@joylinn hoop dat je morgen wat kan krijgen bij de huisarts aangezien je nu natuurlijk zwanger bent groeit je buikkie al een beetje? ik mag zo weer op pad voor mijn wortelkanaalbehandeling in de hoop tot als het niet lukt moet ik onder het mes dus nog effe afwachten en dinsdag naar de gyn me boobies beginnen ook echt pijn te doen
Joylinn: Hopelijk kan je HA iets voor jou betekenen. Want 's nachts niet slapen vind ik altijd zo erg. Naadje: Succes bij de TA!!! Hopelijk heeft je neefje geen ernstige vorm van epilepsie. De zon schijnt, hopelijk blijft die een keer wat langer schijnen dan een paar uur. Ik ben blij dat ik vanaf as dinsdag in Turkije zit, dan heb ik genoeg zon haha.
Hee dames @naadje, Wat erg, sterkte en ik duim voor een GOEIE POSI TEST ! @Joylinn, Succes bij de ha, hoop dat die iets voor je kan doen! @zwabbertje, Jij gaat vandaag testen he? ik kijk vanmiddag en vanavond nog even en nogsteeds duim ik voor jou meid !! Maar eigenlijk kwam ik even laten weten dat ik nog wel leef maar ik hartstikke ziek ben dus ik typ geen heel verhaal.. Liefs x
ja ik hoop het ook, maar ik heb wat gegoogled op wat het kan zijn en als het kaakgewrichtsklachten zijn is er weinig aan te doen. ik hoop dat het dan een beetje weggaat als ik me aan alle tips houd. mijn buikje begint een beetje te groeien, ik voel ook steeds waar mijn baarmoeder ligt, dat heeft de vk uitgelegd, net boven mijn schaambot. dus ´s avonds, wanneer ik op de bank lig, voel ik altijd ff en leg mijn hand erop..
@ anoniemz, beterschap meid! Weet iemand hoe je foto's kan verkleinen??? @ naadje, wat erg!!!! Maar wel fijn dat je zus op je kan bouwen! Wel heftig hoor. Misschien kun je het een keer laten testen door de huisarts? Die kunnen meestal wel zeggen of het wel of niet zo is. Succes ermee
anoniemz beterschap. en joylinn ik hoop dat het iets kleins is wat zo opgelost kan worden. zwabbertje al getest? en ????? ik hoop zo dat er nog iemand op rose gaat deze ronde! ik zal het niet zijn maar misschien jij???? hier weer aan de ovutesten. hoop wel dat ik deze ronde een langere cyclus heb(klinkt beetje raar), maar als hij weer 28 dagen is dan betekend dat dat mijn ei zich door de week aandient. aangezien mijn man er dan hoogstwaarschijnlijk niet is zou het dus betekenen dat het weer een lege ronde is. ik hoop zo dat het ons gegund word deze ronde. ik ben die onzekerheid zat. ik wil het liefst vandaag de HA nog bellen om te beginnen met de onderzoeken om er zo achter te komen wat er mis is/of niet. nou genoeg geklaagd ik ga de film afkijken op rtl8. wel grappig een kerstfilm in september!!!!!!!
Daf: Ik gun je het ook zo dat je snel zwanger raak(iedereen trouwens hier). Schrijf hier van je af, misschien helpt het je. knuffel meid.
alle meiden die nog niet zwanger zijn, we moeten de hoop niet opgeven he hier kunnen we lekker alles van ons afschrijven en het voelt gelijk beter, teminste voor mij wel oja was gister weer bij de ta. ik moet geopereerd worden hihi
Hoi Meiden, Sorry voor mijn afwezigheid maar ik was erg druk. Ik heb niet alles bijgelezen maar volgens mij nog niemand positief getest. Ik hoop het nog wel hoor. Wij hebben gisteren een boxkleed gekocht. De boy versie van prenatal. Echt heel leuk en was kleine dingetjes. En nog een spijkerbroekje en shirtje voor erop. Zo leuk dan loop je door de winkel en zie je allemaal zwangere vrouwen. En de een koopt voor een meisje en de ander voor een jongen was zo grappig om te zien. Dat wild vreemde zien wat je in je buik hebt. Raar hoor.
@ labamba, wat leuk dat je nu helemaal los kunt gaan in de winkels. Haha. Wij wachten ook nog eerst het geslacht af voordat we echt los gaan haha. Maar super leuk! @ Daf, ik hoop ook voor jou dat je snel op roze mag. En idd, je mag hier lekker van je af schrijven! Daar zijn we ook voor. Volgens mij weet niemand hier hoe je foto's moet verkleinen. En ik weet ook niet hoe dat moet, dus ik denk dat ik ze er niet op kan zetten. Helaas. Vanaaf gaan we kijken voor een kinderwagen die we gevonden hebben via marktplaats. Een hele mooie al zeg ik het zelf, een zand kleurige met zwart. Kan voor zowel een jongetje als een meisje. Met de rest wachten we nog fftjes, zoals ik al zei.
Hee dames, sorrie dat ik weer een paar dagen niets van me liet horen. Bedankt voor alle lieve berichtjes!! Ik heb een heel raar voorgevoel dat ik vast kan gaan denken aan ronde 11 omdat ik ronde 10 niet zwanger wordt ivm mijn koorts .... raar maar voel me er echt down over... Ik typ geen heel verhaal als jullie 't niet erg vinden! Heel veel Liefs Jolan
@Sanne Volgens mij weet niemand hier hoe je foto's moet verkleinen. En ik weet ook niet hoe dat moet, dus ik denk dat ik ze er niet op kan zetten. Helaas. Ik verklein de foto's altijd via paint het ligt er aan welke versie je hebt van windows?
Uuuuh haha daar vraag me wat ginkel. Volgens mij hebben wij Windows 7. Kan dat. Manlief is ook niet zo handig met computers dus wordt ook niks. Haha. Lekker stel zijn we hè? Geniet van het mooie weer vandaag!!
@sanne je kan met die windows die jullie hebben ook verkleinen dan moet je naar start gaan, en dan bureau accesoires en dan kan je de foto invoegen, kleiner maken en weer opslaan @jolanda hoop het alsnog voor je en dat je gauw maar weer wat beter voelt @labamba lekker joh haha al dat geshop voor de kleine boy hier al drie dagen last van mijn borsten! maar dan vooral aan de bovenkant zo maar even mijn haren in de krul proberen te zetten aangezien we vanavond een bruiloft hebben van kenissen mijn zus , vader en stiefmoeder heb ik vanochtend al moeten helpen met de kleding en haren
Naadje: Veel plezier vanavond en ik vind het ook fijn dat ik mijn hart bij jullie kan luchten. Anoniemz: beterschap meid, hopelijk is je koorts snel weg. En als je een voorgevoel hebt dat de volgende ronde eraan komt, laat het dan maar gebeuren dan kun je verder (althans dat vind ik) Labamba: Leuk hoor het gerichte shoppen Vanmiddag getest en helaas negatief. Laat nu maar heel snel die ongi komen des te minder lang ik ongi ben op vakantie. Ik daar zo van balen om ongi te zijn op vakantie en dan vooral in de hitte, bah.
Thanks meiden maar heb er op het moment geen moed meer in, en ik weet niet waar het vandaan komt maar voel me er heen down bij... sorrie moest het even kwijt... @labrador, Aaaaaah wat rot voor je... maar geen bloed is moed he! @naadje Alweer getest? Liefs Jolanda.
Trouwens.... vorige maand 41 dagen en afgelopen cyclus 32, wat zouden jullie doen? ertussen in?? Liefs