@ Labrador: Nog even spannend dus deze week. Ik wil deze week nog niet testen. Misschien volgende week, maar weet het nog niet. Had vanochtend erge buikkramp, dus mischien nu pas m'n ei?? @ Zwabbertje: Ik ga voor je duimen donderdag! @ Sanne: Vervelend dat je je zo beroerd voelt. Ik weet niet of het heerst, maar zou me niks verbazen aangezien de temperatur de laatste dagen flink is gedaald. @ Joylinn: Dat is inderdaad een dilemma die vakantie. Misschien toch een plekje wat dichter bij huis vinden? Is het weer misschien wat minder, maar ben je er toch even uit.
Hey Meiden Hier gaat alles goed de schimmel infectie gaat gelukkig ook weer wat beter afgelopen vrijdag voor het laatst m'n jurk gepast en hij zat helemaal goed en nu mag ik weer op het wachtbankje zitten @Sanne84 fijn dat de nekplooimeeting er goed uitzag @Jolanda ik denk datik de komende maand wel weer ovutestjes ga doen. En ik bedoelde dat de ruzie tussen mijn vriend en zijn fam nu al 1 1/2 jaar duurd. We zijn nu 10 maanden van de pil af en zijn 8 maanden ook echt bezig Wat maakt leeftijd uit we willen toch allemaal het zelfde dus maakt het voor mij niet uit hoe oud iemand is ik vind het ook lastig om nieuwe vrienden te maken @Labamba als nog gefeliciteerd met je verjaardag @Naadje Mooie bank en ik hoop dat je donderdag een super positieve test heb ik duim voor je @Mir ik ben 33 jaar en mijn vriend wordt 12 sept 41 dus ik denk dat ik z'n beetje de oudste man heb hier en balen van de negatieve test ik hoop dat je snel positief test @Lindedd Mooie bank net zo iets als wat ik heb ik heb alleen een bordeau rode bank ik ben meerder hobby's maar vind vooral genealogie leuk om te doen dat is het uit zoeken van de fam geschiedenis @Anok het is wel een beetje laat maar een fijne vakantie en ik vind het ook altijd moeilijk om de kat naar een pension te brengen terwijl ik weet dat ze het er erg goed heeft @Labrador balen van die negatieve test ik duim voor je dat hij snel positief wordt ik hoop niet dat ik iemand ben vergeten sorry dan
@ Ginkel: Fijn dat het met je infectie beter gaat. Leuk he, trouwjurk passen! Wat heb je voor jurk? (sorry, nieuwsgierig ) En wat leuk dat je genealogie leuk vindt, daar is mijn vader ook een tijdje mee bezig geweest.
@Lindedd mijn jurk is ivoor wit en er zit best wel een aardige sleep aan er zitten doorzichtige mouwen met allemaal versiersels er op steenjes net een soort pareltjes ik vind hem zelf erg mooi als we getrouwd zijn zal ik foto's plaatsen
ginkel ik ben heel benieuwd naar je jurk. en ik weet zeker dat je geen spijt krijgt van die dag. het is zo mooi, maar ook zo snel voorbij. wij zijn vorig jaar 18 september getrouwd. nog 2 weken en dan al 1 jaar!!!!!!! ik zou zeggen geniet er van. verder hier niets te melden. gewoon weer mijn ei zoeken en klussen. voor de wachters onder ons ik duim voor jullie dat er snel duidelijkheid is(hopelijk in de vorm van een mooie test) groeten
@ linda, dichter bij huis is ook duur, want dan wil ik graag een soort centerparcs of landal en dat is bijna net zo duur voor een week. ik had wel een leuke aanbieding gezien bij Weerterbergen maar ik weet het nog niet zo goed. misschien gewoon maar niet en dan idd lekker een midweek of weekend ff weg.. pa ik er gewoon een zonnebankje bij.. uhm mag dat eigenlijk wel als je zwanger bent?
Meiden dank jullie wel voor het duimen. Is hij donderdag negatief, dan weet ik in ieder geval zeker dat ik niet zwanger ben. Al hoewel ik dat nu ook al denk. Ginkel, gelukkig dat de schimmel beter gaat. En hoe bijzonder he om je trouwjurk te passen. Jeetje voor mij overmorgen alweer 5 jaar geleden. Ik zal hieronder een stukje van mijn jurk laten zien.
Zwabbertje dat stukje is echt heel mooi zeg. Ben wel benieuwd naar de rest van de jurk. Maar het lijfje is erg mooi!!!!
hee dames, @Ginkel Allereerst ben ik blij dat je schimmelinfectie beter gaat en dat je jurk nog goedzit, heerlijk gevoel lijkt me dat! Thanks ook voor je lieve woorden, maar wat sommigen van jullie al zeiden sommigen trekken snel conclussies over een ander. ben blij dat jullie dat niet doen. Weer geen ovutestjes besteld, sorrie ik weethet ik ben echt erg!! ik heb er echt mijn hoofd niet bij en voel me echt bar slecht.. ik denk dat ik ze deze maand ga bestellen en volgende maand met de ovu testjes begin. @labamba Zo, dat is een mooie leeftijd 18 jaar! Zelf ingereden? Het lijkt me een mooi paard zeg. foto? (sorrie nieuwschierig) Mijn friese merries zijn ook erg mooi maar oh zo ondeugend, ben nu 2 x opgebeld waarvan 1 keer savonds om 11u en 1 keer om 02:00 snachts werd opgebeld dat ze midden op str stonden of ik ze ff wou ophalen haha. Nog gefeliciteerd met je verjaardag ! @Zwabbertje Ja dat is moeilijk maar ik ben het wel gewend dus ik heb er niet moeite mee ofzo. Wel ontzettend fijn om de dingen hier bespreekbaar te maken, heerlijk gevoel. thanks vriendinnetjes haha! Wat balen van je test hey ! bah ! je hebt donderdag hopelijk meer geluk! ik heb nogsteeds hoop voor je dus niet onzeker zijn. geen bloed is moed. @labrador ik hoop dat jij ook op roze mag meid, ik duim voor je ! @Joylinn Oh wat jammer van je vakantie zeg.. balen... probeer te genieten van je vakantie want het is echt zo voorbij ! Ben er vast een paar vergeten, mijn excusses daarvoor! liefs
Speciaal voor Labamba. Het was even zoeken (het is alweer zo'n tijd terug). Mijn jurk maar dan gedragen door een model.
@ Zwabbertje: Mooie jurk hoor! @ Anoniemz: Als je nu ovu-testen bestelt, kan je ze nog gebruiken. Ik zie dat je kortste cyclus 32 dagen is? @ Joylinn: Een weekendje of een midweek weg is ook lekker toch? Dan zou ik dat gewoon doen. Ik ga volgende periode echt ovu-testen gebruiken. Heb nu al drie keer gehad dat ik dacht 'zal dit m'n ei zijn?'. Niet zo handig. Had gisterochtend even erge steken in m'n buik en volgens mij ook vruchtbaar slijm, dus misschien heb ik nu wel m'n ei. Nou ja, kan nu alleen maar afwachten.
Zwabbertje: mooie jurk heb je. Ginkel: Fijn dat de jurk goed past.De jurk klinkt mooi hoe je hem omschrijft. Wanneer ga je trouwen? Wij zijn vorig jaar 10 september getrouwd, ook al weer een jaar geleden.
@ Zwabbertje, dat zou idd wel heel mooi zijn als je dan positief test! Ik hoop het voor je, duim hier nog steeds. Wat heb je trouwens een mooie jurk!! Woow, echt super mooi hoor!! @ Joylinn, aah wat erg, ik zeg het en vergeet vervolgens de foto's erop te zetten. Echt een beetje dom van me... maar nu heb ik het net geprobeerd om te foto's erop te zetten maar nu krijg ik ze er niet op... heb ff gekeken hoe dat kan, en de bestanden zijn te groot. Weet iemand hoe je die kleiner moet maken? Ik ben niet zo'n held met computers haha Hoe is het trouwens bij jou Naadje, al iets meer duidelijk?? @ Ginkel. wat super fijn dat de jurk goed zit! Ben wel heel benieuwd naar hoe je eruit ziet hoor in zo'n mooie jurk Wanneer ga je trouwen? Ik ben vorig jaar 11 juni getrouwd. Was echt een super mooie dag. Fijne avond allemaal.
Jeetje meiden wat is het hier stil. Allemaal druk aan het werk? Dank jullie voor de complimenten, was ook wel erg trots op men jurk. Sanne, ik was ook al steeds stiekem aan het gluren. Verkleinen doet mijn man altijd, dus kan je niet helpen, sorry.
hey meiden hier eindelijk een berichtje van mij werd vanochtend met spoed uit mijn gebeld toen ik net wakker was dat mijn neefje van 9 maanden een epileptische aanval had voor de eerste keer helaas heeft zijn zus van 2 jaar dat ook enn dat begon toen ze 6 maandjes oud was had haar toen bijna letterlijk dood in mijn armpjes gelukkig gaat het nu beter met haar maar nu heeft haar broertje het dus waarschiijnlijk ook dus ben de hele dag bij mijn zus geweest om op te passen op mijn nichtje hier vanochtend weer een test gedaan was weer eens heel licht gekleurd weet nu niet of die binnen de tijd was omdat ik hem net had neergelegd en toen gelijk weg moest dus had geen tijd gehad ik heb nu iedergeval voor dinsdag een afspraak staan bij de gyn omdat ik het helemaal zat ben zit nu alweer op dag 40
Jeetje naadje wat schrikken. Ben er ff stil van. Hoe is het nu met je eefje dan? Ik neem aan dat de gynaecoloog ook wel eerst een test kan doen. Spannend hoor.
@daf het was ook zeker schrikken omdat ik niet wist hoe ik mijn neefje zou aantreffen, had niet eens een bh aangetrokken zo een broek met een vest hihi gisteravond ging het weer wat beter, zodra hij weer een aanval krijgt dan moet hij gelijk medicijnen krijgen en kijken dan of het aanslaat zoniet dan gelijk naar het ziekenhuis als ik bij de gyn zou komen zouden we als het goed is ook onderzoeken gaan krijgen iedergeval ik dus waarschijnlijk zullen ze dinsdag een onderzoekje doen heb nu wel last van mijn borst zit op mijn okselhoogte
naadje, heftig zeg! je zus mag blij zijn met z´n zus als jij. dat je op je nichtje hebt kunnen passen! ik hoop dat het allemaal meevalt met je neefje... ik heb me erbij neergelegd dat ik niet op vakantie ga en dan na de verbouwing van de badkamer ga ik lekker met z´n drieen naar een park met super zwembad enzo.. ook lekker.. een beetje een lux huisje enzo en dan heb ik ook een vakantiegevoel! ik ga morgen naar de huisarts, heb al twee weken last van mijn kaak/oor. ik kan niet goed kauwen, niet gapen, oorpijn en alleen aan de rechterkant. ik wordt er gek van en heb er al twee nachten niet van kunnen slapen. met paracetamol gaat het wel maar die wil ik ook niet teveel slikken, met de zwangerschap. ik kan pas morgen terecht... wordt weer een drama nacht denk ik..