Ze zeggen wel eens na regen komt zonneschijn.. Nu ben ik weer helemaal de oude, gaat de auto WEER kapot!!! Ti's toch niet normaal meer.. In 2 weken tijd staat de auto nu al voor de 2de keer bij de garage... Hopen dat als ie nu gemaakt is, we er weer ff tegen kunnen. Sorry maar ik moest ff klagen.
balen is dat als je auto het niet doet. vooral als je er op vertrouwd. nou klagen mag hoor. het is best lekker om het even van je af te schrijven. nou hier geen nieuws. gewoon ongi. iedereen succes met wachten/genieten van de zwangerschap. groetjes
Sanne: balen is dat je als je auto kapot is. Die van ons is vandaag ook naar de garage geweest, want die haperde. Gelukkig is het verholpen.
hallo dames, ik zag dat er weer een paar dames ongi waren geworden.. he verveldend, ik wil zo graag dat we allemaal zwanger zijn en alles kunnen delen met elkaar. ik zit lekker in mijn vel, slaap weer goed, voel de baby af en toe. over twee en een halve week de 20 weken echo! Heb net laarzen gekocht op omoda.nl en ben helemaal in mijn sas. net een week vakantie gehad en gisteren weer aan het werk gegaan. ik merk dat ik dan wel wat meer last heb van mijn bandenpijn dus ik ga iets rustiger aandoen. niet minder werken maar minder heen en weer rennen. liefs van Joylinn
Ha joylinn. Lekker is dat als je helemaal blij bent met jd nieuwe aankopen. Eigenlijk zou je dat gevoel veel vaker moeten hebben, maar dat gaat aardig in de papieren lopen. nou geniet ervan zou ik zeggen. Groeten
Heerlijk hé joylinn, nieuwe afkopen doen, maakt mij ook altijd zo in mijn sas. Geniet ervan en rustig aan. Vandaag word de nieuwe stenen vloer gelegd. Ben zo benieuwd hoe dat hij eruit ziet straks als ik thuiskom. @sanne: balen dat je auto kapot is, ik hoop dat hij snel gemaakt is.
Hoi Meiden, Wij zijn gisteren rond geleid in het ziekenhuis waar de bevalling plaats gaat vinden. Mijn schoonzusje werkt op die afdeling dus hadden we een prive rondleiding. Was wel heel leuk. Vandaag gewoon gewerkt maar ben erg ziek aan het worden. Dus morgen denk ik niet. De griep heeft me te pakken. Mijn skattie heeft net heerlijk gekookt. Dus ik kan rustig aan doen. @joylinn, leuk nieuwe laarzen. Ben ook steeds op zoek naar zwarte maar met maat 42 word je toch wel wat beperkt in het vinden van een leuke laars. @sanne, balen zeg van je auto hopelijk doet ie het snel weer. @anouk gaaf een nieuwe vloer.
Hij ligt er nu voor de helft in de vloer. Erg mooi al. Hoop zo dat ze snel klaar zijn zodat we weer beneden kunnen en weer normaal kunnen douchen en koken. Maar goed wie mooi wil zijn moet pijnlijden toch.
Hee dames hier snel een berichtje van mij. hier gaat het helaas nog niet de betere kant op voor mij. ben deze week erachter gekomen dat mijn moeder een schuld had waar ik nooit iets van af wist, dit was even erg schrikken....snap niet waarom ze het me nooit heeft verteld... nou, mijn moeders huis is zo goed als opgeruimd, het was een hele zware klus maar ik wou het per se zelf doen ivm eventuele waardevolle spullen van onze familie.. Nou, verder gaat het hier goed, ben van de ongi af.. wel veel buikpijn, gespannen/volle borsten en enorm veel plassen.. Wat een geklaag weer he? sorry.. nou, ik ga hier het huis schoonmaken want het ziet er hier niet uit haha.. Liefs, en heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes de afgelopen week !
@ Joylinn: Fijn om te horen dat het allemaal goed met je gaat! En inderdaad goed rustig aan doen hoor! @ Anouk: Leuk hoor, een nieuwe vloer. Ik hoop voor je dat het snel klaar is allemaal. @ Labamba: Leuk zo'n prive-rondleidimg in het ziekenhuis. Gaat je schoonzus ook helpen bij de bevalling? @ Anoniemz: Moeilijke tijd zo voor jou zeg! Nogmaals sterkte! Enne, mijn man en ik hadden in het begin van onze relatie bedacht dat we een euro in een pot doen elke keer dat we 'sorry' zeiden, dat zei hij heel vaak. Misschien ook iets voor jou? Nee hoor, is een grapje, maar je hoeft je echt niet te verontschuldigen voor wat je schrijft of hoe vaak je wat schrijft. Hier nog steeds weinig te melden. Ik ben nu bijna drie weken aan het werk en dat bevalt erg goed. Daar ben ik erg blij mee. Nu hopen dat m'n lichaam snel gaat meewerken.
Anouk: Leuk een nieuwe vloer. Wat zijn jllie allemaal aan het verbouwen? Labamba: Lief van je schoonzus dat ze jullie rond heeft geleid. Jolanda: Je hoeft je echt niet te verontschuldigen, praat hier lekker van je af. Wel balen dat je moeder een schuld had waar jij niets vanaf wist. Gisteravond zat ik mijn tepel te masseren en er kwamen 2 klein druppeltjes vocht uit. En had ik een drukkend gevoel achter mijn schaambeen. Ik hoop dat het iets te betekenen heeft, anders kan ik dit ook op mijn lijstje van kwaaltjes zetten die niet te beteken hebben.
@lindedd, als ze aan het werk is wel anders niet. Ik ben helaas geveld door de griep en heb me vandaag ziek gemeld op mijn werk. Ik hoop dat ik snel weer beter ben.
@labrador: We hebben in juni wateroverlast gehad in de woning waarnaar de vloer verpest was en de stuc eraf trok dus hebben nu een rigoreuse verbouwing op de benedenverdieping. Alles word aangepakt van de vloer tot de wanden tot nieuwe deuren en een nieuw dakkapelletje voor de nieuwe baby kamer. Als het een beetje mee zit zijn ze nog een weekje bezig, en kan ik eindelijk alles weer mooi gaan inrichten. Vreemd trouwens dat vocht uit je tepel, ben benieuwd of het een goed teken is. @labamba: beterschap en rustig aandoen voor je beeb he!! @lindedd: fijn dat het goed gaat met je werk. @anoniemz: Lekker je hart hier luchten en geen sorrie meer zeggen idd het geeft helemaal niets. Hebben het toevallig een paar maanden geleden ook meegemaakt met de moeder van mijn vriend. We hadden welliswaar geen contact meer met haar maar met het opruimen en uitzoeken van alles kwamen wij ook een onverwachte schuld tegen, en dat is niet prettig nee. Meid veel sterkte nogmaals. Nou morgen mag ik weer op controle bij de vk. Ben benieuwd. Ga waarschijnlijk voor het eerst het hartje echt horen. Vraagje trouwens aan de zwangere: word er ieder bezoek naar het hartje geluisterd? En wat doen ze nog meer op z'on kleine controle?
ja anouk, elk bezoek wordt je bloeddruk gemeten. die mag niet te hoog zijn en wordt er naar het hartje geluisterd. daaraan kunnen ze meten dathet goed gaat met de kleine.. en dan wordt er gevraagd hoe het met je gaat en wordt alles in een dossier bijgehouden. sommige vk doen ook vaker een echo dan met 12 en 20 weken. zo heb ik er nog 1 met 34 weken om te kijken hoe het ligt. maar sommige vk voelen dat gewoon. bij mij kunnen ze het kindje heel goed voelen liggen omdat ik een maatje 34/36 ben, weinig buik dus.. veel plezier morgen!!!
Ok duidelijk. Ben wel benieuwd hoor! Ben zelf ook maatje 36 dus hoop dat het bij mij ook zo duidelijk te voelen is dan.
Hartje doen ze idd elke keer naar luisteren. Enne ik heb geen maatje 36 maar bij mij kunnen ze ondanks mijn speklaag en een placenta die aan de voorkant ligt de beeb heel goed voelen.
oh hihi... mijn vk gooide het op mijn ´nu nog´ platte buik... ach ze zijn er ook om aardig te zijn en complimenten te geven. ik vind het ieder bezoek weer erg fijn. toch weer even een teken van leven. vandaag nog 2 weken tot de 20 weken echo! kannie wachten.
@ Anouk: Veel plezier bij de vk vandaag. We horen wel hoe het was! @ Labamba: Beterschap. Doe inderdaad maar even rustig aan hoor! @ Joylinn: Spannend, over 2 weken al de 20 weken echo. De tijd vliegt!
Net bij de vk geweest en alles was goed. Heb idd voor het eerst het hartje nu gehoord en is toch wel erg bijzonder om te horen. Fijn om weer even die bevestiging te hebben dat alles goed is. En dan nu weer 4 weekjes wachten pfff.