Gestopt met de pil in december 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    @lindedd
    ik had er een paar voor juli, die heb ik toen weggehaald
    deze wou ik eigelijk ook weghalen maar nu laat ik ze er nog maar even staan

maar ik blaas het telkens naar jullie op hoor
    kan het nog steeds niet bevatten

pff zit effe een liedje te luisteren dan gaat de waterval al open, omdat ik weet dat mijn moeder haar kleinkind nooit zal zien
    tsja van boven maar dat is niet hetzelfde

2. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    naadje het is heel normaal dat je bh´s nu al niet meer lekker zitten. ik merkte dat ik weet zwanger was omdat ik al met lopen pijn aan mijn borsten had. ik ben nu een dikke 14 weken zwanger en nu beginnen ze minder gevoelig te worden. nog wel gevoelig maar mijn bh´s zitten weer ok. we een maat of soms twee groter en zonder beugel gekocht maar het doet geen pijn meer.

ik moet de 22ste weer naar de vk en ik wil eigenlijk nu al gaan. omdat mijn groeien ook een beetje stil staat, voor mijn gevoel en me helemaal niet meer misselijk voel wil ik eigenlijk wel weer een bewijsje dat ik zwanger ben. Ik weet het wel maar een hartje zou wel weer leuk zijn om te horen.. nog twee weken.. pfoei... :)

3. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    @ Naadje! GEFELICITEERD MEID!!! Ik wist het! :) Oooh eindelijk iemand op roze!! Echt super gefeliciteerd!
    Over die bh's, ik heb op het begin echt nergens geen last van gehad. Dat kwam met 6 weken pas. Toen werd alles bij mij gevoelig en ik was heel moe. Bij mij zijn ze nu juist heel gevoelig, heb nu ookal 1 cupmaat groter. Maar van de moeheid ben ik nu wel een beetje af. Gelukkig. Ik vind het zo leuk voor je!
    Maar zoals je ziet, het kan bij iedereen verschillend zijn.
    @ Zwabbertje, wat ontzettend balen dat je ongi bent geworden. Een dikke knuffel van mij.
    @ Linde, gecondoleerd meid! Ook vanuit hier een dikke knuffel voor jou.
    @ Joylinn, nog fftjes wachten en dan mag je je kleine weer zien. Ik mag 15 september. Spannend, krijg dan ook de uitslag van de nekplooimeting. Heb je echt het gevoel dat het groeien stilstaat? Hmm, missschien hoort dat zo? Ik heb echt geen idee. En ik zou zeggen als je het niet vertrouwd, bel gewoon de verloskundig! Die kunnen je altijd helpen.
    Even een vraagje onder de zwanger onder ons, hebben jullie ook steeds last van je linker of rechterzij? Zeg maar in de overgang van je buik naar je lies? Ik weet namelijk niet helemaal precies wat het is, en vroeg me af of jullie het wel weten? Sommige zeggen dat het bandenpijn is, maar zit dat zo laag?
    Fijne dag iedereen, hoop dat het weer mooi blijft.

4. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    nee ik heb niet echt last van een zijde... wel als ik snel opsta heb ik al bandenpijn, een pijnscheut in mijn onderste buikspieren. daar voelt het naar.. dus dat is weer een teken dat ik echt wat rustiger aan moet doen..
    wel krijg ik mijn eetlust weer meer terug. gelukkig.. ;)

ik heb geen nekplooimeting gedaan, de vorige keer ook niet en de kans is in deze drie jaar niet verhoogd vertelde de vk. ben natuurlijk wel weer heel benieuwd met de 20 weken echo, maar ze kunnen toch niet alles uitsluiten. we gaan gewoon uit van het beste, een gezond kindje en wie dan leeft wie dan zorgt, mocht er iets niet goed zijn. ik wil er geen stress van hebben. ;)

5. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Ik ben maar 1 cupmaat gegroeid. En in het begin waren ze idd erg gevoelig. Nu niet meer.

Bandenpijn heb ik ook zeker met snel opstaan en dan doet het echt heeeellll erg zeer. Vanochtend nog met de VK over gehad. En die zei klopt kan bij de een wat erger dan bij de ander zijn. Ik ben al over de helft maar heb heel graag een bevestiging dat ik toch echt zwanger ben. hahahaha. Vanochtend weer het hartje gehoord.

6. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Hier nog niet veel optimistischer en erg down. Merk dat ik een erg kort lontje heb en dat moet mijn zoontje bezuren.

Naadje jeetje wat zal je blij zijn. Maar nou heb ik wel even je tips nodig. Ik zie dat je ook een cyclus van 63 hebt gehad. Hoe ben jij daarn ate werk gegaan?

Linde, heel veel sterkte morgen en ik hoop dat je de kracht hebt. We denken aan je.

Sanne, dank je voor je knuf

Ik ga maar hopen dat mijn pendel klopt. Al zou dat betekenen dat ik weer in juni (net als bij de eerste) uitgerekend ben.

7. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    @zwabbertje
    toen ik die lange cyclus had van 63 dagen ben ik gelijk door gestuurd naar de gyn die gaf mij toen het advies om niks te gebruiken zoals ovutesten enzo, wel moesten we minimaal 3 x in de week klussen en dat hebben we ook gedaan
    het voelde voor ons niet als een verplichting omdat we het nog steeds vaak deden
    uiteindelijk ben ik toch ovulatietesten gaan gebruiken omdat ik zeker wou zijn dat ik een eisprong had en die bleek ik te hebben en deze maand had ik zoiets van ik gebruik niks en ik zie het wel
    en tadaaa
    het is en blijft lastig!!

@zwangere
    gelukkig ben ik dus niet de enigste met pijnlijke borsten hihi

waarschijnlijk ben ik al ongeveer 6 weken maar hou me banner op 4 weken aan
    21 september mogen we komen voor een intakegesprek

8. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    ach die weken, ik ben volgens de echo 14+ weken maar als ik mijn cyclus precies bereken (ik heb ovutesten gebruikt deze ronde) ben ik nu 15+ weken.
    uitgerekende datum staat op 4 maart ik hou al rekening met 25 maart. mijn zoontje is ook iets kleiner dan gemiddeld en mijn man en ik ook niet groot. mijn zoontje was zelfs 11 dagen te vroeg dus de uitrekende datum hou ik alleen aan in mijn banner maar qua gevoel denk ik eerder voor de tweede keer zwanger te worden.

hoe dichter ik bij de 20 weken echo kom ( duurt nog 5 weken hahaha) hoe meer ik wil weten of mijn gevoel klopt. Ik denk een jongen en wil het best graag weten. :D kan ik weer lekker gericht gaan shoppen...:)

9. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    lindedd gecondoleerd meid.
    heel veel sterkte.

sorry ben een paar dagen niet echt online geweest.
    zondag begaf de auto van mijn man het dus zijn we zondag op auto jacht geweest. gelukkig is mijn zwager autohandelaar en hij had er wel wat staan.
    het is een "mooie"rode starlet geworden.
    mijn man heeft een klein oud autootje nodig want hij hoeft er maar 8 km mee te rijden naar zijn werk en de rest van de week staat ie stil.
    maar hij doet het goed en hij zit droog.
    nou deze week mijn ei zoeken.
    de test is nog omo wit dus misschien worden mijn gebeden wel verhoord en komt hij iets later zodat mijn man er dan is om te klussen.
    we wachten af.
    naadje nogmaals van harte meid. wat mooi toch nog iemand deze ronde!!!!
    verder weet ik niet meer waar ik op moet reageren want het was aardig wat.
    ik hoop dat ik niemand vergeten ben en anders sorry hier voor.
    nou groetjes

10. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Hee dames!

Hoop dat alles hier nogsteeds ok gaat met jullie...?
    Hiergaat het even wat minder mijn moeder is gisterennacht opgenomen in het ziekenhuis en gaat niet goed met haar, het was even hectisch allemaal hiero want je moet zoveel regelen....
    Nu moest ik even van mijzelf een berichtje plaatsen om te laten weten dat ik er nog wel ben maar het is echt even allemaal hysterisch hier.. sorrie daarvoor!
    Hier gaat het buitenom mijn moeder heel goed, zijn druk aan het klussen en hopen dat wij eind vd maand op roze mogen! heb een cyclus van 41 dagen aangehouden maar ik heb het gevoel dat het wel eens een korte cyclus kon worden deze maand! Verder liep ik voor 2 dagen terug in de h&m en zag een baby-pakje met de tekst: I Love Dad ... Heb hem niet meegenomen maar vond het enorm moeilijk.. het was z'n leuk setje....

@Naadje
    Oh... ik ben nogsteeds zo blij voor je!! hoe voel je je nu? besef je het al een beetje haha?

@Labamba
    Hoe is het met je meis? houd je nog veel vocht vast? Hoe is het bij de vk gegaan?

@Zwabbertje
    Hee meis, voel je je al wat beter? het spijt me datik je niet eerder iets kon sturen... hoop dat je je al wat beter voelt en hier een dikke knuffel van mij !

Nogmaals sorrie voor het late berichtje naar hier.
    Liefs x Jolanda

11. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    hey jolanda
    meid het zit je wel allemaal tegen he
    hoop gauw dat er betere tijden voor je komen

het besef is er nu wel een beetje, elke keer moet ik toch nog even naar mijn test kijken of het er nog wel staat
    verder voel ik me goed, wel lekker moe en last van mijn borsten
    zo nu en dan vlagen van misselijkheid

12. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Jeetje Jolanda, wat heftig. Ik zie dat je niet opgeschreven hebt wat er aan de hand is, als je dit niet wil vertellen moet je het ook zeggen hoor. Maar wat is er precies aan de hand en hoe is het nu met je moeder?
    Sterkte de komende tijd en we leven met je mee.

Verder is het rustig hier in het clubje.

Hier gaat het nog steeds niet erg lekker, voel me erg emotioneel en merk dat ik erg moe ben van het ongi zijn. Maar we moeten verder.
    Dus dinsdag de huisarts maar even bellen.

13. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    Jolanda sterkte met je moeder.
    Hier weinig te melden. ik ga nu lekker werken.
    Morgen nog half dagje en dan gaan we weekend naar de camping.
    Groeten

14. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    jolanda, sterkte met je moeder...

daf, ja het wordt lekker weer van het weekend! heerlijk genieten op de camping. zaterdag zal wel de laatste mooie dag van 2011 zijn, dan gaan we echt de herfst in ben ik bang!

hier ook niet echt nieuws, sowieso niet naar zuid frankrijk volgende week.. dus nu wel lekker vrij met het gezin en gaan we dagjes weg plannen, dierentuin, zwembad, familie en dergelijke. vind het erg jammer want ik had graag een weekje zon en warmte gehad maar na goed overleg met mijn man hebben we besloten niet te gaan. er moet nog zoveel gebeuren voor de baby komt, qua verbouwen dat we ons daarop gaan storten.

fijne dag allemaal!

15. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Jolanda: Wat naar dat je moeder in het ziekenhuis ligt. Heel veel sterkte!

@ Daf: Lekker, nog even een weekendje weg. Veel plezier.

@ Joylinn: Jammer van je vakantie, maar dagjes weg zijn ook leuk.

@ Zwabbertje: Wat vervelend dat je je nog steeds zo down voelt, kan het me helemaal voorstellen hoor.

Nou, gisteren was de crematie, was mooi, maar weer een zware dag. Het weekend maar eens rustig aan doen samen met m'n man, want die heb ik de afgelopen week maar weinig gezien.
    O ja, ook nog goed nieuws: Ik heb een baan! Ben er erg blij mee en ga vanmiddag al even meekijken.

16. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    @ joylinn, we blijven optimistisch over het weer haha. Met mijn verjaardag op 21 september, hebben we nog vaak mooi weer gehad. Dus ik blijf duimen voor een lekkere na zomer :)
    @ Jolanda, sterkte met je moeder meis! Heel veel beterschap.
    @ zwabbertje, ik wou dat ik iets voor je kon doen meid. Je kunt iig altijd je verhaal hier kwijt. Daar zijn we ook voor.

17. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    @ linde, sterkte voor de komende tijd. En heel tegenstrijdig, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Super leuk! Waar ga je aan de slag? Toch nog een beetje zonneschijn na regen.

18. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    @lindedd
    sterkte de komende tijd, en super dat je een nieuwe baan hebt
    wanneer kan je beginnen

@sanne
    op jou verjaardag mogen wij voor de eerste keer naar de verloskundige voor een intakegesprek

@jolanda
    ik wil je toch heel veel sterkte wensen met je moeder

@daf
    werkse

@iedereen
    vandaag heeft mijn vriend een vrije dag genomen om samen lekker bij te komen
    hij is helemaal gesloopt en ik ook omdat hij s' nachts vaak wakker is hihi

19. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    @ naadje, leuk! De 21ste voor de eerste keer naar de verloskundige! Krijg je dan ook een echo?

20. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Sanne & Naadje: Dank jullie wel! Ik ga werken als onderwijsassistent op een basisschool. Heb in februari mijn diploma gehaald en sindsdien hard op zoek. Vanmiddag ga ik al even meekijken en heb ik nog een gesprek, dan weet ik wanneer ik echt mag gaan beginnen.

@ Naadje: Lekker morgen een dagje samen met je vriend. Geniet ervan!

Deel Deze Pagina