jolanda wat mooi dat het beter gaat met je moeder. gelukkig maar. net terug van de camping. het was een heerlijk weekend. alleen vannacht slecht weer gehad, maar ach ja toen moesten we toch slapen. alles weer opgeruimd en nu heerlijk met de °beentjes op de bank. net nog ff een ovu testje gedaan. licht streepje. ik denk dat hij er dus aan zit te komen. we wachten af. vanavond nog maar even klussen. nou geniet nog even van het weekend. groeten
@ Jolanda, fijn dat het weer wat beter gaat met je moeder. @ ginkel, gefeliciteerd met je vriend. Wel erg balen dat je ongi bent geworden. Op naar een nieuwe ronde. Succes ermee. Hier alles goed, verder weinig te melden.
Hoi Meiden, Wij hebben een gezellig weekend met mijn neef achter de rug. Nu weer werken en ik heb echt geen zin. argh
@Zwabbertje ik vind dat je een erg mooie trouwjurk had ik vond het erg bijzonder de trouwjurk aan te hebben @Labrador ik ga 24 okt trouwen nog 42 dagen te gaan @Naadje heel veel sterkte met je neefje hoop dat weer wat beter gaat en niet zoveel aanvallen heb gehad kan je het onder tussen al bevatten dat je zwanger bent? @Lindedd gecondoleert met de vader van je beste vriendin en sterkte de komende tijd en van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan @Jolanda heel vel sterkte met je moeder hoe gaat het nu met haar? dank voor de felicitaties @Joylinn/Sanne heel erg bedankt voor de opbeurende woorden dat had ik echt even nodig ik weet niet zo goed of ik nu deze maand wel of geen ovutestjes moet gebruiken ik wil er namelijk proberen niet zo mee bezig te zijn ik weet niet zo goed wat ik er mee moet gisteren ben ik naar een opel dag geweest met allemaal oude opels echt super leuk Allemaal een fijne dag
hey ginkel met mij gaat het goed, begin het nu wel te bevatten hoor donderdag komt moeders voor moeders langs en word ik nog snel geopereerd, ook heb ik al kadootjes gehad van collega's en familie en met mijn neefje gaat het nog steeds niet echt lekker heeft vandaag weer een aanval gehad dus waarschijnlijk gaat hij ook aan de medicijnen en bij zijn zus word de medicatie verhoogd omdat die telkens tegen een aanval aanloopt enne ik zou proberen om deze maand geen ovutesten te gebruiken wil niet zeggen dat het gelijk lukt maar bij mij heeft het wel geholpen we hebben gewoon op de gok geklust
@ Ginkel: Als je er niet te veel mee bezig wilt zijn, zou ik ook geen ovu-testen gebruiken. Je hebt zo te zien een redelijk regelmatige cyclus dus dan kan je het wel op de gok doen lijkt mij. Succes in ieder geval! @ Daf: Ik hoop dat jou test vandaag positief is!
net getest. wit! ik denk dus dat ik zaterdag mijn ei heb gehad, maar op de camping kon ik niet testen. wel volop geklust deze dagen dus daar zal het niet aan liggen. nu maar weer afwachten. nou ik ga nog even wat doen. groeten
Zo meiden, daar ben ik weer. Ik heb een heerlijk weekend achter de rug. En merkte dat ik dat echt even nodig had. Even niet denken aan...... Joylin, leuk hoor buikfoto's! En gewoon elke maand blijven maken. Labamba, gewoon buikfoto's maken, je kan ze altijd weggooien. Maar wat Joylinn zegt je kan ook spijt krijgen. Ginkel, nog gefeliciteerd met je vriend. Ahh en ongi geworden, jeetje balen hoor. Ik ik begrijp je gevoel helemaal. Ik vrees hier hetzelfde Jolanda hoe is het met je moeder? Ik hoop hier mijn ei in Turkije te hebben, zo kunnen we lekker ontspannen en veel klussen. Al ligt ons kleine man wel bij ons op de kamer.
hee dames! Nog even snel een berichtje van mij want ga zo naar mijn werk. Met mijn moeder gaat het nog niet beter, ze ligt nogsteeds aan de beademing en doen nogsteeds allerlei onderzoeken... voor 2 dagen terug lag ze erg kritiek want ze ademde niet meer zelf inmiddels ademt ze nu alleen met een klein beetje hulp! Ik persoonlijk ben erg bang dat ze weer z'n terugval kreeg als voor 2 dagen terug... Hoe is het met jullie? @Naadje Wat leuk dat je al kadootjes hebt gekregen van collega's en familie.. geniet er van!! Hier niet echt bezig nog weer met zwanger worden maar komt wel weer meiden... Heel veel liefs, Jolanda
daf, goed dat je dit weekend lekker hebt geklust en ik hoop dat je je ei hebt gehaald. labamba, ik hou ook niet van zwangerschapsfoto´s, ik zou ook nooit een fotoshoot doen ofzo, maar de buikfoto´s neem ik zelf voor de spiegel, gewoon om te kijken hoe ik groei en er later op terug te kijken. toevallig hadden mijn buurvrouw en ik het erover (zij kent mij niet zwnager) en kon ik haar bijna niets laten zien. vond ik jammer, dus nu maak ik elke 4 weken foto's en misschien doe ik er niet echt wat mee maar wil ik het gewoon hebben. nog 9 dagen en kan ik weer naar de vk en precies een maand voor de 20 weken echo. kan niet wachten op beide data.. en vanaf vrijdag lekker een week vrij, gaan mijn man en ik allemaal leuke dingen doen en boven klaar maken zodat ik kan beginnen met de babykamer. Joepie!
@ Joylinn, wat leuk 1 weekje vrij! Das altijd goed, vrij hebben haha. Ik ben ook niet zo van de buikfoto's, maar idd, je kunt ze altijd nog weggooien. @ Naadje, laat je maar lekker verwennen. @ Daf, ik duim voor je meid! Hier nog steeds alles goed al lijkt het wel alsof ik tegen een griep aan zit te hikken. Ik voel me zo belabberd... Maja als het nou ook eens doorzet... Morgen, als ik me een beetje okee voel, op jacht naar zwangerschapskleren. Ik heb nog maar 1 broek die ik pas dus het wordt hoog tijd.
@anoniem sterkte met je mams. En er nu niet zo mee bezig zijn is heel begrijpelijk en misschien wel goed. Hopelijk snel goed nieuws van je mams. @zwabbertje en joylinn. Ik vind mezeld van de voorkant niet "lelijk" om te zien maar van de zijkant vind ik mezelf een beetje een walrus. :x Maar mss maak ik ze nog wel denk het niet maar mss. @sanne succes met shoppen morgen. Ik vind het echt een drama. Ben volslank en 182 dus vaak hoog water in de polder. Heb nu eindelijk een rokje en 2 broeken kunnen scoren. @daf zo te lezen moet je hem niet gemist hebben op naar roze zou ik zeggen @ginkel waar jij je het beste bij voelt maar idd met een regelmatige cyclus gewoon lekker klussen en dan...... Ik moet zo weer naar het ziekenhuis. Heb vandaag glucose onderzoek. Omdat ik overgewicht heb heb je meer risico op zwangerschapssuiker nu vanochtend al geprikt en 2 bekers suikerwater gedronken. bbbbrrrrr vies. En dat op de nuchtere maag en nog steeds nuchter. Dus ik moet me om 5 voor half 11 weer melden en daarna naar het werk. Wel tussendoor mijn paard gemest, brood gehaald en hier thuis wat gerommeld en eindelijk weer is uitgebreid op jullie gereageerd.
Jolanda, sterkte met je moeder, hoe vol en houd moed meid! Labamba, jeetje wist ik helemaal niet dat je bij overgewicht zo'n onderzoek moest doen. Heb ik nooit gehad en weegt toch ook aardig wat (95kg, schaam:x)
@jolanda geef de moed niet op! @sanne hoop dan maar gauw dat het wat beter gaat met je en shopse hihi @labamba ben benieuwd hoe het in het ziekenhuis was @zwabbertje ik voel me nu helemaal een lichtgewichtje met mijn 57 kilo hoe zou het eigenlijk gaan met anouk
Naadje ja de een weegt wat meer dan de ander. Maar mijn gewicht verklap ik echt niet. Zwabbertje, ja als je zwaarder bent heb je meer risico. Het is niet anders denk ik dan maar. Volgende week dinsdag de uitslag. Ik ga er van uit dat wij hollands welvaren paps en mams een gezonde beeb op de wereld gaan zetten. En na de bevalling afvallen. Door het samen wonen met mijn vriend was ik voor de zwangerschap al 20 kilo aangekomen. Ja elk pondje gaat door het mondje. Maar nu tussen de 5 en 6 kilo aangekomen dus dat is heel netjes. En na de bevalling flink aan de bak.
Ik denk dan maar, jullie kennen me niet, dus aan jullie kan ik het wel verklappen. Alleen mijn beste vriendin weet wat ik weeg, en nu jullie. En inderdaad elk pondje gaat door het mondje. Ik had al een aanleg om dik te worden en ben inderdaad ook zoveel aangekomen (10 jaar terug) toen we gingen samenwonen.
he hallo, nou weer een dag werken overleefd. pfff wat een boel extra werken de komende tijd. heb er al weer heel wat vakantiedagen uitgewerkt. nou ik ben ook niet bepaald de lichtste. weeg ongeveer 90 kilo. en inderdaad dat samenwonen is niet bevordelijk voor de lijn. we gaan komend weekend weer een nachtje weg. naar scheveningen. we zijn namelijk een jaar getrouwd zondag en we hebben dit gekregen van het bedrijf waar wij het feest hielden. heb er wel zin in. verder nog 1 uitje in het vooruitzicht. in week 42 gaan we 4 dagen naar london met zijn tweetjes. nou ik duim voor iedereen die nog niet op rose is dat het er deze ronde toch echt van komt. hoop het zo voor jullie allemaal. nou geniet van de avond. groeten
@ Daf: Leuk, een paar dagen naar Londen!! @ Labamba: Hoe is het gegaan in het ziekenhuis gisteren? Heb je daar meteen een uitslag van of komt dat nog? Ik snap heel goed dat je niet wil zeggen hoeveel je weegt, hoeft ook helemaal niet hoor! Ik heb zelf geen overgewicht, maar zeg m'n gewicht ook niet . Het samenwonen is voor mij eigenlijk juist goed geweest. Mijn man heeft suikerziekte en moet daardoor heel regelmatig eten. Dit is voor mij ook alleen maar goed omdat ik zelf jaren een eetstoornis heb gehad en goed eten altijd moeilijk blijft.