Gestopt met de pil in december 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Ik hoop zo dat je een kortere cyclus hebt, misschien al geweest e., niet gevoeld of toch wat later??

2. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Ohh Linde, hoop het toch niet.

3. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    zwabbertje ik hoop ook dat dromen geen bedrog zijn!!!
    even afwachten nog.
    nou ik heb vandaag heerlijk geshopt en maar alvast een winterjas gekocht. is het mooi weer voor!!:D
    nou ik zie dat de meesten inderdaad deze week hun ei hebben.
    spannend zeg straks kunnen we bijna allemaal tegelijk testen.
    nou i ga nog ff wat doen.
    groeten

4. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Hihi jij koopt een winterjas en ik heb zojuist een paar teenslippers gekocht voor de vakantie.

5. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    ja dat is wel erg tegenstrijdig.hihi
    ik zag hem hangen in de etalage en kon hem niet laten liggen!!

6. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    daf, pas je er ook met een dikke buik in?
    misschien moet je er wel rekening mee houden tegen die tijd :)

7. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Anouk & Zwabbertje: Ik hoop het ook niet! Vorige maand voelde ik duidelijk steken in m'n buik rechts en had ik duidelijk vruchtbaar slijm. Nou heb ik nergens last van, wel meer afscheiding dan meestal, maar wittig en niet doorzichtig (sorry voor de details).

8. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Daf: Leuk een nieuwe winterjas! Maar zou inderdaad wel leuk zijn als je hem van de winter niet meer past.

9. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    Als de dikke buik erin moet dan heb ik mijn oude nog en is deze vast voor volgend jaar!!!!!

10. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    hahah gelijk heb je daf!

11. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    ik had toch die flesjes gekocht en heb er net een foto van op facebook gezet.. heb nu al heel veel leuke reacties!!

toch wel leuk om het nu te kunnen delen.. met jullie allemaal natuurlijk al maar om dat ze het nu op mijn werk weten mag de hele wereld het weten!

:D:D:D:D

12. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    wat gaaf!! ja dat is wel leuker dan er gewoon neer te zetten dat je zwanger bent!!! kun je direct een beetje testen hoe slim je vrienden zijn.(wie snapt de hint en wie niet)

13. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    oja ik heb trouwens nog een tip voor mensen die de babykamer nog moeten inrichten.
    kijk eens op: www.debijzaak.com

een erg leuke zaak met heel veel stickers die je op de muur kunt plakken.
    moeite waard.

14. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @daf: wat een ontzettende leuke site zeg. Heb net even gekeken en er staan zoveel leuke dingen op. Heb hem gelijk ff bewaard.

15. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Hoop dat het snel een paar weken verder is dan kan ik het ook via facebook aan iedereen vertellen.

16. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Heej meiden!
    Ik ben weer terug van weggeweest. We hebben een heerlijke maar ontzettend warme vakantie gehad in Cyprus. Elke dag is denk ik wel 46 graden geweest. Het was zo warm dat excursies afgelast waren en we dus niet veel hebben kunnen doen vanwege de hitte. Dat was wel jammer. En we hebben de terureis heel veel vertraging gehad. We zouden eigenlijk maandag om 11.15 terug vliegen en dan om 15.30 uur landen in Amsterdam. Bleek toen ze het papiertje van de terug reis opgehangen hadden dat we pas om 21.45 uur vlogen en om 02.20 uur zouden landen! Das niet echt fijn. We zijn rond 22.00 uur aan gevlogen in Cyprus en dan maak je een tussenlanding in Antalya. Bleek dat de airco van het vliegtuig kapot was waardoor het vliegtuig niet meer verder kon. Dus iedereen moest eruit en toen hebben we denk ik wel 3.5 uur zitten wachten totdat we verder konden vliegen naar huis. Dus we waren gister pas om 8.00 uur thuis. We waren gister helemaal kapot na zo'n gebroken nacht en zoveel vertraging. Dus heb gister al een beetje bijgelezen en net de rest. Wat is er toch weer lekker gekletst hier!
    @ Anouk, wat fijn dat je echo goed was! Is toch bijzonder als je het hartje ziet kloppen! :)
    @ Joylinn, had je ook een echo gehad?
    Verder veel wachtende meiden, good luck! Zal voor jullie duimen.
    Al met al, we hebben toch een fijne vakantie gehad!

17. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Hey, sanne leuk dat je weer terug bent en dat je het leuk hebt gehad. Jammer dat het zo warm was en balen dat je zoveel vertraging hebt gehad.

Hoe is het verder? 17de alweer naar de vk zie ik.

18. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    In het begin van het jaar heb ik even met jullie mee gekletst, maar heb jullie verwaarloosd. Ik zal het leuk vinden om weer met jullie mee te kletsen.

Ik ben december 2010 gestopt met de pil en helaas nog niet zwanger. Ik ben 25 en mijn man is 27 jaar.

19. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    @sanne he gezellig dat je er weer bent. En pfff 46 graden is een beetje to mutch. Ik vorig jaar uit Amerika 24 uur vertraging gehad en wat is dat vreselijk je wil gewoon naar huis en dan kan het niet. Maar deondanks heb je een leuke vakantie gehad niet last gehad van zwangerschaps kwaaltjes?

@labrador, welkom terug en klets gezellig mee.

20. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Sanne: Balen van die vertraging zeg! Ik hoop dat je toch een beetje bent uitgerust van je vakantie.

@ Labrador: Gezellig dat je weer komt kletsen. Ik zie dat jou cyclussen ook vrij lang zijn. Vervelend is dat he.

Deel Deze Pagina