twijfel mogelijk! Dat is gewoon heel positief. Echt super meid. @ naadje, ik duim met je mee meid! Ik hoop voor je dat je het bij jullie ook snel een keertje postitief mogen testen! Weetje wat het is, toen ik teste dat ik zwanger was, zei mijn voorgevoel het eigenlijk al. Alleen heb ik dit gevoel steeds weg gedrukt. Bang om weer een negatieve test te hebben. Ik had verder niet echt veel last van kwaaltjes alleen wat moe maar dat had ik toen wel vaker dus ja als ik het daaraan moest linken was moeilijk. Nu weet ik het wel hoe het komt. Ma je gevoel zegt meestal wel de waarheid. @ zwabbertje, ik heb er idd ook weleens van gehoord dat je een menstruatie kan overslaan. Wel raar als je het nog nooit gehad hebt. Ik zal nog steeds voor je duimen dat ook jij snel postitief test. Slaap lekker allemaal, ik kruip nu mijn nestje in.
Nou meiden het moet zo zijn, ik had me er bij neergelegd en ging er vanuit dat ik een menstruatie zou overslaan, word ik toch net ongesteld (zonder voorgevoel van buikpijn, hoofdpijn etc.) Jippie ben zo blij, apart hoor dat je ook blij kan zijn met een ongesteldheid. Nu alleen nog kijken hoe we dat de volgende ronde gaan doen. Maar weer testen bestellen. Meiden ben zo blij met jullie steun de afgelopen dagen.
fijn is dat dan he, terwijl je het eigenlijk helemaal niet wil maar je weet nu gewoon waar je aan toe bent