Anouk: Fijn dat alles goed was met de beeb. EN wat leuk dat je het hartje gehoord hebt Joylinn: Spannend meid, over 2 weken de 20 weken echo
@ Anouk, super dat je het hartje gehoord hebt! Dat is echt bijzonder he? Hier voel ik me weer een beetje down... de auto is voor de 3de maal deze maand kapot... hij rijd nog maar nu schakelt hij opeens zwaar... denk je het gehad te hebben deze maand, kan nog iets erger... hopen dat het maar weer meevalt. Tis gewoon ontzettend zuur. We kunnen onze centjes wel ergens anders voor gebruiken. Ach ja, vanavond gaan we wel iets leuks doen. We gaan naar een kinderkamertje kijken. Doen jullie veel via marktplaats of willen jullie alles nieuw? Aan de zwangere, zijn jullie al met namen bezig voor jullie kleine? Ik vind het zo moeilijk haha. Er is ook zoveel keus haha. Wij willen een kort maar krachtige naam. Dus suggesties zijn altijd welkom We gaan maar duimen dat de auto weer meevalt. Duimen jullie met mij mee?? Thanx...
Meiden, weet je... Bij mij op het werk is iemand zwanger geworden die helemaal geen cyclus had. Zij was gestopt met de pil maar nooit niet meer ongesteld geworden. En nu is ze dus 9 weken zwanger! Ze was zelfs bij de gynecaloog <-- ofzoiets weet niet hoe je dat moet typen omdat haar cyclus maar niet op gang kwam. De wonderen zijn de wereld nog niet uit! Vind het zo super voor haar! En afgelopen zondag vertelde een vriendinnetje dat ze zwanger is! Dit is dan wel weer leuk nieuws om te delen he
@sanne: balen zeg dat je auto niet doet wat jullie willen. Hoop dat het geluk je snel tegemoet komt. En kijken voor een kinderkamer is natuurlijk erg leuk om te doen, veel plezier. Wij hebben het idd wel eens over namen en over een meisjes naam zijn we het al eens geworden maar en jongensnaam dat valt niet mee.
@anouk, heerlijk dat je je de kleine weer hebt gehoord @sanne, Ik wilde wel heel graag een nieuw kamertje maar de wandelwagen, maxicosi en schommelstoel heb ik op marktplaats gekocht. Wij weten dat we een jongen krijgen, die naam verklap ik nog niet maar is kort en krachtig. Voor een meisje was mijn favoriet Puck en die van mijn vriend Maud.
Sanne: Jeetje, alweer de auto stuk. Hopelijk blijft ie het nu wel doen. en leuk hoor naar een kinderkamertje kijken. Labamba:leuk namen voor een meid. Ik heb vanmiddag mezelf maar eens verwend met een paar nieuwe laarzen (met een bontje) en nieuwe bhs. Daarna nog even door gereden naar de visboer en een heerlijke haring gehaald. Vanavond naar de kapper. Mijn dag is weer geslaagd.
@labrador: apart he dat het kopen van schoenen een vrouw z"on goed gevoel kan geven he. Grote metamorfose bij de kapper?
@ Sanne: Vervelend van je auto zeg! Daar kan ik ook ontzettend van balen, die dingen moeten gewoon rijden. En wat een mooi verhaal van je collega, toch fijn om te horen dat dat ook kan. @ Labrador: Altijd leuk, nieuwe schoenen .
Het is hier rustig. Niemand nog op of nabij NOD? Wij zijn gisteren naar een algemene avond geweest over de bevalling. Was wel intressant.
Haha ja die namen, het is erg moeilijk. Ik vind Puck ook heel leuk maar mijn man dus absoluut niet. Haha. @ labamba, nee je moet de naam niet verklappen. Lekker geheim houden! We hebben het kamertje waarvoor we zijn gaan kijken, gekocht. Ik ben er helemaal verliefd op! Hihi. Ti's een crèmekleurig met licht hout geworden en op de deurtjes staan allemaal kroontjes! Je moet ervan houden, ik was er helemaal weg van. Fijne dag iedereen en geniet van het mooie weer.
@ Sanne: Leuk hoor, een nieuwe kinderkamer!! @ Labamba: Inderdaad rustig hier. Helaas heb ik geen idee wanneer mijn NOD is .
Hi dames, Dacht laat ik weer eens wat van me horen. Ben helaas nog steeds niet zwanger en heb er de afgelopen rondes flink de balen in gehad. Het doet me steeds zeer te moeten merken dat me lichaam 'me in de steek laat' om het zo maar te zeggen. Elke keer weer de ongesteldheid en alle emotionele vlagen die daar bij horen. Het is ook geen pretje voor mn man, die daar zelf ook behoorlijk chagrijnig van kan zijn. Wat dan weer niet bevordelijk is voor de seks. Al met al dus een cirkeltje wat continu blijft draaien, in negatieve zin. Dat ik hier niet heb meegepraat heeft er wel toe geleid er minder mee bezig te zijn (in zoverre dat je niet continu naar je lichaam gaat luisteren). Dit wil ik nog even zo houden. Ik vrees dat er binnenkort toch een doktersbezoek moet komen, al heb ik daar nog geen behoefte aan. Maar mijn wens voor een kindje is zo groot..... Jullie kennen dat gevoel als geen ander, want anders waren we hier niet aan de klets. Ik vind het fijn om te weten dat er hier altijd meiden klaar staan die in dezelfde situatie zitten of hebben gezeten. Dat doet me goed. Ook dat er naar mij geinformeert wordt....daar wordt ik warm van binnen van. Afgelopen periode heb ik jullie wel gevolgd en er is veel gebeurd. Zo wil ik Jolanda condoleren met het verlies van je moeder en ik wil naadje sterkte wensen met het verlies van jullie kindje. Ook al was het nog maar klein.....het verlies is er niet minder om. Lieve meiden, ik draag jullie een warm hart toe en wil iedereen weer sterkte wensen met in welke situatie jullie dan ook zitten. Ik blijf jullie volgen....maar zal niet altijd mee praten. Liefs, xxx Lieverd86
Fijn lieverd om even wat van je te horen. Ik vind het wel rot voor je dat het nog niet wil lukken en ik begrijp dat je het gevoel hebt dat je lichaam je in de steek laat. Goed van je dat je er probeert zo min mogelijk mee bezigte zijn al moet dat wel moeilijk voor je zijn. Positief blijven denken jouw tijd komt echt. Sterkte meid en fijn even wat van je gehoord te hebben. Xx
@sanne, foto's @lindedd waardeloos he dat je geen duidelijke cyclus hebt. Ik duim dat je snel zwanger bent. @lieverd, wat fijn wat van je te horen, en doe waar jij je het prettigst bij voelt. Wellicht na een afspraak met de dokter kun je er positiever over zijn. Het is ook niet makkelijk als je de beslissing hebgt genomen om ervoor te gaan verwachten we denk ik allemaal snel raak te schieten. Helaas is de praktijk anders en dan komen de onzekerheden. Werkt mijn lichaam wel zoals het hoort. Meid je kunt hier altijd terecht en ik hoop dat je snel zwanger bent.
@lieverd, Dat is heel erg lief van je, bedankt! Ik weet hoe vervelend het is, elke maand hoop je voor 100% op een zwangerschap maar als dat een lange tijd duurt ga je denken: Is het ons wel gegunt!? Wanneer mag ik dan wel zwanger worden!? Maar meis, laten we er samen hoop in houden!! @sanne, Ik duim voor je auto meis. Wanneer heb je fotos vd babykamer? Erg benieuwd!! @iedereen. Hier gaat het oke, lig nog op mijn bedje... Nog zo moe! Mijn mannetje heeft me de afgelopen tijd goed door deze rot periode heen gehaald en me goed verzorgd! Het was een hele zwaare periode maar wil het nu loslaten hoe dubbel en moeilijk ook... Heb hier ook mijn leven....Het lijkt trouwens wel alsof we nu meer het gevoel hebben van: wij willen een kindje.... We zien het wel weer deze maand, ik denk dat ik net zo goed mijn ronde 12 al in schakelen want we hebben gisteren gevreeen en de rest vd maand helemaal niet... Naja wat jullie al zeiden: de wonderen zijn de wereld nog niet uit haha. Hoop dat alles hier met iedereen goed is! En dat idee van een spaarpot met "sorry" zeggen, misschien is dat een heel goed idee. Heb daar een handje van.. Me voor iedereen en alles verontschuldigen! Gelukkig is dat hier niet nodig !! Nu wil ik iedereen bedanken want ook jullie hebben mij ontzettend veel steun gegeven! Wil jullie echt heel graag bedanken maar hoe dat weet ik niet dus als ik ooit iets voor jullie kan doen meiden... Roep maar!! Heel veel liefs, Jolanda.
@ Lieverd: Fijn om iets van je te horen. Helaas niet met betere berichten. Ik snap je helemaal hoor, heb hetzelfde gevoel!!
Jolanda je doet al genoeg voor ons. je leest ons geklaag/ leuke dingen. Hier weinig nieuws. ong weer voorbij. Over 2 weken mijn eerste motorrijles. We hebben altijd gezegd dat als wij geen kinderen kunnen krijgen, dat ik dan ook mijn rijbewijs zou halen om er dan lekker op uit te gaan met ons tweeen. Net wat lieverd zegt, ik ga er ergens ook vanuit dat het ons niet gegund is. Iets in mij zegt dit al een paar jaar, maar ja. Nou wij gaan zo naar de sauna.heerlijk ontspannen. Goed weekend allemaal
meiden, ik heb alles gelezen Maar ben zo moe. Zowel vrijdag als vannacht last van verstopingen maar later heb ik dan weer diarree met erg veel buikkrampen. Helaas moet ik vandaag werken en nog lang ook van 10 tot 8. Morgen mag ik uitslapen maar dan helaas weer een lange dienst. Ik hoop dat jullie lekker van de zon kunnen genieten. Fijne zondag!
Hey dames ik lees wel met jullie mee maar ben nu zo druk met werken en alles regelen voor de bruiloft dat ik s'avonds gewoon te moe ben om mijn comp nog aan te zetten hier alles verder rustig ik zit op het wacht bankje we hebben erg veel gevreeen hoop op de goede momenten maar ja dat is afwachten zo naar de verjaardag van m'n oma die wordt 89 jaar dinsdag okt maar ze viert het vandaag we gaan later met z'n alle uit eten geniet nog even van de zon fijne dag