Heej meiden. De echo was goed vandaag. Hebben de beeb flink zien bewegen. Haha ti's nu al een druktemakertje. 29 augustus hebben we nekplooimeting. Dit wilden we toch graag doen. Weer heel spannend allemaal. Maar alles is verder goed, gelukkig. @ lambamba. Wat jammer dat jullie het geslacht nog niet weten. Is wel erg jammer. Gelukkig mag je snel voor een pretecho. Leuk!! @ joylinn, wat fijn dat alles goed is met jullie beebje. Maar wat heb je ons lang in spanning laten zitten haha. Echt fijn dat alles goed is!! Voor iedeeen die bijna mag testen, veel succes. Hoop dat jullie allemaal snel op roze mogen. Fijne avond allemaal.
ik dacht zelf 2 maart omdat ze dat de vorige keer zag.. wat ik alleen niet begrijp is dat ze het babietje opmeten en dan kunnen zien hoe ver je bent. maar mijn kindje lag helemaal gebogen.. dus misschien ben ik wel al wat verder maar we zien het wel... 2 maart of 4 maart maakt ook niet uit.. mijn zoon kwam 11 dagen te vroeg dus het zegt niet alles. Sanne, dus jij hebt ook zo´n druktemaker.. hahah.. leuk he om te zien, zo klein ( 6 cm) en nu al alles kunnen bewegen.. haha mijn man was gisteren voor de eerste keer mee en heeft nu al het behang al van het toekomstige babykamertje eraf gehaald, de kamer leeggehaald en de zolder volgebouwd.. (met de spullen van die kamer) hahah het gaat nu ook wel bij hem spelen..
@sanne: Fijn dat jouw echo ook goed was. Weet jij ook een bevaldatum? Wij twijfelen nog een beetje over de nekplooimeting/combinatietest. Vind het moeilijk hoor. Zit nog niet in de risico leeftijd en het is alleen een kans berekening. Maar aan de andere kant wel een zekerheidje misschien om te weten waar je aan toe bent en hoeveel kans het heeft om gezond ter wereld te komen. Nog maar even goed ober nadenken dan maar. @joylinn en sanne: Wij zitten ongeveer een week uit elkaar alle drie. mooi opvolgend.
Haha mooi hè, Anouk. Maar een bevaldatum wilt nog niks zeggen. Er is maar een klein percentage dat echt bevalt op de uitgerekende datum. Al hoewel, een vriendinnetje van mij was zwanger en vertelde dat ze 21 september uitgeteld was. Op mijn verjaardag. Ik zei nog, ach wie bevalt er nou op de uitgerekende datum. Nou zij haha. Mooi kadootje gekregen toen. En nu zeiden we tegen elkaar, ik zal toch niet zwanger raken en in maart uitgerekend zijn. Nou dat is toch wel gelukt en zij is 4 maart jarig hahaha. Het zou wel heel toevallig zijn als het wel 4 maart kwam. Haha echt heel toevallig. Mijn uitgerekende datum is 10 maart. En over die nekplooimeting, ik vind het toch wel fijn om te weten of er iets met onze beeb aan de hand is. Dus daarom doe ik het. Het is ieder zijn eigen keuze. Denk er nog maar goed over na Anouk. Het is je eigen keuze. Zelf doen wat je prettig vind.
zwabbertje ik vermoed dat het niet zo is, heb niks gevoeld en ook rond die dagen niet geklust wat ik denk dat ik rond mijn eisprong zat en over het twee maanden niet klussen, ik zal wel klussen maar denk dat ik dan wel ovutesten ga gebruiken om niet op die vruchtbare dagen te klussen maar dat zeg ik nu haha meiden die de echoś hebben gehad, leuk om te horen dat het nu al kleine druktemakertjes zijn labamba dat is lekker snel maandag al een pretecho hoop dat je dan wel het geslacht te weten komt lindedd kan het geen innesteling zijn
wij doen geen tests, hebben we 3 jaar geleden ook niet gedaan en de vk zei dat we nu niet meer kans hebben. ik ben 30 jaar en mijn man 31. als ik over de 36 was had ik het misschien ook gedaan maar nu niet. maar inderdaad ieder voor zich en ik hoop dat bij iedereen alles goed is natuurlijk. ik lees net op fb dat een oud collega van mij ook vader wordt. super leuk!
@ginkel: Balen dat de test wit was maar nu weet je wel waar je aan toe bent en geeft het minder onzekerheid. En dat wat je vriend betreft, zo was die van mij ook altijd, het komt wel en op naar de volgende ronde als we weer een witte test hadden. Nu achteraf gaf hij toe dat ook hij iedere keer teleurgesteld was maar het niet zij om mij niet verdrietiger te maken. Mannen zijn rare wezens en niet allemaal van die praters helaas. @lindedd: Hou is het vandaag, al meer afscheiding of is het alweer gestopt? @Zwabbertje: Inderdaad misschien goed om voor jezelf een datum te stellen en pas daarna te testen. @joylinn: Wel fijn dat je man nu er ook wat meer mee bezig is, een soort van nesteldrang ineens hihi. @sanne: Ik hou de bevaldatum in mijn hoofd als indicatie van wanneer we ongeveer zullen bevallen. Ik had trouwens ook een vriendin die exact op de uitgerekende dag beviel, maar weet dat die kans maar heel klein is. Moet zeggen dat de periode rond maart bij ons in de fam. wel heel populair is. Mijn vermoedelijke bevaldatum is 26 mrt. Zwager is 28 mrt jarig zijn dochtertje is 4 april jarig met nog een heleboel nichtjes/neefjes en tantes die ook rond die datum jarig zijn. dus word nog spannend. Nou hier niet heel veel "klachtjes" meer. voel dat mijn buik beetje aan het groeien is, kan de knoop van mijn werkpantalon niet meer dicht krijgen, dus nog ff verbergen voor 1.5 week tot ik op vakantie ga want wil het pas na mijn vakantie vertellen omdat ik dan op 13 weken zit. Hoe zit dat trouwens met de urine? Ik merk de laatste ochtenden dat hij troebel en donker geel (sorrie) is. Heb totaal nergens last van dus denk geen blaasontsteking maar hoort dat erbij?? Nou werk ze allemaal vandaag en geniet van jullie dag. Veel suc6 met wachten en ik hoop echt zooooo op rose voor jullie.
ik heb ook hele donkere urine maar daarom drink ik veel en dan wordt het lichter.. ik denk dat dat de manier van je lichaam aangeven is dat je veel moet drinken. mijn klachten zijn ook ver over, niet meer misselijk en kan weer alles eten, heel soms na het eten een weeeig gevoel. maar ach beter dan de hele dag misselijk. vandaag wordt het als het goed is mooi weer dus maar eens lekker naar de speeltuin, als het mee zit want mijn zoon heeft 38,5 koorts. net een zetpilletje gegeven en hopen dat het straks beter gaat...
@ Sanne: Fijn dat ook jou echo goed was! @ Joylinn en Anouk: Voor jullie wel fijn dat de klachtjes een beetje over zijn. @ Zwabbertje: Goed dat je voor jezelf een dag hebt afgesproken om te testen! Ik had vanochtend bij het afvegen wat oud bloed, dus ben bang dat m'n ongesteldheid eraan komt. Duimen dat het wat anders is!!
linda ik hoop ook dat het geen ongi is en dat je lekker over 6 dagen positief test!!! ik zal voor je duimen!
@lindedd hoop indd dat je gauw posi test over een paar dagen @joylinn hoop dat het al weer wat beter gaat met je zoontje hier nog nergens last van, zo iedergeval even pijn lijden bij de tandarts want ik mag een wortelkanaanbehandeling
He hallo allemaal. ff bij gelezen. Nou volgens mij hoef ik niet te testen. heb nergens last van. Voorgaande keren pijnlijke borsten maar nu helemaal niets. Ik ga er dus niet meer vanuit. Hoop dat het snel weer beter gaat met je zoontje.
Hoi Meiden. nou bij ons is de muurschildering gemaakt en al zeg ik het zelf hij is gaaf geworden! Morgan komen de meubeltjes dus ergens volgende week zal ik een foto plaatsen.
leuk labamba, kan ik inspiratie op doen.. mijn zoontje wordt niet echt beter.. vanmorgen 38.5 en nu 38.8 dus maar weer een paracetamolletje gegegen.. misschien morgen maar thuis blijven van het werk.. kreeg net een bos bloemen geleverd, te leuk. van mijn ouders, ben namelijk vandaag 5 jaar getrouwd.
@ Joylinn: Gefeliciteerd met je trouwdag! Vervelend dat je zoontje nog niet beter wordt. @ Labamba: Ben benieuwd naar je foto's
Joylinn: Wat lief van je ouders, gefeliciteerd! Labamba: Leuk hoor een muurschildering. En morgen de meubels Naadje: Heb je de tandarts overleefd?
ik heb net een foto geplaatst maar helaas is die niet heel duidelijk, het kindje kijkt naar de camera en je ziet een beetje de oogkassen... de echo is best korrelig en de foto kreeg ik ook niet scherper, met en zonder flits geprobeerd.. maar ach....