Gestopt met de pil in december 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Oh zo confronterend. Ik herken dat jaloerse hoor. Zelfs hier op het forum, merk ik dat als ik zie dat er iemand positief getest heeft. Dan denk ik ...shit , ik wil ook! Dus heel gewoon geloof ik hihihihi

2. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Helaas, ben vannacht ongesteld geworden. Op naar een decemberkindje :D

Andere dames succes met de laatste dagen, denk aan jullie!

3. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Ohh balen zeg!!!
    Hoop voor je dat het volgende ronde wel raak mag zijn!

4. Sis75

Sis75 Niet meer actief

#264 Sis75, 23 mrt 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 mrt 2011
    Hoi Meiden,
    Heb jullie berichten allemaal gelezen, ik ben gestopt in augustus en sinds december voor het eggie, iedere menstruatie is een teleurstelling en snap die "jaloerse" gedachten heel goed..
    Je bent gestopt met de pil, en dan mag het wel komen ook!
    Ik blijf maar positief, dat is het beste!
    We gaan ervoor!

5. Lotte30

Lotte30 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.110
    0
    0
    Ik werk bij moeilijke jongeren met een geestelijke
    Limburg
    Hey Dames,

Helaas, ik ben ook vanacht ongi geworden!!:x
    Op naar April!! Een december baby????

Liefs Lotte

6. Pattie

Pattie Lid

23 mrt 2011
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ook heb heb jullie berichtjes gelezen en ben in november '10 gestopt met de pil, de eerste ongi afgewacht, kwam netjes optijd en zit nu ook in ronde 3. Afgelopen weekend zou ik eigenlijk ongi moeten worden (cycl. 30/32), maar ben nu 4 dagen overtijd. Dinsdag ochtend een testje gedaan, maar helaas negatief. Ik ben al een hele week erg misselijk, vooral 's avonds en 's ochtends en ontzetten moe, kan de hele dag wel slapen. Moet heel vaak plassen, terwijl er dan niet veel uitkomt, en voel me heel raar. het weekend zijn we weer van plan om een testje te doen, als ik dan nog niet ongi ben! durf het alleen niet zo goed, omdat ik bang ben dat deze dan weer negatief is.

Zijn er nog meer meiden die in spanning zitten te wachten?! :-D

Liefs, Pat

7. Lotte30

Lotte30 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.110
    0
    0
    Ik werk bij moeilijke jongeren met een geestelijke
    Limburg
    @lieverd86:
    Balen!! Gaan we samen volgende maand voor ROZE???

@Sis75:
    Sterkte ermee. Hopelijk snel positief

@Pattie:
    Spannend, 4 dagen overtijd. Hopelijk heb je snel een positieve test in handen.

Liefs Lotte

8. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Nieuwe meiden, welkom!

9. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Wat vreselijk balen Lieverd86. Op naar de volgende ronde en hopelijk raak.

Nieuwe meiden welkom en succes met het vinden van een ei, wachten op de NOD, ongi worden en hopelijk heel snel zwanger worden.

10. nora96

nora96 Niet meer actief

@ lotte en lieverd86, jammer van jullie ongi.. hopelijk geeft april jullie meer succes.. ik zit inmiddels op dag 53 morgen is mijn NOD dus ben benieuwd..

Liefs Nora96

11. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    He jammer lotte30 dat je ongi geworden bent hoop dat volgende ronde meer geluk brengt.

12. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    hoi allemaal,
    ik ben ook in december 2010 gestopt met de pil omdat ik er erg misselijk van werd ineens. uiteindelijk samen met mijn vriend besloten om er helemaal mee te stoppen en om voor een kindje te gaan
    ik zit nu al erg lang te wachten voor mijn aankomende menstruatie(nu al op dag 51)
    mijn vorige cyclus was 39 dagen

groetjes naat

13. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Naadje53 welkom en wat een lange tijd wachten. Je bent niet toch zwanger????

14. nora96

nora96 Niet meer actief

balen he naadje dat je zo lang moet wachten mijn eerste ronde duurde 54 en zit nu al weer op dag 53!!

15. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    hoi hoi
    even antwoord op de vraag of ik zwanger ben:)
    zover ik weet niet, ik heb al meerdere testen gedaan en deze gaven negatief aan
    vandaag de ha gesproken en deze zei dat ik deze week een test moet gaan doen kijken wat deze aan geeft ook al is het negatief als ik dan nog niet ongesteld ben moet ik volgende week weer een test doen als deze weer negatief is en nog steeds niet menstrueer gaan ze mij doorverwijzen gaan de gyn
    dus ben er nog even zoet mee
    eerlijk gezegd ben ik blij dat nu al was gestopt met de pil in plaats van over een paar jaar
    want zolang ik niet menstrueer heb ik ook geen eisprong en nu is dus de vraag of ik mijn eisprong nu wel heb gehad of nog moet krijgen

groetjes naat

16. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Naadje53 Wat een onzekerheid om gek van te worden. Ik hoop dat je snel wat duidelijkheid krijgt.

17. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    hoi
    ik hoop het ook, of je hoopt dat je zwanger bent of dat gewoon ongesteld moet worden
    maar dat wachten duurt aardig lang ja
    maar de tijd zal het leren
    morgenochtend maar weer eens gaan testen voor deze week
    weet wel zeker dat het negatief zal zijn :(
    maarja dan moet ik ook nog steeds wachten

ben benieuwd of de volgende ronde meer kansen heeft voor jou

hoe oud ben jij als ik vragen mag

groetjes naat

18. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Ik ben 36 jaar. En jij?

Ik zit nu weer in mijn laatste peridode van de cyclus. Volgende week vrijdag weet ik of we raak hebben geschoten ofdat ik weer ongi word.

Ik vind de eerste 2 weken niet zo moeilijk maar na die weken krijg ik steeds meer gedachtes over of het raak zou zijn. Ik voel vanalles. Maar probeer vooral mezelf rustig te houden en er maar vanuit te gaan dat het niet raak is.

19. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    hey
    ik ben nog erg jong hoor :) 23 namelijk
    toen in het begin van mijn cyclus dacht ik ook nergens aan maar inderdaad als je weet dat je bijna ongi moet worden voel je ineens alles en loop je je zelf stiekem gek te maken
    nu voel ik me af en toe ook alsof ik ongesteld/ zwanger zou kunnen zijn maarja je lichaam maakt je gek

20. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Ja dames, ons lijf kan ons soms echt voor de gek houden!
    Ik had dat de 2e ronde, zoveel kwaaltjes, ik was bijna overtuigd dat ik zwanger was....
    Vorige ronde nergens last vn tot 2 dgn voor mn nod, toen erg veel buikpijn en dus ook ongi.

Nu nieuwe ronde, nieuwe kansen. Mn ovu test af een licht 2e streepje dus mn ei is onderweg denk ik!

Deel Deze Pagina