Daf, spannend zondag testen. Nog een half weekje wachten. Ik zelf ga wachten tot ik over die 38 dagen heen ben van vorige keer. Labamba en Sanne heel veel plezier morgen, hoe laat mogen jullie? Laat jullie even wat weten? Ginkel, misschien een beetje troost, er zijn meer mannen die zo zijn. Ik had zondag een klein sliertje bloed, nou hij deed er heel luchtig over en heeft daarna niks meer gevraagd. En denk dat hij nu denkt dat ik ongi ben. Daarom ben ik ook zo blij met jullie, dat ik bij jullie me hart kan luchten. En ik zou voor de zekerheid ook even testen. Joylinn, waar ben je nou, we zijn erg nieuwsgierig. Hier even klein lijstje met wanneer er wat meiden mogen testen. Mocht ik je vergeten zijn, sorry. Daf over 4 dagen LinddeDD over 8 dagen Zwabbertje over 9 dagen Naadje over 10 dagen Labrador over 14 dagen
@ginkel wanneer gaan jullie trouwen, zag dat je in ondertrouw ben gegaan ook ik zeg doe een test dan weet je waar je aan toe bent want veel plassen kan ook bij een zwangerschap horen @zwabbertje wel handig dit lijstje hihi ik vermoed alleen dat dit echt niet mijn ronde word, volgens mij niet eens geklust rond de vruchtbare dagen en de andere twee natuurlijk ook niet aangezien ik dan niet mag klussen op mijn vruchtbare dagen meiden die morgen voor een echo gaan veel plezier en ik lees graag jullie reacties @joylinn waar blijf je nou hihi
@Labamba en Sanne: Veel plezier straks bij jullie echo! @Ginkel: Heb je al een test gedaan? @Zwabbertje: Handig dat lijstje, maar ik denk dat ik nog wel wat langer wacht met testen omdat ik geen duidelijke eisprong heb gevoeld.
Hoi meiden helaas was het geslacht niet te zien de baby ligt in stuit. Voor de rest wel alles erop en eraan en naar het lijkt gezond. Baal wel dat we het geslacht nu niet weten. Ga zo een instantie bellen voor een pretecho en dan maar hopen dat de beeb dan niet in stuit ligt en ze zien wat het word. Maarja het mooiste nieuws hebben we gehad dat alles erop en eraan zit.
Wat jammer zeg labamba dat je het geslacht niet hebt kunnen zien, hoop dat je met een pretecho meer kunt zien. @sanne: hoe was jou echo? @joylinn: ben toch wel benieuwd hoe het bij jou is gegaan gisteren, omdat we niets van je horen.
@ Labamba: Dat is wel jammer, dat je nog niet kon zien wat het wordt. Maar fijn dat het allemaal goed was! @Joylinn: Bij jou alles goed gegaan?
@ joylinn waar blijf je nou hihi @labamba balen zeg, die kleine is nu al eigenwijs haha dat krijg je ervan als je aan niemand wil vertellen wat het word @lindedd ik heb ook niks gevoelt hoor dus dan ben je niet alleen denk ook niet dat het nodig is om te testen bij mij haha
labamba: Jammer dat je het geslacht niet hebt kunnen zien, hopelijk is hij/zij gedraaid bij de pretecho
Daf over 3 dagen LinddeDD over 7 dagen Zwabbertje over 8 dagen Naadje over 9 dagen Labrador over 13 dagen zo het lijstje is weer geupdate
Ik hoop het zo voor je, snap dat je benieuwd bent wat het word. Ik geloof trouwens wel dat als ze het niet kunnen zien dat je vaak nog wel een keer gratis mag terug komen. (waar laat je die trouwens maken, aangezien wij misschien straks ook een pretecho zouden willen en we in de buurt wonen hihi)
hallo allemaal, het was allemaal heel goed gegaan. de baby lag geen moment stil en was zelfs een beetje aan het uitdagen. rondzwemmen en lag een beetje op zijn kop. hahah te grappig! de geboorte datum staat nu op 4 maart, ik zal mijn banner even aanpassen.. leuk dat sommige binnenkort kunnen testen, ik hoop voor iedereen roze. en labamba, jammer dat je het geslacht niet kon zien, wel belangrijker dat alles goed is en dan kan je altijd een pretecho laten maken!
@labamba: Thanks. @joylinn: Fijn dat het goed is met de kleine (druktemaker hihi) En dat je een mooie echo hebt gehad, we waren geloof ik allemaal wel nieuwsgierig.
Naadje, zou je zeker weten niet zwanger kunnen zijn? Of is er nog een kleine kans? En ga je echt 2 maanden niet klussen? LindeDD, het is meer een indicatie hoever iedereen in zijn cylcus zit. En mijn eisprong heb ik nog nooit gevoeld. Dus je bent inderdaad niet de enige. Labamba, jammer dat het geslacht niet te zien was. Maar je mag over 5 alweer even naar je beeb kijken, leuk!! Wij mochten 4 keer terug komen voor de pretecho omdat onze kleine man z'n hand steeds voor zijn gezicht had. Geslacht had ze bewust niet naar gekeken. Joylinn, fijn dat het goed is met de beeb, wanneer dacht je zelf dat je uitgerekend bent? Ik durf na de vorige keer (opeens cyclus van 38 dagen) helemaal niet meer te testen. Heb hier een rare onderbuik en erg sluimerige afscheiding. Meiden hebben jullie tips, ideeën????? Weet het niet zo goed meer
Hey Meiden Net getest en naturlijk omo wit ik heb echt even het idee dat het ons niet gaat lukken en dan mijn vriend je moet er niet zo aan denken komt wel ja is makkelijk praten @Zwabbertje ik vind het jammer dat de mannen niet wat meer met ons meeleven en als je huilt lopen ze gewoon door alsof er niks aan de hand is @Naadje ik ga 24 oktober trouwen @Labamba fijn te horen dat alles goed was met de beebje in je buik en jammer dat je geslacht niet kon zien @joylinn Fijn te horen dat het met het beebje goed gaat @Sanne hoe was jou echo?
@ Ginkel: Wat balen. Snap heel goed als je af en toe de moed verliest, heb ik ook af en toe. @ Joylinn: Fijn dat alles goed is!! @ Zwabbertje: Snap je probleem. Heb je voor jezelf al bedacht wanneer je wil testen? Dat kan je misschien helpen, dat je een dag hebt om naartoe te werken zeg maar. Hier net ook wat bruinige afscheiding. Ik wacht het nog maar even af of het wat te betekenen heeft.
Ginkel, ondanks dat de mannen ons niet begrijpen en we niet met alles bij ze terecht kunne, hebben we gelukkig elkaar, dit forum. Jullie zijn echt een steun in moeilijke, leuke en spannende tijden. Meid we gaan ervoor en laten ons niet uit het veld slaan. Linde ik wil met 38/39 dagen gaan testen. Zeker niet ervoor omdat de vorige keer men cyclus zo lang was. Jij???