Gestopt met de pil in december 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    anouk, ik ben zo blij voor jullie!!! :D:D:D
    en die testen die knallen zeker!!!

ik heb de vk gebeld omdat ik al drie dagen 1 keer per dag bruine afscheiding had. ze vertelde me dat een baarmoedermond plooien heeft en dat daar nog oud bloed kan zitten. door drukte of vrijen kan dat losgaan. kan geen kwaad, maar voor de zekerheid heb ik wel eerder mijn echo, volgende week woensdag.

en dat komt ff mooi uit want ik heb woensdagmiddag een gesprek over mijn contractverlenging. als het goed is heb ik dan een foto van de kleine en kan ik het meteen in de groep gooien. dan ben ik 10 weken zwanger... dus kan ik het wel vertellen.. wel zo eerlijk maar eerst wil ik horen dat mijn contract verlengd wordt en dan vertel ik het pas...

2. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @zwabbertje: Wat fijn zeg dat je nu weet waar je aan toe bent. Niet fijn natuurlijk dat je ongi bent geworden maar wel dat je nu verder kan.
    Zoals je weet had ik ook ineens langere cyclussen. Ik ben er niet mee naar de ha geweest maar weet nu wel dat er door het pos. resultaat dat er niet altijd wat aan de hand hoeft te zijn.
    Lekker ovu-testjes gaan doen en hopelijk vind je je ei.

@naadje: Vreemd die afscheiding. Ik heb het ook heel even na mijn ei gehad. Wat het betekend heb ik alleen geen idee van sorrie.

@ginkel suc6 met je ovu-testjes.

@joylinn: Fijn zeg dat je eerder naar de vk mag. Lijkt me toch wel een geruststelling. En ik zal voor je duimen dat je contract verlengt word.

@sanne: Dat had ik ook hoor. Achteraf gezien voelde ik wel dat ik misschien wel eens zwanger kon zijn alleen durfde ik het ook niet hard op te zeggen bang voor de teleurstelling die er natuurlijk altijd nog is. En als je dan terug gaat kijken herken je de symptoomjes.

Vanmidddag vk bellen. Ben zo benieuwd. Wat zullen ze vragen en wanneer mag ik voor de eerste keer komen. Spannend.

3. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    @joylinn
    gelukkig mag je wat eerder voor een echo komen, zodat je het hartje kan horen
    en natuurlijk duim ik voor je dat je contract verlengd word

@anouk
    ook voor jou is het nu spannend
    ben benieuwd wanneer je voor het eerst mag komen

hier nog steeds de afscheiding, gisteravond laat/vanacht had ik het even helemaal gehad en zei tegen mijn vriend van nu vind ik het niet leuk meer laat me maar lekker ongi worden dacht stiekem dat ik het vandaag zou worden waarom weet ik niet
    hoop natuurlijk dat ik eind deze week een mooie test in handen krijg

4. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    ja ik wil ff die zekerheid.. ik heb zo´n gevoel maar ach ik zie het wel.. ik wil me ook niet gek maken. de vorige keer ging het precies hetzelfde, alleen maar 1 dag en niet 3.

ik ben nu wel de hele dag een beetje misselijk maar gelukkig niet met overgeven. en daar hou ik me maar aan vast dat ik echt zwanger ben.

ik hoop ook dat mijn contract verlengd wordt, ik moet er niet aan denken om iets anders te moeten vinden, zwanger enzo.
    ik werk nu 3 dagen, misschien geven ze me 2 dagen. op zich ook wel lekker als ik in feb 2 kindjes heb!

5. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    dat is inderdaad zo en als het haalbaar is voor jullie waarom niet,wat voor werk doe je als ik vragen mag

en dat misselijk zijn lijkt me alleen al een heel goed teken

6. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    Joylinn wel spannend erg met je werk. zal duimen dat je mag blijven.

7. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Oh ik heb net de vk gebeld en omdat ik de laatse 3 maanden z'on lange cyclus had, heb ik 3 Augustus al mijn eerste afspraak. Vind het zo spannend.:D

8. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Joylinn, fijn dat je eerder mag komen voor de echo. Maakte toch, onbewust, wat onzeker dat bloedverlies.

Anouk, dank je wel. Jij bent het levende bewijs dat het kan met een lange cyclus. Maar op welke dag had jij je eisprong dan??
    Leuk zo snel een afspraak, spannend!!!

Naadje, jeetje wat een onzekerheid. Maar ik ga duimen dat je niet ongi word en gewoon een positieve test hebt.

9. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @zwabbertje: Ik had deze ronde op dag 35 (30 juni) mijn positieve ovutest.
    Ik mag in week 7 al komen en daarna ik week 10-12 nog een keertje.

10. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    @zwabbertje
    maak je nog maar geen zorgen hoor hihi, ben niet ongi dus het kan nog goed komen
    merk alleen dat ik nu heel erg onzeker ben terwijl ik pas eind deze week ongi zal moeten worden

@anouk
    fijn om te horen dat je al zo snel mag langskomen voor een echo dan weten jullie ook waar je aan toe bent

hier was ik net effe in de stad geweest nog effe een sportbroek erbij halen aangezien ik een paar x in de week naar zumba ga
    kreeg alleen heel erg de drang om babyspulletjes te halen
    heb het niet gedaan gedaan hihi

11. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    naadje snap precies wat je bedoelt.
    ben deze keer ook onzeker. heb het er met mijn man over gehad en we hebben besloten dat als ik zondag nog niet ongesteld ben gaan we testen. volgens mijn banner klopt dat niet, maar aangezien ik de 10 mijn ei had en je na ongeveer 12 tot 16 dagen je ongesteldheid moet krijgen vonden wij 14 dagen er wel mooi tussen in zitten.
    ben erg nieuwsgierig. er gaan er de laatste tijd zoveel op roze bij de test dat ik hoop dat het deze ronde raak is.
    even wachten nog.

12. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Wat spannend allemaal hier, veel meiden mogen binnenkort gaan testen. Ik duim voor jullie.
    Woow Anouk wat fijn dat je al zo snel naar de verloskundige mag! Je mag zelfs nog eerder als mij! Wel echt super hoor!! Als jij je eerste echo hebt, ben ik op vakantie. Dus lees daarna pas hoe het is geweest. Maar we gaan er gewoon vanuit dat alles goed is hè? Hihi
    @ zwabbertje, wat fijn dat je toch ongi bent geworden! Kun je weer verder gaan voor de volgende ronde.
    @ joylinn, voel jij de hele dag misselijk? Das wel minder maar je weet waar het vandaan komt hè! Daar in tegen, ik voel helemaal niks! Ja soms wat buikpijn en rugpijn en ben wat sneller moe, maar om daar meteen een link aan te leggen? Soms vraag ik me wel eens af of ik wel echt zwanger ben omdat ik me verder echt goed voel. Morgen mag ik nog een testje doen bij moeders voor moeders en dan zie ik denk ik weer het bewijs. Ben er eigenlijk wel zenuwachtig voor. Raar hè?
    Morgen horen jullie wel of de zenuwen terecht waren.
    Fijne avond.

13. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    ik was mijn vorige zwangerschap helemaal niet misselijk, niet 1 keer... maar nu eigenlijk de hele dag door een beetje met vlagen wat meer. ik hoef niet over te geven, gelukkig maar ik voel me de hele dag door misselijk. maar ik heb het voor een goede reden dus ik vind het helemaal niet erg!!!

misschien krijg ik deze keer wel een meisje en ben ik daarom misselijk en de vorige keer bij mijn zoon niet hihi..

14. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    en anouk, goed dat je zo snel terecht kunt, mijn schoonzusje had 2 keer gevreeen met een goede vriend van haar en was zwanger geraakt (jaja dat kan dus ook) en die wist dus helemaal niet hoe lang ze zwanger, of 3 weken of 3 maanden (ze is nogal gezet/dik, dus je kon het niet goed zien)
    maar toen hebben ze het ook gecheckt en was ze dus 3 weken zwanger...

succes

15. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Balen zeg dat je je zo misselijk voelt. Zou leuk zijn een meisje al maakt het je waarschijnlijk helemaal niets uit. Als het maar gezond is toch!!

Ik vind het inderdaad wel fijn dat ik al snel terecht kan met 7,5 week door mijn cyclussen.
    Sanne wel fijn om te horen dat jij ook niet zo heel veel last hebt buiten het vermoeide dan. Ik merk dat het allemaal een beetje af begint te zwakken hier en ik maakte me al druk dat het niet goed was. Hihi ben snel onzeker.
    Maar goed dat niet ieder lichaam en iedere zwangerschap hetzelfde is.

@daf ik zal voor je duimen dat ook jij aan het eind van de week op rose mag. (Ik zie trouwens dat je een pendel voor juli hebt, Had ik ook)

16. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    anouk ik hoop ook dat mijn pendel uit komt!!!!!!

17. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    bij mijn vorige zwangerschap wilde ik heel graag een meisje. bij de 20 weken echo zag ik een jongetje en was meteen heeeeel blij!!
    maar nu maakt het me echt helemaal niets uit. een meisje zou super leuk zijn maar een jongen weet ik dat het super gaaf is!!

gezond is absoluut het belangrijkste!

18. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Hoi allemaal!!

Sinds vannacht zijn we terug van vakantie en ben net maar eens even rustig gaan lezen wat er hier allemaal bijgeschreven is :).
    Het wordt een beetje lastig om overal nog eens op te reageren, maar op 1 bericht wil ik toch wel even een reactie plaatsen:
    Anouk GEFELICITEERD!!!!!!!
    Wat goed zeg! Daar komt zeker het spreekwoord 'na regen komt zonneschijn' goed van pas!

Bij mij is er eindelijk ook wat gebeurd. Helaas niet zwanger, maar ben sinds vandaag eindelijk weer eens ongesteld geworden. Werd wel eens tijd na 106 dagen. Ik heb de laatste tijd ook goed bijgehouden wat ik allemaal voel en denk nu ook mijn eisprong gevoeld te hebben. Ik heb m'n banner maar weer op 35 dagen gezet en tel de 106 dagen maar niet mee bij mijn gemiddelde. :p
    We gaan wel weer zien hoe het deze maand gaat.
    Ik heb trouwens besloten nog maar niet met ovu-testen te beginnen omdat ik het rustiger voor mezelf vind om er niet zoveel over te piekeren.

Zo, heel verhaal, maar ik ben weer bij :).

19. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    wie zijn er hier nu zwanger en nog niet
    even een lijstje maken

nog niet zwanger
    naadje
    lieverd86
    daf
    zwabbertje
    ginkel78
    joan
    LindeDD

zwanger
    anouk79
    labamba
    sanne84
    missme21
    joylinn

Zo, heb mezelf ook even aan dit lijstje toegevoegd.

20. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Ik hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad. En dat je mooi weer hebt gehad. En wat goed datt je eindelijk ongesteld bent geworden zeg en dat na 106 dagen. Ik hoop dat ;)je volgende cyclus veel korter is nu.

Deel Deze Pagina