Hoi Meiden, Daar ben ik weer terug van weg geweest. Hieronder even wat reacties op jullie. Sanne, wat geweldig je echofoto's. Het bewijs wordt steeds echter. Naadje, zoals jij het zegt ervaar ik het precies hetzelfde. Kan niet echt zeggen dat ik misselijk ben maar toch een raar gevoel in men buik. Oohhh die vervelende onzekerheid. Lindedd de duimen draaien hier voor je. Labrador, fijn dat je het leuk hebt gehad in de Efteling. En jij Daf in Slagharen. Labamba, Hoera een ZOON!! Uit ervaring weet ik dat dat erg leuk is. Heb je foto's?? En het kamertje is prachtig!!! Anoniemz, zit hier een beetje in de zelfde situatie. Vorige maand een uitschieter van 38 dagen en weet ook niet zo goed wat ik nu moet. Had ook 2 keer bij afvegen een licht rose sliertje. Weer even een lijstje voor het overzicht: Daf 3 dagen overtijd Lindedd NOD over 2 dagen Zwabbertje NOD over 3 dagen Naadje NOD over 4 dagen Labrador NOD over 8 dagen Anoniemz NOD onzeker
Mooi!!!!!!!!! Labamba. hier nog geen ong te bekennen. Alleen een gevoel in de buik of ik ieder moment een buikgriep krijg. Alleen duurt dit al sinds zondagnacht. Lindedd ik test denk ik do met je mee. spannend. En de rest ik duim dat jullie ook kunnen testen.
@labamba: gefeliciteerd een jochie, wat fijn dat je het hebt kunnen zien. Geniet ervan en geniet van jullie mooie kamertje echt leuk en super die beer op de muur. Heel apart zeg!! @@zwabbertje: Welkom terug, en voor jou word het ook spannend zeg!
@ Labamba: Een zoon! Gefeliciteerd! Ik ga zo even naar de foto's van het kinderkamertje kijken! @ Zwabbertje: Leuk dat je er weer bent! Weer even een lijstje voor het overzicht: Daf 4 dagen overtijd donderdag testen Lindedd NOD over 1 dag donderdag testen Zwabbertje NOD over 2 dagen Naadje NOD over 3 dagen Labrador NOD over 9 dagen Anoniemz NOD onzeker zaterdag testen @ Zwabbertje, Naadje en Labrador: Weten jullie al wanneer jullie willen gaan testen?
Thanx meiden, vind het echt leuk dat jullie het kamertje ook mooi vinden. Ben er heel trots op. Jeetje daf je houdt de spanning erin. O wat hoop ik het voor je. Donderdag word een spannende dag meiden dan een aantal testers. Ik ben benieuwd of jullie allemaal op roze gaan.
Labamba en loop je nu elke dag het kametje even in. Ik kon het niet laten tijdens mijn zwangerschap. Zo trots en dat mag je best zijn. Anouk en Lindedd, dank je, ik ben er weer helemaal, en kan niet meer zonder jullie. Lindedd, lief dat je het lijstje bijgewerkt hebt. Maar ik zelf weet het nog niet. Durf voor mezelf niet zo goed een dag af te spreken. Wilde eigenlijk vandaag, maar heb dat alweer uitgesteld.
Sorry ik wil ook liever weten waar ik aan toe ben. maar om nou iedere dag te testen. Aangezien hij zondag nog negatief was.
@zwabbertje, verslavend werkt dit forum he. hahahaha. Kan me voorstellen dat je het niet weet wanneer je moet testen. Probeer nog te wachten ik was toen ook te vroeg en dan een teleurstelling en 2 dagen later op NOD was het positief dus probeer uit te stellen tot NOD. Ik loop wel honderd keer per dag het kamertje in ben er zo TROTS op.
@ Zwabbertje: Ik snap dat je niet te vroeg wil testen. Weet hoe teleurstellend zo'n negatieve test is. Misschien test je donderdag gezellig met ons mee .
Labamba: Een zoon!! Gefeliciteerd! En wat een mooi kamertje,. echt mijn smaak LindeDD: Ik denk dat ik volgende week woensdag test als het nog nodig is. De laatste week wachten komt eraan. Ik heb sinds gisteravond aan de zijkant van mijn rechter borst dat het zeer doet, ik kan niet omschrijven hoe het voelt. Ook mijn tepels worden nu pas gevoleiger, meestal is dat een week na mijn ei. Een wat weeig gevoel qua misselijkheid en al ruim een 1.5 week onderin mijn buik krampjes (maar dit heb ik vakjer). Zal het deze ronde dan een keer raak zijn? Ach, we wachten maar weer af... zucht.
Ja wel verleidelijk Lindedd. Ik ben 3 dagen vrij, dus alle tijd. Labamba, ja dat is nou juist het probleem, men NOD. Normaal gesproken met 28 dagen, maar vorige maand een uitschieter naar 38. Dus zou best gekund hebben dat hij deze maand weer 28 was. Labrador, we duimen gewoon voor ons alle op rose
@ Zwabbertje: Dat klinkt wel spannend, dan zou je misschien al bijna 10 dagen overtijd zijn! En Labrador ook al klachten... Ik vind het echt spannend voor allemaal!!
Zo... moest veel lezen haha! @LindeDD Wat leuk dat lijstje! leuk bedacht. Ik las ook dat je volgende week woensdag wou gaan testen!? ik duim voor je. @Labamba Geweldig! Gefeliciteerd dat jullie een zoon krijgen, leuk ook dat je dat verteld... geniet er van... @Labrador Ik duim voor je, ik heb ook gigantische zere borsten als je er aan zit spring ik hoog tegen het plafond, meestal wel last van rond de tijd van ongi maar zo erg... nee.. ik hoop voor jou op een posi test ! Weet je al wanneer je wilt testen? @Zwabbertje Ja ik had echt gewoon geen afscheiding het was echt gewoon zeg maar 2/3 roze druppels urine, sorrie voor de rare uitleg. Het is ook gewoon zo raar... last van me rug en erge pijn aan m'n borsten en heb de laatste 2 dagen erg last van stemmingswisselingen, kent iemand dit!? Ik snap dat je niet te-vroeg wilt testen dat gevoel heb ik ook en weet ook niet zeker of ik wel zaterdag ga testen misschien ook wel zondag of die week erna? ik ben ook zo onverschillig als het weer ! Ik denk zaterdag! @Daf Ik las dat jij Do ging testen, Leuk ik hoop voor een posi test!! Als ik iemand vergeten heb sorrie. Liefs
Anoniemz, dat lijstje bestond al en had ik gemaakt als geheugensteuntje. En lastig he, eigenlijk spring ik nu het liefst op de fiets nar kruidvat.
Ja, dat lijstje was niet mijn eigen idee, had hem alleen even bijgewerkt. Vind het ook wel leuk om zo een overzicht te zien van hoe we ervoor staan . Ik heb gisteren alvast testen in huis gehaald .
@zwabbertje dan word het voor jou ook spannend want mss is je cyclus "gewoon" geweest. Fingers crossed @anoniemz ik vertel het alleen jullie en mijn beste vriendin weet het voor de rest doen we net of we het niet weten. Om gegis te voorkomen. Ik kan namelijk niet zo goed liegen