Gestopt met de pil in december 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    thanx meiden.

@anouk, ja dan denk je ik ben op tijd met inschrijven.....

Ik heb het ook gelijk na de 1e echo ingeschreven en gelukkig geen wacht tijd. Volgend jaar half maart gaat onze beeb erheen.

2. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    ik heb vandaag het nieuws op mijn werk verteld en ik maakte me zorgen om niets!! iedereen feliciteerde me en deed helemaal niet moeilijk.

wat een opluchting.. nu mag de hele wereld het weten.. facebook enzo..

iedereen succes met jullie eitjes vinden en klussen ;)

3. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    Wat mooi dat ze zijn leuk reageren. super tof!!!!
    Hier een drukke dag gehad. veel toeristen in de winkel eet dit slechte weer blijven ze allemaal wat langer hangen en lijkt het extra druk. pfff nu met de beentjes hoog. volgens mij heb ik mijn ei gehad vandaag. ik had vanochtend vsnu die steken in de onderbuik. hoop dat het klussen goed uitpakt. zou mooi zijn. nou klus/wacht en geniet!!!!!

4. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    daf ik hoop het ook... nu wachten tot je kunt testen.. ik wacht met je mee ;)

5. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Labamba, jeetje wat een heerlijk vooruitzicht, krijg helemaal kriebels er van. Leuk hoor!! Wat voor schildering wordt het?

Anouk, helaas dat is een vervelende kant, dat je zo lang moet wachten op een plek. Maar mag je je wel al inschrijven? Dacht dat dat pas mocht met 15 weken?

Hier al een aantal dagen rugpijn, kan dat met een eisprong te maken hebben?

6. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Hoi dames, fijn dat alles goed met jullie gaat. Leuk dat de eerste kdv bezoeken al komen/zijn. Lijkt me best lastig als ouder naar een kdv te kijken dan als een leidster hihi. Als ik een kind mag krijgen dat gaat het gewoon mee (mochten de kosten niet te hoog zijn) naar mijn werk. Lekker handig.

Had even een vraag aan jullie. Sinds gisteren heb ik een onverwachte bloeding, eerst bruinverlies maar nu ook bloedverlies. Het is erg slijmerig (sorry). Ik heb maar een tampon ingedaan. Gisteren een inlegkruisje, maar het gaat maar door. Wat kan dit betekenen? Iemand een idee? Ik zit volgens mij nog voor mijn ei.

7. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    @joylinn wat leuk dat iedereen zo enthousiast reageerd, geniet ervan.

@daf, ik ga weer in de duimmodus

@zwabbertje [​IMG] en dan zijn de lijnen oranje. De muur is zo'n 4 meter hoog.

@lieverd, sorry ik weet het echt niet. Maar heb jij dat niet al vaker gehad anders is aan de HA vragen.

8. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    Labamba leuk hoor!!!!!
    liever ik zou het niet weten.sorry.

9. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    lieverd, ik zal het ook niet weten, is te vroeg voor je ongi en misschien innestelingsbloed maar dat is meestal niet zoveel.
    misschien kan je wat op internet vinden of anders ff de huisarts bellen.

ik ben sinds vandaag een beetje grieperig. ik slaap sinds een paar weken al slechter, heel licht en met draaien wordt ik wakker. en nu is het helemaal erg.. elk uur gezien! gaap, ben zo moe.. maar lekker rustig aan doen vandaag... uitzieken!

10. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Er zijn veel (bijna allemaal hihi) meiden die rond/op of net na hun ei zitten, Lindedd, naadje, daf, lieverd, zwabbertje. Spannend ik zal voor jullie duimen hoor!

@Lieverd: Ik zou eigenlijk niet weten wat het zou kunnen zijn, misschien toch iets met je ei te maken?

@zwabbertje: Misschien dat je rug idd van het ei komt.

@labamba: Wat leuk zeg die muur schildering, dat word vast echt mooi.

@joylinn: wat fijn dat iedereen zo positief reageerde, opgelucht gevoel lijkt mij.

Hier zijn de bouwvakkers bezig om in de achtertuin het riool te vervangen (kadoo'tje van de gemeente!) en de loodgieter is net geweest voor de vloerverwarming. Tja als we het dan opnieuw moeten doen dan gelijk maar goed toch!!

11. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    vraagje aan de zwangere onder ons... rest mag lekker meelezen hoor :)

hoe zijn jullie mannen nu? die van mij is super blij en beschermend (ik mag geen amnoniac gebruiken enzo) maar ook heel afstandelijk. veel aandacht gaat natuurlijk naar mij en daar heeft ie een beetje moeite mee. spreekt veel met vrienden af, om zich toch nog ergens belangrijk te voelen, heb ik het idee..
    klinkt nu extremer dan dat het is hoor maar ik wil zo graag gepampert worden.. voel me niet heel erg omtimaal en wil graag dat hij alles voor me doet.. hahahah kennen jullie dit gevoel? of jullie mannetjes hierin?

12. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Ik ken het gevoel wel hoor.
    Lief is nu heel beschermend, moet overal mijn handen wassen. Vraagt bij alles of ik dat wel mag eten!! Doet ineens zonder mokken de kattebak (ik wil niet dat je dat ding aanraakt!!,) wat ik overigens helemaal niet erg vind hihi.

Maar moet zeggen dat hij niet echt afstandelijker word of zo. Vind de aandacht naar mij geloof ik wel leuk!
    Heeft ineens nog meer zin!! iets wat bij mij nu iets minder is omdat ik 's avonds vaak moe ben.

En ja gepamperd worden dat gevoel heb ik nu ook heel erg. (Ik heb de kwaaltjes en krijg straks die dikke buik.)

13. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    hey zwangere meiden
    wat grappig om te lezen dat de mannen jullie beschermen haha
    ik zou er lekker gebruik van maken door hun dingen te laten doen

ik heb altijd tegen mijn vriend gezegd dat ik niet als een debieltje behandeld wil worden maar ik gok erop dat hij dat wel moet doen dan

inderdaad de meeste hebben hun eisprong nu of zitten op de wachtbank (ik duim met jullie mee:D)
    ik ga vanaaf maar zeker klussen gister niet kunnen doen omdat ik avondienst had en vriendlief al lekker lag te slapen

14. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Hahaha :D

@Lieverd: Ik weet het ook niet. Had het weekend ook wat bruinig bloedverlies, maar zo te horen minder dan bij jou. Ik weet ook niet wat het bij mij betekende. Kan bloedverlies ook bij een eisprong horen?

@Zwabbertje: Ik hoop dat je rugklachten ook een eisprong betekenen.

@ Joylinn: Leuk dat je het nu iedereen kan vertellen!

15. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Lieverd misschien is het een doorbraakbloeding, of kan dat alleen als je de pil slikt?

Labamba, leuk! Wil straks wel foto's zien hoor..

Zo hier nog even gisteren geklust. Maar heb vannacht gedroomd dat ik een zwangerschapstest deed en dat hij positief was en daarna in men droom nog wel 10 keer getest. Raar mens toch....

16. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    linda klussen vanavond zie ik!!

ik ga dromen dat iedereen deze ronde zwanger raakt en misschien komen dromen wel uit... en dus ook die van jou Zwabbertje! :)

17. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Joylinn, wat ben je een schat. Nu maar hopen dat de meesten dromen niet bedrog zijn.

18. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    @zwabertje zeker plaats ik een foto. Heb er zo'n zin in om het af te maken.

Mijn skattie was ook heel bezorgd in het begin. Beetje te erg naar mijn zin. Kijk uit met paardrijden. Inmiddels is hij er aan gewend blijf net zolang rijden tot het niet meer kan. Al word opstappen wat moeilijker. hahahaaha. Kattenbak doe ik ook wel eens zelf ik denk dan maar pak het niet met mijn handen vast dus zal allemaal wel meevallen. In de tuin heb ik wel altijd handschoenen aan. Ben benieuwd of het bij jullie ook wat minder gaat worden. :p

O en ik hoop ook dat dromen geen bedrog zijn en we snel allemaal zwanger zijn. Maar dan mag ik nog steeds als eerste mijn beeb showen. Hahahahahaha. Geintje meiden ik gun het jullie allemaal zo erg ook zwanger te zijn dus fingers crossed

19. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    We gaan ervoor deze maand. Iedereen op rose. Zou toch zo mooi zijn. Ook hier gaan de duimen in draaimodus.:D

20. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Joylinn: Volgens mijn banner is vandaag inderdaad mijn vruchtbaarste dag, maar ik voel weinig in mijn lijf en dat deed ik vorige maand wel. Ben dus bang dat het deze maand weer langer gaat duren :(.

Deel Deze Pagina