Gestopt met de pil in december 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Labrador: Ik heb dat ook wel af en toe, dat ik opeens wat meer afscheiding verlies. Kan alleen niet zeggen of dit iets te betekenen heeft.
    Ik denk dat ik donderdag ga testen als ik dan tenminste niet ongesteld ben geworden.

2. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    lindedd als ik donderdag nog niet ongesteld ben test ik met je mee!!
    gisteren met de broer en zus van mijn man naar slagharen geweest.
    we hadden mooi geluk met het weer en daarna lekker wezen bbqen bij mijn schoonouders met zijn allen.
    nu lekker niets.
    is het trouwens ook veel te warm voor!!!!pfff
    nou goed weekend nog!

3. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    @daf
    oh wat lees ik nou... 2 dagen overtijd!? Moed houden hoor!! GEEN BLOED = MOED ! spannend.... ik duim voor je meis...

ik heb nu sinds eergisteren dat ik roze afveeg(geen afscheiding) , vorige mnd cyclus van 28 dagen uitgerekend en was dus 13 dagen overtijd daardoor ging ik deze maand v een cyclus uit van 41 dagen, dan moest ik dus pas 1 sept ongi worden, morgen even vervangende huisarts bellen.. snap er niets van ....

@naadje hoop dat je ongi uitblijft!

Liefs Jolan

4. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    @daf hou moed want geen bloed geeft moed.

Wij hebben weer een drukke dagen achter de rug. Zowat het kamertje af. Gisteren nog oranje mandjes bij de action kunnen scoren. Het word echt mooi (vind ik zelf)

5. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    labamba: Foto's?

6. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Ja Labamba, je maakt ons wel nieuwsgierig, ben ook benieuwd naar je foto's :).

@ Anoniemz: Ben je verder wel altijd regelmatig ongesteld? En op welke dag zit je nu dan?

@ Daf: Leuk, ik hoop dat we allebei kunnen testen donderdag, en dan positief natuurlijk! :D

7. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Het begint hier wel heel spannend te worden nu hoor met die aankomende testers. Ik hoop dat ik het voor mijn vakantie nog te horen krijg!!!

@Labamba: Nieuwsgieriggg!!!.

@Labrador: Ik had die golf afscheiding altijd voor mijn nod maar wat het bij jou te betekenen heeft is moeilijk te zeggen. Ik hoop natuurlijk geen aankomende ongi.

@Anoniemz: Denk dat het niet zo heel veel te betekenen heeft hoor! Misschien dat alleen vorige maand een uitschieter was en dat hij nu weer wat normaler word.

@Daf en Lindedd: Ik ga heel hard voor jullie duimen.

8. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    @LindeDD
    nouja meestal als ik een cyclus van 28 dagen uitreken voor mezelf kom ik er een kleine week overheen dus zeg maar dat ik aan de 30 tm 35 dagen zit...
    maar dit was dus echt 41 dagen waarna ik 4 dagen licht ongesteld werd en normaal is dit echt anders...
    Vanmorgen al mijn vervangende arts aan de telefoon gehad en die raad me aan om te testen maar ik weet niet of ik nu al wel kan testen....
    als ik deze maand dus uitga van 28 dagen moest ik de 19e m"n ongi krijgen, kan dus nog uitlopen tot ongeveer vrijdag!
    Dus ik zou denk ik zaterdag wel kunnen testen.. mochten de duivels nog niet langs zijn gekomen...

sorrie voor het lange verhaal..

@Anouk
    ja daar had ik eerlijk gezegd niet zo aan gedacht dat deze maand misschien een gewone cyclus voor me zou kunnen zijn...
    daar ga ik dan nu maar vanuit en dan zaterdag een testje ... wie niet waagt wie niet wint ..

ik veeg nu trouwens helemaal geen roze meer af...

Liefs

9. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    hey meiden
    ben net weer thuis van het werk, gelukkig hebben jullie niet veel geschreven :p:p:p grapje

@labamba
    ik wil ook FOTO'S zien:D

@anoniemz
    ook voor jou hoop ik dat de duivels niet komen

@labrador
    ik let er eigenlijk nooit op of het rond mijn nod of wat dan ook is
    dus ben benieuwd hoop natuurlijk op een goed teken

meiden het word spannend de aankomende dagen
    hier nog geen voorgevoel alsof ik ongi moet worden
    wel zo nu en dan misselijk en heel erg moe haha
    maar de moeheid kan ook komen door het later naar bed gaan omdat ik telkens niet kan slapen

10. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    @lieverd

ik weet niet of je nog wel eens mee leest

maar ik ben erg benieuwd hoe het met je gaat

11. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @anoniemz: Gewoon een testje doen zaterdag en als hij negatief is weet je iig dat je naar de volgende ronde kan.

@naadje: Slaap al weken slecht dus zou iets kunnen betekenen. Ik zal ook voor jou duimen dat je over een paar dagen pos. test. Voor jou zou het wel helemaal goed uit komen he ivm je bruiloft toch?

Ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe het met lieverd gaat nu.

12. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    ànoniemz: ik zou zaterdag gewoon teste

13. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Wordt druk eind deze week met testen :).

Ik heb de laatste dagen ook 's avonds moeite met in slaap komen, maar dat kan ook komen omdat ik er gewoon teveel in mijn hoofd mee bezig ben en mezelf wakker houd met piekeren :).

14. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    dan gaan we gewoon met zijn allen testen eind deze week haha
    als ik dat nog volhoud
    ben nu alweer echt ....misselijk erg fijn haha
    en toch blijft mijn gevoel zeggen dat ik niet zwanger ben

anouk
    hoop dat je toch wel gelijk hebt hihi het is al de hele week zo en de laatse nachten avonden denk ik nergens aan dus daar kan het niet aan liggen

15. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    haha ik denk dat ik inderdaad gewoon zaterdag test en haal ik gewoon die van de kruitvat duopack als die dan nega aangeeft test ik een weekje later nog eens maar dat is nog helemaal niet het geval...
    maar eens zien als ik zaterdag haal zonder duivels!

ik blijf duimen voor jullie voor een POSI test !!!

liefs

16. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    ik duim ook voor jou hoor anoniemz

andere meiden wanneer gaan jullie testen tenzij de duiveltjes natuurlijk langskomen

17. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    O meiden wat spannend al die testers. Ik ga weer in de duimmodus.

Foto's komen snel, moet nog een plankje op hangen met mijn skattie.

Word vanavond niks meer want wij krijgen een zoon! En dat moeten we even vieren met een stukje gebak!!!!:D

18. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    labamba...... JEEEEHHHHH EEN ZOON!!!!! geweldig! leuk dat je het nu gezien hebt. Gefeliciteerd!!

19. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Thanx Joylinn. :D

En foto's van de beeb kamer zijn in mijn profiel zichtbaar. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

20. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    het kamertje is echt super, super, super leuk!! heel mooi uitgekozen en de beer op de muur; heel leuk! echt eens wat anders en daar hou ik van!

Wij zijn nog lang niet zover, alleen het behang is er nog maar af.. hahaha...:D
    nu de muren nog schilderen, vloerbedekking eruit, trap eruit en een stuk plafond erin... zucht wat lijkt dat veel... :(

Deel Deze Pagina