Gestopt met de pil in december 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Ik heb een heerlijke vakantie gehad! Schitterend weer en lekker uitgerust.
    Ik hoop ook dat mijn volgende cyclus een stuk korter is!
    Hoe gaat het met jou? Hoe voel je je? Vind het zo leuk voor je! :)

2. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    @ linde, wat fijn dat je er weer bent. Fijne vakantie gehad? En wat fijn dat je ongi bent geworden na 106 dagen. Hoop voor je dat je snel je ei vind en ook op roze mag :)
    Vandaag is de informateur van moeders voor moeders langs geweest en heb ik me voor niks zoveel zitten te piekeren. Test was overduidelijk positief. Dus nu kan ik beginnen met verzamelen.
    Verder is hier alles goed.

3. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Gaat goed met me. Beetje vermoeid en wat steekjes in mijn buik. Verder heb ik ineens veel grotere borsten hihi en ben wat onzeker of het wel goed zal gaan maar dat zullen we allemaal wel hebben misschien. Hoort erbij.

4. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @Anouk: Is denk ik heel logisch dat je onzeker bent. Zou ik ook zijn.
    @Sanne: Dank je. Ik heb een hele fijne vakantie gehad, maar vind het ook lekker om weer thuis te zijn. Bij jou gaat het ook goed lees ik, fijn hoor.
    Op naar augustus, dan staan er weer wat VK-afspraken gepland zie ik ;).

5. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    @lindedd
    fijn dat je weer terug bent
    en dat je natuurlijk een hele fijne vakantie hebt gehad met mooi weer en als klap op de vuurpijl toch nog ongesteld geworden ook al wouden we natuurlijk iets anders lezen

6. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Hi Lindedd, fijn dat je er weer bent!! We hebben je wel gemist hoor! Fijn voor je dat je ongesteld bent geworden. Kun je eindelijk opnieuw beginnen. Wel jammer dat het geen andere betekenis had. Ik herken het wel met de ovulatietesten. Merk toch dat je er dan meer mee bezig bent. Aan de ene kant is het prettig om te weten wanneer je ei precies is , aan de andere kant maakt het ook wel onzeker. Is het streepje dik genoeg, moeten we klussen of nog niet.... Heb het nu wel twee maanden gedaan om te kijken of wat ik voelde rond mijn eisprong inderdaad mijn eisprong was. Dit klopt wel redelijk. Nu maar weer afwachten!

7. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    ha lindedd, fijn je terug te zien en jeetje zeg na zo een lange tijd eindelijk ongesteld.
    wat moet dat een fijn gevoel zijn.
    ik weet het niet meer.
    hoe dichter ik bij de test dag kom hoe meer ik begin te twijfelen of ik wel zwanger ben of niet.
    heb zere borsten maar ook eetneigingen en die heb ik voor dat ik ongesteld wordt.
    wat duren die 4 dagen nog lang zeg.pffffff
    en wat betreft de ovutesten ik vind ze wel prettig. aangezien mijn man veel weg is vind ik het wel prettig om te weten wanneer ik mijn ei heb aangezien ik ook niets voel.
    ik weet alleen niet of ik na deze testen nog weer nieuwe bestel. heb er nu nog 20. hoop dat ik voor die tijd zwanger ben. even afwachten nog.

8. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Lindedd, fijne vakantie gehad zo te lezen. En rust doet je goed blijkbaar, fijn dat je ongi doorgebroken is. Mag ik toch niet klagen met men 38 dagen.

Sanne, fijn om weer een positieve test in handen te hebben. Dus geen twijfel mogelijk en niet meer piekeren meisje, maar genieten!

Daf, sterkte met wachten, zal voor je duimen.

Twijfel hier ook hoor of ik weer weer ovutestjes ga bestellen.

9. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Hallo iedereen.

Tijdje niet geweest, sorrie daarvoor.
    Ik verwachtte niet de 9e mijn ongi maar de 2e,
    Ik heb de 3e een test gedaan en die was negatief...
    Nogsteeds heb ik m'n menstruatie niet gehad,
    De week dat ik ongi moest worden ben ik 4 ochtenden heel misselijk wakker geworden maar niet overgeven...
    Op t moment heb ik zere tepels, veel en hefige hoofpijn en zere ogen... Slaap iets meer als normaal en ben sneller moe...
    Meestal als wij een test halen wordt ik ongi dus we willen het nu zo lang mogelijk uitstellen..
    Ben nu 18 dagen overtijd, vinden jullie dat ik moet testen of toch nog even wachten?

Liefs, Jolanda

10. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Ik zou toch nog eens een testje doen, zeker als je laatste test de derde was. Is hij negatief dan zou je eens de ha kunnen bellen voor advies.

@zwabbertje en daf:alleen de ovutestjes doen als je je er prettig bij voeld. Het moet geen moeten worden.

11. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Huh, 18 dagen en wezen testen. Jeetje knap hoor, ik kon het niet. Heb in de week erna 3 keer getest (8 dagen overtijd). Dus je ik zou testen!!!

12. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Hoi Meiden, jullie hebben weer wat bijgekletst. Ik heb alles gelezen.

Anouk heel logisch dat je onzeker bent. Hoort er gewoon bij als je de eerste echo hebt gehad word dat al minder.

Joylin wat fijn dat je eerder mag komen. Is toch een gerustelling.

Linde welkom terug. Wel fijn dat je weer ongi bent geworden. Helemaal niets word je ook maar onzeker van.

IK vergeet vast heel veel. Sorry.

Ik begin nu echt te groeien. Gelukkig niet kwa kilo's (3 kilo aangekomen en dat proberen we zo te houden) maar mijn buik begint nu echt te groeien.Ik heb nog maar 2 broeken die passen. Dus ik moet toch echt opzoek naar positiekleding. De banden in mijn buik voel ik nu ook echt. Helaas nog niet de beeb gevoeld. Dat moet nu ongeveer gaan gebeuren. Lijkt me echt heel bijzonder.

Meiden voor nu welteruste en tot schrijfs.:D

13. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    @labamba
    foto's :D:D:D
    spannend nog even en je kan de kleine voelen, je zit alweer bijna op de helft zag ik wat gaat dat hard zeg

@anoniemz
    ik zo ook gewoon nog een keer gaan testen en als die negatief is naar de ha gaan

14. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    dames ik ga vandaag voor mijn echo, ik had gisteren ineens helder bloed bij het afvegen.. was na 10 keer vegen pas echt weg. vanavochtend bij het douchen was ik helemaal schoon, niets meer te zien (misschien een geknapt adertje) ik had wel een drukke dag en het kan zoveel betekeken maar ik heb de verloskundige gebeld en ik kan vanmiddag om 17,30 uur terecht. als ze een hartje zien doen ze ook een onderzoek om te kijken waar het bloed vandaan kwam. en als ze geen hartje zien dan.........

ik ga maar van het ergste uit en dan kan het alleen maar meevallen.

wish me luck en ik laat het weten. ik weet niet hoe laat want dat ligt helemaal aan het nieuws wat ik te horen krijg.

15. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Allereerst allemaal bedankt voor de zenuwen hihihi !
    Denk dat ik vanmiddag toch maar een testje haal en hem morgenvroeg ga doen, houd jullie op de hoogte !

@joylinn
    Wens je erg veel sterkte, x

Liefs Jolanda.

16. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    Joylinn ik duim voor je. succes.

17. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Succes en sterkte joylinn, ik zal aan je denken.

18. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Joylinn veel succes en sterkte straks. Duim voor je!

19. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Vraagje...
    Heb nu net 2 testen gehaalt,
    Nu 1 en als die nega is morgenvroeg de andere?
    Of morgenvroeg en andere bewaren?

Misschien domme vraag

Liefs jolanda

20. ginkel78

ginkel78 Actief lid

20 feb 2011
    301
    0
    0
    Debiteuren Beheer
    Utrecht
    Hey Meiden,

Hier weinig nieuws vanaf maandag bezig met de ovutestjes maar nog geen positieve test straks om 17.00 weer een testje doen ben benieuwd

@Zwabbertje fijn dat je toch weer ongi bent geworden nu kunje gewoon op naar de volgende ronde

@Lindedd fijn dat je weer terug ben van vakantie ik hoop dat je een leuk evakantie heb gehad en fijn dat je toch nog onge bent geworden op naar de volgende ronde

@anoniem ik zou zeker nog een test doen als je al zo lang over tijd bent maakt het niet uit waneer je de test doet

@Joylinn ik duim voor je dat alles goed is met de baby en dat je contract ook wordt verlengd

Deel Deze Pagina