Gestopt met de pil in december 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joan77

Joan77 Lid

4 apr 2011
    48
    0
    0
    Hey meiden,

Ben hier even niet geweest, maar wat is er veel gebeurd!
    Heb flink moeten bijlezen, wel leuk om te doen hoor,
    voor de meiden die in verwachting zijn, wat geweldig!! Gefeliciteerd, geniet ervan,
    Hopelijk word het deze maand voor de meiden (incl mijzelf) ook een hele leuke maand met een dikke rose streep!
    Wat het uitstrijkje betreft, het stelt idd niet zoveel voor...
    Nou meiden succes met alles,
    xx

2. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    Nou voor iedereen die vrij is vandaag geniet er van. ik ga werken.
    Klus wacht en geniet!

3. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Hier ook een lange werkdag voor de boeg tot 21.00u vanavond. dus inderdaad geniet ervan als je vrij bent.

@daf: ik zie dat je vandaag je meest vruchtbare dag hebt, klus ze.

@joan: Hoe is het nu met jou?

4. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    Komt goed anouk. gaan e zeker doen!

5. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    @anouk, ja heerlijke wijk en autovrij met de schommel en speeltuintje voor de deur en om de hoek dus dat komt wel goed met onze kleine. Heerlijk zeg vanaf morgen vakantie. Ik ben alweer ff terug maar zou ook graag weer vrij zijn. :p

@daf klusze!!

6. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @labamba: als je mij bedoeld, ik heb helaas pas over 3 weken vakantie :(:( maar ben er na afgelopen maand wel heel erg aan toe hoor.

7. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
  8. Joan77

Joan77 Lid

4 apr 2011
    48
    0
    0
    @Anouk, het gaat wel ok met me, zit nu op het "wachtbankje", en ja ik kan natuurlijk niet wachten tot ik kan testen;),maar ik wil gewoon niet eerder testen dan mn nod....hoop dat het dit keer raak is..
    Hoe is het nu met jou? Wat een geweldig nieuws joh, ben heel blij voor je!
    @daf, succes de komende dagen ;)
    @Labamba, hoe is het nu met jou?
    Nou meiden, fijne avond! xx

9. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    leuk om alle verhalen te lezen en Joan welkom terug!

ik heb gisteren een 4 kazen pizza gegeten, het was al wat later dus had erge trek. nou ik ben de hele avond misselijk geweest.. :( en het is nog wel mijn lievelings eten. ook van friet wordt ik misselijk.. dan toch maar weer aan de fruitjes en groentes.. dat gaat goed. maar misschien na de eerste 12 weken kan ik alles weer eten.

net nuttig bezig geweest, mijn man heeft al sinds januari een telefoon van de zaak maar zijn eigen t-mobile abb liep ook nog. € 40,00 per maand en we gebruikte het abb niet eens. net maar opgezegd, samen met de postcode loterij, € 10,00 per maand..
    zo voel me helemaal goed. en rijk hahaha...

gaan jullie nog wat leuks doen vandaag?

10. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Joylinn, wat vervelend dat je al dat lekker spul even niet kan eten. Heb je ook last van ochtendmisselijkheid? Bij mij trok het met 14 weken geheel weg en kon ik alles weer eten.

Ik mag zo weer even heerlijk naar de kapper, vind het altijd even een momentje voor mezelf. Nog leuke kapsel tips???

En jullie?

11. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    Druk aan de poets. keuken heeft grote beurt gehad en nu de kamer nog. heerlijk geblust gisteren en denk vanaaf of zo nog een keer. je weet nooit!!!!

12. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Tja je hebt werkpaarden en luxe paarden, ben gewoon aan het werk. Al is het niet druk.

13. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    net het starterspakket van dr. Brown flessen en een vaatwasserhouder voor die flessen besteld.
    leuk!!!

ik kan het echt niet laten.. had veel meer willen bestellen zoals speentjes maar het is of met een diertje of in een roze of blauwe kleur (van avent) en het geslacht weet ik pas in oktober.. inhouden tot dan dus maar... hahah

14. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    hey meiden

wat is het rustig hier, zal vast niet aan het weer liggen hihi
    ik ben net thuisgekomen met me vent van een weekendje weg op de camping bij mijn ouders
    nu lekker bijkomen, wasjes draaien en zo de hond weer ophalen bij mijn schoonouders
    kijken of vriendlief vanavond nog wil klussen want volgens mij duurt het niet zo lang meer
    nu is het dus op de gok doen, maar dat heeft ook wel wat

15. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Ja dat viel mij ook al op. Zijn wat meiden op vakantie.
    Hier niet zo veel nieuws, zijn nog steeds om de dag aan het klussen.

16. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Rustige periode idd. Vele zitten voor het ei dus moeten nog ff wachten en er zijn er wat op vakantie.

Heb vandaag met lief een bankhangdag hihi heerlijk een keertje helemaal niets doen.

17. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    Nou ik heb deze week om de dag geklust. vandaag naar trekkertrek geweest en nu moe op de bank. ik hoop dat we mijn ei niet gemist hebben.inderdaad naadje op de gok! nou klus ze!

18. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Hoi meiden idd niet zo druk hier. Ik ook een druk maar gezellig weekend gehad. Donderdag naar de VK heb er zin in om de beeb te horen. En dan volgende week de 17e hebben we onze 20 weken echo. De 18e word de muurschildering in de beeb kamer gemaakt en de 19e komt het kamertje. Kan ik het heerlijk gaan inrichten en dan showen met mijn verjaardag de 26e. Helemaal zin in.

19. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Klinkt allemaal erg leuk Labamba!

Bij mij is er weinig bijzonders te melden. Wachten op m'n ei, hoop zo dat het deze week komt!!

20. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @labamba: Wat een ontzettend leuk weekje heb jij voor de boeg zeg! Geniet ervan.

Ik heb zojuist wat kinderdag verblijven opgebeld en schrok wel van de wachttijden. Er zijn erbij die pas plaats hebben in okt. 2012.
    En ik maar denken dat het een fabeltje was hihi.
    Krijgen morgen dus een inschrijf pakket in de bus en dan als een speer inschrijven.
    Blijft wel raar hoor, kindje is nog geen 1.5 cm groot en je moet nu al opvang regelen.

Meiden die op hun ei wachten succes en voor de rest een fijne dag gewenst, het zonnetje schijnt iig.

Deel Deze Pagina