@ginkel: Balen zeg dat je man nu niet wil klussen, snap dat je baalt zeker omdat vandaag je meest vruchtbare dag is. maar misschien heeft gister al zijn werk gedaan. Waar gaat de vakantie heen??
@ginkel, dat had ik ook en heb toen niet op de meest vruchtbare dag geklust. we de dag ervoor en de dag erna en het was raak.. dus het kan!!! succes...
@Anouk ik hoop dat inderdaad gisteren zijn werk al heeft gedaan dat moeten we afwachten en de vakantie gaat naar duitsland hoxel in de buurt van de moesel @Joylinn oke nou ik ben benieuwd ik zal het merken tijdens mijn vakantie of het heeft gewerkt ik hoop het echt
@Anouk ik neem geen zwangerschapstest mee maar als ik terug kom en ben nog niet ongi ga ik wel testen het is daar zeker een mooie omgeving ben er een aantal jaren geleden ook al eens geweest ik kom in de bergen helemaal tot rust wie weet helpt dat ook
Ginkel, lekker vakantie, wanneer vertrek je? Hier helaas nog niks te melden, het is altijd zo'n lange periode waarin je niks kan. Gisteren wel alweer geklust (kan geen kwaad hahaha)
@Zwabbertje we vertrekken zaterdagochtend betijds denk zo rond een uur of 8 en dan heerlijk even 2 weken niks moeten Hier is het ook nog rustig gisteren wel wat krampjes gehad gisteren maar is nu weer over vanavond weer klussen
Lekker Ginkel, twee weekjes weg. Zwabbertje, ik heb hetzelfde, deze tijd duurt het langst. Ik hoop echt dat ik dit keer een wat kortere cyclus heb!
goedemorgen meiden @lindedd ik hoop voor jou dat je cyclus inderdaad minder word 106 dagen zijn wel erg lang @ginkel78 lekker hoor effe twee weekjes weg,ben benieuwd of je dan zwanger bent want volgens mij kan je dan testen hier sinds gister weer aan het weer aan het werk,
@Naadje inderdaad kan ik testen halverwege de tweede week maar ik heb me voorgenomen geen test mee te nemen en ik zie het wel als ik terug kom als ik dan nog niet ongi ben geworden dan ga ik zeker testen zal vast wel weer wennen zijn zo na de vakantie weer aan werk te gaan
Spannende tijden en wachters. Moeilijke tijden. Ik heb vanochtend toch wat meegemaakt. De krantenbezorgmeneer helemaal over het hoofd gezien en die zijn fiets is nu echt niet meer bruikbaar. Gelukkig is de meneer zelf nog wel heel. Ben me kapot geschrokken had hem echt niet gezien en in ene een klap. Mijn auto helemaal geen schade.
O Labamba, dat is zeker even schrikken! Met jou alles goed? Kan me best voorstellen dat je op het moment met heel veel dingen in je hoofd bezig bent. Dan kan het gebeuren dat je even niet oplet.
Ik was zo geschrokken dat die meneer vroeg gaat het wel met u. Nou de waterlanders kwamen omhoog maar gelukkig kon ik ze weg slikken. Ik en mijn foxiefoxstrot heeft gelukkig ook niks.
Heej meiden, Ik moest weer het een en het ander bijlezen. Spannende tijden hier!! @ Lambama, oh jeetje wat erg! Gelukkig heb je zelf niks, en de meneer ook niet. Gelukkig zijn jullie er goed vanaf gekomen. Ik heb de verloskundige niet meer gebeld vanwege mijn bloeding. Mijn man zei dat als ik het nu nier meer heb, ik me geen zorgen meer hoef te maken. En dat klopt ook wel. Heb het zo ook eens rond gevraagd aan diegene die zwanger zijn en sommige hebben het ook gehad. Ik heb nu wel het sporten op een laag pitje gezet. Wacht toch liever even af wat de verloskundige zegt op 17 augustus. Ooh heerlijk, zondagnacht gaan we op vakantie! Heb er zo'n zin in! Tot die tijd, lees ik hier alles! Meiden, succes met wachten, klussen en zoeken! Zal allemaal voor jullie duimen!
Labamba, wat zul je geschrokken zijn (en die meneer ook). Hoop dat hij niet te boos was. Jeetje meiden krijg van jullie wel de vakantie kriebels, maar helaas nog een tijdje wachten. Hier men kleine mannetje flink zie. De hele dag al koorts en veel geslapen. Het is altijd zo zielig als ze ziek zijn, het liefst neem je het van ze over.
@ Zwabbertje: Vervelend dat je zoontje ziek is, beterschap voor hem. @ Sanne: Fijn dat je in ieder geval niet meer ongerust bent. Verstandig om alles even op een laag pitje te zetten. En zondag op vakantie, lekker! Ik had gisteren last van buikpijn, net ongikrampen, maar dat lijkt me een beetje raar als je net van de ongi af bent toch?
hoi allemaal, ik heb gisteren mijn contractbespreking gehad en ik heb weer een jaar aangeboden gekregen. zelfs een uitbreiding van mijn functie. Ik heb nog niet verteld dat ik zwanger ben, vanwege de complicatie en dat ik nog kort zwanger ben. mijn werkgever gaat 15 aug op vakantie dus ik denk dat ik het dan vertel. anders wordt het 6 sept en dan ben ik al 15 weken en ben ik bang dat ik het niet meer kan verbergen... maargoed, gelukkig nog een jaarcontract in the pocket!