@ Anoniemz: Balen dat je ongesteld bent geworden. Als je verder regelmatig was en dit een uitschieter was, zou ik voor de volgende ronde gewoon uitgaan van je vorige cyclussen. @ Daf: Voor jou ook balen zeg! Dit moment wordt elke keer vervelender... @ Naadje: Ook al ongi aan het worden @ Anouk: Wat een leuk ide van die wijnfles . @ Labamba: Wat goed zeg, dat je je beebje al gevoeld hebt! Lijkt me heel bijzonder. Mijn ongi begint wat minder hevig te worden geloof ik. Gelukkig maar, heb er best last van.
anoniemz balen hoor. ook al test je negatief zolang je niet ongi bent blijf je toch stiekem ergens hoop houden denk ik. hoop niet dat ik dat ooit moet meemaken. zolang over tijd en dan toch niet zwanger.pfff wat een shit weekend voor de meeste wachtende onder ons. voor die die nog moeten testen dit weekend, mijn duimen draaien overuren. succes!!!!
@ Jolanda, wat balen zeg dat je ongi bent geworden. Echt niet zo leuk. Succes in de volgende ronde. @ daf, voor jou ook echt heel erg balen. Maar volgens mij kan je pas een menstruatie een menstruatie noemen als je echt pas helderrood bloed verliest. Ik duim voor je en anders veel succes de volgende ronde. Meiden, het was vandaag hier even een heftig dagje. Mijn man en ik hadden vanmiddag toch echt ff hartkloppingen dat het mis is gegaan hier. Vanmiddag toen ik naar de wc was geweest, had ik een veeg bloed erbij zitten. En net op het moment dat mijn mannetje boodschappen aan het doen was. Ik denk shit wat moet ik?? Dus snel ons mam gebeld en die zei dat ik meteen het ziekenhuis moest bellen. Heb toen toch nog ff gewacht totdat mijn mannetje thuis was en daarna hebben we samen het ziekenhuis gebeld. Aan de andere kant van de lijn vroegen ze van alles of dat ik buikpijn had enz. Maar dat heb ik gelukkig niet. Dus hij zei dat er nu weinig kans is dat het mis zou gaan, maar moet dit wel in mijn achterhoofd houden. Ik moet het nu ff een paar dagen aankijken en als ik er buikpijn bij krijg moet ik meteen terug bellen. Ik hoefde verder niet langs te komen, alleen heeft hij tegen mij gezegd dat ik niks meer mag doen totdat de kritieke periode voorbij is. Moet het nu heel rustig aan gaan doen en dat is nu al moeilijk. We waren en zijn nog steeds best in shock. Sorry meiden voor dit lange verhaal, maar het lucht wel ff op om van je af te schrijven. En sorry voor diegene die ik vergeten ben. Toch allemaal een fijne avond.
Heftig zeg sanne! ik snap dat je geschrokken bent. Houd je maar lekker rustig en ik hoop dat alles goed bkijft gaan.
Lieverd helaas kan je niet adviseren. Dacht zelf ook van zelf alles te voelen en weet dat mijn lichaam me flink voor de gek kan houden. Dus advies (hoef je niet op te volgen) negeren, heeft geen zin om allerlei dingen te denken. Daf jeetje wat balen. Succes de volgende rond, we gaan samen op rose. Anoniemz, met dat probleem zit ik dus ook en weet ook niet goed wat nu te doen. Ga maar vanaf dag 10 om de dag klussen. En ook wij gaan samen op rose de volgende ronde. Sanne, jeetje wat een heftig verhaal. Maar hoe is het nu, nog bloed verloren? En denk erom hou rust, doe het voor dat wondertje. Haha zei een strenge mams. Hier is men menstruatie op z'n einde, heerlijk
@sanne, jeetje wat zul je geschrokken zijn. Hopelijk is het niets. @daf, waardeloos maar hou moed en op naar de volgende ronde. @anoniem voor jou ook balen zeg.
Thanx voor jullie lieve woorden. Ik ga zeker mijn rust nu zeker houden. Heb nu ook lekker 3 weken vakantie. Net ben ik naar de wc geweest en toen had ik gelukkig geen bloed bij het afvegen. Jullie zijn echt een steun voor me. Super bedankt.
@sanne zo dat is wel even schrikken meid doe rustig aan en denk aan jezelf en de kleine beeb in je buik hier nog geen pijn maar wel nog steeds hele kleine beetjes bloed ik kan bij wijze van spreken een hele dag met 1 tampon doen en dan nog is die niet helemaal bebloed sorry voor de vieze praat dus ga er maar gewoon vanuit dat ik straks ongi word aangezien het nu al de volgende dag is hihi
sanne, ik had precies hetzelfde maar ze hebben bij mij wel een echo gemaakt!! bij mij was er gelukkig niets met de baby maar ze kon wel zien waar het bloed waarschijnlijk vandaan kwam. een kleine zwart streepje op de echo liet zijn dat er misschien een bloedinkje achter de placenta is geweest. ik heb namelijk helder bloed gehad met afvegen en bij 10 keer vegen was het pas ´schoon´. ik moest ook rustiger aandoen maar mag wel gewoon blijven werken. mocht je je nou heel onrustig blijven voelen zou ik als ik jou was de verloskundige bellen om te vragen naar een echo.. wachten is helemaal erg en stress voor een vroege zwangerschap ook. je bent iets korter na ik maar ze kunnen nu al wel een hartje zien op een echo, dan weet je in ieder geval dat het daar niet aan lag. sterkte meid!!!
@Lindedd, daf, zwabbertje en anoniemz: Jullie gaan volgende maand alle 4 op rose!! @sanne en joylinn: Hoe is het met jullie??? Hopelijk geen bloed meer gezien. Rustig aan doen he!! @naadje: Hoop dat het toch niet door zet ik zal voor je duimen. Vraagje aan de zwangere, Ik voel eigenlijk de hele dag wel iets in mijn onderbuik gebeuren, steekjes of gerommel en dan weer een weeig/ongi gevoel. Is dat normaal? (baarmoeder die groeit of zo?) En wat zijn verder jullie andere 'klachtjes', ben benieuwd.
@anouk ik voelde ook een constante ongipijn. Ik denk idd ruimte maken. Mijn tepels zijn erg veranderd. Borsten cupmaat gegroeit. Mijn gezicht huid is anders, ik had altijd een vette neus en voorhoofd maar nu droog. En ik merk dat ik veel minder energie heb. Maarja het is voor het goede doel. En ik ben er zo vreselijk trots op.
@ Sanne: Jeetje, das even schrikken! Doe maar rustig aan! En inderdaad, als je het niet vertrouwd misschien toch de vK voor een echo vragen, kan je waarschijnlijk wat rust geven. @ Anouk: Ik hoop het, dat we alle 4 volgende maand op roze gaan Mijn menstruatie is ook op z'n eind, gelukkig
Jeetje sanne, spannend zeg! Hoop voor je dat het bloeden gestopt is. En anders vk bellen voor een echo. Miss een geruststelling dan. Hier sinds gister wat misselijk, komt met vlagen. Zou het dan toch?? Ik hoop het zo!!! Durf het alleen niet...
hey meiden ik heb niet getest omdat ik er gewoon vanuit ga dat ik vandaag ongi zal worden ik kan alleen deze maand en augustus gericht gaan klussen en dan twee maanden niet op de vruchtbare dagen pff dat zal wat worden dus dan maar flink aan de ovutesten zodat ik weet dat ik safe ben en anders met een condoom vrijen
je hebt niets gemist mijn verloofde en ik haha wat klinkt dat leuk gaan 30 juni 2012 trouwen dus dat zou betekenen dat ik dan misschien net op het eind van de zwangerschap zou kunnen zitten als ik zwanger zou worden ook al trouw ik vind ik het niet erg om een buikje te hebben maar niet dat ik dan bijv nog een paar weekjes moet en de kleine komt dan ineens eerder
Ah wat leuk naadje!!! Straks is het nog raarder om man te zeggen. Ik vind dat nog steeds en ben al ruim 1,5jaar getrouwd. Wel vreselijk dat gedoe met condooms maar wel begrijpelijk. Hopelijk ben je voor die tijd zwanger!
het klinkt nu al raar vind ik om tegen mensen te zeggen dat we elkaars verloofde zijn en dan straks nog man ik lach me nu al rot als ik erover nadenk ik hoop ook dat ik dan zwanger ben, augustus word de laatste maand en dan vanaf eind oktober weer gericht klussen dus hoop voor die tijd natuurlijk dat er een wondertje gebeurd heb geen zin om tussen het zand te bevallen
@ naadje, wat super leuk zeg!! Gefeliciteerd!! Ja ik snap het dat je niet rond je trouwdag uitgerekend wilt zijn. Ik zat net ookal te lezen en dacht huh?? Heb ik iets gemist?? Haha maar nu snap ik het. Echt leuk!! @ Anouk, ik heb soms ook pijn onder in mijn buik. En vooral na mijn voorval, ben ik zo bang dat het mis gaat. Laatst was ik bij de dokter en toen heb ik ook meteen gevraagd hoe dat kwam. Je lichaam is zichzelf nu klaar aan het maken voor je kindje en dit kan wat bandenpijn opleveren. Dus het rekt allemaal wat op. Volgens mij hoeven we ons nergens zorgen over te maken. @ alle lieve meiden. Bedankt voor jullie lieve woorden. Dit doet me echt goed. Ik ga morgen denk ik toch ff de verloskundige bellen. Al is het alleen maar voor wat informatie en wat ik moet doen als ik zoiets krijg op vakantie. Ik heb alleen gisteravond nog een klein druppeltje vies oud bruinig slijm gehad. En dit is blijkbaar "normaal". Ik hou jullie verder op de hoogte.
Oja naadje. Ik ben ook nog steeds niet gewend aan dat mijn wederhelft nu mijn man is. En we zijn ook al dik 1 jaar getrouwd. Ik noem hem meestal mijn mannetje of mijn ventje. Haha. En hetzelfde geldt voor je achternaam. Ik begin het nu pas goed te zeggen. Dus met mijn getrouwde achternaam ergens naar toe bellen haha. Dat duurt gewoon ff.