Gestopt met de pil in december 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    @anouk
    We gaan gewoon meer veel nieuwe moed naar ronde 10!
    Heel veel succes bij de afspr bij de vk!

Liefs

2. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Anoniem: Balen meid van je ongi, dikke knuffel

Daf: hoe is het bij jou?

Anouk: Veel plezier bij de VK. Ben benieuwd naar de foto's

Naadje: Nog 1 dag wachten en dan kan je testen. Ik vind het knap van je dat je een wortelkanaal behandeling doet zonder verdoving.

Lindedd: Spannend....

3. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Balen Anoniemz! Wel goed dat je er zo positief in staat!

Daf, hoe is het bij jou? Ongi doorgezet of niet?

4. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Linde, konden we elkaar maar helpen. Hier zit ik in precies hetzelfde schuitje. Ik wil eigenlijk testen maar zo bang voor een negatieve test, en dat zou dan betekenen dat ik nog een langere cyclus heb dan de vorige keer.

Anoniemz, gadverdamme, jeetje wat balen. En ook alweer naar ronde 10. Sterkte meis. Ik zie wel dat je cyclus kort aan het worden is??

Weer even een lijstje voor het overzicht:
    Daf 5 dagen overtijd donderdag testen
    Lindedd NOD over 1 dag donderdag testen
    Zwabbertje NOD over 1 dag nog geen test
    Naadje NOD over 2 dagen
    Labrador NOD over 7 dagen
    Anoniemz helaas ongi

5. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    @Labrador
    thanks voor de knuf, helpt vast..!

@LindeDD
    Ja.. enigste wat je kan doen is positief in het leven blijven staan!
    Vraag me af of ik over 2 maand bij ronde 12 niet eens naar een huisarts moeten!?

@Zwabbertje
    Ja... zeker balen! en het ergste was gewoon nog dat ik niets voelde aankomen! ja... alweer ronde 10 ! hopelijk volgende maand meer geluk !
    Ja dat is echt heel raar eerst een van 41 dagen en nu een van 32 dagen? moet ik nu de volgende cyclus er tussen in voornemen??

Liefs en allemaal veel posi testen morgen gewenst

6. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    Nou ong heeft gewoon doorgezet. helaas!

7. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Daf ook balen voor jouw en sterkte meis.

Anoniemz, jeetje word ook zo'n lastige cyclus volgende keer. Gebruik je ovutesten? Ik zou als ik jouw was even op internet je vruchtbare periode bekijken van de kortste en langste cyclus en daarin klussen

8. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Daf: Wat balen zeg! :( Echt vervelend voor je!

@ Anoniemz: Ik zou inderdaad doen wat Zwabbertje zegt: Voor eisprong uitgaan van kortste en langste cyclus, voor het eventuele testen uitgaan van langste cyclus. Of inderdaad ovulatietesten.
    En ze zeggen meestal dat je na een jaar proberen het beste eens langs de HA kan gaan.

@ Zwabbertje: Vervelend he, die twijfel. En voor jou inderdaad helemaal vervelend als het betekent dat je cyclus weer langer zou zijn.

Nog maar eens aangepast:

Lijstje voor het overzicht:
    Daf helaas ongi
    Lindedd NOD vandaag donderdag testen
    Zwabbertje NOD over 1 dag nog geen test
    Naadje NOD over 2 dagen donderdag testen
    Labrador NOD over 7 dagen
    Anoniemz helaas ongi

9. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    @Daf,
    Balen! samen op naar volgende ronde, dikke knuffel.

@Zwabbertje
    Okee, ga ik eens proberen, ovulatie testen zien er best ingewikkeld uit... weet jij hier iets meer van? bijv. waar koop ik ze, elke dag , hele maand .. haha veel vragen daarover sorrie...

@LindeDD
    Ik had het er vanmiddag over met mijn vriend dat als het bijv. over 2 maandjes niet raak is ik toch even langs de huisarts ga..... haal me vanalles in mijn hoofd, straks ben ik wel niet vruchtbaar!? en dan!?

@Iedereen
    ik denk dat ik vanavond niet op de pc te vinden ben want wij krijgen vanavond een nieuw huisdier haha.. een fretje van 11 weekjes! Iemand nog leuke namen???? het is een mannetje!
    Fijne avond nog !

Liefss

10. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    @ daf en anoniemz, wat balen dat jullie ongi zijn geworden. Knuffel van deze kant.
    Wat kletsen jullie toch veel in een paar dagen tijd. Haha heb echt heel veel bij moeten lezen. Wel gezellig allemaal!
    Maar voor iedereen die bijna moet testen, succes. Ik zal heel hard voor jullie gaan duimen. Ik gun jullie allemaal zo hard!!
    @ labamba, ik zal dadelijk eens je kamertje gaan bekijken op de computer. Dat gaat niet via mijn iPhone. Ben wel heel benieuwd. En wat super leuk dat jullie een zoon krijgen!! Gefeliciteerd!!
    @ Anouk, hoe was het vandaag bij de verloskundige? Heb je kleine
    ukkepuk weer lekker zien zwemmen? Altijd bijzonder is dat hè??
    Hier gaat alles heel goed. Ben steeds minder moe en ga steeds meer genieten van mijn zwangerschap. (ookal voel ik nog niks haha, bewijs is toch geleverd op de echo)
    Iedereen een fijne avond! En ik duim voor jullie!!

11. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    @ anoniemz, die ovulatietesten heb ik toen besteld bij zwanger en kids. Daar kun je eenvoudig pakketjes bestellen. En worden ook nog eens snel geleverd.
    Bij de beschrijving staat precies vanaf wanneer je moet beginnen met testen en ik zou dan uitgaan van je kortste cyclus. Dan mis je zeker je eisprong niet.
    Succes ermee!!

12. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Hey,

Alles was goed en het hartje heerlijk zien kloppen. Hij bewoog ook al lekker dus zit wel goed. Weer een heerlijke geruststelling.

Voor diegene die geintereseerd is de foto's staan in mijn album.

Ik zag dat er weer een paar ongi geworden zijn. Balene zeg suc6 met de volgende ronde.
    Voor de testers morgen suc6.

13. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    hey meiden

anouk, ik ga zo effe je echoś bekijken hihi
    goed om te horen dat de kleine lekker druk bezig is in je buikkie

anoniemz en daf
    wat balen zeg dat je jullie toch echt ongi zijn geworden
    hoop dat jullie gauw op roze mogen

heb vanochtend toch al getest en die was negatief maarja we wachten gewoon af en ik denk dus nog steeds dat ik gewoon ongi ga worden
    mijn cyclus is dus iedergeval niet korter geworden:x:x:x:x

14. ginkel78

ginkel78 Actief lid

20 feb 2011
    301
    0
    0
    Debiteuren Beheer
    Utrecht
    Hey Meiden

Sorry dat ik even niks heb laten horen maar ik ws een paar dagen niet echt in mijn hum
    wij hebben geen contact met de fam van mijn vriend omdat ze ons voor alles wat mooi en lelijk hebben uit gemaakt en dat mijn vriend in een gekkehuis thuis hoort en nu heeft mijn vriend achter mijn rug om toch weer contact met zijn zus op genomen en daar ben ik best wel erg verdrietig over want ik wil niet dat ze onze trouwdag verpesten
    zo dit moest ik effe kwijt

Ik doe deze ronde geen ovutesten ik probeer er iets minder mee bezig te zijn op die manier dus wanneer ik precies mijn eisprong heb weet ik niet ik wacht het wel af

@zwabbertje Ik ben ook blij dat ik hier bij jullie terecht kan en ik laat me zeker niet uit het veld slaan

@Sanne84 dank je ik hoop het ook dat ik snel op roze mag

@Anouk79 ik weet zeker waar ik aan toe ben en mijn vriend is zeker geen prater
    fijn dat alles goed gaat met je beebje

@Labamba wat een mooi kamertje en leuk dat je een jongen krijgt gefeliciteerd

@Joylinn nog gefeliciteerd met 5 jarige bruiloft

@anoniemz wat balen weer ongi

@Daf ontzettend balen dat je weer ongi bent geworden

@Naadje een nega test echt shit zeg

ik hoop niet dat ik iemand ben vergeten en anders sorrie

15. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    war vervelend voor de meiden die ongi zijn geworden, ik begrijp dat het al heel lang duurt voor jullie.. bij mij hebben ovu testen van zwanger en kids de eerste keer geholpen..
    ik wil helemaal niemand zeggen wat ze moeten doen maar misschien is het een idee.. probeer er dan niet teveel mee bezig te zijn. ik heb uiteindelijk op mijn meest vruchtbare dag niet eens gevreeen, dat kwam er niet van.

anouk, goed dat je het hebt zien bewegen.. ik heb ook zo´n ´druktemaker´ en gisteren voor het eerst een hartje gehoord. ze dacht dat het nog niet zou lukken. volgens de vk ben ik 12.3 dagen zwanger maar, heel eigenwijs, ik denk al 13 of 14 weken.. gezien mijn cyclus en dat het hartje zo duidelijk was.... ik hou wel 12.3 dagen aan in mijn banner en dat houdt in dat ik 4 maart uitgerekend ben. maar het zal tussen 19 febr en 2 maart komen denk ik...

16. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Ze lijken ingewikkelder dan ze zijn. Ik heb ze gekocht via Zwanger en Kids. Die kwam hier op het forum het beste naar voren. Er zit een handleiding/gebruiksaanwijzing bij. Je gebruikt ze in de periode waarvan je vermoed dat je vruchtbaar bent (er zit ook een tabel bij waarop je dat kan zien). Ik geloof vanaf dag 10 bij 28 dagen en zo verder. En dan testen tot je je ei hebt gevonden. En wat ik al zei, bij jouw zou ik beginnen bij je kortste cyclus en door testen tot je ei bij je langste cyclus.

17. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Anouk, mooie echo en blij dat alles goed is. Nu kan je nog meer gaan genieten.

Naadje, ah wat jammer van je test, maar er is nog een beetje hoop. Dat je ei later gesprongen is dan je dacht.

Ginkel, zo te horen ben je een sterke meid en sla je/jullie je hier ook wel weer door heen. Maar blijf wel praten met je mannetje, dat is het belangrijkste. Sterkte meis.

Joylinn, fijn dat je het hartje weer gehoord hebt.

Hier erg veel last van men rug, maar eigenlijk al de hele week. Ook af en toe geen trek in eten. Ik hoop dat het goede tekenen zijn.

18. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Net getest: negatief :(:(:(
    Ben er echt een beetje verdrietig onder en begin steeds meer de hoop te verliezen dat het ooit gaat lukken.
    Weet ook niet wat ik nu moet denken van wat er in m'n lijf gebeurt; Heb al dagen steekjes/kramp/pijntjes in m'n buik. En wat was die bruinige afscheiding vorige week drie dagen lang dan? En wanneer ga ik dan weer eens ongi worden? :( Pff, weet het echt even niet meer.

19. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Anouk: Net even je foto's bekeken, wat kan je het kindje al mooi zien!

@ Anoniemz: Ik denk dat ik de volgende ronde (nog afwachten wanneer die komt) toch ook maar eens ovu-testen ga proberen.

@ Ginkel: Leuk dat je er weer bent. Wel een vervelende situatie met de familie van je vriend. Ik hoop dat je er snel uit komt met je vriend.

@ Zwabbertje: Ik hoop dat het goede voortekenen zijn.

@ Naadje: Balen, jij ook een negatieve test :(.

20. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Nog maar eens een lijstje:

Daf helaas ongi
    Lindedd 2 dagen overtijd donderdag test negatief
    Zwabbertje NOD vandaag nog geen test
    Naadje NOD over 1 dag woensdag test negatief
    Labrador NOD over 6 dagen