Gestopt met de pil in december 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ginkel78

ginkel78 Actief lid

20 feb 2011
    301
    0
    0
    Debiteuren Beheer
    Utrecht
    Hey Meiden,

@Anouk wat een leuk idee die wijnfles om te vertellen dat je zwanger bent ik was er zelf niet op gekomen denk ik

@Naadje Wat balen een negatest geen bloed geeft moed
    gefeliciteerd met je huwelijk ik ga trouwen op 24 oktober 2011 en kan me goed voorstellen dat je er aan moet wennen om verloofde te zeggen ik ben nu bijna 1 jaar verloofd en zeg ook nog steeds mijn vriend en kan me ook goed voorstellen dat je uitgerekend wil zijn rond om je trouwdag een buikje is niet erg

@Lieverd wie weet toch zwanger ik hoop het voor je

@Daf als het geen helder bloed kan je nog niet van een ongi spreken

@Jolanda Balen dat je toch nog ongi bent geworden op naar de volgende ronde

@Sanne84 ik kan me goed voorstellen dat je bent geschrokken doe lekker rustig aan het is voor een goed doel

Hier nog weinig te melden ik heb nog geen positieve ovutest gehad maar ik heb al wel sinds mijn ongi last van bruin verlies en af en toe steekjes aan de linker kant in mijn buik ik wacht het nog wel even af voor ik naar de dokter ga

2. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    He hallo. helder bloed heb ik nog niet gehad. alleen bruinig. ik wacht af maar ga er vanuit dat het mijn ong is.

3. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Naadje, jeetje trouwen, het is zo bijzonder en mooi. Mooi aanzoek gehad of gedaan? En al een idee hoe jullie willen trouwen, groots of klein? Wij zijn over een maand alweer 5 jaar getrouwd:$

4. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    hey meiden
    ik ben vorig jaar op mijn verjaardag ten huwelijk gevraagd en toen zouden we eigenlijk dit jaar op 1 juli gaan trouwen maar onze relatie ging vorig jaar niet zo goed omdat vriendlief de zenuwen had haha
    daarna ging het eigenlijk harstikke goed en was hij gewoon bang
    ik heb hem een week voor vaderdag gevraagd om weer maar dan ook echt te gaan trouwen
    dus ben nu al bijna anderhalf jaar "verloofd"haha

5. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    oja nog vergeten te zeggen
    ben nu echt ongi geworden dus we gaan gewoon weer een nieuwe ronde in
    gelukkig heb ik tot nu toe nergens last van, misschien kwam dat omdat ik al telkens wat bloed verloor

6. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Naadje: Leuk dat je gaat trouwen volgend jaar! Hopen dat het volgende maand raak is, hoef je je kinderwens niet uit te stellen.

Leuk om te horen dat er meer 1 a 2 jaar getrouwd zijn. Ik ben zelf vorig jaar februari getrouwd. En inderdaad, die andere achternaam is best wel een tijdje wennen.

7. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Wat leuk naadje dat je toch gaat trouwen. Hoop dat je inderdaad je kinder wens niet uit hoeft te stellen.

Dan ben ik 1 van de weinige hier die nog niet getrouwd is hihi. Dat gaat er ooit nog wel van komen hoor, maar word nu even iets vooruit geschoven.

8. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    ik ben ook helemaal blij en nu durf ik er ook echt van te genieten aangezien we vorig jaar alles hebben moeten cancellen
    dus nu beginnen we weer gewoon over nieuw

ik heb gelukkig nog steeds geen pijn, ook al ben ik nu ongi nog 18 dagen wachten tot de eisprong maar ik denk dat die weer wat eerder is mijn cyclus gaat nu met kleine stapjes vooruit

9. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    @anouk ik ben ook niet getrouwd hoor. :)

10. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Gelukkig ben ik niet de enige haha.

11. ginkel78

ginkel78 Actief lid

20 feb 2011
    301
    0
    0
    Debiteuren Beheer
    Utrecht
    Hey Meiden,

@Naadje wat leuk dat je vriend jou op je verjaardag heeft gevraagd om met je te trouwen alleen jammer dat je daarna alles weer moest cancelen maar dan denk ik dat het nu een dubbel leuke en mooie dag word
    mijn vriend heeft me gevraagd op zijn verjaardag ik ben in oktober als we gaan trouwen net 1 jaar verloofd
    hoop dat je je kinderwens niet hoeft uit te stellen

12. ginkel78

ginkel78 Actief lid

20 feb 2011
    301
    0
    0
    Debiteuren Beheer
    Utrecht
    oja was ik nog vergeten te zeggen gisteren een positieve ovutest gehad kijken of hij vandaag ook weer positief is dan komt de eisprong ongeveer na 24-48 uur of heb ik het mis

13. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    ik ben vandaag bij de vk geweest en alles was goed, bloeddruk gemeten en ik moest bloed prikken. mijn zoontje van 3 hield mijn hand vast.. haha
    volgende week mijn echo en dan pas 23 augustus weer. dan komen de bloed uitslagen en kan ik misschien het hartje horen..

LEUK!!!

Iedereen met de ovutesten, heel veel plezier en succes!

14. ginkel78

ginkel78 Actief lid

20 feb 2011
    301
    0
    0
    Debiteuren Beheer
    Utrecht
    Fijn dat alles goed was bij de verloskundige oh ik zou dat ook zo graag willen meemaken maar ja nog maar even geduld hebben mijn tijd komt ook wel hoop ik

15. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    @ginkel, aan de slag vanavond zo te zien :)

16. ginkel78

ginkel78 Actief lid

20 feb 2011
    301
    0
    0
    Debiteuren Beheer
    Utrecht
    ja zeker aan de slag vanavond ik had gisteren een positieve ovutest ik hoop straks ook weer een positieve test te hebben

17. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @joylinn: Fijn zeg dat alles goed was bij de vk. Fijn dat je volgende week weer mag. Ik mag volgende week voor de eerste keer. Ben wel benieuwd.

@ginkel: fijn zeg een pos. Ovutest hoop dat hij straks weer positief is en dan aan de klus hihi.

18. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @Ginkel: Fijn, een positieve ovu-test. Aan de klus dus ;)

@Joylinn: Fijn dat alles goed gaat!

@ Anouk: Spannend, volgende week naar de VK voor het eerst!!

19. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Anouk, Spannend hoo volgende week voor het eerst heen

Ginkel, succes vanavond met klussen

Joylinn, Gelukkig was alles goed en ze zijn zo wijs he die mannetjes van 3

20. ginkel78

ginkel78 Actief lid

20 feb 2011
    301
    0
    0
    Debiteuren Beheer
    Utrecht
    nu net weer een positieve ovutest maar mijn mannetje wil vanavond niet klussen morgen weer dus ik baal enorm
    ik hoop dat het dan nog niet te laat is
    we hebben gisteren gelukkig wel geklust en nu dus morgen weer

@Anouk ben wel benieuwd hoe de eerste afspraak was maar dat zal ik niet eerder lezen als dat ik weer terug ben van vakantie

Deel Deze Pagina