Labamba, bijzonder hoor om dit mooie geheim met je te delen. Hier druk aan de schoonmaak, moet er toch van profiteren dat ik zoonlief een aantal dagen kwijt ben. En heb sinds een uur erg last van men borsten. Zijn dit ook symptomen??
hey meiden @labamba wat gaaf zeg een zoon, ik ga zo even naar je foto spieken @lindedd ik weet nog niet wanneer ik wil gaan testen, anders weer een teleurstelling als ik voor mijn nod zit en hij negatief is iedergeval flink wat testers deze dagen ik denk dat ik ook donderdag ga testenaan gezien dat mijn vrije dag is en ik ook niet weet of mijn cyclus korter of langer is
Spannend Naadje, dan testen we donderdag al met z'n drieën donderdag. @ Zwabbertje: Volgens mij kunnen zere borsten wel een symptoom zijn van zwangerschap. Ben hard aan het duimen voor ons allemaal!!!
Oeh spannend donderdag!! Ik ben nu al aan het duimen. @zwabbertje: die pijnlijke borsten heb ik al 9 weken dus ja hihi.
Nou volgens mij komt mijn ong er aan. Net wat bruine afscheiding. Nog geen bloed, maar zo begint het bij mij altijd. Helaas. voor allen die nog wachten, ik duim voor jullie. Trouwens dat gevoel in mijn buik is nog niet weg.
@Daf oh dat is balen voor je meid, zo begint het bij mij ook vaak! nou succes dan in je periode! @ Iedereen ga even geen heel verhaal typen, we zijn erg druk geweest vandaag en ik ga nu op de bank liggen met een kopje thee, echt barstende hoofdpijn! ook het gevoel dat ik koorts heb Sorrie dames, tot snel weer liefs
Daf, jeetje ik hoop dat het niet doorzet bij je en dat het een kleine bloeding is. Anoniemz, je gaat toch niet ziek worden? Nou doe rustig aan en hopelijk heb je morgen vrij. Zo meteen met manlief even een bakkie drinken bij z'n ouders. We hebben ze al even niet gezien, maar ga liever altijd saampies heen. Fijne avond
ik moet donderdag wel testen was namelijk even vergeten dat ik naar de tandarts moet voor mijn wortelkanaalbehandeling en dit keer wil ik graag verdoving omdat de kans groot is dat ze flink bezig moeten zijn aangezien het dichtgegroeid is dus moet wel weten hoe of wat voordat ik de verdoving neem hoop natuurlijk dat ik positief test en dan zal ik toch een bikkel moeten zijn zwabbertje veel plezier bij je schoonouders labamba wat gaaf zeg dat kamertje , had je nou die muurschildering zelf gedaan daf ik hoop dat het niet doorzet anoniemz hoop dat de hoofdpijn gauw over gaat hier begin van de avond flink wat steken in mijn buik alsof ik ongi moet worden en het lijkt alsof mijn tepels pijn gaan doen en verder blijf ik zo nu en dan echt misselijk nu ga ik effe met me vent naar de voetbalwestrijd van zijn broertje kijken
@daf: laten we hopen dat het toch niet doorzet. Kzal toch nog ff voor je duimen. @anoniemz: niet ziek worden hoor. @Zwabbertje: Veel plezier bij je schoonouders. @naadje: Suc6 alvast bij de tandarts en met testen. En veel plezier bij de wtstrijd.
Oh ja morgen naar de vk ben zo benieuwd. Of het inmiddels al beweegt en of we het hartje weer kunnen zien. Ben zo benieuwd of alles goed is.
@Zwabbertje heb tot 4sept vakantie , maar bedankt meis ! @naadje Ja ik hoop het ook, zweet ook heel erg... @Anouk Doe m'n best haha. @Iedereen, net terug van toilet, en ik schrok..... zonder dat ik het voelde, zonder buikpijn, zonder normale ongi kwaaltjes ben ik dan nu "waarschijnlijk" ongi geworden... het is geen bloed het is nu gewoon veel maar donkerroze! hopelijk zet het niet door.... normaal als ik een beetje ongesteld ben geworden druk ik en komt het meestal *sorrie voor verhaal * en nu kwam het niet!?!?!? Liefs
anoniemz balen ik hoop voor je dat het niets te betekenen heeft, maar ja ik ben helaas geen expert. ik duim in ieder geval voor je dat het niets is!
@naadje, nee niet zelf erop gezet dit heeft een oude buurvrouw van mijn skattie gedaan. We wilde het eerst met een beemer doen maar zei wilde het ook voor een hele schappelijke prijs doen dus toen was de keus zo gemaakt. Vind het heel leuk dat jullie ook zo enthousiast zijn over mijn kamertje. @anouk, morgen zie je al een echt klein mensje is zo'n verschil met de eerste echo. Heel veel plezier. @daff waardeloos weer ongi worden, argh. Maar houdt moed en op naar de volgende ronde dikke knuf van mij. @anoniemz jij ook een knuf omdat je ongi weer komt.
Naadje, ook donderdag testen. Jeetje spannend hoor. Anouk, spannende dag morgen voor jullie. Gaan jullie samen? Veel plezier en als je foto's mee krijgt, wel plaatsen!! Anoniemz, ooh das dan balen in je vakantie ziek worden en nee he ook nog ongi. Hoop dat het niet doorzet. Sterkte meis.
@ Daf en Anoniemz: O nee, geen ongi!! Ik hoop echt dat het niet doorzet! @ Anouk: Naar de vK vandaag, spannend! Veel plezier! @ Naadje: Wortelkanaalbehandeling zonder verdoving, dat lijkt me heftig! Ik ben dan ook absoluut geen held bij de tandarts . Pfff, ik raak behoorlijk gestressd. Nog geen ongi te bekennen, maar ben zo bang voor een negatieve test morgen! Heb verder ook geen klachten, alleen veel gerommel/krampjes/pijn in m'n buik.
@lindedd, ik hoop dat het gerommel en pijn een heeeeellll goed teken is. Ik had dat ook en toen positief.
@daf en anoniemz: En is de ongi al doorgezet? @lindedd: laten we hopen dat de krampjes etc een goed teken zijn voor je. Ik blijf duimen. @zwabbertje: Tuurlijk plaats ik de foto's mocht ik ze krijgen. Ben vast heel trots.