@ labamba, leuk is dat he.. op het eind zie je van de buitenkant je kind helemaal draaien.. dan gaan de billen van links naar rechts en zie je de 'bult' zich zo van de ene kant naar de andere kant verplaatsten.. bizar maar heeeel bijzonder. ik ga morgen weer naar de vk, wil zo graag bevestiging, opnieuw.. in het begin van de week heb ik drie dagen een pijntje gehad aan de rechterkant van mijn onderbuik. is gekomen nadat ik had gevreeen met mijn man. net of er een soort blauwe plek zat, van binnen. sinds gisteren is het weg en heb ik de baby ook weleens gevoeld, volgens mij. maar ik kan niet wachten tot ik het hartje weer hoor. ik heb de afspraak om 8.30 uur gelukkig dus hoef niet een halve dag te wachten.
@ Labamba: Wat een bijzonder moment zal dat geweest zijn! Leuk hoor. @ Joylinn: Fijn, morgen weer naar de vk. Weer even zien wat er allemaal gebeurt in je buik.
hey meiden ik ben er weer maar dan met slecht nieuws ik heb in de nacht van zaterdag op zondag een miskraam gehad mijn vriend en ik hebben gister een spoedecho gehad om te kijken of alles eruit is. sorry dat ik dus niet gelijk reageer op jullie
jolanda ik wil je heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd ikweet hoe het is zonder moeder dikke knuffel voor jou
@labamba: wat lijkt me dat idd bijzonder om dat voor het eerst samen te voelen @naadjehh wat erg veel sterkte meid.
@Naadje Oh wat erg hier schrik ik echt van heel veel sterkte toegewenst de komende tijd hoelang was je zwanger?
ik ben net bij de vk geweest en alles is GOED! ik heb dus last van bandenpijn. Ik had er wel van gehoord maar met mijn vorige zwangerschap geen last van gehad. Het is lastig maar kan geen kwaad zei de vk. en het hartje was meteen te horen.. heerlijk geluid, omdat ik de hele week een beetje in spanning zat vanwege de bandenpijn. En ze kon zelfs voelen hoe de kleine lag, billen omhoog en hoofdje naar beneden. ik ben weer helemaal tevreden gesteld. zometeen naar mijn ouders, mijn vader is jarig en mijn twee neefjes van 4 en 1 zijn daar, altijd gezellig. fijne dag allemaal en sterkte voor diegene die het nodig hebben, ik denk aan jullie!!
Fijn dat alles goed is en dat je weer gerustgesteld bent Joylinn! Kunnen we wel even gebruiken, wat positieve berichten hier.
@ Jolanda: Je zal het vandaag waarschijnlijk niet meer lezen, maar wil je toch even sterkte wensen met de begrafenis van je moeder.
@joylinn: Wat fijn zeg dat alles goed is en dat je het hartje gehoord hebt. veel plezier vabdaag en gefeliciteerd met je vader. @jolanda: sterkte vandaag.
Joylinn: Fijn dat je gerustgesteld bent. Leuk dat je het hartje weer gehoord hebt en dat ze de deeb kan voelen. Veel plezier op de verjaardag.
@Joylinn fijn te horen dat alles goed was bij de verloskundige en gefeliciteerd met je vader @Jolanda heel veel sterkte vandaag op de begrafenis van je moeder
@joylinn wat fijn dat alles goed was.Ik krijg nu ook steeds meer last van bandenpijn @jolanda, heel veel sterkte vandaag. @naadje, gaat het een beetje met je. Wat zullen jullie verdrietig zijn.