Pff redelijk wat lezen weer. Leuk foto's van kamertjes, altijd leuk om inspiratie op te doen. Ik heb nog geen idee wat wij willen. @sanne:hadden wij het laatst ook al over. Kan bij ons via de verzekering geregeld worden die kraamzorg. @daf:ik had ook last van mijn darmen na mijn ei dus misschien positief? Nou ik heb de hele morgen in de rats gezeten, mijn kat was namelijk weg. 2 uur lopen zoeken, toen toch maar gaan werken en om 1 uur zat hij weer in huis (is een binnen kat) pfff waar hij nu geweest is is een raadsel maar im vermoet toch buiten ergens. Hij kwam zelfs niet eten en dat is niets voor hem. Ik ben blij dat hij er weer is.
Anouk gelukkig dat hij er weer is. vooral als het een echte binnenkant is, is het toch spannend als ze weg zijn. Ik hoop dat het wat moois betekend dat gerommel. nog week wachten dan weten we het. Groeten
Daf succes met wachten! Ik wacht met je mee. Meiden, nog een leuk weekend voor de boeg?? Wij gaan saampies naar Dutch Valley, heerlijk genieten en muziek luisteren. Hoop alleen dat het weer het het goed met ons voor heeft. Fijn weekend!
ik ga vandaag niet zoveel doen, ben net een kwartier uit mijn bed.. mijn man heeft heerlijk voor ons zoontje gezorgd. wel ga ik zo even crackers en kaas kopen want ik wordt van alles misselijk.. en wat meer fruit... en morgen gezellig bij een vriendinnetje langs en daarna naar mijn ouders, waar ook mijn nichtjes zijn. super leuk! en ik wil heel graag dat het dinsdag is want dan gaan we voor de twaalf weken echo.. en dan zie je al veel meer dan voorheen...
Zwabbertje droog weer zou wel fijn zijn ja. ik duim voor jullie dat het droog blijft. Joylinn balen dat je overal misselijk van wordt. succes er mee. Hier net nieuw zonnescherm op gehangen, dus laat de zon maar komen. straks troep opruimen en dan......... ik weet het nog niet. Groeten
Heerlijk werken vandaag met die regen. @joylinn: vervelend zeg die misselijkheid, maar ze zeggen dat het na 3 maanden minder zou worden dus hoop het voor je. @zwabbertje: ik zal duimen voor je dat het droog blijft, veel plezier. @daf: nog een weekje in spanning pfff. En volgens de weersverwachting komt er veel zon aan dus kun je je scherm uitproberen. Vanavond mijn ouders op bezoek en morgen lekker met fam. Van vriendlief uiteten omdat oma 88 is geworden. Heb er zin in. 's middags nog ff de tent opzetten om te kijken of hij heel is. Fijn weekend allemaal.
Joylinn: Vervelend zeg dat je misselijk bent. Hopelijk hou je de crackers binnen. Zwabbertje: Veel plezier! Daf: Laat de zon dan maar komen! Ik moet straks gaan werken. Morgen niet veel doen, wel lekker uit eten met de familie.
het is niet zozeer dat ik het niet binnen hou maar ik wordt overal misselijk van. ik heb net patatjes gegeten en het gaat nog goed. bewust geen sausje of snack maar wel een blikje cola erachter aan en dan moet het meevallen.. ik had er zin in dus wilde het weer proberen..
Nou idd daf wat een drama weer. Inmiddels is het hier weer droog. Net gestreken en alles gestofzuigd. Deze week maar 2 dagen werken en dan allemaal leuke dingen.
Thanx voor jullie reacties op de kraamzorg. Ik vraag het woensdag wel eventjes na aan de verloskundige hoe ik dit moet regelen. @ Joylinn, wat balen dat je nog steeds zo misselijk bent. Daar heb ik gelukkig geen last van. Iedereen zegt nu ook tegen me dat het een jongetje wordt omdat ik niet misselijk ben. En er zijn er ook een paar die zeggen dat het een meisje wordt. Haha tis maar afwachten. @ Daf, ik hoop voor je dat je op roze mag. Ik zal voor je duimen! @ Labamba, leuk vooruitzicht, allemaal leuke dingen doen! Das altijd gezellig. Oooh, ik kon me niet meer inhouden in de winkel haha. Of had ik dit al verteld? Ooh man, vergeet nu al veel dingen. nou voor als ik het nog niet verteld heb, heb een nieuwe buikband gekocht en een wit pakje voor de kleine en daar staat op mama + papa = ikke in zilvere letters. Zooo schattig. En gister heb ik van een vriendinnetje een eeyore op wieltjes gekregen. Kan hij/zij straks, als ie al wat groter is, mooi de hele huiskamer rond crossen haha. Zoo leuk! En sorry als ik in de herhaling val... Iedereen een fijne zondag!
Zo vanmiddag nieuwe wasmachine gekocht. pffff wat een klus om hem op zijn plek te krijgen. Maar hij doet het. Verder hier weinig te melden. rustig aan het wachten. Groeten
@daf altijd handig om weer een wasmachine te hebben hihi had de ander het begeven @sanne je bent dus al lekker verwend leuk hoor geniet er maar van ik heb ook al twee buikbanden ik kon het niet laten dus heb ze gewoon besteld in de hoop tot haha dus ze liggen nu mooi in de kast voor als ik zwanger word @labamba lekker hoor maar twee dagen werken deze week, en dan nog eens leuke dingen doen @zwabbertje ben je al een beetje opgedroogd hoorde van mijn buurman dat het slecht weer is geweest op het feest, zag hem lopen met een kletsnatte broek haha hier lekker misselijk ineens hoop dat het gauw over gaat want ik moet nog eten als ik er nu al aan denk word ik nog misselijker
Joylinn, spannend dinsdag de 12 weken echo!! Anouk, gefeliciteerd met oma, het blijft speciaal en bijzonder zo;n hoge leeftijd. Heb zelf ook nog 1 oma, zij word alweer 91. Sanne, helaas dat fabeltje gaat niet op. Ben van week 7 tt week 14 misselijk geweest en we hebben een jongen gekregen. Daf, al je eerste wasje gedraaid? Doet hij het goed? Naadje, ik zat helemaal onder de modder gatverdamme, maar e muziek was gaaf. Helaas hier gisteren een regenachtifge Dutch Valle gehad, vooral vergeleken met vandaag arg...... Maar was wel TOP!!!!! Helaas hier vanmiddag slijmerig bloedverlies, dus ja, het zou wel weer een normale cyclus zijn met men vorige vergeleken.
Mijn wasmachine doet super. Ik heb er twee en 1 was er stuk. We hebben 1 goedkoop ding voor de vieze werkkleding van mijn man en die was stuk. dus nu een nieuwe gehaald en die is nu voor de normale was en de andere nu voor de werkwas. Verder hier weinig nieuws. Zwabbertje kan misschien ook wel een innestelings bloeding zijn.of heeft het inmiddels doorgezet?
Zo, heb even alle verhalen van het weekend gelezen. Er komen deze week weer wat VK-afspraken aan zie ik, spannend! @Zwabbertje: Ik hoop dat je ongi niet doorzet en inderdaad een innestelingsbloeding is! Bij mij niet echt iets nieuws te melden. Ik wacht het allemaal maar af.
Zwabbertje:Hopelijk is het een innesteling en zet het niet door. Daf: Gelukkig heb je een nieuwe wasmachine en doet deze het goed De 1e week op de wachtbank is bijna voorbij, op naar de volgende 2.
@zwabbertje: Ik hoop zo dat het geen ongi is die doorzet maar iets anders... ik zal nog even voor je duimen. Of is het inmiddels al wel doorgebroken?? @daf: Heerlijk he een nieuwe wasmachine, werkt hij fijn? @lindedd: spannend hoe je cyclus zal gaan verlopen deze keer, ben benieuwd. @labrador: spannend nog 1 weekje wachten. @sanne: Ik zou ook zo graag al van alles inslaan, en de verleidingen zijn zo groot als ik bijvoorbeeld de Hema inloop, daar is ook alles zo leuk en lief. En ik kan niet wachten dat ik de wagen en het kamertje uit mag gaan zoeken, zooo leuk, maar ik houd me nu nog even in minimaal tot na de 12 weken (er zit gelukkig nog een vakantie tussen hihi). Zo alles aan kant vandaag en vanmiddag komt na weken eindelijk de nieuwe vaatwasser, en mijn nieuwe stofzuiger en dan ben ik weer helemaal blij . Fijne dag allemaal!!!
Anouk, heerlijk een vaatwasser en stofzuiger. Dat zijn echt 2 apparaten waar ik niet zonder zou kunnen. Ik moet nig 2 weken wachten tot mijn NOD. Ik heb een LF van 21 dagen.