Klinkt inderdaad leuk Daf. Zoiets hebben wij ook wel eens gedaan . Er zijn meerdere paardenliefhebbers zie ik. Nog andere hobby's liefhebberijen? Ikzelf dans graag en veel, vooral klassiek ballet.
Hee dames mijn hobbys zijn met mijn friese paarden bezig zijn maar vind het ook heerlijk om met onze honden te wandelen met mooi weer! @Labamba Ja, heb 2 lieve friese merries van 2 jaar! Jij ? Zwabbertje + Naadje, Jullie houden het wel super spannend! wanneer een test? Ik duim nogsteeds voor jullie !! liefs
Hej meiden. Heb vandaag de nekplooimeting gehad. En krijg 15 september, als ik mijn volgende afspraak bij de verloskundige heb, de uitslag. Het zag er tot nu toe goed uit. Mijn hobby's, uuhm ja vind van alles leuk om te doen. Heb niet zozeer 1 hobby die ik leuk vind haha. @ Daf, klinkt leuk de familiedag. Fijne avond iedereen.
@ Sanne: Daar moet je dus nog wel even op wachten. Maar fijn te horen dat het er goed uit zag! Nog testers binnenkort?? Labrador misschien?
nou mijn ongi is weer helemaal voorbij. woensdag maar weer beginnen met ovutesten. ben benieuwd of ik deze maand weer op 28 dagen zit of dat het weer wat langer duurt. zwabbertje en naadje ik duim voor julllie. spannend hoor. nou ik ga nog ff poetsen en dan optijd naar bed. morgen weer werken.
ik heb ook niet echt een hobby, ik ben altijd druk met mijn zoontje, lekker naar de speeltuin of thuis dingen doen. wat ik voor mezelf doe is meestal op het gebied van lunchen met vrienden, een wijntje (nu even niet) in de stad of het park. ik kijk elke dag of er weer testers zijn die op roze zijn gegaan... ik hoop het zo, volgens mij zijn het er nog twee, toch?
ik heb net getest en hij was negatieg . Ik baal er flink van, want volgende week gaan we op vakantie en heb echt geen zin om ongi te zijn dan.
@labrador argh dat is echt niet leuk gewoon. @anoniemz, ik heb een KWPN ruin van 178 waar ik mee gedressuurd en gesprongen heb. Nu rij ik geen wedstrijden meer en La Bamba is inmiddels 18 jaar.
Linde, zo duurt het inderdaad wel lang. Dat ik vorige maand de ha belde met 38 dagen, moest ik wachten tot 60 dagen. Dus ik mag voorlopig niet. Maar bij jouw is het denk ik een ander verhaal met je 106 dagen. Labrador, Jeetje wat balen. Hoop dat je ongi weg blijft. Zit hier met hetzelfde probleem voor de vakantie van volgende maand. Jolanda, vervelend dat je het moeilijk vind om vrienden te maken. Maar je kunt hier altijd bij ons terecht. Ik ga trouwens even niet meer testen. Hij was negatief zaterdag en ben nog steds niet ongi en word er alleen maar onzeker van. Sanne fijn dat alles goed was, tot nu toe. Nu 15 sept. afwachten. Daf, klinkt erg leuk zo'n familie dag. Ik moet hier ook nog iets bedenken. Jonge kerels allemaal hier, haha kom ik aan met een veertiger.Grappig al die verschillende hobby's. Ik heb niet echt een vaste hobby, ok veel bezig met zoon lief, computeren (dit forum haha en hyves) en vrienden.
@ Labrador: Wat balen van je negatieve test!! Ik hoop voor je dat je geen last van je ongi hebt tijdens je vakantie, das wel heel vervelend. @ Daf: Ik hoop dat je snel je ei vind met de ovu-testen! @ Zwabbertje: Mijn man is 37 dus komt ook in de buurt van de 40 . Vorige keer bij de HA was ik op dag 77. Ze zei toen dat ik het nog een tijdje aan moest kijken omdat het heel normaal is om eens een cyclus over te slaan (Mijn langste cyclus was 40 dagen, dus een keer overslaan is 80 dagen). Ik weet nu dus niet goed hoelang ik moet wachten voor ik langs kan gaan. Nou ja, nog maar even hopen dat ik deze week ongi word. (Of posi test natuurlijk, maar dat zal wel niet )
gisteravond de test (kv 2v5) nog eens erbij gepakt en samen bekeken, toen stond er wel degelijk een heeeel licht 2e streepje. Maar dit is na afleestijd. Dus net weer een nieuwe test (van zwanger en kids) gedaan. Na 30 minuten mag je niet meer aflezen. Nog 1 minuten te gaan, maar tot nu toe niets te zien. Wel ben ik weer misselijk wakker geworden en heb ik het idee dat de ongi eraan zit te komen qua krampjes. pff hoe wordt een mens onzeker *sorry voor mijn lange ego bericht*
Spannend meiden, ik duim iig voor jullie!! @ Zwabbertje, snap het dat je nu even niet wilt testen. Het is nooit leuk als je een negatieve test in handen hebt... ik duim ook voor jou. @ Naadje, hoe is het trouwens bij jou?? Ik zal zo de foto's van mijn nekplooimeting erop zetten voor diegene die interesse heeft. Ze zijn echt super duidelijk (al vind ik het zelf hihi) Hier voel me echt zooo belabberd, lijkt net of ik de griep ga krijgen... zo moe, overal pijn... zucht... ben net een dweil... heerst het op dit moment?? Fijne dag iedereen.
Meiden meiden wat een onzekerheid. Heb nu voor mezelf besloten (hoe wisselnd kan een mens zijn, hihi) om donderdag men kaatste kruidvattest te gebruiken. Het is dan onze trouwdag en zou toch te mooi om waar te zijn, zijn
zwabbertje dat zou inderdaad heel mooi zijn!!! en Sanne, ik zie helaas nog geen nieuwe foto´s. was erg benieuwd omdat we zo samen oplopen, hoe duidelijk jouw foto´s zijn ik ga toch niet naar zuid frankrijk, mijn man en ik komen er niet helemaal uit. ik wil graag in een huisje met zwembad lekker chillen, en hij vind dat te duur. (900 euro, huisje, huurauto en vliegreis) hij heeft wel een klein puntje, want we willen in oktober ook nog de badkamer verbouwen.. maar ik wil zo graag ff chillen in de zon. er komt zo´n drukke tijd aan, twee kleine kindjes, en voor we dan weer op vakantie kunnen zijn we ook weer een jaar verder (vanaf nu gerekend) sorry dames ik moest dit ff kwijt! nu hou ik op met zeuren en moet ik gewoon gaan loslaten wat we niet gaan!!