@naadje : Wat balen zeg dat je test negatief was, maar geen bloed geeft moet is het motto toch? @lindedd: Voor jou ook balen zeg, en vooral ook zo vreemd van die bruine afscheiding vorige week. Misschien toch een innesteling geweest?? Ook voor jou geen bloed geeft moed. @anoniemz: Ook ik heb getest met testen van zwanger en kids. Erg handig. Inderdaad rond de 10e dag beginnen en door testen tot je een positieve hebt (ei). Ik heb er in totaal 19 testjes voor moeten gebruiken om in de laatste cyclus mijn ei te vinden. @ginkel: Balen zeg dat van de fam. van je vriend. Ik hoop dat jullie er uit komen samen. kop op. @zwabbertje: Jij kan ook bijna testen he? En die rugpijn????
linda en naadje, wat vervelend die negatieve testen. misschien over een paar dagen en zwabbertje, het klinkt allemaal zoals bij mij toen ik zwanger was.. minder zin in eten, bij lopen al zere borsten en steken in de onderbuik. ik hoop dat het positief is!! hier niet veel verandert, mijn misselijkheid is bijna helemaal verdwenen. borsten zijn ook minder gevoelig en de vermoeidheid is ook minder. ik ga nu de leuke drie maanden in... hahaha... en ook labrador, ik hoop op een positieve test voor jou volgende week.
Oh nee Linde, Ik had zo'n goede hoop voor je, en was hier duimen aan het draaien. Hoeveel dagen zit je nu? Ik kan me voorstellen dat je het even niet meer weet nu. Daarom durf ik de test niet te doen, omdat ik niet weet wat ik met een negatieve uitslag moet. Joylinn, door jouw word ik weer wat positiever!! En hoera, de klachten zijn weg, nu mag je genieten!!!! Hier is de rugpijn minder, lijkt wel in de avond op te komen. Nog steeds weinig trek in eten (en ik ben echt een lekkerbek). En men borsten, ooh heb gisterenavond van de pijn men bh uit gedaan. Ik moet in ieder geval zo meteen naar de Kruitdvat (handwasmiddel halen) dus wie weet??? Maar wat ik al schrijf, ik weet niet goed wat ik met een negatieve uitslag moet, betekent dat mijn cyclus weer langer is.
@lindedd wat balen zeg dat jij ook een negatieve test hebt zoals de andere meiden zeggen geen bloed geeft moed ik ben net terug van de tandarts, uit voorzorg geen verdoving gehad en foto's gemaakt met een loodshort aan volgende week moet ik weer terug om te kijken of ze verder kunnen komen dan nu anders moet ik geopereerd worden in mijn mondje:x
@zwabbertje ik zou gewoon gaan testen dan weet je waar je aan toe bent ik had ook een negatieve test maar inderdaad misschien is mijn ei wel later geweest dus dat betekent dat ik weer een langere cylus heb. ik heb nu zoiets van ik wacht het gewoon af en ik zie het wel als ik eind deze week nog niet ongi ben dat ik misschien weer test doe en anders volgende week
@LindeDD wat rot voor je dat je nu nog steeds geen zekerheid hebt!! herken dat gevoel... Ik hoop dat het allemaal goeie positieve dingen zijn bij je, elk lichaam is natuurlijk anders meis.. houd de hoop er in! @Zwabbertje, ja mijn kortste cyclus is 28 dagen geloof ik... houd het heel eerlijk gezegd nog maar 3 maanden bij... in ieder geval heel erg bedankt voor de uitleg heb er nu een iets beter gevoel bij! Kan je ook ovu testen kopen bij bijv. de kruitvat!? zo ja, zijn die minder goed dan? @naadje Wat jammer van je nega test! misschien wordt hij nog posi ? @Joylinn Ik ben blij dat je een beetje van je zw.kwaaltjes af bent meis, nu begint het echte genieten!!!! @Anouk79 Mooie fotos hoor en bedankt voor de info! @Ginkel Erg vervelend wat er is gebeurt! Hopelijk komt het snel goed voor jullie trouwdag ! Als ik iemand vergeten heb sorrie.. Liefs
Naadje, je hebt natuurlijk wel gelijk. Maar heb besloten te wachten met testen tot zaterdag. Morgen heb ik gelukkig, afleiding van men werk.
Okee thanks, geeft niets Zwabbertje! hoop dat je een posi test hebt volgende week ! Iemand hier verstand van andere ovu testen? bijv. kruitvat ofzo??? Liefs
ik heb gelezen dat de ovutesten van de kruitvat enzo vaak posi aan geven terwijl dat niet altijd is je kan gewoon het beste van zwanger en kids of sensitest bestellen er staat een beschrijving bij wanneer je het beste kan gaan beginnen en die zijn ook niet duur van de kruitvat enzo betaal je erg veel geld voor
als ik ongi word, ga ik het ook were gebruiken waarschijnlijk want als mijn wortelkanaalbehandeling niet verder lukt moet ik geopereerd worden hihi het schijnt op zich mee te vallen maar krijg dan een verdoving en moe veel pijnstillers slikken dus mag dan niet zwanger zijn
Naadje: hopelijk hoef je niet geopereerd te worden Anoniemz: Ik heb de ovutesten van zwanger en kids gebruikt. Ze bevallen mij goed niet duur. Ik ga aannkomende rond geen ovu testen meer gebruiken omdat ik er minder mee bezig wil zijn. (of ik moet zwanger zijn) Lindedd: Balen van je test meid. Misschien toch een innesteling geweest die bloeding? Ik heb in 1 van mijn rondes (45 dagen) een bloeding (bruin bloed) gehad 10 dagen na mijn ei. Ik dacht dat dit een innesteling was, maar helaas de testen bleven negatief en ik werd niet ongi. Bloed test gehad en de dag erna werd ik ongi. Natuurlijk gaf de bloedtest niet zwanger aan. Hopelijk is het bij jou wel raak. Joylin: Fijn dat de zwangerschapskwaaltjes minder/weg zijn! Nu gaan genieten. Over een paar maanden heb je kans dat het weer terug komt. Ginkel: Hopelijk komen jullie er saampjes uit, blijven praten. Wat is het toch een mooi weer. Vanmorgen met de honden naar het water geweest, twas echt genieten. Nu eten en dan straks weer werken. Nog 9 dagen werken en dan heb ik eindelij vakantie.
Anoniemz, dank je wel! Naadje, hopelijk hoef je niet geopereerd en kan je lekker zwanger worden/zijn. Vraagje aan de zwangere meiden?? Hadden jullie in de eerste weken last van slijm. Ik eb op dit moment doorzichtige afscheiding, vandaar de vraag.
Dacht is even kijken hoe het met de testers is vandaag, argh helaas omo witte testen. Maar meiden bedenk geen bloed geeft moed. @zwabbertje het klinkt als....... ik hoop het zo voor je. @ anoniemz ik heb de ovu testen van clear blue gebruikt lekker duidelijk vond ik die. @anouk, wat een mensje al he. super joh.
@labamba:,Zo mooi he dat je het kleintje ekndelijk ziet bewegen. Zo onwerkelijk. @zwabbertje: ik heb van het beginafaan en nu nog doorzichtig/witte afscheiding dus het zou kunnen.
Bedankt voor jullie lieve en bemoedigende reacties!!! Ik zat er vanochtend echt even doorheen, had alle hoop verloren dat het ooit zou lukken en even flink uitgehuild. (klinkt misschien overdreven omdat we 'pas' 8 maanden bezig zijn, maar zo voelde het even.) Ik hoop nu dan maar snel ongesteld te worden, zit vandaag op dag 37. @ Zwabbertje: Ik snap heel goed dat je niet durft te testen! Je klachten klinken wel hoopvol vind ik. @ Naadje: Jeetje, ik hoop dat die operatie niet nodig is, heftig zeg. @ Anoniemz: Ik wil volgende ronde met zwanger & kids gaan testen. Zijn een stuk goedkoper dan die van de kruidvat en heb er goeie verhalen over gehoord. @ Labrador: Lekker, bijna vakantie!
zo zeg moest ff bijlezen. heb een erg drukke week. veel overwerken en zo.pffff morgen nog een halve dag en dan eindelijk weekend. ik heb zelf geen ervaring met de ovutesten van kruidvat. die van sensitest vind ik erg prettig in gebruik en duidelijke handleiding. hier heeft de ongi best door gezet. is heftiger dan anders. naadje hoop dat je niet geopereerd hoeft te worden. heftig hoor. zwabbertje ik duim nog steeds voor je. wel spannend hoor. lindedd dikke knuf van mij wat verwarrend. of het is weer een lange cyclus(hoop voor je van niet) of je bent toch zwanger. ik duim ook voor jou. weet zo ff niet wie er nog meer moeten testen. en voor de zwangeren onder ons geniet er lekker van en denk niet dat wij niets willen weten, we willen alles weten!! foto´s, kwalen en andere leuke verhalen! groeten
Dank jullie wel meiden. De testen zijn binnen, maar laat ze nog even liggen tot waarschijnlijk zaterdag. Daf sterkte met je ongi, ik hoop dat je niet al te veel pijn hebt