Hihi Labamba, is heel normaal. Voor de eisprong is er nog niets/weinig aan de hand en ben je alleen maar bezig met wanneer is mijn ei maar NA je eisprong begint het hoor!!! Wat je iedere keer weer voelt, wat er dit x weer anders voelt tov vorige cyclus, Dan weer buikpijn dan weer vreemde steken dan weer pijnlijke borsten (of juist niet: lees: dit keer) Vreemde aders, vreemde bultjes op tepels. Blauwe wallen onder me ogen. Om over negatieve testjes maar te zwijgen, zien we wel of niet een lijntje, zou 't dan toch of toch maar weer niet pfffffffff. HIHI wij vrouwen zijn er een kei in om alles te voelen en te interpreteren zoals we dat zelf graag zouden willen. En na nod begint alles weer van vooraf-aan en voelen we weer even niets meer tot het eitje weer springt en een vloedgolf aan nieuwe "klachtjes" met zich meebrengt. Zo dat moest er ff uit!!! hihi
En hoe is het vandaag met iedereen? Nog nieuws? Zijn er nog meer klachtjes bijgekomen hihi . Vandaag heb ik een beetje een klachtenloos dagje (op wat steekjes in de buik na), zou het voorbij zijn??? @lieverd: en nog iets gebeurd vandaag? ongi/testje?
hoi dames, ik ben er ook weer! zitten jullie ook zo in spanning.. het wachten duurt lang he! ik zit alweer op dag 51 ben benieuwd hoe lang deze cyclus duurt.. hopelijk niet veel langer! ik voel nog niets..
Jeetje nora96 een cyclus van over de 50 dagen is helemaal lang. Dan zit ik maar te zeuren met mijn wachten. Jouw geduld word helemaal op de proef gesteld. Anouk78 ik had vanochtend erg last van stemmingswisseling en het erge is dan denk je gelijk zou het nu raak zijn. Wat gerommel in mijn buik. Probeer mezelf rustig te houden en maar te zeggen het zal wel niet zo zijn. Dan hoop ik dat de teleurstelling wat kleiner is als ik weer ongi word. lieverd86 ik ben ook erg benieuwd.
ja ik baal er ook wel van! maarjah niets aan te doen he het is gewoon dom afwachten.. wat ik helemaal vervelend vind is of ik niet weet of mij eisprong al is geweest.. straks duurt deze cyclus nog veel langer!!:x
@labamba: inderdaad proberen overal niet teveel bij na te denken zodat de teleurstelling minder groot is. Is alleen wel makkelijker gezegt dan gedaan hihi. @nora96: wachten duurt erg lang ja en voor jou helemaal pff 51 dagen. Heb je dat eigenlijk al eens aangekaart bij je ha of heb je zoiets van het is ontpillen en wacht je daarom nog even af? Als je echt een cyclus hebt van 55 dagen dan zitten we wel samen op nod van vrijdag
Hi, nou t is nog redelijk rustig hier. Vandaag wat meer last gehad van bruine afscheiding met af en toe een klein drupje bloed. Vind t allemaal wat vaag en weet niet goed wat ik ervan moet denken. Heb geen nieuwe test gedaan. Als ongie niet doorzet dan test ik eind van de week weer denk ik. Als ik zolang kan wachten hihihi.... Anouk79 hoe is het met jou? Al zenuwen? En Nora96? En Labamba die wisselingen herken ik ook zo sterk. Wil me er niet aan vastpinnen voor de teleurstelling maar ik hoop het zo!
@nora96: Hey,, Jij moet idd een engelen geduld hebben!!! 50 dagen is erg lang, zou het heel lastig vinden. Knap hoor! Sterkte ermee. @lieverd86: Wat spannend!! Ik hoop voor je dat je snel een positive test hebt en je ongi niet doorzet!! Hier verder weinig bijzonders! Zit nu 3 dagen voor mijn NOD, maar volgens mij komt mijn ongi er aan Heb echt last van ongi-klachten. Nog even volhouden! Liefs Lotte
jah ik heb zoiets ik ben nog maar net gestopt he! misschien is het ontpillen.. als het nog veel langer duurt dan die 54 dagen ga ik wel even een testjes wagen en de ha bellen denk ik.. ik vind het moeilijk weet het allemaal niet zo goed:S
Pfffff, zenuwen nu nog in bedwang te houden. Zou toch heel stiekem wel een testje willen doen maar daar is het toch echt te vroeg voor, vrijdag schiet maar op!!!!!! @lotte30: voor jou ook een spannend weekje, nog 3 dagen! Ga jij het volhouden? Hoop dat de ongiklachten niet doorzetten. suc6
Spannnend Anouk enLotte! Ik duim er weer op los hoor. Hier alles goed. Mijn ongi duurde langer deze ronde, 6 dagen, maar niet heftig. Vorige 2 rondes 4 dagen waarvan 2 heel heftig... Zou dat een goed teken zijn? Morgen begin ik weer met mn ovu testjes opzoek naar mn ei. Tis lente, een ei hoort erbij
Tis toch wat he? Nederlandse van 63 bevalt van eerste kind | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
nou die ovutesten zijn ook wat, ik ben nu een week aan het testen en ik heb elke dag een licht streepje, vrijdag en zaterdag een iets donkerder streepje.. ik heb wel gericht gevreeen en vanavond ook weer.. omdat ik niet precies weet wat mijn cyclus is. ja het wordt weer spannend voor veel van ons. succes allemaal!"!
Ik denk dat je piek dan ergens tussen de test van vrijdag en zaterdag is geweest... Als ie nu lichter word heb je je piek in Ieder geval gehad. En je ei hoogstwaarschijnlijk zondag of misschien nog maandag (24-48 uur na potiteve ovu test)
Ja ongelooflijk he 63 en nog een kind krijgen. Ik moet je zeggen dat ik het echt te oud vind. Ik heb de clear blue ovulatietesten die is heel makkelijk een rondje als het nog niet is en .... hormoon in je urine een smiley. Erg makkelijk. Ik zit ook weer in mijn wacht periode. Drama. Gelukkig is het mega druk op het werk dat ik niet teveel kan nadenken. Lieverd86, en en...........
@joylinn: inderdaad nog even doortesten om te zien of het nog donkerder word voor de zekerheid en als het juist lichter word dan weet je dat hij geweest is. @minim: suc6 met het vinden van je ei. @lieverd: en en en. Gisteren waren alle klachtjes zo goed als verdwenen en vandaag zijn ze er gewoon weer. Drukkende buik, steekjes onderin de buik en net na het toiletbezoek ineens (sorry) heel veel gelige afscheiding, zo vreemd.
Haha fijn dat jullie zo meevoelen!!! Hier nog geen ongi te bekennen. Wel weer bruine afscheiding gehad, maar minimaal. Tis ook meer slijm als echt vloeien. Sinds weekend echt opgezette buik. Veel last van steken maar ook aan 1 kant. Namelijk rechts. Ik had ook mijn eisprong rechts. Zit wel op internet te kijken wat het kan betekenen, maar kan twee kanten op. @labamba: Op mijn werk is het ook druk (werk op een kinderdagverblijf en buitenschoolse opvang 'lekker confronterend' ) Het is vooral 's avonds dat ik vanalles ga voelen. Dat zal je wel herkennen.
Inderdaad Lieverd86. Savonds ga ik er weer aan denken. Voor jou inderdaad confronterend. Ik ga weer verder duimen voor schot in de roos! Goede vriendin van mij is net zwanger en een andere vriendin vertelde het van het weekend ook en dan denk ik, DAT WIL IK OOK, argh. Merk dat ik daar toch wel jalours op ben. Ik gun het hun natuurlijk van harte. Een vriendin was in juni bevallen en door stom gedrag )zei wilde niet naar de dokter gaan voor de pil en hij wilde geen condoom gebruiken) weer zwanger en dan denk ik wel potverdori ik wil heel graag en hun lukt het pats boem terwijl ze het niet willen. Dat was wel even een klap in mijn gezicht.