Hey meid, wat rot zeg dat je weer ongesteld bent geworen. Ik snap dat je er even doorheen zit. Het gaat jullie vast wel lukken, geef de moed iig niet op. Misschien dat even een beetje afstand nemen je helpt om er iets minder nee bezig te zijn. En we zijn er voor elkaar hier toch? We hebben uiteindelijk aklemaal hetzelfde doel. Suc6 meid.
@lieverd, begrijp heel goed dat je er moedeloos van word en dat het verdriet doet. Een hele dikke knuf van mij en geef de moed niet op meid! XXX
@Sanne een hele fijne vakantie geniet er van nou ik snap dat je hier ontzettend van schrok en er niet gerust op was maar gelukkig is alles goed @Anouk wanneer ga je op vakantie? @Zwabbertje ik heb wel vaker last me rug maar eigelik nooit daar en ik denk dat het m'n ei ook niet geweest is want zou dat ong 3 dagen na mijn postieve ovu testen zijn geweest @Lieverd wat ontzetend balen dat je weer ongi bent geworden we zijn er hier voor elkaar en onze tijd komt ook nog wel Hier verder alles rustig ik ben helemaal klaar voor de vakantie en ik ga er in de vakantie niet te veel mee bezig zijn en ik zie het wel als we weer thuis komen of ik dan al ongi ben ik hoop natuurlijk niet fijne 2 weekjes zwangeren onder ons rustig aan en de rest succes met klussen ei vinden en wachten tot over 2 weken
Labamba, jeetje wat jammer dat die meiden weg zijn gegaan. Maar inderdaad, jij mag als eerste je beeb showen en wat zal je trots zijn. Anouk, lief, dank je wel! En jij mag ze best met een beetje trots showen hoor en weer een goede reden om te shoppen. Lieverd, helemaal begrijpelijk. Ondanks dat wij alleen een zoontje hebben, is het gevoel hier hetzelfde. Waarom ten zo snel en moe het nu zo lang duren. Maar geef de moed niet op, je weet het maar nooit deze maand. Daf, welkom terug en succes met klussen. Ginkel, heb je na die positieve test nog verder getest, misschien dat je ei er aan zat te komen? En een fijne vakantie in Duitsland!! Meiden merk dat ik het nu erg moeilijk begin te vinden dat mensen om me heen zwanger zijn. Ik heb/had daar nooit moeite mee, maar denk dat dat komt om dat het al zolang duurt. En ik weet het, ik heb een lief binkie rondlopen, maar toch.........
@daf: Leuk dat je weer terug bent en klus ze. @zwabbertje: Gaat allemaal weer goed komen hoor. Het is jullie al een keer gelukt dus deze keer moet het ook gewoon lukken. Maar snap het wel hoor!! Komt allemaal goed. @ginkel en sanne: Hele fijne vakantie, geniet ervan en tot over 2 weekjes.
hey meiden ben ik weer gister hadden we een feestje op mijn vriend zijn werk en zijn daarna lekker op stap geweest, nu dus maar even bijkomen zag net dat er binnenkort veel meiden zijn die hun vruchtbaarste dag hebben dat word flink klussen met zijn allen willen we ook een mooie beeb showen
@ Lieverd: Vervelend dat je weer ongi bent geworden! Ik snap je helemaal. Ik hoop dat je in ieder geval een fijne verjaardag hebt komende week! @ Daf: Leuk dat je er weer bent! @ Ginkel en Sanne: Hele fijne vakantie!! Ik had gisteren opeens weer een beetje bruinig bloed bij afvegen, ik vind het maar raar...
@ lieverd, ik snap je volkomen meid. Je moet doen, wat voor jezelf goed voelt. In ieder geval een dikke knuffel vanuit mijn kant. @ Zwabbertje, is het ook erg vervelend. Ik vond dat al voordat ik zwanger werd en wij waren er nog niet eens zo lang mee bezig... Dus ik snap jou ook. Maar het is jullie inderdaad al een keertje gelukt, dus deze keer zal het vast ook weer lukken. Het heeft misschien iets langer de tijd nodig. Succes meis! @ Daf, welkom terug! En klus ze Nou morgennacht gaan we op vakantie. Heb er echt zoveel zin in na al die onzekere momenten. Ben er echt aan toe. We vliegen al om 04.00 uur dus dat word een nachtje overslaan... en ik ben al zo moe dus ik ben benieuwd hoe lang ik dat ga trekken. Helaas, slapen in het vliegtuig zit er voor mij niet in... dat lukt me niet. Misschien als ik heel moe ben dat het wel lukt. Haha. Misschien dat ik morgen nog eventjes langs kom, maar dat weet ik niet zeker.. Meiden, klus ze en zoek ze en tot over iets meer als 1 weekje. En Anouk, heel veel plezier bij je 1ste echo! Het is heel bijzonder om een inieminie mensje in je te zien! Veel plezier!
pfff wat een dag. naar truckstar geweest en zelf nog verbrand in mijn gezicht. ben net weer begonnen met ovutesten en uiteraard nog niets. verwacht dat ik vrijdag mijn ei heb maar we wachten af. iedereen succes met klussen-wachten en geniet van de vakantie.
Daf, wat is truckstar?? Hier helaas een man die geen zin heeft, en ik wel (en wil naatuurlijk men ei niet missen).
Truckstar is op circuit van assen. er staan allemaal vrachtwagens en er is vanalles te doen. een kermis een marktje met allerlei kraampjes artiesten die optreden(op zaterdag avond) enz. en aangezien mijn man vrachtwagen chauffeur is wilde hij er graag naar toe.
@ Daf: Aha, vandaar dat ik gisteravond al die verschillende vrachtwagens zag rijden . @Zwabbertje: Wat balen dat je man geen zin heeft op dat soort momenten. Ik ben benieuwd wanneer ik m'n ei kan verwachten...
@lindedd gebruik je nu nog ovutesten ik heb me voorgenomen om dit keer geen ovutesten te gaan gebruiken, en het op de gok proberen te klussen het is een voordeel dat ik een bannertje heb en weet dat mijn ei iets eerder is telkens
Allemaal wachtende op het ei zie ik. Daf, Lindedd, naadje en zwabbertje. Ik zal voor jullie duimen en klus ze de komende tijd. Gister aan de shop geslagen. Nieuwe bh's gekocht (2 maten groter inmiddels) gaat wel erg hard moet ik zeggen dat had ik niet verwacht. Nog ff de prenatal binnen gelopen, het kriebelde gewoon een beetje. Niet gekocht hoor want ik wil eerst de 12 weken voorbij zijn. Verder vandaag maar lekker genoten ven het lekkere weer, nu koken en vanavond lekker met een boek in bad.
anouk, met een boek in bad je brengt me op goede ideeen. denk dat ik dat ook even ga overwegen om te doen. ik heb besloten om deze maand ook geen ovutesten meer te gebruiken. gisteren avond met manlief erover gehad dat ik er helemaal zat van was al dat getest en dan ieder keer die telleurstelling. hebben dus besloten om het in ieder geval deze maand zonder te doen. en inderdaad we hebben een banner dus ongeveer weet je het wel. iedereen geniet lekker van het mooie weer!!!!!
Gelijk hebben jullie je weet ongeveer wanneer je ei komt en er maar niet te veel mee bezig zijn. Maarja hoe schakel je je gevoel uit zo moeilijk. Sterkte en succes en hopelijk.......
Daf, klinkt erg gezellig!! Linde, doe je nog iets om je ei te vinden of klussen op de gok? Naadje, ik volg hier jouw gedachten, op de gok en geen ovutestjes (al liggen er nog een paar in de badkamer). Hier gelukkig manlief gisterenavond nog verleid, haha. Dus nou maar hopen dat we raken schieten deze maand. Anouk, dank je voor het duimen!! Kan me voorstellen dat het begint te kriebelen. Durfde in die tijd ook nog niet te kopen, het enige wat ik al wel besteld had was een romper met I love papa, om mijn man te verrassen.