Gestopt met de pil in december 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Ik heb net negatief getest....
    Ja wat moet ik hier nu van denken dan...
    Moet ik morgenvroeg nog eentje doen of denken jullie dat ik beter kan wachten??

Liefs Jolanda

2. ginkel78

ginkel78 Actief lid

20 feb 2011
    301
    0
    0
    Debiteuren Beheer
    Utrecht
    ik zou zelf een paar dagen wachten
    of even contact op nemen met de huisarts die kan je misschien wat zeker heid geven

3. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Als je al een aantal keer neg. Hebt getest en nu weer zou ik gewoon even de ha bellen voor informatie, morgen weer testen heeft weinig zin denk ik. Misschien dat je ei veel later was deze keer waardoor je ook veel langer ongi word. of je slaat een cyclus over misschien.

4. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    @joylinn, ik hoop dat het allemaal goed is.

@naadje, nee ik vind mijn buik niet mooi genoeg voor een foto :p

5. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Jeetje joylinn, spannend. Hoop dat je goed nieuws hebt en een mooi hartje hebt zien kloppen.

Labamba, iedereen heeft een mooie buik als hij zwanger is. Kan toch gewoon met shirt aan.

6. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Daf: nog 4 dagen tot NOD, spannend! Weet je al wanneer je wil gaan testen?

@ Anoniemz: Jammer van je negatieve test. Waren je cyclussen hiervoor heel regelmatig? Kan inderdaad dat je een cyclus overslaat, dat heeft de HA mij ook verteld. Als je er onzeker over bent even de HA bellen, maar denk dat ie nog niks doet.

@ Joylinn: Heel veel succes. Ik duim voor je! Hoop dat het inderdaad een gesprongen adertje is.

Hier is de ongi behoorlijk heftig. Heb ik nog niet eerder gehad sinds ik met de pil gestopt ben dus denk dat het nu allemaal pas goed op gang is gekomen.

7. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    het is allemaal goed, een kleine bloeding achter de placenta heeft ze in het document geschreven maar helemaal zeker zijn ze er niet van. het kan ook een gesprongen adertje in mijn vagina zijn.

maar ik zag heel goed een hartje kloppen en het zat in een superstevige baarmoeder/vruchtzakje.

oh dames ik ben zo opgelucht, de foto is te zien bij mijn foto's>> trotser kan ik niet zijn op mijn kleine mensje in mij..;)

en oeps, ik ben 7 weken en 4 dagen, voor zover ze het nu kon zien..:D

8. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    en bedankt allemaal voor jullie super lieve berichtjes, fijn om zulke 'vriendinnetjes' te hebben!!

9. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36

Poeh, wat een opluchting!!

10. ginkel78

ginkel78 Actief lid

20 feb 2011
    301
    0
    0
    Debiteuren Beheer
    Utrecht
    @joylinn fijn te horen dat alles goed was met het kleine mensje in je buik

11. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    @joylinn

Super dat alles ok is, heel blij voor je!

Ben erg bang dat het nu niet zo is ... Kan beter morgenvroeg testen en als die nega is me er helemaal bij neer leggen..

Liefs Jolanda

12. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    @jolinn, dat is heeeellll goed nieuws fijn zeg.

@zwabbertje dat is lief van je maar voorlopig nog geen foto van mij :D

13. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Ontzettend fijn dat het goed is met de kleine en wat een mooi fototje, ik snap dat je trots bent.

14. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse

Wat een goed bericht!! Wat bijzonder dat je dat kleine mensje in je nu gezien hebt! Hoeveel weken dacht je zelf zwanger te zijn?

15. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    Linde ik denk dat wij zondagochtend gaan testen.

16. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    #2096 Sanne84, 21 jul 2011
    Laatst bewerkt: 21 jul 2011
    Woow heb veel gemist als je 1 dagje ff niet online komt!!
    @ joylinn, wat super dat alles goed is. Het zal wel schrikken zijn geweest, een bloeding. Zal zo eens naar je fotootjes gaan kijken! Maar het lijkt me helemaal super om je been zo voor de 1ste keer te zien. Echt super! Wij moeten nog ff wachten totdat het zover is maar ben ook zo benieuwd of het allemaal wel goed is en of er een hartje klopt.
    @ jolanda, wat balen dat je test negatief was. Ik zou nu ook een paar dagen wachten en iig ff de ha bellen voor wat meer informatie.
    @ daf, wat spannend zondag testen!! Ik duim voor je dat je ook op roze mag :)
    @ zwabbertje, thanx voor je lieve opmerking. Ja ik zat me echt ff druk te maken omdat ik verder niks voel als alleen maar wat moeheid.
    @ Anouk, hoe voel je je? Last van misselijkheid? Ben nog steeds zo blij voor je!
    Hoop dat ik niemand vergeten ben, kruip nu lekker mijn nestje in.
    En echt heerlijk, mijn vakantie is eindelijk begonnen :d lekker 3 weken
    allemaal dingen gaan doen die ik leuk vind!! Heerlijk, was er zo aan toe.
    Nu aftellen voordat we echt gaan!
    Slaap lekker allemaal.

17. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    @ Sanne84

ik wou eigenlijk toch morgenvroeg testen *bloos bloos bloos* zal ff zeggen wat die aangaf... vast ook nega... maar dan kan ik gewoon de ha bellen voor info en ben ik er zeker van...
    nu voel ik me er niet zeker van.. raar uitgelegd, sorrie..

Slaap lekker iedereen,

liefs Jolanda

18. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Meiden dit moet ik ff kwijt, volgens mij heb ik vanochtend mijn beeb gevoeld. Net alsof er een veertje links in mijn buik tegen de wand aanging. Geweldig!!!!

19. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    @ zwabbertje ik dacht dat ik vandaag 9 weken en 1 dag zwanger was, dit was berekend op mijn eerste dag van miijn laatste menstruatie. maar omdat mijn cyclus langer was, 10 juni mijn eisprong, is het kindje jonger. 7 weken en 5 dagen dus...

:)

20. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @labamba: Wat lijkt me dat een mooi gevoel om voor het eerst je kindje te voelen. geniet ervan.

Wij hebben het gister aan mijn schoonouders en zwager vertelt. Ze waren blij verrast. Schoonvader word voor het eerst (biologisch) opa.
    Zondag vertellen we het mijn ouders en de opa's en oma's en voor de rest houden we het nog even stil.
    Maar vind het wel een fijn idee dat ddiegene die naast me staan het weten.

Deel Deze Pagina