Gestopt met de pil in december 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Mooie bank hoor, weet alleen niet zo goed wat voor kleur 'taupe' is :).

O en ik ben een van de 30ers :).

2. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Dit wordt onze bank. Een 2- en een 3-zits.

3. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    het is ook bruinachtige kleur

hier effe snel een foto haha
    je kan het nu niet zo heel duidelijk zien want de zon schijnt in de huiskamer en de andere foto kan je de stof zien

4. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    het is trouwens een 3 en een 2 zits

volgens mij ben ik de jongste hier hihi

5. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    bij de seats en sofa's of niet

6. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Meiden bedankt voor jullie lieve reacties. Dat steunt toch ondanks het verdriet.

Anouk een fijne vakantie in Italië. Wat zijn jullie plannen precies?

Naadje je maakt het lekker spannend, ook voor jezelf. Kan vanmiddag niet op je reageren, dat word morgen pas denk ik.

Linde, helaas we zitten in het zelfde schuitje. Hier ook veel witte afscheiding en nog geen teken van ongi. DUIDELIJKHEID, dat is ons woord.

Naadje, wat een gave bank Mooi!! Oh een jonkie onder ons. Maar als ik terug reken was ik ook 25 dat ik zwanger werd van men eerste.

Linde, ook jullie krijgen een mooie bank. Spannend.

Hier gelukkig een beetje afleiding. Mijn broer is aan het racen op Zandvoort en we gaan vanmiddag daar kijken en daarna uit eten.

7. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Naadje: Inderdaad bij de Seats & sofa's.

@ Zwabbertje: Inderdaad, duidelijkheid zou heel fijn zijn! Fijn dat je in ieder geval vandaag wat afleiding hebt.

8. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Stiekem was ik even beniewd wat jullie allemaal al weer niet hebben getypt!

Ik denk dat ik de jongste ben hier, 19 haha. Hopelijk voor jullie geen probl?

Hoe is het hier? Zag dat naadje 't spannend houd !? Ik blijf voor je duimen.
    En dat er veel mensen nieuwe banken hebben ! Mooi hoor!

@zwabbertje
    Weet dat het moeilijk te begrijpen is maar bloed geeft moed !! Ik duim voor je! Veel plezier nog op zandvoort en uiteten!

Ben er misschien vanavond nog even anders morgenavond pas weer!
    Liefs

9. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Bedoel Geen bloed geeft moed, sorrie

10. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    natuurlijk is 19 geen probleem...

heel leuk om elkaars leeftijden nog een keer te lezen. zoals anouk al zei, het is eerder ter sprake gekomen maar een reminder is prima.

leuk juist, allemaal een beetje een andere leeftijd.

zo lekker lunchen in de stad en dan vanavond weer kijken wat iedereen geschreven heeft.

11. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Heerlijk ik heb vakantie. Het was zo rustig in de winkel dat ik eerder mocht gaan. kan ik lekker nog wat aan rommelen. En dan vertrekken we om 17.00 u om de kat (vind het zo moeilijk) voor het eerst naar een pension te brengen. Ben benieuwd hoe het zal gaan.
    Daarna onze vrienden ophalen om samen met hen op naar Italie te gaan waar we heerlijk 2,5 week zullen vertoeven.

Ik hoop dat als ik terug kom ik veel goed nieuws te lezen heb.

Iedereen fijne weken en tot over 14 dagen.

12. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Anouk: Hele fijne vakantie!!! Ik snap heel goed dat je het moeilijk vindt om je kat naar het pension te brengen. Ik heb er zelf 4 en vind het altijd moeilijk om ze achter te laten. Gelukkig hebben we tot nu toe altijd mensen gevonden die ze bij ons thuis eten kunnen geven.

@ Anoniemz: Waarom zou je leeftijd een probleem zijn? Voor mij niet dus :).

13. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    he hallo allemaal,
    jeetje zeg wat moest ik bijlezen.
    ik was met mijn man mee op de vrachtwagen en kon dus vrijdag en vandaag niet op internet.
    anouk veel plezier op vakantie!!
    ik ben 32.
    inderdaad wel leuk al die verschillende leeftijden.
    nou ik ben weer bijna van mijn ongi af.
    deze ronde wel ovutesten gebruiken en als het dan nog niet raak is gaan we naar de HA.
    mijn vriendin had namelijk ergens gelezen dat als je meer dan drie maanden achter elkaar met ovutesten werkt en dus ook gericht klust dat je dan ook de HA mag bellen.
    ze zoekt het nog even op want ik wil het wel eerst met eigen ogen lezen.
    als het daadwerkelijk zo is gaan we bellen na deze ronde.
    ik weet ff niet meer wie er allemaal nog wachten op hun ongi, maar iniedergeval wel balen als je overtijd bent en er is niets.
    geen positieve test maar ook geen ongi.
    ik vond die drie dagen al balen dus kan me helemaal voorstellen dat het er niet echt leuker op wordt.
    nou ik ga me eerst eens lekker douchen en dan morgen familiedag.
    hoop dat we het nog een beetje droog houden.
    we wachten af.

groeten en een goed weekend.

14. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Anoniemz, vanzelfsprekend is het geen probleem dat je 19 bent. Iedereen heeft hier hetzelfde doel en at is zwanger worden!
    Maar ben dan natuurlijk wel benieuwd,hoe er bij jouw zo jong de wens is ontstaan om voor een kindje te gaan.

Daf, leuk hoor op de vrachtwagen, alleen ga je je op een gegeven moment niet vervelen? Als je vriendin het gevonden het gevonden heeft, wil je de link dan hier even plaatsen? Ik ga, mocht ik ongi worden, langs de HA voor men baarmoederhalsonderzoek en ga het dan even aan kaarten.

We hebben gisteren een leuke dag op Zandvoort gehad, alleen wel slecht weer helaas. Vandaag een rustig dagje.

Fijne zondag

15. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    goedemorgen meiden
    heb toch besloten om nog even te wachten met testen
    ik weet namelijk niet of het streepje een streepje was dus probeer het nog een paar dagen vol te houden
    tot nu toe nog steeds geen ongipijntjes

16. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Goeiemorgen dames!
    Heb weer gezellig bij moeten lezen. Gister hebben we een drukke dag gehad waardoor ik geen tijd had om ff op internet te gaan. Heb de badkamer eens een goeie beurt gegeven. Man ben daar gewoon 1,5 uur mee bezig geweest haha. Maar nu is ie weer schoon.
    @ Naadje?? En, heb je al getest? Ben heel benieuwd.
    Ik denk dat ik te laat ben, maar Anouk een fijne vakantie. ;)
    Mooie nieuw bank heb je Naadje! Super hoor!
    @ Zwabbertje, wat ontzettend balen dat de test negatief was... is nooit niet fijn die onduidelijkheid want je hoop er toch op... ik duim iig nog steeds voor je.
    Naadje laat ons wel lang in spanning zitten he?
    @ Anoniemz, natuurlijk is het geen probleem dat je 19 bent. Iedereen is hier welkom :)
    Ik ben zelf 26. Wordt over een klein maandje 27.
    Sorry als ik iemand vergeten ben, was zoveel om op te reageren.
    Fijne dag iedereen!

17. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Haha onze berichtjes hebben elkaar net gekruisd zie ik Naadje. Maar ik snap je volkomen meid! Kan alleen niet begrijpen hoe je dat kan volhouden haha. Ik zelf had allang getest!
    Mijn duimen maken iig overuren voor je! Succes.

18. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Naadje, vergat je net in men berichtje te etten, maar vroeg het me ineens af hoe het afgelopen was. Maar snap wel dat je even niet gaat testen. Ik hoop voor je dat de ongi niet komt.

Hier blijft de verleiding om weer te testen. Na 42 dagen ga je je toch afvragen of die test wel goed is.

19. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Hee meiden !

Dat geeft een goed gevoel dat het eigenlijk voor iedereen hier geen probleem is... Het voelde toch raar toen ik het berichtje verzond omdat ik iets jonger ben als jullie... Nogmaals 't voelt wel oke dat iedereen het accepteert !

@zwabbertje
    Ik snap dat je je dat afvraagt... Het is gekomen toen ik op mij 15e bijna 16e een miskraam in een vroeg stadium heb gehad... Ik slikte toen nog geen pil want ik dacht toen nog ik wordt toch niet zwanger.... Ik werd het dus toch en raakte in paniek omdat ik op een jonge leeftijd was, toen ik de miskraam kreeg merkte ik dat ik er kapot van was en het verschikkelijk vond... Sinds mijn bijna 16e heb ik dus een exstreem groot moederschapsgevoel en wil ik heel graag zwanger worden... Ik ben nu net 19 want ben begin aug. 19 geworden ik heb vanaf mijn miskraam tm dec'10 de pil geslikt en nu gaan we er echt voor..
    Dat is een beetje het verhaal... Sorrie dat die zo lang is geworden...

Jullie mogen me gewoon Jolanda noemen als jullie dat fijner vinden?
    Liefs

20. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    `Jolanda: Duidelijk verhaal en voor mij is de leeftijd geen probleem

Banken: Mooie banken hebben jullie gekocht!

Zwabbertje: Balen van je negatieve test. Het maakt je zo onzeker he als je overtijd bent en veel klachtjes heb maar je test zegt negatief.

Anouk: Ik denk dat je het niet meer leest, maar een fijne vakantie!!

Leeftijd: ik ben 25

Mensen ik heb een hoofd als een vergiet momenteel. Dus als ik niet gereageerd heb sorry!

Deel Deze Pagina