Gestopt met de pil in december 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Joylinn, succes met klussen.

Jolanda, heb helemaal niks meer van je gehoord, hoop dat alles goed gaat met je moeder?

2. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Anouk: Leuk dat je er weer bent! En gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk!! Leuk hoor, hebben jullie al een datum?

@ Zwabbertje: Inderdaad om moedeloos van te worden... Ik had de hoop dat mijn laatste cyclus eenmalig zo lang was, maar lijkt er op dat ik weer de zelfde kant op ga :(.

@ Joylinn: Leuk om te gaan beginnen aan de kinderkamer!

Hier natuurlijk nog steeds geen verandering...

3. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    @lindedd, wat is dat toch waardeloos niet weten wanneer je ongi moet worden. Succes met het lange wachten.

Ik ben echt half dood vandaag. En dan kom je thuis ligt er een hele leuke brief op de mat. Vorig jaar is ons bedrijf verhuisd van Den Bosch naar Leusden en nu zijn we verkocht aan een ander onderdeel waardoor wij een ander werkgever krijgen. Dit was vorig jaar ook al het geval maar nu hebben we het 1 september te horen gekregen. En nu per brief krijg je even te horen dat we per 1 oktober via de nieuwe werkgever betaald gaan worden. Maar ik heb hun voorwaarden bekeken en daar heb ik nog wel wat vragen over. Ben echt heeeeelll boos. Onbeschoft gedrag eerst vertellen iedereen krijgt een gesprek en nu ff een brief.

4. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @joylinn: Echt leuk zeg gaan beginnen aan de babykamer. Lijkt me zo leuk. Zijn gister wel al even gaan kijken voor een kamertje maar er is zoveel keus. Weet je al hoe je het gaat doen?
    Ben idd wel blij dat ik over de 12 weken heen ben. Geeft een geruststelling. Merk wel dat de klachtjes ipv afnemen juist meer worden ben zoooo moe aan het eind van de dag.
    Hoe gaat het met jou nu?

@lindedd: Balen zeg dat je weer niet weet waar je aan toe bent. Succes zeg!!

@labamba: Balen zeg en idd best onbeschoft om het zo op deze manier te vertellen. Niet over je kant laten gaan hoor!

@sanne: Super zeg die uitslag. dat moet een geruststelling zijn.

@zwabbertje: Bij jou gaat het echt ook nog wel komen hoor, maar snap dat je het op sommige momenten niet leuk vind.

@naadje: hoe is de operatie verlopen en hoe was het met moeders voor moeders?

Zo ik geloof dat ik weer een beetje bij ben nu.

5. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Sorry meiden kom weer even klagen. Net weer te horen gekregen dat een vriendin van ons zwanger is van haar 2e kindje. Het lijkt hier niet te stoppen en het lijkt wel of ik de enige ben die niet zwanger is. En men man praat er nog steeds niet over, wat moet ik daar nou mee???

Labamba, jeetje wat een kl*te streek. Maar inderdaad laat het hier niet bij zitten hoor!

6. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Zwabbertje: Dat is nu wel even heel zuur om te horen dat je vriendin weer zwanger is. Begrijp je gevoel helemaal hoor!

@ Labamba: Dat is inderdaad niet netjes, je even via een brief op de hoogte stellen. Succes ermee!

@ Anouk: Gezellig dat je er weer helemaal bent :). Vervelend dat je last van kwaaltjes hebt.

Vanochtend maar weer eens een test gedaan. Negatief natuurlijk. Niet dat ik dacht dat het positief kon zijn, maar had 2,5 week geleden het gevoel dat ik wel eens een eisprong kon hebben dus dacht, ik test maar weer eens.

7. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    @ zwabbertje, laat je man maar even tot je weer klaar bent om te testen. jij denkt er elke dag aan en hij waarschijnlijk niet. dat betekend niet dat hij het niet erg vindt dat jullie nog geen kindje verwachten. mannen zijn over het algemeen niet zo'n praters. praat er lekker met ons over, of een vriendin of familielid en wanneer je straks 'eindelijk' zwanger bent kunnen jullie samen genieten.

allemaal wijze woorden, en doe er maar mee wat je wilt ;) ik heb namelijk ook zo'n man en die begint nu pas interesse te tonen. nu ik een beetje een buikje krijg en dat we onze bovenverdieping moeten aanpassen. :D

8. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    en zwabbertje, als je pendel klopt dan is het deze maand raak.. I got my fingers crossed!!!

9. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Jeetje Lindedd, had toch een mooi geschenk geweest, zo onverwacht. Sterkte met wachten meis.

All: Heb jullie nog plannen dit weekend??

Ik ga zo even naar de H&M, daar is 20 % korting op de kinderkleding vandaag. Verder een rustige dag, langzaam voorbereiden voor de vakantie

10. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Joylinn, dat is het hem nou juist zit pas op dag 13

11. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    oh dag 13.. ja dan is het moeilijk om het er niet over te hebben..
    ga lekker shoppen, heb ik gisteren ook gedaan. was nog in de h&m maar heb me in kunnen houden, wacht ff 13 oktober af en dan gericht kopen.. jammer dat dan de aktie voorbij is :(

hou vol, en deze ronde kan nog in september vallen, hou hoop! ;)

12. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Ben vanochtend in de Ikea geweest met m'n beste vriendin, haar vrouw, zus en moeder. Was erg gezellig.
    Stond natuurlijk stiekem even bij de kinderafdeling te kijken, zegt me vriendin: Kunnen we binnenkort verwachten te horen dat je zwanger bent? Werd er een beetje verdrietig van eigenlijk, angst dat ik dat nieuws helemaal nooit kan brengen.

Nou, vanavond nog gezellig samen met ze eten en morgen komt m'n man weer thuis. Die is het weekend in Limburg gaan fietsen.

Dat is mijn weekend een beetje ;)

13. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Ja Lindedd, dat blijft moeilijk eb het steekt ook. Ik weet me dan nooit geen houding te geven. Wat heb je gezegd?
    Nog wat leuks gekocht?

14. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Ik heb er een beetje overheen gepraat.
    Heb niet echt iets gekocht, wat kleine dingetjes: Kledinghangers, plakrollers en een pot om pasta in te bewaren.

15. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    zo zeg weer heel wat bij te lezen.
    vorige week donderdag en vrijdag verjaardagen en weekend naar scheveningen geweest.
    nu weer lekker thuis.
    kan niet op alles reageren omdat het zoveel is,
    maar lindedd ik ken het gevoel.
    telkens maar die vragen of alleen al die blik en dan weet je al genoeg. niet leuk!!!!!!!!
    nou hier weinig nieuws te melden.
    morgen weer werken en deze week eindelijk een rustiger weekje.
    vorige week 39 uur gewerkt terwijl ik contract heb van 32 uur.
    we hebben beetje personeelsgebrek.
    hopelijk komt er snel een eind aan.
    nou goede zondag avond nog.

groetjes

16. ginkel78

ginkel78 Actief lid

20 feb 2011
    301
    0
    0
    Debiteuren Beheer
    Utrecht
    @Naadje hoe is de operatie gegaan? wat vervelend dat het nog niet beter gaat met je neefje ik hoop dat hij snel goede medicijnen krijgt ik ga tot ik ga trouwen geen ovetestjes neer gebruiken en probeer er niet zo mee bezig te zijn

@lindedd ik ga ook op de gok klussen om de dag

@zwabbertje ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt mijn vriend reageerd precies het zelfde als ik huil er om kijkt hij me aan zo van je bent er teveel meebezig en dan zeg ik meestal als jij er nu eens iets meer mee bezig bent dan zal ik er minder mee bezig zijn

@anoniemz gaat het al weer beter met je moeder en snap heel goed dat je nu minder met zwanger worden bezig bent

@Anouk gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk hebben jullie al een datum?

@labamba ik kan me goed voorstellen dat je boos bent ik zou het er niet bij laten zitten

Hier verder weinig nieuws gisteren weer geklust en gaan weer om de dag volhouden hoop ik
    gisteren druk geweest de bedankje voor ons huwelijk en de ringen naar de juwelier gebracht en vandaag lekker niks

17. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Ginkel, leuk de voorbereidingen. Oooh en nog even en je bent de bruid.

Daf, denk je wel om jezelf, loop jezelf niet voorbij.

Hier ook weer begonnen met klussen, ook om de dag en wil net als jullie er minder mee bezig zijn. We vertrekken namelijk woensdag ook voor 12 dagen naar Turkije

18. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    @zwabertje, heerlijk zeg nog ff lekker naar de zon. En dan idd hopelijk wat minder er aan denken en dan raak schieten. :D

Hier weer aan het werk. Pff echt geen zin. Maar binnenkort een heerlijk weekendje weg naar Brussel. Kijk er nu al naar uit.

19. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Labamba, ook voor jouw een heerlijk vooruitzicht, echt iets om naar toe te leven.

Ginkel, ga jij eigenlijk nog op huwelijksreis?

Hier zo meteen naar de dokter voor een uitstrijkje, spannend.

20. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Hooi allemaal,
    Sorry even afwezig geweest. Ben het weekend echt ziek geweest... en nu nog steeds niet helemaal de oude... ben wel aan het werk maar het gaat niet van harte met de kindjes...:(
    Ik wil zo graag beter zijn, want woensdag ben ik jarig... ik wil niet ziek zijn op mijn eigen verjaardag... Ma ja, dat heb je natuurlijk niet te kiezen...
    @ Anouk, welkom terug! Hoe is je vakantie geweest? En gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk! Weet je al wanneer de grote dag gaat plaats vinden?
    Sorry maar ik ga niet op iedereen reageren. Ik duik zo nog even mijn bedje in.
    Ik denk wel aan jullie!
    Liefs

Deel Deze Pagina