@Labrador: Oh dat is inderdaad wel een lange LF, bij mij was het net andersom, ik had mijn ei op dag 35 en een lf van ongeveer 14 dagen, dus ik weet wat het is om lang te moeten wachten.
Anouk: Dan had jij ook een lange cyclus. Heb je je ei gevonden door ovu testen en/of door tempen? Ik vind het door ovu testen. Alleen die testen worden nooit zo donker als de andere streep.
Hey Meiden, Ben weer terug van vakantie het was heerlijk er even helemaal tussen uit te zijn soms wel wat regen gehad maar meerendeels mooi weer nou zoals jullie kunnen zien aan mijn banner ben ik weer ongi geworden maar het duurde maar 1 1/2 dag daarna alleen bruin verlies dus begrijp er niks van heb alles bijgelezen maar is teveel om overal op te reageren morgen weer werken en is de vakantie weer voorbij
@ginkel: Leuk dat je er weer bent en dat je een fijne vakantie hebt gehad. Heerlijk he ff bijkomen van de dagelijkse beslommeringen. Wel balen dat je ongi bent geworden en raar dat het zo weinig was. Op naar de volgende ronde. @labrador: Ik had op het laatst cyclussen van tussen de 40-50 dagen, erg lang dus. Ik heb mijn ei gevonden met ovu-testjes en tempen. Overigens eerste keer positieve ovu-test en gelijk raak hihi. En achteraf gezien kon ik door het tempen zien dat de keren daarvoor mijn ei ook rond diezelfde dag (35) lag., en we dus een aantal maanden "verkeerd" geklust hadden.
@Ginkel: Welkom terug . Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad. Zie dat je ook in ondertrouw bent gegaan, gefeliciteerd! Ik had even een dipje vanmiddag. Las op facebook en hyves weer van een aantal vrienden van mij dat ze zwanger zijn en werd er echt een beetje verdrietig van. Misschien stop omdat we eigenlijk nog niet eens zo heel lang bezig zijn, maar word er toch onzeker van. Nou ja, m'n man komt zo thuis en dan hebben we een gezellig avondje samen, dan zal ik me wel snel beter voelen. Sorry hoor, moest het even kwijt.
@labrador, ik had net als Anouk ook bij de eerste keer ovu testen gebruiken dat het meteen raak was.. wij klusten ook verkeerd, had mijn ei op dag 21 ipv dag 14.. en nu dus bijna 12 weken zwanger.. @ ginkel, ik begrijp dat je je rot voelt en ik kan alleen maar zeggen; kop op! @ linda, heel vervelend dat 'iedereen' om je heen zwanger wordt, maar misschien is het deze maand wel raak voor JOU! ik ga voor iedereen duimen! ik heb morgen mijn afspraak en mijn man gaat voor de eerste keer mee. ik heb er echt super veel zin in en waarschijnlijk ook het hartje voor de eerste keer.. ik hou jullie op de hoogt en post morgen weer wat foto's!
@joylinn: veel plezier morgen bij de vk. Ben benieuwd naar je foto's. Ik mag volgende week weer. @lindedd: Kan me goed voor stellen dat je van dat nieuws even in een dipje raakt. Jou tijd komt echt en hoop dat dat al heel snel mag zijn. En Fijn he dat je hier lekker alles kwijt kunt!!!
Hier dus nog steeds geen duidelijkheid. Gisteren een klein sliertje slijmerig bloed (sorry). Verder helemaal niks. Meiden ik hoop zo dat jullie gelijk hebben. Op welke dag heb je een innesteling? Daf en Linde voor jullie ook weer een spannende tijd!! Labrador, balen dat het zo lang duurt bij je. Ak moet ik hier ook nog even wachten als ik van men langste cyclus uit ga. Anouk, fijn om weer wat hulpjes te hebben bij het schoonmaken. Hier ook nog een nieuwe stofzuiger nodig, maar stel het steeds uit. Ginkel, welkom terug, jeetje wel balen van zo'n rare ongi. Maakt je erg onzeker denk ik. Joylinn, veel plezier morgen. laat je even wat horen?? Linde zie je berichtje over facebook, meid ik snap dat je het liefst gisteren zwanger was en begrijp je helemaal. Lucht hier je hart we zijn er voor je. Ze begonnen gisteren bij mij alweer te zeggen dat ik aan de beurt was voor een tweede kindje, en ooh ook dat doet ontzettend veel pijn na al 9 maanden proberen. Dus begrijpen doen we je hier zeker.
Echt fijn om af en toe je hart hier te kunnen luchten . Voelde me er een beetje stom onder, maar fijn om te merken dat er lief op wordt gereageerd! @Zwabbertje: Ik weet het niet zeker, maar dacht dat de innesteling ongeveer 5 dagen na de eisprong is. Ik duim voor je dat dat het is! @Joylinn: Leuk, met z'n tweetjes naar de VK! We horen de verhalen straks wel .
het is pas om 17.15 uur dus ik moet nog heel lang wachten... maar anders werd het moeilijk voor mijn man.
@lindedd we zijn er voor je en kennen allemaal je gevoel. Jouw tijd komt ook nog wel. @ginkel welkom terug weer en wat balen dat je ongi bent geworden. En zo kort raar hoor. @joylinn, veel plezier met de echo vanmiddag. Ik mog morgenochtend om half 9 voor de 20 weken echo. Heb er ook zo'n zin in. @zwabbertje, hopelijk is het een goed teken. Laatste daggie werken voor mij en dan de rest van de week vrij!!!! Heerlijk allemaal leuke dingen.
@joylinn: veel plezier vanavond geniet ervan. @labamba: Jij ook veel plezier met je 20 weken echo. En meiden wel verslag he!!!!
@Labamba: Jij ook veel plezier morgen! En lekker, de rest van de week vrij. @Anouk: Jij mag ook volgende week weer zie ik. Leuk hoor allemaal!
wat leuk meiden jullie mogen al weer snel naar de verloskundige toe @ginkel heb je verder geen klachten, wel raar dat je maar 1 dag ongi was @zwabbertje ik hoop voor je dat het een innesteling is hier vandaag lekker vrij, zo even naar de stad en dan maar eens weer het huisje opruimen en de wasjes draaien
Joylinn: Hoe was het bij de VK? Labamba: Veel plezier bij de VK vandaag. Naadje: lekker een dagje vrij, geniet ervan. Ik heb ook een paar dagen vrij (moet donderdag weer werken) Ik ga zo even naar de stort, we hebben de zolder opgerruimd, spullen op marktplaats gezet en een hoop kan dus naar de stort. Wat kan een mens toch veel spullen hebben. En vooral mijn man wil alles bewaren.
@ labrador, ik moet vanmiddag pas naar de vk om 17.15 maar daarna zal ik vertellen hoe het was encl foto's...
Labrador, dit klinkt erg herkenbaar. Wij moesten (door omstandigheden) super snel onze nieuwe huis in en hebben alles waarvan we niet wisten waar we het moesten laten op 1 kamer gegooid. Nu 5 jaar later de kamer helemaal uitgemest en het geeft zo'n fijn gevoel. Maar helaas hier ook een man die alles wil bewaren. M<aar heb stiekem tussendoor toch wat dingen weggegooid.