Gestopt met de pil in december 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    @naadje
    Ja naadje, het was Bizar weer vandaag... heerlijk weer om met de paardjes op de wandel te gaan maar wel een jack over! gelukkig bleef het droog . geloof dat ze vd week ander weer voorspellen...
    Ik denk trouwens dat je nog maar eens moet testen meis en anders ga je langs je huisarts misschien toch een bloeduitslag? Succes !

@Joylinn
    Geweldig .. ja hoe moet ik het zeggen, Gefeliciteerd haha! lijkt me geweldig!

@Labrador
    Oeh dat is vervelend meis, helpen er geen pijnstillers? Probeer een warme kruik of een massage van je vriend/man... geloof me dat doet wonderen! Hoop dat je je gauw iets beter voelt!

@Labamba
    En niet zachtjes..... mijn hele bovenbeen is blauw... echt pijnlijk...
    Let niet op de witte benen moest eigenlijk weer zonnebanken maar had er geen zin in !
    Bekijk bijlage 180759
    Inderdaad goed dat je er mee uitkijkt en vooral nog met die jonge paarden je weet echt niet wat ze doen gaan.. pas maar op met je beeb! vind het nu al een naar idee haha..
    Normaal is Esmee echt geen type om de kont te keren omdat ze geen snoepje krijgt, en dit heeft ze nooit gedaan maarja nu wel....... en ik ging door de grond van het weiland vd pijn .. met pijnstillers gaat het wel weer gelukkig...
    Hoe is het verder met je?

Nou mensen,
    hier nogsteeds down en voel me nogsteeds kut.... ik weet niet hoe het komt er zijn de afgelopen weken niet echt dingen gebeurt ofzo dus ik zou echt niet weten waar deze periode weg komt maar het is gewoon vreselijk irritand, ik snauw mijn vriend af en ik ben gewoon hartstikke shaggerijnig... Sorrie moest eventjes....

Liefs en groetjes

2. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Joylinn, sterkte met je kaak, wat vervelend dat je precies nu er niks voor mag slikken. Maar wel heel bijzonder dat je je kleintje al gevoeld hebt. Ik voelde mijn eerste pas met 22 weken.

Sanne, heerlijk weer wat voor de baby gekocht, is elke keer zo'n bijzondere stap.

Naadje, wat vervelend voor je neefje en natuurlijk ook voor jullie. Wat zal je zus ongerust zijn? Jij zelf alweer 10 dagen overtijd. Maar de symptomen die jij noemt komen precies overeen met wat ik hier voel. Je word er zo onzeker van.

Jolanda, wat heftig van je been. Hoop dat het snel beter gaat. En je ziet in ieder geval hier op het forum dat je niet de enige bent die al sinds december bezig is. Mij steunt dat tenminste. Maar ben ik met tijden chagerijnig en down. Sterkte meis.

Labrador, wat balen van je ongi meid. Maar gelukkig niet de onzekerheid in je vakantie.

Nou hier een vreselijk druk weekend achter de rug. Gisteren 40 man over de vloer van 16-23 uur. Maar wel erg gezellig. Alleen een nadeel de dag erna heb je de troep en is iedereen weg.
    Hier alweer dag 49, wat zal ik doen?

3. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Hoi meiden,

Het is een tijdje geleden dat ik hier geweest ben. De vader van mijn beste vriendin is donderdag overleden. Ik ben daar de afgelopen jaren veel in huis geweest en het was ook en soort vader voor mij. Ben de afgelopen dagen ook alleen maar daar geweest. Behoorlijk heftige dagen dus.

Heb wel snel gekeken wat er allemaal bijgeschreven is. Niemand op roze helaas, en veel onduidelijke en lange cyclussen, vervelend hoor.

Nou, ik ben vandaag ook weer de hele dag weg, morgen ben ik wel wat meer thuis denk ik.

4. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    @lindedd
    gecondoleerd meis
    het is nooit leuk om iemand te verliezen, als je je hartje wil luchten we zijn er voor je

@zwabbertje
    op de hoeveelste dag zit jij nu

5. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    meiden meiden meiden:$:$:$:$:$

ik ben zwanger:D:p:p:D

6. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    kijk is meiden

mijn testen dus toch nog iemand positief getest

7. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    @naadje SUPER GEFELICITEERD. Wat gaaf toch roze. Wat super zeg joehoe.

@anoniemz jeetje dat was idd wel een harde klap zeg. Je hebt haar hoop ik een trap terug gegeven.

8. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    @naadje, weet je mannetje het al wel????

9. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Naadje: whaaa!! Gefeliciteerd meid!!!

Lindedd: gecondoleerd meid.

Zwabber: misschien even overleggen met je HA?

ik ga zo nog ff werken en dan heb ik echt vakantie.
    Vannacht om 5:05 vliegen we naar Turkije.

Mijn ongi is echt heftig. De krampen zijn zo goed als weg gelukkig. nu de ongi nog.

10. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    Naadje gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!

11. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    hey meiden

dank je wel hihi, ben echt helemaal in schok

mannetje weet het die had ik gelijk gebeld vanochtend
    dis is ook helemaal happy dus zal hem straks zien om 4 uur

12. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    @naadje
    VAN HARTE GEFELICITEEEEERD naadje, ik wist het !! IK WIST HET! haha, geweldig... Tenminste iemand op roze !! hopelijk gaan er volgende maand meer op roze !!

@Labamba
    Ja natuurlijk heb ik d'r een trap gegeven, maar niet zo hard want werd gewoon even dissy vd pijn... t was gewoon van 1 a 1,5 meter afstand en je weet hoe lange benen ze hebben en al helemaal wat voor'n kracht... gelukkig gaat het wat beter met lopen maar nu is de plek ipv blauw zwart haha. ziet er niet uit dus ben allang blij dat ik niet op vakantie ga of iets dergelijks!
    Hoe is het ??

@labrador
    Wens je nog een paar uurtjes werkplezier en daarna heel veel plezier in Turkije en een goeie vlucht gewenst ! have fun.

@LindeDD
    Geconcoleerd meis, als je wilt praten.. we zijn er voor je !

@Zwabbertje
    Mijn shaggerijnige en kut buien zijn weer weg... vaag hoor haha!
    Hoe is het met je meis?

@Joylinn
    Succes met je kaak !

Hier gaat het goed, nogsteeds ziek maar bouw nu rustig weer alles op.
    Hier al weer druk aan het klussen en ik hoop echt dat alles volgende maand op roze gaat haha, dat zou leuk zijn ! Voor de rest gaat het hier zijn gangetje.

Liefs Jolanda.

13. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    @lindedd, gecondoleerd. Altijd moeilijk hhor iemand verliezen die je dierbaar is.

@labrador, super fijne vakantie. En breng wat zon mee terug.

@anoniemz, Kan me voorstellen is echt een harde klap geweest. Met mij gaat het goed morgenochtend naar de verloskundige. Is ff hebben over het vocht vast houden want dat is savonds echt niet meer fijn. Ik lijk wel een sumo worstelaar. Hahahaa. We hebben vandaag een witte schommelstoel gescoord via marktplaats. Die is mijn skattie nu aan het ophalen. Wilde ik nog heel graag om in het kamertje te kunnen zitten en de kleine man zijn slaapmuziekje te laten horen. En straks om rustig de fles te geven. Nu wil ik nog heel graag een nijntje lamp van 50 cm voor bovenop de kast. Maar die worden 2e hands niet aangeboden. Dus hopelijk kan ik die over een paar maandjes kopen.

14. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    naadje, super super super!!!! gefeliciteerd!!
    oh ik ben zo blij voor je!!! genieten!!

liefs Joylinn

15. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Wilde een egobericht schrijven, maar kan het toch niet laten even bij jullie te lezen, dus even kort.

En ja hoor Naadje!!! Gefeliciteerd meid geniet ervan.

Labrador, een hele fijne vakantie meid.

Lindedd, sterkte meid.

Labrador, handig hoor zo'n schommelstoel.Heb er heel veel ingezeten.

Jolan, voel me ontzettend kl*te, heb het hele huis bij elkaar gejankt.

:x Ik ben dus net ongesteld geworden na 50 dagen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en heb net een uur zitten huilen en weet het even allemaal niet meer..................

16. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    @zwabertje, ik snap je helemaal het is ook zo'n teleurstelling als je ongi word. Probeer de moed erin te houden. Ook jij gaat gewoon weer op roze. Dat kan toch niet anders. Dikke knuf van mij. En ego berichten mogen ook hoor. Die horen er ook bij.

Enne de schommelstoel ben ik ;) Maar hij is echt geweldig. Ik ga de kleine man nu alvast zijn slaapliedje laten horen en ff schommelen. X

17. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Ha, hoe bedoel je emoties. Ik bedoelde natuurlijk jouw

18. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Bedankt voor jullie lieve reacties! Morgen is de crematie en ik denk dat het daarna wel wat rustiger wordt. Ik ben nu helemaal gesloopt van de afgelopen dagen. Ben blij dat ik vanochtend gewoon thuis ben.

@ Naadje: Gefeliciteerd!!! Wat fijn zeg!

@ Zwabbertje: Wat zul jij balen. Ik begrijp je helemaal hoor! Ik hoop wel dat je je snel weer wat beter en optimistischer gaat voelen.

19. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    hey meiden
    dank je wel voor de felicitaties

@zwabbertje
    wat ... zeg pas na 50 dagen ongi
    hoop dat het weer een beetje gaat met je

@labrador
    veel plezier op vakantie!!

@voor de nog niet zwangere
    ik zal gauw wat hcg jullie kant opblazen zodat jullie volgende maand allemaal op roze komen

@voor de zwangere
    is het al normaal dat ik mijn bh niet eens meer normaal kan verdragen
    ze doen echt zo een pijn dat ik nu maar in van die strapless topjes /bandeau bh tjes loop

20. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Naadje: Ik sta al klaar om je hcg op te vangen ;).
    Ik zie trouwens dat je meeste pendels wel klopte, grappig.

Deel Deze Pagina