Ohhhh naadje jij maakt het wel heel spannend. Ik hoop dat ik nog voordat ik morgenavond op vak. Ga nog goex nieuws te zien van je. Ik ga duimen.
@anouk ik hoop het ook, ik knijp hem best wel haha op zich kan ik die laaste test ook goed zien als ik hem iets verder weg hou alleen krijg ik het niet op de foto
ik wil gewoon echt niet blij zijn, omdat ik weet dat het ook niks kan zijn maar toch stiekem hoop ik het zo
naadje, een licht streepje is misschien wel een streepje... positief streepje... oh ik hoop het zo voor je.. wat je kunt doen is een digitale test kopen en zie je echt zwanger of niet zwanger.. dan kan je er niet omheen.. laat je het ons weten als je weer getest hebt ik voel me echt een stuk beter maar op vrijdag, na drie dagen werken en twee dagen druk in het huishouden en met mijn zoon ben ik extreem moe.. vanavond lekker tv kijken en vroeg naar bed!
hey meiden natuurlijk laat ik het jullie weten mijn zus heeft nog een test liggen die ga ik morgenmiddag doen en morgen ga ik ook nieuwe halen
Hee dames! Jullie houden het wel erg spannend he !! Wij zijn sinds vanmiddag een weekendje weg tm zondag avond en was jullie dat vergeten te vertellen dus ik dacht: ff de dames laten weten. Even er tussen uit! Ik spreek jullie zondag weer en testers; SUCCES! @Naadje Succes meid ik hoop het voor je ! Gun het je zo dus ik ga mijn weekendje weg voor je duimen! Liefs en tot zondagavond
naadje: Spannend meid, maar een streep is toch een streep! Anoniem: Veel plezier het weekend. Hopelijk heb je een beetje mooi weer
@ naadje, een streep is een streep. Dat heeft de huisarts mij vertelt. Ik had namelijk ook elke keer hele licht positieve testen en wist niet wat ik er nou van moest denken. De assistent heeft me toen vertelt dat een streep een streep is. Maakt niet uit hoe licht of donder deze is. Ik heb toen voor de zekerheid een digitale test er tegen aan gegooid van clear blue en deze was toen voor mij door slag gevend! Ik duim iig hier voor je. Ik hoop het zo voor je. @ labamba, ik dacht dat ik al gereageerd had, maar kan mijn berichtje niet meer terug vinden. Maaaaar, gefeliciteerd met je verjaardag! Wat super lief wat je van vriendlief hebt gekregen! Fijne avond nog! @ Anouk, sorry ik zal het de volgende keer korter houden Fijne avond allemaal
Labamba, GEFELICITEERD!!! Heb je fijne dag gehad, in ieder geval verwend zo te lezen. Grappig ik sta er nu pas bij stil dat ik van niemand hier zijn leeftijd weet. Ik zelf word 20 oktober 30. Naadje wat voor bank is het geworden? Jeetje, wat rot cyclus, maakt mij tegelijk erg onzeker, denk meteen zal bij toch niet ook he. Jeetje lees het nu van je testen, jij weet het wel spannend te maken. FOTO!! Linde, ik ga hier voor je duimen. Anoniemz, waarschijnlijk lees je het niet meer, maar een fijn weekend. Zo weer gewerkt en terug van verjaardag. Zit hem hier wel een beetje te knijpen aangezien we morgenochtend gaan testen. Maar probeer mezelf voor te houden dat hij toch negatief is.
Zwabbertje: Oh spannend meid, vandaag testen! Ik ga werken en vanavond uit eten, dus spreek jullie vanavond weer
ik heb allemaal leuke dingen gepland voor de aankomende maanden, hoop dat de weken dan voorbij zullen vliegen. waarschijnlijk 17 tot 25 september lekker naar Zuid Frankrijk, toch ff van een zonnetje genieten (we zijn in NL op vakantie geweest, met REGEN :x) en het eerste weekend van november met het gezinnetje naar een Roompot Bungalow in Weert. Ik probeer elke maand wat leuks te plannen en dan vliegt de tijd misschien voorbij. Ik heb er super veel zin in! Oh Zwabbertje, ik hoop het zo.. Oh ja ik ben 30! the big 30...
:xMeiden de test was negatief:x Begrijp alleen niks meer van mijn lichaam. Pijnlijke borsten, misselijk en alweer op dag 41. Meiden alsjeblieft geen bloed geeft moed, dat gaat voor mij niet op.
@zwabbertje: Wat balen zeg test negatief. Toch blijf ik gewoon voor je duimen hoor zwabbertje. @naadje: Hoe is het daar bij jou?? @joylinn: Je hebt inderdaad een heleboel leuke dingen gepland, je brengt me op een idee. (zo gaat de tijd wat sneller) Ik ben trouwens afgelopen mei 32 geworden. Deze vraag is een heeeelllleeeee tijd geleden alweer ook eens rond gegaan en het bleek dat er bijzonder veel 30-gers hier meekletsen. Meiden voor de testers ik zal aan jullie blijven denken, ik kom vanavond nog even spieken en daarna vertrekken we lekker naar italie . Maar eerst nog een dagje werken .
@ zwabbertje, heel vervelend. ik had echt anders voor je gehoopt.. @ anouk, alvast een hele fijne vakantie, ik zal nog wel een paar keer op het net zitten vandaag maar voor ik het vergeet
hey meiden dank jullie wel dat jullie voor mijn duimen haha ik heb nog niet getest dat ga ik vanmiddag doen dus ik laat jullie lekker in spanning en mezelf ook weet namelijk nog steeds niet wat ik ervan moet denken twijfel namelijk nog heel erg of ik wel echt zwanger zou kunnen zijn @zwabbertje wat balen zeg meid ik hoop nog steeds stiekem dat het wat anders betekent
@ Naadje: Wat spannend!!!! Ik duim heel hard voor je! Wij hebben trouwens een bruine bank met een beige biesje gekocht. @ Zwabbertje: Wat k*t van je negatieve test! Ik begrijp heel goed hoe frustrerend het is en dat je niks van je lichaam snapt. Geen bloed geeft moed gaat voor mij ook niet helemaal op, liever duidelijkheid. @ Anouk: Hele fijne vakantie!! Ik hoop dat als jij terug komt er ook weer een paar op roze staan . Hoelang ga je weg? Hier nog geen verandering. Nog veel last van m'n buik en veel witte/doorzichtige afscheiding.
voor diegene die een foto van onze bank willen zien we hebben deze maar dan in de kleur taupe oja en ik ben 23