@lindedd: Raar inderdaad ik zou eigenlijk ook niet weten wat het is. @zwabbertje: Beterschap voor de kleine. @labamba: Gelukkig mankeert er niemand iets. @Sanne gelukkig dat je niet meer zo ongerust bent. En ook goed dat je alles toch even op een laag pitje zet nu. @joylinn: Wat fijn zeg dat je weer een jaar verder kunt. Lijkt me een hele geruststelling.
@joylinn mooi zo dat je weer een jaar mag blijven, is denk ik ook wel een beetje een geruststelling @labamba jeetje dat is even schrikken, gelukkig mankeer je niks ik weet even niet meer zo gauw wie het vroeg maar het werken na je vakantie valt inderdaad altijd even tegen, ik merk ook dat het eigenlijk nog te zwaar is voor mijn arm dus gelukkig word ik goed geholpen door mijn collega's
@ Joylinn: Fijn dat je contract verlengd is. @ Naadje: Jeetje, dan heb je al een behoorlijke tijd last van die arm. Vervelend zeg.
@Sanne een hele fijne vakantie gewenst waar ga je heen ? @Zwabbertje beterschap voor je zoontje zieke kinderen is nooit leuk @Joylinn gefeliciteerd met de verlenging van je contract @Naadje Jij heb dan al een poos last van je arm en fijn dat je van die lieve collega's heb die je helpen hier gaat alles lekker ik ben me spullen aan het pakken voor de vakantie ik heb sinds vanmorgen een beetje last van rug aan de linker kant
bedankt iedereen.. ja super fijn want je weet het maar nooit. ik ben weer een jaar veilig.. nu alleen nog zeggen dat ik zwanger ben.. vind het wel super spannend.. wanneer zouden jullie het vertellen, met 11 weken net voor de vakantie van mijn general manager of na zijn vakantie met 15 weken en in mijn nieuwe contract??? ik zit zo te twijfelen...
Hej meiden, @ Ginkel, de reis gaat naar Cyprus. Heerlijk 1 weekje genieten! @ Joylinn, gefeliciteerd met je contractverlenning! Super! Meiden, we hebben hier weer een spannende ochtend achter de rug... nadat ik gister een berichtje hier achter had gelaten, ben ik weer een beetje gaan vloeien. En dit keer veel meer als afgelopen zaterdag. Dus we hebben gister het ziekenhuis gebeld en daar werd ik afgescheept met dat alles wel goed zou zitten. Maar wij waren er niet gerust onder en heb vanochtend de verloskundige gebeld. Omdat hun er ook niet helemaal gerust onder waren, mochten we langs komen voor een echo. Het was echt heel erg spannend, maar we hebben de kleine gezien en alles is goed! We hebben het hartje zien kloppen en dan is voor mij alles goed! Echt een hele opluchting. Foto van de echo staat bij mijn foto's voor diegene die er intresse in hebben. Het is nog zoooo klein maar zo geweldig! Sorry voor diegene die ik vergeten ben, maar jullie moeten weten, dat ik ook nog steeds voor jullie allemaal duim! Liefs
@sanne, ik heb een comment bij je foto gezet.. leuk ik ben 4 maart uitgerekend en jij 10 maart.. precies een weekje later!! dan lopen we gezellig samen op, ongeveer dan... nou genieten!!! gelukkig was alles goed...
He meiden, was jullie even kwijtgeraakt!!! Heb alles wel net bijgelezen, maar er is teveel gebeurd om iedereen apart te antwoorden. Daarom maar zo: Iedereen veel succes met zwangerschapskwaaltjes, eisprongen en afwachten. Iedereen een fijne vakantie die nog weggaat en iedereen die weer moet werken, sterkte! Haha. Hier verwacht ik helaas mijn ongi weer. Had zoveel hoop dat het er behoorlijk inslaat. Sinds gisteravond weer bruine afscheiding en vandaag. Vanmiddag een test gedaan maar deze is negatief. Baal flink......Maar goed het is niet anders. Moet het er maar weer bij neer leggen. Vanavond mn mannetje weer vertellen, die zal daarna lekker chaggie zijn. Mmm.....k*t!!!!
@lieverd balen is dat he, onze tijd komt nog wel die meiden blazen gewoon niet genoeg hcg deze kant op hihi mijn arm is inderdaad dus nog niet helemaal de oude al dacht ik dus van wel omdat ik de normale dingen wel kan en er geen last van heb maar het werken is het dus nog gewoon te zwaar had niet gedacht dat ik vanaf april tot nu er nog steeds last van zou blijven houden dus ben blij dat ik vakantie heb gehad zodat mijn arm nog eens 4 weken kon bijkomen
@naadje: Vervelend dat je nog steeds last hebt van je arm. Fijn dat je collega's je supporten. @ginkel: Ik krijg z'on zin in de vakantie pfff ik moet nog even. @sanne: Fijn dat je al bij de vk terecht kon en dat het je gerust gesteld heeft. En wat een leuke foto. Ik hoop dat ik de mijne volgende week ook mag showen. Geniet ervan. @Lieverd: Balen zeg ongi. Ik hoop toch zo dat het snel raak is. Suc6 volgende ronde. Ik zal harder mijn best doen om de HCG naar jullie te blazen!!! @joylinn: We volgen elkaar wel op he, ik zit op ongeveer 23 maart hihi.
@ Joylinn, thanx voor je reactie! Super lief! Ja we zijn nu helemaal blij dat we het hartje hebben zien kloppen. Echt zo geweldig! En idd we lopen lekker met elkaar op haha. Is wel super he! @ Anouk, ja de jouwe mag je volgende week showen! Al zie ik hem wel pas na mijn vakantie. Maar ben heeeeeel nieuwsgierig!! Ook bedankt voor je lieve woordjes. Ik ga nu zeker genieten van mijn vakantie en van de zwangerschap.
Meiden, dank jullie wel. Men mannetje is gelukkig weer wat beter, in ieder geval geen koorts meer. Ginkel, heb je vaker rug problemen of denk je dat dit met je ei te maken heeft? Joylinn, wij hebben het vertelt met 10 weken, kon het niet meer voor me houden en hadden het hartje gehoord. Maar het is net wat je gevoel je ingeeft. Sanne, dat is zeker even schrikken. Maar het heeft er gelukkig wel voor gezorgd dat je vandaag je eerste echo had, hoe bijzonder. Ik ga zo je kleine spruit even bewonderen. Ben blij voor je dat alles goed is. Lieverd, jeetje wat balen arggg, hoop echt dat snel een keer raak mag zijn! Hier een saai dagje binnen gezetten, men mannetje was nog niet helemaal opgeknapt. Morgen weer werken. Meiden blijf het zo moeilijk vinden wanneer we moeten klussen, moet ik nou van een korte of een lange cyclus uitgaan?
@zwabbertje gewoon klussen wanneer je zin hebt. @sanne jeetje wat spannend maar wat fijn dat je je kleine hebt gezien. @joylin ik zou wacht tot 15 weken. @lieverd, jouw tijd komt ook nog wel. Het is zo balen elke keer weer. Ik blijf hard voor je duimen. Net wat Lindedd zegt ik hoop voor de nog niet zwangere dat jullie dat allemaal in augustus zijn. Duimen maken overuren maar dat doe ik graag Ik ben volgens mij alleen met een uitgerekende datum van januari. Volgens mij hebben alle meiden van toen ons inmiddels verlaten. Dus ik mag als eerste bevallen :x maar ook als eerste mijn beeb showen.
@labamba: je bent idd nog de enige van toen de zwanger nog over is, Wel gezellig hoor!!! In januari is het al zover! dat is nog maar 6 maanden, wat gaat de tijd toch snel. Over 2 weken heb je gewoon de 20 weken echo al. @Zwabbertje: Fijn dat het beter gaat met je zoontje. Ik zou gewoon klussen wanneer je zin hebt. Ik denk dat je die uitschieter van afgelopen keer niet mee moet tellen want je andere rondes waren heel netjes. Nou ik sta sinds een paar dagen helemaal onder de pukkeltjes helaas en nog even en ik moet nieuwe bh's gaan kopen want het gaat een beetje hard geloof ik. (wat vriendlief overigens helemaal niet erg vind hihi)
Meiden ik zal jullie nog wel volgen de komende periode, maar ik zal minder reageren om er op die manier wat minder mee bezig te kunnen zijn. Kijken of dat lukt. Ben erg verdrietig dat het weer niet is gelukt en krijg steeds meer het idee misschien wel niet vruchtbaar te zijn (net als mijn tante) Slaat tuurlijk nog nergens op want de meeste stellen zijn zwanger binnen een jaar. Ik heb nog even, maar het doet zo'n pijn elke keer. Typ dit nu met tranen in mijn ogen! Komende week gelukkig wat afleiding van mijn verjaardag en dan maar weer met volle moed er tegenaan! Thx meiden dat je hier je verhaal kwijt kunt!! Mijn steun en toeverlaat.....Xxx
Liever ik snap je helemaal. Zo ik ben weer bij gelezen. net terug van een midweekje valkenburg. Was super gezellig. kan niet op alles reageren want het is zo veel. pfff wat gaat dat snel. zwangeren onder ons geniet er van en de rest succes met klussen/wachten.