Hey meiden, @Zwabbertje dankje voor de opbeurende woorden en blijven praten doen we zeker ik ben erg benieuwd naar de uitslag van je test @Lindedd wat balen van de negatest maar geen bloed geeft moed @Anoniemz ik hoop het ook maar het duurt nu al 1 1/2 jaar ik gebruik altijd de ovutesten van zwanger en kids nu deze maand heb ik zonder gedaan @Labrador ja dat hoop ik ook Hier verder weinig nieuws ik heb volgens mij wel vandaag mijn eisprong gehad dus maar afwachten en ook nog naar de huis dokter geweest ik had jeuk vanonderen en het was een beetje rood nu heb ik een schimmel infectie en hielspoor aan mijn voet Ik hoop dat ik niemand vergeten ben anders sorrie daarvoor
@ Zwabbertje, de klachten die jij hebt, klinken mij bekend in de oren. Ik heb vanaf dat ik zwanger ben tot nu ook doorzichtig slijm verlies. Ik hoop het zo voor je! Mijn duimen maken over uren hier voor je! @ Naadje, wat balen zeg dat je misschien geopenreerd moet worden... ik hoop voor je dat het niet zo mocht zijn... @ Linde, wat ongelooflijk balen dat je negatief teste!! Dat is echt zuur!! Maar geen bloed geeft moed he? Ik duim nog steeds voor je! En je mag best even daarom down zijn en je mag hier altijd je hart luchten. Daarvoor zijn we ook hier! @ Anoniemz. ik heb, toen ik voor de eerste keer ovu testjes ging gebruiken, die toen gebruikt van de kruidvat. Ze waren opzich best goed, ze waren alleen duur... en de laatste keer heb ik de gebrukt van zwanger en kids. Ik heb toen geen ei gevonden (een hele lichte postieve test had ik) maar ik bleek wel zwanger te zijn. Raar he? Dus zoals je ziet de wonderen zijn de wereld nog niet uit. @ Daf, wat balen dat je ongi door gezet heeft en dat je het nu zo erg bent. Hoop niet dat je er erg veel last van hebt. @ Labamba, wat hebben jullie een super mooi kinderkamertje! Ziet er echt super leuk uit met die beer! Daar mogen jullie trots op zijn! En had ik je al gefeliciteerd dat jullie een zoon krijgen? Ik weet het niet haha, dus als ik het nog niet gedaan heb, gefeliciteerd @ Anouk, wat heb jij super mooie en duidelijk echo's! Echt super he? En het is zo leuk als je je kleine ukkepuk ziet bewegen op de monitor. Het blijft elke keer heel bijzonder! Super! @ Joylinn, wat fijn dat je bijna van al je klachtjes af bent, Dan kun je echt gaan genieten! Ik merk dat ik hier ook steeds minder moe aan het worden ben. Das wel fijner. @ Zwanger dames, ik had even een vraagje aan jullie. Merken jullie ook dat je karakter nu wat aan het veranderen is? Bij mij wel iig, ik ben veel directer geworden en zeg wat ik op dat moment denk. Niet altijd goed en achteraf denk ik ook, maar Sanne wat heb je nu weer gezegd... ma ja dan heb ik dus al gezegd.. hebben jullie dat ook of verbeeld ik dit me maar in dat ik zo doe? Heb ook wat minder nieuws, ik wordt 6 oktober geopenreerd aan karpaal tunnel syndoorm... maar omdat ik zwanger ben, mag ik niet zeg maar onder een klein roesje. Ik krijg alleen plaatselijke verdoving... ik zie er nu al tegen op Oja en heb vandaag ook contact opgenomen met het kinderdagverblijf bij ons in de buurt. Omdat ik op een BSO werk heb ik zelf best ongunstige tijden dat ik opvang moet hebben. Maar zoals het nu eruit ziet, kunnen ze me die opvang die ik nodig heb wel bieden. Een hele opluchting! Sorry voor het hele verhaal en sorry als ik iemand vergeten ben.
Zie nu al dat ik iemand vergeten ben, sorry Ginkel... Ik voor je dat je niet al te veel last hebt van de schimmelinfectie. Succes ermee meid!
@Iedereen Vandaag erg veel last van buikpijn en hoofdpijn gehad en werd ontzettend benauwd wakker.. nu weet ik van mezelf dat ik astmatisch ben maar wordt eigenlijk nooit zo wakker dus ben bang dat ik ziek ga worden... @Sanne84 Fijn dat de kinderopvang waarschijnlijk kan bieden wat jij wilt, toch best een opluchting lijkt me dat ! Soms is het niet verkeerd om te zeggen wat je denkt maar op andere momenten kan je weer beter je mond houden haha. Ik denk dat ik voor de zwanger en kids ga daar hoor ik hardstikke veel mensen over en natuurlijk ook wel even stiekem gegoogleld want google weet alles zoals mijn vriend altijd zegt.. Ja dat is wel raar maar wel leuk dat het zo is gegaan want zo gaat het natuurlijk niet altijd.... Ieder geval bedankt voor info! @Ginkel78 Hoop dat het gauw beter gaat en dat het snel helpt. Van plan deze maand wel weer ovu testen te gebruiken of later pas weer!? Okee,ja dat is wel lang ja... al bij de ha geweest? Wij zijn nu net 10 en halve maand vd pil af... @Zwabbertje Succes met wachten haha, dat jij dat kan (schaam). @Daf mm.. niet zo fijn meid dat je zoveel over moet werken! veel plezier dan nog morgen op je werk en dan heerlijk genieten van je wel verdiende weekend! Ik denk dat ik echt voor de Zwanger en kids ga, hoor ik veel goeie dingen over haha. Heb je nog veel pijn meid? Ik wel vooral vandaag.... @LindeDD Okee, waar zit je nu in je cyclus? ooops !! Ik zit me nu te bedenken dat ik ze nog helemaal niet heb besteld...... kan dat nog wel?? @Anouk ik hoop voor je dat het goeie tekenen zijn en ik hoop voor jou op een Posi test.. ik duim voor je ! @labamba Ik ga voor de zwanger en kids ovu testen heb ik veel goeie dingen over gehoord alleen nog niet besteld kwam ik net achter hihi. @Labrador hoelang zijn jullie nu bezig om zwanger te worden? dat is een goeie instelling en dat probeer ik ook elke maand weer maar vindt dat erg moeilijk! en het gaat bij mij zo automatisch 2 week voor mn ongi moet komen ben ik er al mee bezig, aftellen, denken van' misschien is het wel zo!? zou ik zwanger zijn!? zijn zoveel dingen die ik niet uit mijn hoofd krijg en m'n vriend zegt ook dat hoe meer ik er mee bezig ben hoe langer het duurt voor we zwanger raken! Hij wil het ontzettend graag maar niet mee bezig in de zin als hoe ik er mee bezig ben.. Als ik iemand vergeten ben sorrie, iedereen een fijne avond ! liefs
Ginkel, jeetje een schimmel wat vervelend. Zelf gelukkig no nooit gehad, maar kan me voorstellen hoe vervelend dat moet zijn. Sterkte meis. Sanne, je geeft me weer meer moed om te gaan testen. Dank je. Anoniemz, haha ja dat wachten kan ik ook pas sinds mijn cyclus vorige maand van slag was. Niet ziek worden hoor. Meiden morgen overdag ben ik niet online, dan ben ik aan het werk en daarna op verjaardag. Dus zal morgenavond nog even om een hoekje gluren.
Winkel ik weet wat je voelt. jeukt enorm.maar als je kuur hebt is het ook zo over moet ik zeggenik heb het gehad toen ik net gestopt was met de pil. Heb geen last/pijn bij mijn ong. ook nooit gehad eigenlijk, maar het is gewoon meer deze keer. Nou ik ga werken. groetjes
Zo dat was ff bijlezen. Ik ben vandaag een dagje vrij. Ik ben vandaag 37 geworden. Jeetje ik word echt oud, hahahaha. Vanochtend een ontzettend leuk setje voor de beeb gehad van mijn skattie. Een donker grijs broekje, met een geruit blousje en een donkergrijs spencertje. Echt geweldig. En een luiertas van buggaboo zwart met oranje binnenkant en stiksels. Kwa karakterwijziging sinds ik zwanger ben kan ik alleen zeggen zat ik sneller moe ben. En als ik dan te moe ben kan ik vreselijke huilbuien hebben. Echt heel raar dan ga ik echt een beetje over mijn tgoeren. Rechtstreeks ben ik van nature al. Dus daar ben ik gelukkig niet erger in geworden. Zwabbertje ik ga ook weer in de duim modus. Anouk, ja geweldig he om je beeb te zien op het scherm. Ik vind het nog steeds heel raar dat ik weet wat het word. Zo onwerkelijk.
Jeetje wat was het bij lezen deze morgen wat een lappen teksten. Maar wel erg leuk natuurlijk. @Ginkel: heb het ook gehad en weet hoe vervelend het is. Maar met een goed kuurtje ben je er zo vanaf. @Labamba: Gefeliciteerd met je verjaardag, en je bent zo jong als je je voeld hihi. Wat leuk zeg. Echt een gericht jongens setje en leuke luiertas, past goed bij het kamertje. Hoe is het met de test dame's???? @sanne: Merk nog niet echt dat mijn karakter aan het veranderen is, ben wel wat emotioneler en loop geloof ik iets meer te mopperen op vriendlief . Maar die zegt standaard "het zullen de hormoontjes wel zijn" hihi. Nou nog 2 daagjes werken en dan vakantie. Heb echt totaal geen zin meer en moet tot 21.00 uur vanavond pffff. Fijne dag allemaal.
Meiden er komt weer een gigantische donkere wolk over ons dorpje. Ben benieuwd of ons vernieuwde riool het goed gaat afvoeren.
Ginkel: Balen zeg van je infectie en ook nog eens hielspoor. Sterkte ermee Labamba: Gefeliciteerd!!! Wat leuk dat je stoere kleertjes hebt gehad en een luiertas. Veel plezier vandaag. Anouk: En heeft het riool het overleefd? Oh en bijna vakantie, ga je nog weg?
@ Ginkel: Wat vervelend, die schimmelinfectie. Ik hoop dat dat snel over is! @ Labamba: Gefeliciteerd met je verjaardag!! Leuke cadeautjes heb je gekregen! @ Anouk: Die donkere wolken hebben wij hier net ook gehad, maar de regen viel mee. Hoop dat het bij jullie ook mee viel en anders dat het riool het wel gehouden heeft. Daar heb je al genoeg ellende van gehad! @ Sanne: Wat naar, een operatie. Kan me voorstellen dat je er tegenop ziet!
@labamba gefeliciteerd meid met je verjaardag, en wat leuk zeg wat je hebt gekregen van je mannetje hihi past indd bij de babykamer @ginkel wat balen zeg van je infectie en dan nog eens je hielspoor erbij @anouk het word dus nog spannend of alles droogblijft hoop het zo je hebt al genoeg ellende meegemaakt met je huis @zwabbertje werkze, en veel plezier bij de verjaardag vanavond @iedereen zo gister onze nieuwe bank opgehaald na 6 weken wachten zo effe gauw kussentjes halen en nog leuke accesoires net nog getest maar ook die is negatief dus weet het echt niet, vermoed en weet zeker dat ik niet zwanger ben wat ik wel weet is dat mijn cyclus langer is dan eerst:x:x:x:x
Zo ik heb m'n banner even aangepast. Zo is het wat duidelijker waar ik nu zit in m'n cyclus. Ga er nu even vanuit dat vorige week mijn eisprong was (i.p.v. een innesteling) en ik hoop heel erg volgende week wat meer duidelijkheid te krijgen! (Ongi of positieve test )
@ Naadje: Wat balen van je negatieve test en dat je cyclus weer langer duurt! Leuk dat je je nieuwe bank hebt opgehaald! Toevallig, wij hebben 5 weken geleden ook een bankstel gekocht, maar moeten daar nog 3 weken op wachten .
lindedd wij moesten ook ongeveer 8 tot 10 weken wachten maar gister konden hem dus al ophalen wat voor kleur bank heb jij gekocht
pff word effe gek ik weet dat het niet meer mag afgelezen worden maar mijn test lag nog toevallig op mijn bureau van vanochtend die was negatief maar nu staat er ineens een streep ik heb gelijk die test bekeken van woensdag en daar staat helemaal niks op hoop zo dat ik van de week positest inplaats van ongi worden want dit heb ik namelijk nog nooit gehad ze blijven altijd omo wit
@labrador ik vind het echt raar, dit heb ik nog nooit gehad daarom weet ik ook dat hij eigenlijk negatief is maar misscien dat eht toch ergens op reageert ik denk dat ik morgen weer een paar testen ga halen ben dan vrij en moet dan toch naar de stad maar ik weet niet wanneer ik dan ga testen hoop namelijk niet dat ik nu ongi ga worden hihi en dat ik dus van de week positief test dus het is even afwachten misschien dat ik er zondag 1 doe of disndag ofzo ik weet namelijk niet hoe of wat met mijn cyclus, had gedacht dat het namelijk korter zou duren in plaats van langer
ik heb er net snel toch nog even 1 gedaan had er nog 1 en daar lijk ik heeeeeel licht een streepje op te zien dus het is nu toch echt afwachten durf echt niet blij te zijn, ben gewoon bang dat ik toch ongi ga worden 1 dezer dagen vriendlief vertel ik nog lekker niks pas als mijn test mooi kleurt krijgt hij het te zien haha