Gestopt met de pil in december 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw

Hahaha ikke ook:D

2. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Hey,

Je gaat naar bovenaan de pagina, daar kies je banners.
    Je kiest daar cyclus, Je vult je gegevens in en kiest je achtergrond en je aanwijzer.
    Je kopieert daarna de BBcode en je gaat naar gebruiksinstellingen en klikt handtekening wijzigen aan en je plakt daar die BBcode in (witte vlak), handtekening opslaan (staat helemaal onderaan).
    En voila!!!

Je kan ook op mijn Banner klikken (Lilypie) die stuurt je automatisch naar een site en daar doe je eigenlijk ook hetzelfde.
    (gegevens invullen, plaatjes kiezen BBcode kopieren terug naar zwangerschapspagina en handtekening wijzigen, daarna opslaan)

Suc6 ermee.

Groetjes

3. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Hoe heb je dat uit geprobeerd? kan ik dat ook?

4. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Heeeey wat krijgen we nou!!!! Staan we op de tweede pagina?! Snel verandering in brengen :D

Hier nog rustig, wel last van kwaaltjes. Weer anders dan de vorige rondes. Nog 5 dagen tot mijn NOD. Merk dat ik het allemaal weer erg spannend vind.

Hoe is het met de rest van de dames???

5. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    dames ik wil me graag even bijvoegen, ik ben niet in dec maar eind oktober 2010 gestopt met de pil zit in ronde 4.

gister was mijn nod, tot op heden nog geen krampen ofzo wel een aantal lichte ''kwaaltjes'' maar niet echt heel erg dus ga morgen denk ik even een testje wagen...

6. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland

Welkom!!!! En spannend!!!!! Laat je het ons even weten???

7. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    jaa tuurlijk... heb alleen koud water vrees, ben zo bang dat hij negatief is.

maar mijn menstruatie is altijd stipt op tijd kan er een klokje op gelijk zetten, dus het is wel een goed teken dat het nu uitblijft zonder krampen ed. maar toch komen de zenuwen langzaam op haha

8. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Gaat prima hier hoor :D!!!
    Als je het zenuwen en druk maken om al die vervelende (of juist niet, this maar hoe je het bekijkt ;)) kwaaltjes niet mee telt hihi.

Zit nu ongeveer 9 dagen voor mijn nod en heb in de afgelopen cyclus niet zeveel 'kwaaltjes'gehad als in deze pfff.

Kortom heb ff een cyclusje ertussen zitten dat ik echt niet weet wat ik moet denken en daarom probeer ik er maar zo min mogelijk mee bezig te zijn.

Hoe is het met jou? al weer even niet gezien?
    Goed gevoel deze ronde??

9. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Ik ken het. Bij mij tot nu toe ook regelmatig. Alleen vorige ronde dacht ik ook yes raak!, maar toen veel stress gehad week ervoor en helaas twee dagen later ongi geworden.

Maar als je nog niets voelt.........;)

Dus ga je morgen testen? (jajajaja)

10. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    jep morgen ochtend, is die urine de klos....

mijn test staafje gaat m pakken haha

11. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland

He Anouk79!!! Inderdaad een poosje eruit geweest. Oma van mijn man overleden, dus veel rompslomp en narigheid, helaas. Gelukkig nu weer van de partij!!!
    Dit keer (weer) een goed gevoel. Dat had ik helaas de vorige ronde ook, ik weet het echt niet. Het voelt zo anders dan de vorige keren?! Dat zul je vast wel herkennen! En makkelijk zeggen of niet...er niet mee bezig zijn....;) Hahahahahhaa. Toch elke keer na het plassen kijken wat je afveegt, elk steekje en krampje:(. Mmmm echt een topsport. Zwanger willen worden!!!!!

12. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Oh wat vervelend zeg! dan kan ik me voorstellen dat je hoofd er even niet naar staat. Hoop dat het nu beter gaat.

Nee en natuuuurlijk ben ik er wel mee bezig (ik probeer het niet lukt alleen niet echt)

Toch elke keer na het plassen kijken wat je afveegt, elk steekje en krampje:(. Mmmm echt een topsport. Zwanger willen worden!!!!! Zo herkenbaar.

Iedere ronde je eigen symptoompjes weer optellen. hihi

13. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    ik heb gisteren voor het eerst een ovulatie test gedaan en toen zag ik een licht streepje, vandaag weer een test, ook om 18.00 uur maar geen streepje.

volgens mijn cyclus zou ik rond 19 of 20 maart vruchtbaar zijn..

morgen maar weer testen en nu al om de dag gaan vrijen ;)

14. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik krijg meestal 2 dagen voor mijn ei pas een streep op mijn testen, dus kan bij jou ook nog.

Om de dag vrijen kan sowieso geen kwaad ;)

15. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Goedemorgen meiden, ik kon het testen niet laten vanochtend. Maar helaas weinig op te zien. Ik denk wel wat te zien, hahahaha. Over twee daagjes maar weer eens een test er tegenaan gooien. Werkt zo verslavend!!!

@Sheena: ennnnnn.........????!!!!!

16. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    zie je wel wat? Dat is toch een goed teken?

17. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    nou dames,

jullie zullen nog een ronde met mij moeten doen, test vanochtend negatief... en net toch alsnog kramp gekregen en nu dus weer vet ong....

zoo balen,
    nouja nieuwe ronde, nieuwe kansen..

18. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Ga vanavond is ff rustig kijken hoe ik de cyclusoverzicht erin moet zetten. Bedankt Anouk.

O wat is dit heerlijk herkenbaar ik dacht echt dat ik de enige was die er zo mee bezig is maar nee een forum vol.

Spannend elke keer weer afwachten tot je NOD dag. Ik ben nu ook aan het ovulatie testen en nog geen :) te zien. We wachten rustig af ik moet ook rond de 19e mijn sprong hebben ben benieuwd. Spannend hoor een aantal van jullie zit alweer in spanning af te wachten of je ongi word.

Ik zal voor jullie duimen dat de test vet positief is.

19. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    He Sheena, wat jammer!!! Je cyclus nu 2 dagen langer?

@ MiniM, ik dacht wel wat te zien, maar dat was zo vaag. Je houdt het in alle lichtvalhoeken;), maar kon er niet echt een streep van maken, denk ik. Daarom over twee daagjes nog eens testen.
    (en ik had zo mooi over twee positieve testen gedroomd....)

20. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    cyclus overzicht gelukt. :D

Lieverd86, ik hoop voor je dat het gewoon lekker raak is. Nog ff afwachten. Ik zal voor je duimen.

Deel Deze Pagina