Gestopt met de pil in december 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @zwabbertje: heerlijk zeg nog even lekker op vakantie. Geniet ervan en misschien dat je zo alles even opzij kunt zetten.

@labamba: Brussel is ook een erg leuke stad, alvast wat om naar uit te kijken.

@sanne: De vakantie was helemaal super en ben lekker bijgekomen. Een exacte datum hebben we nog niet maar we denken aan april 2013. Kunnen we nog lekker sparen.

@ginkel: Leuk zeg die voorbereidingen. Het komt zo wel dichtbij he!

@daf: ik hoop idd voor jou dat je het deze week wat rustiger krijgt.

Nou vandaag nog lekker vrij (al moet ik wel veel voor school inhalen) en morgen moet ik weer aan de slag op mijn werk.
    Ga het morgen ook op mijn werk vertellen, vind het wel spannend hoor hoe ze zullen reageren, maar goed het moet nu wel want ik zit inmiddels ook al op 13 weken en mijn werkpantalon kan ik niet meer aan hihi.

2. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    @ Anouk, wat fijn dat je vakantie geslaagd is. En leuk vooruitzicht een bruiloft! Echt super hoor!
    Ik heb vandaag mijn laatste dag voor moeders voor moeders. Ben aan de ene kant nu wel blij dat het klaar en dat ik "normaal" naar het toilet kan gaan. Maar ik heb er de medemens mee geholpen en dat doet is ook weer fijn.
    Meiden, ik kruip nog fftjes mijn mandje in voordat ik aan bak mag met de kindjes.

3. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Sanne, beterschap meid en ik duim voor je dat je woensdag opgeknapt bent.

Anouk, spannend hoor dat je het morgen gaat vertellen. Ga je het gewoon vertellen of heb je iets bijzonders bedacht.

Zo het uitstrijkje is achter de rug, nu kunnen de voorbereidingen beginnen

4. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Anouk: Spannend om het op je werk te gaan vertellen. En leuk hoor, een bruiloft gaan voorbereiden. Ik vond dat destijds heel erg leuk om te doen!

@ Sanne: Beterschap!

@ Zwabbertje: Fijn dat dat achter de rug is. Nu op naar je vakantie!

5. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Ik werk morgen met mijn twee mannelijke collega's dus denk dat ik het maar gewoon vertel. Anders snappen ze het toch weer niet haha.

6. ginkel78

ginkel78 Actief lid

20 feb 2011
    301
    0
    0
    Debiteuren Beheer
    Utrecht
    @Zwabbertje ja ik vind het ook erg leuk die voorbereidingen nog 35 dagen wachten we zijn er bijna helemaal klaar voor
    alvast een fijne vakantie en hoop op veel mooi weer
    nee we hebben nog geen huweliks reis gepland wie weet krijgen we iets

@Anouk het komt zeker dicht bij heb er echt zin in en voor je het weet komt ook jou dag dicht bij als je eenmaal begint met regelen dan gaat de tijd snel

7. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    hoi meiden,

ik ben weer in het koude Nederland.
    We hebben het erg leuk gehad en elke dag minimaal 41 graden.

Volgens mijn eigen berekening heb ik gisteren mijn ei moeten hebben. We hadden vakantie, dus we hebben veel geklust.

Hoe is het met jullie meiden? Kan iemand mij een korte update geven? Dan klets ik vanaf vandaag weer mee.

8. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Hallo dames,

Voor 3 dagen terug is mijn moeder overleden, rustig ingeslapen... Het ging niet meer ze was op....
    Het doet me zoveel pijn en verdriet dat zij haar kleinkindje(s) nooit zal mee maken..dat ze niet meer meemaakt hoe ik trouw hoe ik een kindje te wereld breng .. Het is allemaal zo direct ...
    Donderdag is de begravenis en heb nu een aantal weken vrij genomen... Bevat het allemaal nog niet...

Zou niet weten waar in m'n cyclus ik ben rond de 29/30e dag geloof ik, en weet je... Het maakt me even niet meer zoveel uit...

Hier niemand op roze?
    Excuss voor late bericht maar valt hier zoveel te regelen....

Groeten, Liefs
    Jolanda

9. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Jeetje Jolanda wat erg voor je. Nog al logisch dat we je niet zagen op het forum. Echt heel veel sterkte namens mij. En een hele dikke knuf. Je moeder verliezen is vreselijk. Heel veel sterkte.

10. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Anoniemz heel veel sterkte met je verlies. Wat vreselijk zeg.

11. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Ooh Jolanda, heb zo veel aan je gedacht deze week, maar dit had ik niet verwacht. Meis wat erg. Gelukkig weet ik niet wat het is om iemand zo dichtbij te verliezen, maar weet wel hoeveel ik van ze hou en kan het me een beetje voorstellen hoe jij je moet voelen.

Meis heel veel sterkte, dat is het enige wat ik kan zeggen en leef met je mee.

12. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    @ Jolanda, heel veel sterkte met dit verlies. Ik kan me er geen voorstelling van maken...
    ik snap dat je gedachten nu even niet op je cyclus staan.

13. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Jolanda: Wat erg dat je zo vroeg al je moeder moet verliezen. Gecondoleerd. Ik wens je heel veel sterkte nu en de komende tijd.

@ Labrador: Leuk dat je er weer bent.

14. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    Jomanda gecondoleerd met dit verlies.
    Ik weet hoe je je voelt.
    Ik ben mijn vader verloren.
    Sterkte!

15. ginkel78

ginkel78 Actief lid

20 feb 2011
    301
    0
    0
    Debiteuren Beheer
    Utrecht
    @Jolanda ik heb erg veel aan je gedacht deze week maar dit had ik niet verwacht heel heel veel sterkte toegewenst de komende tijd en weet als je ergens over wilt praten je altijd bij me terecht kunt

@Labrador fijn dat je er weer bent
    leuke vakantie gehad

16. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Jolanda: heel veel sterkte de komende tijd.

17. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Jolanda, nogmaals sterke de komende tijd. En je weet dat jehier terecht kan met je verhalen en emoties.

Meiden tot over 1,5 week.

18. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Zwabbertje: Hele fijne vakantie! Tot over 1,5 week.

19. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Zwabbertje: Hele fijne vakantie!

20. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Zwabbertje, hele fijne vakantie.

En meiden vanochtend heeft mijn skattie de beeb voor het eerst gevoeld we werden er allebei helemaal emo van. Wat een mooi moment was dat. :D

Deel Deze Pagina