@lieverd: spannend hoor! Nog twee dagen tot NOD. Ik zal voor je duimen. Ik moet nog een hele week wachten zeg. Ik zal voor je duimen en hoop dat je volgende test wel pos. iis. @labamba: ik zie dat je banner gelukt is. @sheena: jammer van je ongi, ik hoop dat de volgende wel raak is.
Ik had vanochtend een op mijn ovulatietest. Wat een geruststelling ik heb gewoon een eisprong. Ik dacht door jarenlang pil gebruik (23 jaar) dat ik mijn lichaam al zo lang voor de gek hou ik die niet meer had. Dus word lekker klussen.
He dames, heb even jullie advies nodig. Naja advies, meer even een uitlaatklep hihi. Mijn NOD is maandag. Nu gister en vandaag een test gedaan, helaas negatief. Ik dacht wel wat te zien, maar dat was zo miniscuul dat ik het me waarschijnlijk ingeprent heb. Ik heb vanaf mijn eisprong elke dag last van steekjes in mijn onderbuik, net boven of achter het schaambeen en steekjes in mijn lies. 5 dpo licht slijmverlies gehad. Gewoon doorzichtig. Op 7dpo ineens lage rugpijn, tevens de dag erna (innesteling?). Ook heel iets roze afscheiding. Sinds een paar dagen last van mn tepels. Zijn gevoelig bij aanraking, meer pukkeltjes en hele lichte adertjes worden zichtbaar. Je zou denken zwangerschapskwaaltjes, maar sinds net bruine afscheiding gehad en felle steekjes in de onderbuik. Bij mijn vorige cyclusrondes was bruine afscheiding een voorbode van een ongi. Maar andere rondes niet zoveel kwaaltjes gehad. Help!!! Herkent iemand dit en kan me weer wat positieve input geven???
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen lieverd86. Ik hoop voor je dat je niet ongi word en het raak is. Maar ik weet ook helaas uit ervaring dat we sterren zijn in het gek maken van ons zelf. Probeer rustig te blijven en nog 2 dagen af te wachten en eventueel dan opnieuw te testen. Strekte want wat is die periode tot het ongi worden toch waardeloos.
@labamba: je hebt helemaal gelijk. Die periode is zo zenuwslopend. Ze zeggen ook er niet teveel mee bezig zijn, maar dat is makkelijk zeggen. De eerste twee weken van de cyclus zijn goed te doen, maar de laatste.... Vreselijk. Had al eerder op het forum gezegd dat het een topsport is, zwanger willen worden.
Precies wat je zegt lieverd86. Ik ben na de teleurstelling van het ongi worden wel weer aardig rustig en denk ach we zien wel. Maar die laatste week van je cyclus vind ik echt vreselijk. En als het nu zo is dat je weet dat je zwanger kunt worden maar dat het echt een kwestie van geduld is zou ik er denk ik ook makkelijker mee om kunnen gaan maar die onzekerheid. Daar kan ik echt niet tegen. Ja en dan zegt men je moet er niet zoveel mee bezig zijn. Verte,l waar zit die knop om dat gevoel uit te schakelen??? Echt rot dagen, dus kom op lieverd86 nog ff en dan weet je het. En ik duim heel hard dat het gewoon lekker raak is.
Meiden, ik heb een tijdje niet gereageerd (wel meegelezen). Voor alle dames die een posi OV-test hebben: Veel plezier Voor alle dames die overtijd zijn: Ik duim voor een tweede streep!!! Voor alle dames die net rood zijn of op het wachtbankje zitten: sterkte!
Hey lieverd86, Je hebt wel meer klachtjes deze keer he, en hoop dat het raak mag zijn. Ik weet niet hoe het zal zijn als we zwanger worden en stel het me daarom maar voor dat je meer/andere klachten hebt dan dat je normaal hebt. Misschien ben je zwanger deze ronde maar zoals je mij waarschuwde, waarschuw ik jou ook maar, je lichaam kan je aardig voor de gek houden en zwanger worden is topsport remember hihi. Maar ik zal voor je duimen meid!!!!!
Lieverd86, Misschien is het slim m even niks te doen en als je ongi niet doorzet over een paar dagen te testen? Als je zwanger bent zou e dan een duidelijkere streep moeten zien. Meiden, het zou wel leuk zijn als we allemaal op roze kunnen deze maand, gestopt met de pil indecember 2010, en een kindje in december 2011
@ Anouk: thx voor je waarschuwing!! Hahahaha. Ik kan het me nog goed herinneren . @miniM: vandaag ook maar niet getest. Ik kon me inhouden, hihi Heb nu tot nu toe geen last meer van bruine afscheiding. Vanmiddag wel wat rozig/gelig van kleur (sorry voor t detail). We moeten maar weer.....WACHTEN....pfffffff......leuk.....
zo daar was ik weer even fleur van harte gefeliciteerd ik moet weer een ronde wachten ben donderdag weer ongi geworden weer ontzettend balen maar goed maar weer hopen op de volgende ronde Groetjes Linda
Ik ben dan wel niet gestopt in december maar ik ga ook voor de babyboom in december. Dat zou echt geweldig zijn.
Ja het blijft irritant dat je na ne ongi weer een maand moet wachten. Ik vind het inderdaad ook heel moeilijk om de laatste twee weken van mijn cyclus zonder spanning door te komen. Ik had gisteren ´moeten´ klussen als ik het om de dag zou doen maar het is er niet van gekomen. Vanavond slaapt zoonlief bij opa en oma dus vanavond wil ik heerlijk de draad weer oppakken. Als het goed is raak ik steeds vruchtbaarder dus dat komt goed uit. Die ovulatietesten zijn niet heel helder, ik heb elke dag een licht streepje en ben nu vanaf dinsdag bezig. ik hoop dat het streepje nu wat donkerder gaat worden.
Vanochtend helaas weer negatief getest. De kruidvat en een clearblue test. Wel demotiverend hoor als er 'niet zwanger' opstaat. Naja, nog niet ongi. Dus geen bloed geeft moed. Morgen mijn NOD. Mannetje lief was er chagrijnig van....aaaaaahhhhhh......!!!
Balen zeg negatieve test . Morgen nog maar eens proberen als je dan nog niet ongi bent. Hcg kan ook veel later na nod pas opduiken dus hou moed. Zenuw-weekje komt er voor mij ook weer aan, nod is vrijdag en aangezien ik al 1,5 week met steken en buikpijn rondloop wil ik ook graag weten waar ik aan toe ben. Testen doe ik pas na nod heb ik me dit keer voorgenomen.
Zo frustrerend die negatieve testen. Echt waardeloos lieverd86. En idd geen bloed geeft moed. Anouk79, wat goed van je dat je kunt wachten tot na NOG dag. Ik zeg het ook elke keer weer nu wacht ik met testen maar kan mezelf elke keer weer niet bedwingen. Die onzekerheid is echt vreselijk. Ik wens je sterkte. Ik heb dit weekend volop geklust, hopelijk heeft het het gewenste resultaat ik heb wel last van stemmingswisselingen en denk nu al zal het raak zijn geweest wat een drama ben ik toch ook.