Gestopt met de pil in december 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    net de bevestiging van inschrijving voor de kraamzorg binnen.. ben bijna 4 maanden zwanger en alles loopt op rolletjes..

aankomende week de bovenverdieping aanpassen en dan na 13 oktober aan het kamertje beginnen.. meubeltjes langzaam in elkaar zetten, verven, vloer leggen..

2. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    @lindedd, thanx.

@joylinn, leuk hoor aan je kamertje beginnen. Wel foto's plaatsen hoor

3. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Leuk hoor al de voorbereidingen en inderdaad foto's!!!

Hier vanochtend de huisarts gebeld. Moet maandag langs voor een uitstrijkje. Meteen even aangegeven dat we al 10 maanden bezig zijn voor een 2e en dat men laatste 2 cyclussen zo afwijken. Na overleg met de dokter vertelde ze me dood leuk dat ik pas terug mag bellen als men cyclus na de vakantie weer zo lang is. Ohh zeg ik, mag ik dan langs komen, nee dan overleggen we weer per telefoon :x. Dus nog geen stap verder.

4. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    zwabbertje, dat heb ik al zo vaak gehoord op dit forum, ergens belachelijk dat je minimaal een jaar zo moet door jakkeren voor je uberhaupt langs mag komen... want hoe eerder je kan beginnen met hulp hoe beter, denk ik dan. heel veel sterkte en succes en hoop dat het snel vanzelf gaat of dat je snel naar ha mag.

ja de foto's ga ik zeker plaatsen!!!

5. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Meiden, ik weet het even niet meer...
    Vertel net het hele verhaal aan men man en hij zegt gewoon niks.
    Dan vraag ik wat vind jij er nou van, ja wat moet ik er van vinden, moet ik die arts morgen maar opbellen en uitschelden???????
    Dus mijn antwoord "Ben toch niet de enige die dit wil?

Nou is hij kwaad naar boven gelopen.

6. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    @zwabbertje
    wat balen zeg dat je man zo reageerd, hij zal vast wel zo bijdraaien maar leuk is het niet
    hoop iedergeval dat je de moed nog niet gaat opgeven

@all
    morgen komt moeders voor moeders langs ben benieuwd
    en s'middags moet ik nog snel even geopereerd worden
    ik hoop dat het dan maar gauw woensdag is

7. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Nou de moed is me wel even in de schoenen gezakt.Weet even helemaal niet meer wat en wanneer ik moet klussen.argg

Waaraan word je geopereerd Naadje?

8. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Zwabbertje: Wat vervelend voor je zeg! En snap dat je baalt van de reactie van je man, je wilt dan gewoon even gesteund worden.
    Ik zit verder een beetje in hetzelfde schuitje, heb geen idee wanneer ik moet klussen, wanneer er eens wat in mijn lichaam gebeurt :(.

@ Naadje: Sterkte met je operatie vandaag! Staat me bij dat je naar de kaakchirurg moet, of was het iets anders?

9. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    zwabbertje, mijn man heeft ook weleens zo gereageerd. ik weet niet waarom, misschien omdat ie het idee heeft dat ie faalt wat natuurlijk niet zo is. maar ook hij heeft het er vast moeilijk mee en het zijn nou eenmaal niet zulke praters. en dan komt het er in een keer zo uit.

ik hoop dat ie snel bijdraait en probeer het je niet zo aan te trekken en lekker blijven klussen...

10. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    @zwabbertje
    ze moeten een stuk wortel verwijderen omdat mijn wortelkanaalbehandeling telkens niet lukte
    en de kans is groot dat mijn ontsteking weer gaat opspelen als we er nu niks aan doen omdat daar nog steeds een fikse ontsteking zit

ik zou gewoon lekker klussen wanneer jullie willen

11. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    @ Naadje, succes met de operatie! En veel plezier bij moeders voor moeders. Ik moet nog 1 klein weekje en dan ben ik klaar met moeders voor moeders.
    @ Zwabbertje, dat is echt vervelend dat je man zo reageert... mijn man is ook niet zo'n prater... tis wel echt vervelend. En als er iets is, je kunt altijd bij ons terrecht :) Vind het eigenlijk ook belachelijk dat je eerst 1 jaar aan moet kijken hoe het gaat en daarna pas naar de dokter ofzo mag. Ze kunnen toch veel eerder zien of er iets aan de hand is? Succes iig meid!
    Ik ben geslaagd voor kleren. Nou ja, 1 setje haha. Ik heb een tuniekje met legging gekocht. Bij de prenatal. Zaterdag ga ik nog met mijn zus hier naar Eindhoven even kijken of daar nog iets te halen valt. Haha. Ik voel me btw weer een stuk beter. Griepje heeft nog steeds niet doorgezet... Dus ik hoop dat ik me nu zo goed blijf voelen.
    @ Daf, veel plezier in Londen.
    Ik mag zo naar de verloskunde. We krijgen de uitslag van de nekplooimeting. Vind het eigenlijk toch heel erg spannend. Heb er zelfs niet goed door geslapen vanacht. Ik zal jullie straks even laten weten hoe het is geweest, de zenuwen en kriebels gieren op dit moment iig door mijn lijf. Haha echt erg.
    Fijne dag iedereen.

12. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    @sanne
    spannend zeg, ik merk ook wel dat ik toch wel zorgen maak of alles goed gaat als we woensdag bij de vk komen wil ik toch vragen of ik zo snel mogelijk een echo mag of alleen al het hartje horen wat me geruststeld
    heb zelfs vanochtend voordat ze langs kwamen nog snel een test gedaan omdat ik er toch nog 1 had en die was ook gelijk knal

en de test van moeders voor moeders is ook gewoon mooi
    maar de zorgen blijven er wel
    durf ook nog niks te kopen

13. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    naadje, ik ben nu bijna 4 maanden zwanger en ik heb ook zorgjes hoor.. ik heb natuurlijk al echo's gemaaakt en zelfs twee keer het hartje gehoord. en soms voel ik de kleine een beetje in mijn buik maar 4 weken tussen de afspraken van de vk duren best lang. gelukkig kan ik volgende week donderdag weer en dan gaan we weer naar het hartje luisteren.

14. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Ja die zorgen blijven wel een beetje hangen. Nu ben ik weer even gerustgesteld want de uitslag was goed. 1 op de 5000!! Echt heel fijn om te horen. Maar daarna krijg je weer andere zorgen. Hoe zal de bevalling gaan, Wordt ik wel een goeie moeder enz. Ma ja, volgens mij is dat best normaal. We hebben vandaag voor de eerste keer het hartje gehoord. Dat was zo bijzonder. Ti's net een oceaan haha.
    Verder ga ik er nu lekker van genieten Hihi.

15. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Sanne: fijn dat alles goed is!
    En ik kan me heel goed voorstellen dat je je wel zorgen blijft maken.

16. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    sanne wat leuk dat je het hartje hebt gehoord en dat de kans zo klein is!!!
    ik kan me ook zorgen maken hoe we het gaan doen met twee kleintjes, gelukkig is al het praktische geregeld. kinderopvang, kraamzorg, school... alleen nu nog thuis.. hahah.. maar de tijd zal het leren, de verandering is niet zo groot als van geen kinderen naar een tweede kindje maar het moet allemaal wel te doen zijn. wat ik zeker geleerd heb, en wat ik zeker de volgende keer in mijn achterhoofd ga hebben, is dat ik niet alles perfect hoef te doen (als het maar goed is) en dat ik mijn rust pak wanneer de kraamzorg er is. de vorige keer had ik geen lichamelijke klachten na de bevalling (hechtingen enzo) dus ik kon meteen alles. Maar nu ga ik heerlijk de hele week niets doen, alleen het nodige, lekker veel slapen. na 8 dagen is de zorg weg en dan MOET je alles wel doen.

17. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Phoe dat was even bijlezen zeg!!! Ik ga maar even niet op iedereen reageren want dat ben ik vanavond laat nog bezig hihi.

@naadje: Op jou reageer ik natuurlijk wel even gefeliciteerd zeg gaaf en wat een verrassing. geniet ervan de komende tijd.

Daar ben ik weer terug van een heerlijke vakantie in italie. We hebben veel gezien (Venetie, Rome, Pisa, Florance en siena). We zijn heerlijk tot rust gekomen.
    En............ op de spaanse trappen (als je die samen beklimt staat dat garant voor een goed huwelijk) in Rome heeft mijn vriend me ten huwelijk gevraagd!!!
    Over 1.5 jaar is het zover. Helemaal gelukkig.

Nu nog een paar daagjes lekker thuis en dan volgende week weer werken.

Fijne avond allemaal.

18. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    @anouk, gezellig dat je er weer bent en wat een super leuk nieuws. Een romanticus die vriend van jou, gefeliciteerd

@zwabbertje, mannen komen van venus en vrouwen van mars. Helaas zijn hun in zulke gevallen soms echt harken. Gewoon lekker klussen als jullie zin hebben en hij wil het echt wel net zo graag als jij maar er vooruit komen..................

@sanne, super uitslag (heb ik ook 1 op 5000) en dat is een heel fijn gevoel. Ik maak me alleen maar druk om hoe hij eruit zal zien. Ik ben rossig mijn vriend heeft zwart haar. En ik heb van nature flaporen maar heb deze laten corrigeren. Nu maken we de hele tijd grapjes dat we een rooie met flaporen krijgen.

Morgen ben ik alweer 24 weken zwanger gaat hard hoor enne mijn buik ook hahahahaha

19. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Lindedd, inderdaad helaas in hetzelfde schuitje. Met het enigeverschil dat mijn cyclus opnieuw begonnen is.Je wordt er zo moedeloos van he?

Sanne, nog maar 1 weekje!! Gaat hard. Welk cadeau heb je gekozen,of doen ze daar niet meer aan? Veel plezier in Eindhoven en niet ziek worden hoor. Fijn dat alles goed is trouwens.

Joylinn, ik wet indedaad dat de eerste periode erg lang duurde voor je weer op controle mag en je erg onzeker maakt.

Anouk gefeliciteerd met je mooie hwelijksaanzoek, wat bijzonder moet dat geweest zijn!! Hoe voel je je nu?

Naadje hoe is het gegaan??

Labamba, leuk het dat fantaseren. Ik had ook gedacht aan een kind met rood haar. Maar er kwam een mooi jongetje met donker haar(krullen)en donkere bruine ogen uit.

Vanmorgen tijden het zwemmen weer iemand zwanger van de 2e en ja hoor na 1 maand, grrr. Gun het er wel maar wordt er zo verdrietig van.

20. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    @anouk, gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk!!! over 1,5 jaar, wat leuk dan kan jullie kindje helemaal meedoen.. mooie jurkje/pakje aan...
    voel je je nog goed? de eerste 12 weken zitten er bij jou ook op. lekker hoor..

vandaag voor de eerste dag vakantie. vanmiddag eens kijken wat we wanneer gaan doen, de vader van mijn man heeft voorgesteld te helpen met de vlizotrap plaatsen en ik hoop dat ze dat dindsdag gaan doen. dan kan ik halverwege volgende week al een beetje aan de babykamer beginnen. nog niet zo zeer met inrichten ofzo maar de vloerbedekking moet er nog weg en de laatste restjes behang met een stoommachine.. heb er zin in!!!

Deel Deze Pagina