@labrador, ik heb niet echt een thema in mijn hoofd. mijn zoon had witte muren en felblauwe vloerbedekking, een rood/blauw/witte strandkast van Kidsfactory en whitewash meubeltjes. voor de rest wat leuke gekregen canvas schilderijtjes en blauwe gordijnen. de whitewash meubelen ga ik nu weer gebruiken, ledikant en commode. en qua aankleding pas als ik de 20 weken echo heb gehad in oktober. ligt aan het geslacht. niet alles roze ofzo maar misschien wel roze vloerbedekking en de rest net als bij onze zoon, wit met details.. maar eerst het behang eraf en de oude vloer eruit... en we hebben nog tijd zat!
oh ik ben niet meer voor badkamer dingen gegaan.. ben al de hele middag misselijk, heb pannekoeken gegeten tussen de middag en die zijn niet goed gevallen.. zucht..
@labamba: wat leuk dat je de hartslag weer hebt gehoord. En de kleine groeit goed hoor ik. Al echt een buikje? Wat gaat het snel zeg. En kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent voor volgende week. Wil je weten wat het wordt? Lijkt me zo'n spannende echo. niet alleen omdat je krijgt te hiren wat het word maar ook omdat ze dan uitgebreid gaan kijken of alles goed is. @joylinn:denk dat wij het ook neutraal houden, kun je alle kanten op met de accesoires. Hoe is het met de rest? @naadje:hoop dat je je ei niet gemist hebt. Hoop zowiezo dat er deze ronde nog meer zwangere zullen komen. Ben benieuwd.
@Naadje: Ik hoop dat je je eisprong niet hebt gemist! Maar als je nu meer afscheiding hebt is dat misschien een teken dat je ei nog komt. @Labamba: Leuk zeg, weer een echo. En volgende week al de 20 weken echo!! Gaat snel zeg. @Anouk en Joylinn: Leuk hoor, brainstormen over de kinderkamer .
naadje te weinig maakt niet uit. kan me herinneren dat er een tijdje geleden ook een van de zwangeren onder ons dacht dat het niet gelukt was die maand en ja hoor............raak! gewoon ff afwachten(makkelijker gezegd dan gedaan). hier de hele dag gewerkt. pfff wat was het rustig. heel veel schoongemaakt. hoop echt van harte dat er deze ronde heel veel(lees allemaal) op rose gaan. zo spannend. nou groeten
Labama: Leuk hoor dat je het hartje gehoord hebt. En een beetje je vriend plagen moet kunnen toch Joylin: klinkt leuk het kamertje. Voor het hoeveelste kindje zijn jullie bezig? Wij gaan voor onze 1e.
zo wat is het soms ook heerlijk dat je man er door de week niet is. net heerlijk mezelf verwend met een scrubje,maskertje en een warm bad!!!!!! zo ben weer als nieuw. nu met een goed boek op de bank en daarna..........slapen!
Zo meiden net terug van de harddraverij. En jawel, vresselijk koud en nat, arghhh. Labamba, fijn dat je het hartje weer gehoord hebt. En jaja, spannend bijna de 20 weken echo!!! Labrador, inderdaad van het Nodforum.
wij gaan ook voor onze eerste beeb ik hoop het inderdaad niet dat ik het gemist heb, en anders pech gehad vanmiddag had ik het er wel even moeilijk mee was toen lekker chaggie aan het worden tegn mijn vriend want die had gevraagd of ik haast had dat kwam natuurlijk weer eens verkeerd over maar het is nu weer goed hoor straks hem maar eens effe verleiden haha labamba wat goed om te horen dat de echo goed was en de dat de beeb lekker aan het groeien is nog een weekje dan weet je wat het word SPANNEND zwabbertje zet hem op he haha alle niet zwangere wie volgt er deze maand hihi elke maand raakt er wel iemand zwanger
Hopelijk deze maand allemaal zwanger!!!!!!! Ja ik groei aardig maar doordat ik volslank ben durf ik mijn buik nog niet te showen. Heb nog steeds een plooi in het midden pas als die weg is ga ik wat meer aansluitende kleding dragen. We zeggen tegen iedereen dat we het niet willen weten, zodat ik het ook niet verklap want als ze het rechtstreeks vragen word ik denk ik rood ik kan niet zo goed liegen. Maar we willen heel graag weten wat het word en uiteraard deel ik het wel met jullie anonieme vriendinnen. @zwabertje, ben jij ook actief met paarden of gewoon een dagje op de baan geweest?
@ Lambamba, wat super zeg dat je het hartje weer gehoord hebt! Dat lijkt me zo bijzonder. Vond het al bijzonder om het hartje te zien kloppen. En volgende week je 20 weken echo! Ben wel heeeeeel benieuwd naar wat het gaat worden. Veel plezier! Volgende week heb ik ook mijn echo. Ben ook zo benieuwd! @ Daf, wat je zei, volgens mij ben ik dat. Ik dacht namelijk dat ik niet zwanger zou zijn in die maand omdat ik geen eisprong gevonden had, maar toch, ben zwanger. Dus het kan allemaal. Ff nog een vraagje aan de zwangere onder ons. Gister was ik zo moe, dat ik gewoon al om 21.00 uur naar bed ging en heb doorgeslapen tot vanochtend 8.00 uur. Hebben jullie daar ook nog steeds zoveel last van? Ik dacht dat ik er nu wel redelijk overheen was na de vakantie maar nu ben ik gewoon weer opnieuw zo moe. En die chips gekte haha, ik heb daar heel erg last van gehad op vakantie. Maar wij zaten in de rimboe, dus er was geen winkeltje te bekennen. En als je dan niet kunt toegeven aan de chips gekte, raak je best gefrustreerd haha. Maar nu kan ik weer toegeven haha al hou ik me heel goed in haha. Wij willen btw ook een neutraal babykamertje. We willen witte meubeltjes en dan alles aankleden met tijgertje. Dat heb je bij de babydump en aangezien wij best Disney freaks zijn, komen er dus spulletjes van tijgertje. Dat is ook gewoon wit met een zwart tijgertje. En die tijgertje die overal op staat, laten we ook op de muur schilderen. Dus overal een beetje hetzelfde en het kan goed voor een jongetje of meisje. We zijn gister btw op jacht geweest voor kinderwagens. Wat een keus zeg. Weten de zwangere al wat voor kinderwagen ze willen? Fijne dag allemaal en sorry als ik iemand vergeten ben, ben zo vergeetachtig. Heb zelfs mijn 9maanden dagboek verkeerd ingevuld. Liep 1 week te vroeg waardoor het niet uitkwam met waar ik nu zit... wel jammer... maar met een beetje tipex komt het wel goed.
Nee labamba, het is hier feestweek en daar hoort traditioneel de harddraverij bij. Dus lekker borreltje gedronken en even gewed op de paarden. Maar helaas verloren. Oohhh echt spannend meid de 20 weken echo. Verlang er zo naar terug. Die spanning, vreugde en samen zijn. Sanne, voor jouw ook een spannende week. Zo bijzonder! Dat van die negenmaandendagboek heb ik helaas hetzelfde ervaren. Ook ik ben de mist in gegaan helaas daardoor hem aan de kant gegooid. Leuk hoor tijgertje! Wij hadden hier winnie the pooh. Nu zijn we druk bezig met het kamertje van onze zoon, ook hier een disney gek en het is Mickey mouse geworden. Word zo mooi, als hij af is zal ik foto's showen, of vinden jullie dat hier niet passen?
Zwabbertje: Natuurlijk kun je hier de foto's plaatsen! Sanne: Jammer dat je een week verkeerd ingevukd heb, maar een beetje tipex doet wonderen.
@ Zwabbertje: Ik ben wel benieuwd naar je foto's, altijd leuk @ Labrador: Wij gaan ook voor ons 1e kindje. @ Daf: Heerlijk toch, af en toe tijd voor je zelf! Vind ik ook hoor.
Dank jullie wel. Duurt nog wel even, paps (mijn vader) is nog aan het behangen en dan moet het bed nog in elkaar en de gordijnen opgehangen.
@zwabertje, foto's zijn altijd welkom leuk. @sanne leuk met tijgertje heeft een vriendin van mij ook. Wat bertreft het slapen. Ik heb ook erg weinig energie maar helemaal gek is dat niet als je mijn weekschema weet. 40 uur werken 2 avonden in de week lesgeven. eigen paard en 1 dag in de week overwerken op mijn werk. Ben er nu wel achter dat ik wat moet gaan schrappen. Dus op het werk overwerken maar even niet meer.
Sow Labamba, hoe hou je het vol!! Als ik aan jou schema denk, wordt ik alleen maar moeier haha Idd, goed aan jezelf denken en optijd je rust nemen. Alles voor de ukkepuk he! @ Zwabbertje, ik ben ook heel benieuwd naar hoe de kamer gaat worden! Dus als ie af is, foto!! @ Labrador, wij zijn nu zwanger van ons 1ste kindje. Zo spannend allemaal omdat ik ook niet weet wat ik moet verwachten enzo. Ik lees nu steeds vaker dat ik mijn kraamzorg moet gaan regelen. Maar uuhm, hoe doe je dat? Bel je gewoon iemand op ofzo? Woensdag moeten we toch naar de verloskundige, dus heb dan een hoop vragen voor haar haha. En Labrador, het is niet 1 week die ik verkeerd ingevuld heb, maar gewoon tot week 9. Dat is waar ik nu in zit... Toen kwam ik erachter dat de weken niet klopten. Dus nu staat 1 week later dat wij een extra echo gehad hebben. Maar ja, de mensen die het niet weten, zal het niet opvallen (hoop ik) Vanaf nu staat het wel goed. Mijn schoonvader zei al, als je op het einde bent, krijg je wel een nieuwe van me. Dan kun je dan alles goed invullen en die andere weg gooien. Maar ik weet niet of ik daar nog trek in heb om een heel boek over te gaan schrijven. Ach ja, foutjes maken is menselijk he, zeggen we maar...
@ sanne, je kunt je verzekering bellen met welke zij samenwerken. ik gebruik gewoon weer die ik de vorige keer had, heel goed bevallen en is landelijk; Yunio heet het! en anders kan je verloskundige je vast helpen. heb me woensdag ook weer ingeschreven, wil niet meemaken dat er niemand kan of in die 10 dagen 3 verschillende heb. een keer een wissel is altijd mogelijk maar ik had de vorige keer 10 dagen dezelfde en dat beviel prima. mijn schoonzusje heeft ook die kamer alleen met winnie.. heel mooi alles wit en grijs en niet winnie op de muur maar de naam van haar dochtertje.. wij doen dus ook alles wit en alleen de vloer in een kleur en dan accessoires. en over dat slapen, ik ben ook heel moe maar vooral 's middags en als mijn zoon dan om half 8 in bed ligt dan doe ik rustig aan, in bad, of ga een boek lezen of tv kijken en dan ga ik rond kwart over 10 lekker naar bed... en slaap dan tot half 7 want dan is de kleine man weer wakker...
pfff zo aardis wat bij te lezen. labamba spannend bijna weet je wat het word een mannetje of een dametje. spannend hoor. ik zou het ook niet voor me kunnen houden. inderdaad is zeggen dat je het niet wilt weten de beste oplossing lijkt mij.
zwabbertje foto's zijn altijd welkom!!! leuk,leuk,leuk. joylinn ja dat is wat minder. je kunt niet onbeperkt rusten, want jullie mannetje is er ook nog. nou hier gaat alles zijn gangetje.mijn darmen zijn een beetje van slag. het borrelt de hele dag door.en soms ook best hard en dan is net of iedereen het hoort. nou lekker rustig weekend voor de boeg. niets gepland dus we zien wel wat het gaat worden. diegene met de vruchtbare dagen klus ze en voor de rest geniet van je zwangerschap en succes voor de wachters onder ons. goed weekend