dank jullie wel allemaal. ben net weer thuis en ga nu lekker met de beentje hoog. Bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik letterlijk pas pijn bij de bevalling dus dit is helemaal nieuw voor me. De vk vertelde dat dit een voorteken kan zijn van harde buiken in de verdere zwangerschap. ik zie er tegen op maar het is het lichaam wat aangeeft dat ik rustig aan moet doen. en dat doe ik dan maar lekker. fijn weekend allemaal vanaf morgen...
Hee dames Ga jullie niet allemaal 1 voor 1 een berichtje sturen sorrie. Gisteren de begravenis van m'n moeder, werd zo met mijn neus op de feiten gedrukt toen ze de grond in ging..... Het is allemaal zo ineens en dubbel.... Zou er alles aan doen om dr terug te krijgen... Heb nog niet geslapen, ben ook helemaal niet moe, had eigenlijk nu in de auto moeten zitten naar de fysio voor mn rug maar ook die heb ik afgebeld.. Ik kan daar nu toch niet aankomen...!? weet niet zo goed wat ik verder nog zeggen moet tegen jullie.. Zit nu op dag 31/32 ofzo, maar srry daar staat mijn hoofd nu niet na... Vandaag en de komende dagen zal ik er nog niet veel zijn. We moeten mijn moeder dr huis opruimen.. Sorry voor misschien het depri berichtje Liefs Jolan
goedemorgen Jolanda, Je hoeft je echt niet te verontschuldigen voor je gemoedstoestand. We leven allemaal met je mee en snappen allemaal dat je je nu niet met je cyclus bezig houdt. En de mensen om je heen (ook een fysio) begrijpen je met je verdriet. Sterkte met het opruimen van je moeders huis. Mocht je je verdriet van je af willen schrijven ben je hier van harte welkom. Liefs Joylinn
Idd jolanda, tuurlijk hoef je je niet te verontschuldigen. lucht maar lekker je hart hier. succes met het opruimen van je moeders huis, dat zal nog wel even moeilijk zijn. Wij hebben vandaag zelf ook een begrafenis van de opa va mijn vriend. maar dat is iets waar we vrede mee hebben, het was al een oudere man die een heel mooi leven heeft gehad. Dat maakt het wat makkelijker. @joylinn: doe maar lekker rustig aan. en lekker blijven genieten van je zwangerschap en laten we hopen dat de harde buiken nog ff weg blijven.
@ Jolanda, ik wilde je nog heel veel sterkte wensen voor de komende tijd. En als er iets is, je kunt hier altijd terrecht! Een dikke knuffel voor jou. @ Naadje, wat erg voor je. Ook voor jou heel veel sterkte en een dikke knuffel! Meiden, sorry dat ik even niet hier ben geweest... ik ben ontzettend ziek geweest. Zelf op mijn eigen verjaardag woensdag... Ik dacht dat ik na het weekend er wel vanaf zou zijn, maar dat was blijkbaar het begin pas... ben wel gewoon gaan werken omdat ik zoiets van ja hallo, ik kan toch niet ziek zijn op mijn eigen verjaardag?? Maar toch, helaas de griep is toch zijn gang gegaan... nu gaat het wel weer een beetje ben alleen nog snot verkouden en ben mijn stem kwijt... Dus sorry dat ik hier even niet ben geweest... Mijn verjaardag, alweer 27 geworden..., is dus een beetje in het water gevallen. Maja, niks aan te doen. Met de beeb gaat alles volgens mij wel goed! Begint nu echt heel erg hard te groeien. Je begint het nu echt te zien. @ Joylinn, ik heb ook veel last van bandenpijn. Dat is niet zo'n fijn pijntje. Ma idd, je kunt er mee leven. Super he dat je het hartje gehoord hebt. Is toch weer een bevestiging dat alles goed is Morgen gaan we naar de apenheul voor mijn verjaardag en de verjaardag van mijn klein vriendje die woensdag ook jarig was, hij is 2 geworden. Hoop dat ik me dan weer helemaal oke voel. Iedereen een hele fijne dag vandaag.
Hoe gaat het trouwens met Lieverd? Heeft iemand nog iets van haar gehoord?? Ben wel erg benieuwd hoe het met haar gaat.
jolanda: Heel veel sterkte toegewenst meid. Je kan hier altijd je hart luchten. naadje: Jij ook veel stertkte toegewenst
Inderdaad het is al lang geleden dat we iets van haar gehoord hebbeb. hoop dat het goed gaat. ik zag dst ze nog wel eens online is. Hoe is het met naadje en jolanda? moet wel aan jullie denken hoor!! iedereen fijne avond.
kwam even vertellen dat ik gisterenavond onwijs erg ongesteld ben geworden.... verder gaat het hier, ja hoe zal ik het zeggen. met mij gaat het wel goed besef is er alleen nog niet zo erg geloof ik.. hoe is het hier met iedereen? Liefss x Jolan
jolanda: Balen meid dat je weer een ronde verder bent. Maar ik denk dat je hoofd er toch even niet na staat. Hier gaat alles goed. Kan merken dat mijn eisprong geweest is, want voel weer van alles in mijn buik. Ach, we wachten nog maar een week of 3 af.
@jolanda: balen zeg dat je ongi bent geworden en dan ook zo enorm. hoe gaat het nu met je? red je het een beetje? @labrador: het lange wachten gaat weer beginnen. laten we hopen dat het ergens goed voor is. Pff heel dagje werken vandaag en dat met misschien wel het laatste nooie weer van dit jaar.
@jolanda, balen van je ongi en heel veel sterkte met het opruimen. @naadje, argh je mag weer plaats nemen op het wachtbankje en die is zo verdomde moeilijk. Succes met wachten. Hier druk aan de poets. De hond (co ouderschap met mijn ex) had vannacht buikpijn echt zielig dus wel 3 keer eruit geweest. Dus ben wel erg brak. Maar de ramen zijn gelapt en de benedenboel gesopt nu nog het hele huis stofzuigen en beneden dweilen en dan naar me paard. En vanmiddag nog ergens boodschappen doen. Mijn skattie is met een vriend in zijn huis bezig om de kelder (100 jaar oud huis) weer waterdicht te krijgen. En hopelijk word het toch nog snel een keer verkocht. Zo zoveel meer financiele ruimte geven.
zo hallo allemaal. nou jolanda, je mag hier inderdaad je hart luchten. het huis opruimen van je moeder is ook geen makkelijke klus. het liefst hou je alles want het is van haar geweest, maar ja je weet dat het niet kan. moeilijk hoor. heel veel sterkte nog meid. naadje hoe is het met jullie dan? gaat het een beetje? nou hier lekker aan de poets geweest. lekker alle ramen gelapt en die staan lekker tegen elkaar open. heerlijk de zon in huis. nou ik ben ook weer ongi. op naar een nieuwe ronde. ik wens iedereen een heel zonnig weekend(ook die gene die het moeilijk hebben. hoop dat er ook voor jullie een beetje zonneschijn is dit weekend) groetjes
Daf: balen zeg weer een ronde verder. Geniet vandaag ook maar lekker van het zonnetje. Er komt niet echt veel roze bij meiden. Hopelijkkomt er snel veradering in.
Balen daf, dat je ongi bent geworden... Op naar een volgende ronde. Succes! Gister een leuk dagje gehad in de apenheul ter ere van mijn verjaardag. Mijn klein vriendje keek zijn ogen uit. Hij was woensdag ook jarig en is 2 geworden. Volgende week zaterdag vier ik echt mijn verjaardag. Ben nu weer bijna helemaal de oude. Mijn stem is ook weer redelijk terug. Iedereen een fijne zonnige zondag!
@ Daf: Balen dat je weer ongi bent geworden!! @ Sanne: Gelukkig ben je weer een beetje beter. Bij mij nog steeds niks. We paar dagen wat kramp gehad, elke keer aan het eind van de middag. Maar ik verwacht eigenlijk niet dat het iets te betekenen heeft.
@daf: balen dat je weer ongi bent geworden.ik zal weer voor je duimen deze ronde. Hoop dat die meer geluk brengt. @sanne: fijn dat het wet beter gaat met je. @lindedd: ik hoop zo dat je snel een normale cyclus krijgt. Hier alweer een hele middag boven omdat we niet in de woonkamer kunnen ivm de verbouwing. Gelukkig hebben we en balkon zodat ik buiten lekker in het zonnetje kan zitten lezen. Meiden geniet nog even.
Hey Meiden hier weinig te melden ik zie dat ik vandaag het meest vruchtbaar ben dus maar weer klussen en dan maar weer wachten of we weer ongi gaan worden ik hoop het niet natuurlijk Hoe is het met Naadje ik denk erg veel aan jou? en ja hoe zou het met lieverd gaan ik zie wel dat ze af en toe online komt ik hoop dat ze gauw eens komt omweer mee te kletsen @daf wat balen dat je toch weer ongi bent geworden @Jolanda hoe gaat het met je het opruimen van het huis van moeder is ook een zware klus ook daar heel veel sterkte mee en balen dat je ongi bent geworden
Nou hier eigenlijk weinig te melden. Heerlijk van de zon genoten. Vanochtend eerst met de scouting bij een fair gedaan en wat gemaakt met touw en palen. Vanmiddag heerlijk achter het huis gezeten. Mijn man had toertocht met de motor en die was er later ook weer. Toen besloten om ff te barbecue. Ik hoop dat jullie ook een mooi weekend hebben gehad. Groeten
@ Ginkel: Ik duim voor je dat het deze ronde raak is! @ Anouk: Wel lastig dat je de woonkamer niet in kunt. Hoe lang gaat die verbouwing duren? Hier ook weinig te melden. Heb ook een lekker weekend gehad. Niet veel gedaan, maar dat was wel lekker want we hadden alle twee een drukke week gehad, dus zijn lekker bij gekomen.