Gestopt met de pil in december 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    @lindedd
    inderdaad lekker
    strakkies gaan we effe naar de stad hier effe bij de prenatal gluren

@sanne
    zover wij weten alleen de intake maar de echo zal wel gauw volgen wil tenslotte weten of het allemaal goed gaat met de kleine beeb in mijn buik en wil nu echt weten hoever ik ben

2. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Lindedd, hoera. Na regen toch een beetje zonneschijn. Leuk een nieuwe baan. Ben benieuwd, laat je even weten hoe het was?

Sanne, je bent lief, dank je wel. Ben al blij dat ik ergens men verhaal kwijt kan, man lief is naar mijn idee niet mee bezig.

Naadje, geniet van jullie dagje samen.

Ik heb besloten me maar helemaal op men vakantie te storten. Morgen nog 1 dagje werken en dan 3 weken vrij.

3. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Ben net terug. Was erg leuk en ik ga maandag gelijk beginnen.
    Heb er heel veel zin in!

@ Naadje: Leuk, gluren bij de prenatal, ben jaloers! ;)

@ Zwabbertje: Inderdaad eindelijk een lichtpuntje! Hopelijk komt er snel nog een ;). Lekker joh, bijna vakantie. Kan je lekker even helemaal bijkomen en aan andere dingen denken.

4. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Hee dames,

Bedankt voor de lieve berichtjes. Steunt toch wel een beetje.
    Mijn moeder heeft al bijna 3 week last van een drukkend en pijnlijk gevoel op de borstkast en we hebben het er vd week over gehad en toen zei ze dat het iets minder werd... Ik heb daarop geantwoord; Nou mam dan hoef je niet naar de arts toch!? Waar ze dus maandag heen had gemoeten.... Toen ze me opbelde van; Jolan kom hier want het gaat niet goed.. Klonk ze nog oke... Toen ik aan kwam deed ze de deur niet los maar zat ze op de bank totaal in paniek en erge korte ademhalig.. Ik heb het ziekenhuis gebeld en onderweg heeft ze een hartsstilstand gehad maar hebben ze der weten te redden.godzijdank... Mijn moeder was kerngezond, de laatste tijd veel geruzzie geweest in de familie en zij is echt de persoon die alles in vrede wil bewaren en dat levert voor haar erg veel stress op....
    Opzich doet mijn moeder het aardig goed nu, al van behoorlijk wat kastjes en draadjes. Ze eet alleen nog niet goed. Drinkt niet goed.
    Ben trots op dr en't doet me verdriet dat ze door mijn ego daar ligt ik heb mijn moeder de afspraak laten afbellen.
    .voel me hier zo rot over ...
    Sorry voor het berichtje dames hoop dat jullie nog een goeie avond hebben!

Hoe is het met iedereen?
    Nou.. Hier ook nogsteeds niet echt beter en hebben maandag een afspr bij onze huisarts omdat we er niet afkomen en de paracetamols niet meer goed hun werk doen.... Met mijn been alles okee en loop weer goed !

X Groetjes Jolanda

5. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Jolan, ben blij dat je even wat hebt laten horen. Sterkte met je mams en natuurlijk ook voor jullie.

Linde, zo dat is snel. Maa wel lekker even je gedachten ergens anders. Misschien helpt dat ook wel voor dat andere lichtpuntje!!

Meiden ik ben het weekend afwezig, we vertrekken morgen voor een weekend weg met 22 vrienden en 21 kids. Al vast een fijn weekend allemaal.

6. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    Jolanda sterkte meid.
    Nou ook ik ben het weekend afwezig. vanmiddag naar de camping.
    Mijn man heeft daar een motor weekend en dit keer ga ik ook mee.
    Wel met de auto want achterop is niet mijn hobby.
    Tot dus ver zijn mijn wensen verhoor. heb nog geen positieve ovutest dus denk dit weekend. we wachten af.
    Goed weekend allemaal

7. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    @anoniemz, jeetje dat is schrikken van je mams, sterkte.

Meiden die het weekend weg zijn enjoy!!!

Ik heb het weekend mijn neefje te slapen. En zondags buurtfeest.

8. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    @zwabbertje en daf
    veel plezier dit weekend, ik duim dat het weer een beetje mee gaat werken

@labamba
    dat is ook gezellig toch dat je neefje komt slapen
    ik moet het weekend gewoon werken en dan ook nog eens tot 23:00 uur arme vent haha

@jolan
    echt vreselijk wat je moeder maar ook jullie meemaken
    helaas weet ik dat het ook anders kan aflopen(mijn moeder)
    echt ik wil jullie super veel sterkte wensen

voor diegene die een knuffel willen, hie is die dan

HUGG HUGGG HUGGG HUGGG HUGGG HUGG HUGG HUGGG

9. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Jolanda: Heel veel sterkte met je moeder!

@ Zwabbertje: Lekker, even een weekendje eruit, dat kan je wel gebruiken denk ik.

@ Daf: Jij ook een heel fijn weekend! Het wordt morgen 26 graden, dus met het weer hebben jullie geluk.

@ Naadje: Ik neem graag een van je knuffels in ontvangst :D

Ik heb weinig plannen voor het weekend, neem lekker de tijd om een beetje bij te komen.

10. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    @ Jolanda, veel sterkte meid.
    Voor diegene die een weekend weg gaan, veel plezier!!
    Heb hier weinig te melden, wel alleen dat mijn broeken steeds strakker gaan zitten haha. Maar dat is alleen maar een goed teken denk ik maar.
    Iedereen een fijn weekend en geniet morgen van het mooie weer.

11. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    @ zwangeren
    hebben jullie al buikfoto's gemaakt
    en wanneer gaan jullie voor een kamertje kijken

12. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    @naadje, buikfoto's is noet mijn ding mss komt dat nog en het kamertje..............die is al af.:D:D:D:D

13. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    ja ik maak buikfoto´s van elke maand. ik ben nu bijna 15 weken en heb dus van de week een foto gemaakt. dat heb ik bij mijn eerste zwangerschap te weinig gedaan, vond ik achteraf dus die ´fout´ wil ik niet meer maken. het is ook wel leuk om te zien hoeveel je groeit. al is er nog maar weinig te zien hoor..

het begint bij mij nu een zwangerbuikje te worden, niet meer een teveel eten buikje :D:D

morgen lekker genieten van het weer en zondag met man uiteten en naar de film.. zoontje bij opa en oma...

14. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Ik maak nu nog geen buikfoto's. Dat wil ik gaan doen zodra er ook echt iets te zien is haha. Want net zoals joylinn al zegt, bij mij lijkt het net alsof ik gewoon een teveel gegeten buik heb haha.
    Mijn spijkerbroeken zitten nu niet meer lekker.
    Wij hebben nog geen kinderkamer. Daar gaan we nog een keertje voor op pad. Al hoewel ik wel een mooi kamertje gezien heb op internet. Ach, we hebben nog ff te gaan.
    We zijn ons nu vooral aan oriënteren hoe en wat met de kinderopvang. Das best lastig als je BSO tijden werkt. Dus misschien een gastouder. Heeft iemand daar ervaring mee??

15. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    ik heb ervaring met een gastouder en kinderdagverblijf en wij hebben uiteindelijk gekozen voor een kinderdagverblijf. om meerdere redenen, maar met onregelmatige tijden is een gastouder misschien DE oplossing. geen opa´s en oma´s in de buurt? wij hebben ook een combi, op maandag mijn moeder en woensdag en vrijdag kdv.
    straks met de tweede komt mijn moeder bij ons thuis oppassen want dan gaat onze oudste naar school. op woendsdag de kleine naar kdv en de oudste naar bso, en op vrijdag de oudste bso en de kleine bij papa thuis, en als hij dan een keer moet werken gaat de kleine naar de andere opa en oma..

heel geregel maar het is niet anders en als het werkt dan werkt het! :D

16. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    @ joylinn, haha inderdaad een heel geregel. Maar als het werkt, werkt het :) het is niet zo dat ik onregelmatig werkt, heb alleen vervelende tijden om te werken. Ik begin pas om 15.00 uur en om daar een hele middag voor af te nemen. Dat vind ik zonde. Wij hebben gister een nummer gekregen van een gastouder die heel flexibel is. Dus wij gaan daar eerst nog ff kijken. Haha het is inderdaad een hoop geregel.

17. ginkel78

ginkel78 Actief lid

20 feb 2011
    301
    0
    0
    Debiteuren Beheer
    Utrecht
    hallo meiden,

vandaag niet zoveel tijd om overal op te reageren dat doe ik morgen want we krijgen zo visite want mijn vriend is jarig

@Naadje yes yes toch gelukt super gefeliciteerd

nou ik ben vanacht weer ongi geworden dus helaas weer niks
    ik ben het idee te krijgen dat het niet gaat lukken bij ons

18. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    ginkel, gefeliciteerd met je vriend.. en heel jammer dat je ongi is doorgekomen. succes de volgende ronde!!!

19. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    hee meiden

hier alles ok en bij jullie?
    wil jullie bedanken voor de lieve berichtjes! met mijn moeder gaat het nu redelijk.
    Ben op moment even niet meer bezig met "zwanger worden", maar dat komt nog wel weer..

@Ginkel, Nog van harte gefeliciteerd.

Liefs x

20. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    jolanda
    misschien is het dan deze ronde wel raak
    ik probeerde ook mijn gedachten te verzetten en hoe moeilijk het ook was het is ons uiteindelijk wel gelukt

ik hoop dat alle meiden die nog niet zwanger zijn op roze gaan deze maand

donderdag komt moeders voor moeders bij mij langs, ben benieuwd

Deel Deze Pagina