Gestopt met de pil in december 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ginkel78

ginkel78 Actief lid

20 feb 2011
    301
    0
    0
    Debiteuren Beheer
    Utrecht
    @labamba oh wat leuk om voor het eerst je kindje te voelen geniet er van

@anouk je schoonouders en ouders zullen er vast erg blij mee zijn

Hier verder nog geen nieuws
    nog 1 weekje en dan lekker 2 weken met vakantie ik heb er erg veel zin in

2. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Labamba wat gaaf dat je je baby hebt gevoelt!!!!!!!!!!! Zo mooi!!!!
    (wil dat ook hihihihihih)

En anouk wat leuk dat je het al verteld hebt. Op welke manier heb je dat gedaan? Of niet op een speciale manier...

Anoniemz en nog getest?

Sanne fijne vakantie!! Ga je nog weg?

Daf spannend zondag...heb je al een gevoel welke kant het opgaat?

Joylinn wat mooi je echo's! Lekker vroeg al hihihi. Fijn dat alles oke is. Geniet ervan meid!

Zwabbertje hoe is het bij jou?

Hier geen bijzonderheden eigenlijk. Nog een weekje wachten voor de eerste test. Zou graag weer willen testen want de vorige rondes was ik al eerder ongi dan gepland. Maar wil ook niet te vroeg testen want dan geeft het toch maar blanco aan. Qua kwaaltjes valt het mee, heb meer trek in lekkere dingen en ben daarna wat misselijk wou ik zeggen, maar dat is het niet helemaal. Misselijk is een te groot woord. Soms wat steekjes net boven mijn lies en wat verhoogd libido hihihi:p. We zullen het wel weer zien...

3. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    @ Labamba, Oh heerlijk..geniet er lekker van!

@ Anouk, je ouders & opa en oma zullen het vast erg leuk vinden.

@ iedereen...

helaas heb ik vanmorgen weer negatief getest... ben nu 13dagen overtijd en morgen 2 weekjes.... ik snap er niets van en eerlijk gezegt erg teleurgesteld, ben nog nooit zo lang overtijd geweest en "t eerste wat je dan tebinnen schiet is "zou ik zwanger zijn!?".
    Als ik na het weekend niet ongi ben gaan we de ha bellen dan ben ik 16 dagen overtijd en duurt "t toch wel erg lang... vinden jullie niet??

Liefs Jolanda.

4. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    @anoniemz
    wat balen zeg, ik zou indd de ha gewoon bellen en je verhaal uitleggen kijken wat hun kunnen doen voor je

@labamba
    wat gaaf zeg dat je waarschijnlijk die kleine hebt gevoeld je mannetje moet nog even geduld hebben voordat hij het kan voelen hihi

@anouk
    leuk om te horen dat ze blij verrast waren toen jullie het hebben verteld

hoop niet dat ik iemand vergeten ben

@all
    gister een test gedaan maar helaas negatief, heb de hoop stiekem al opgegeven ook al is zondag inpreciepe mijn nod
    heb nog steeds veel last van roze/rood achtige slijm bloed

5. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @naadje:jammer van die negarieve test, ik zal nog ff voor je duimen. Geen bloed geeft moed.
    @lieverd:spannend nog 6 daagjes
    @anoniemz: jammer neg getest. Ik zou gewoon ha bellen, die neemt misschien wat onzekerheid weg.

We hebben een wijnfles besteld met een zelf gemaakt etiket er op met de tekst opa en oma wij zijn zwanger.

6. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    Liever ik weet het niet. ik voel me wel anders maar kan niet zeggen wat er anders is. en mijn borsten doen zeer. kan natuurlijk ook zijn omdat je er zoveel mee bezig bent. ok weet het niet. we wachten af.

7. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Spannend daf, duim voor je!!! X

8. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Anouk wat een leuke manier om te vertellen! Waar heb je die wijnfles besteld? Via internet?

9. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    @ Daf, wat spannend meid! Ik zal voor je duimen!
    @ Anouk, wat een leuk idee om het zo te vertellen. Wij hebben het met een speentje vertelt aan mijn ouders en schoonouders. Daar stond op I love opa of oma. En voor de as (peet) ooms en tantes hebben we een zelf gedrukt spuigdoekje gegeven. Daarop stond: Hoera ik word tante of (peet)oom
    @ Lieverd, Ja wij gaan 1 augustus 1 weekje naar Cyprus. Heb er zoveel zin in aangezien het weer in Nederland ook niet echt mee werkt.
    @ Labamba, Wat geweldig dat je waarschijnlijk je beeb gevoelt hebt. Dat lijkt me helemaal geweldig! Kan niet wachten totdat ik hem ook voel :)
    Hoop dat ik niemand vergeten ben. Heb trouwens de foto's van mijn testen erop gezet. ;)
    Fijne dag allemaal

10. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Hebben ze inderdaad via internet besteld en je kon zelf het etiket samen stellen

11. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    best wel bizar eigenlijk dat er een heel klein mensje in een mens groeit. het gebeurd al miljoenen jaren maar als je het dan in 1 keer gaat voelen dan is het toch wel bizar. bij mijn vorige zwangerschap, op het eind zag je de baby zelfs bewegen... zo mooi.. het voelen en zien is geweldig!!

12. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    ik geloof graag dat het iets heel bijzonders is om je beeb te voelen. geniet er lekker van.

13. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Labamba, jeetje wat leuk!! Voelde mijn eerste kindje pas toen ik 22 weken was (en verlang er weer naar terug). Maar ik heb dan ook wel een laag vet op men buik. Geniet er van.

Joylinn, dus 2 weekjes langer om van te genieten waarschijnlijk.

Anouk, leuk he je kleine/grote geheim delen. Vond dat heel mooi en bijzonder.

Lieverd, hier helaas nog aan het bloeden, duurt altijd vrij lang.
    Maar weet niet zo goed wanneer we nou straks weer moeten klussen. Jij nog een weekje en dat is het spannend.

Jeetje Jolanda, wat balen. Helaas een erg bekent gevoel. Sterkte met wachten. Mijn huisarts zij trouwens dat ik pas met 60 dagen langs mocht komen omdat het kon zijn dat je je menstruatie een maand overslaat.

Naadje, de duimen draaien hier voor je, sterkte met wachten.

14. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @zwabbertje: hoop dat je snel "klaar" bent en weerop zoek kunt naar je ei. Balen als het zo lang duurt.

@lieverd: Jij zit alweeer in je wachtweekje, spannend hoor.

@ginkel: jij ook nog een weekje wachten maar dan op de vakantie hihi.

@naadje: vreemd dat je nog steeds last hebt van rose afscheiding, misschien toch wel een goed teken?

@daf: spannend voor jou ook op de wachtbank, ik zal voor je duimen.

Voor wie ik vergeten ben een fijne dag.

15. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    He meiden, ik heb sinds gisteren zo'n steken in mijn rechterlies. Eigenlijk net iets erboven. Het wisselt af in sterkte. Soms even fel en daarna weer zeurderig. Vannacht en vanochtend ook op de achtergrond maar wel continu aanwezig. Zou het van een innesteling kunnen zijn of weer gewoon een ongi. Heb het 1 keer eerder gehad week voor nod, maar toen ook met wat bruinverlies. Nu niet, heb helemaal geen slijmverlies oid. Ik weet dat het nu alleen maar gokken is, maar even van me afschrijven helpt weer!

16. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    hallo allemaal, volgens mij komt mijn ongi er aan.
    heb sinds vanochtend iets bruinverlies.:$ niet veel maar toch. ga er maar niet meer vanuit dat ik deze ronde zwanger ben.:x
    helaas. op naar WEER een volgende ronde.
    iedereen een goed weekend ondanks het slechte weer.

17. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    @daf
    balen zeg, maar je hebt nog geen helderrood bloed toch?

@anouk
    ik ga er maar gewoon vanuit dat het niks is en dat ik morgen dus ongi ga worden dan kan het alleen maar meevallen ahum;)

hier nog steeds het zelfde met afscheiding
    normaal krijg ik ook pijn in mijn rug een dag van te voren dus ben benieuwd vandaag anders als ik morgen ongi word verga ik weer van de pijn

18. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    1 voordeel naadje, als je nu ongi wordt, wordt je cyclus beter!!!

19. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    naadje nee het is nog geen helder bloed. het is ook niet veel, maar het is er wel. stel me niet meer in op een zwangerschap deze ronde.

20. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    @iedereen!
    Gisterenavond ongesteld geworden, vanmorgen een bloedbad toen ik naar de wc ging.... Pfff voel me erg teleurgesteld!
    Moet ik nu de volgende maand 13 dagen erbij opgetellen?

Snap niets meer van mijn lichaam, het leek zo echt!

@Joylinn,je beeb voelen lijkt me echt geweldig.... Geniet er maar van voor je het weet heb je je kleintje in je armen hihi!

@Daf, zo begint het ook altijd bij mij.. Alleen deze maand niet, echt bizar! Hoelang was je overtijd!?
    Sterkte..

@Zwabbertje, 60 dagen vind ik wel wat veel hihi... Heb altijd best een goeie cyclus gehad nooit zolang overtijd daarom ging ik er al helemaal vanuit maarja als je dan Negatief op die test ziet dan gaat er al 60% van je hoop verloren... Volgende ronde zal ik tot de 60 dagen wachten hihi.

Liefs en thnx voor de lieve reacties!!

Deel Deze Pagina