Wat kan een vrouwenlichaam toch vreemd in elkaar zitten he! Heb het ook hoor, de eerste twee weken niets aan het handje en de laatste twee weken altijd moeilijk. Je voelt van alles en denk het zou raak kunnen zijn en dan ineens alle klachtjes weer weg en toch weer ongi. Nog twee dagen dan kan ik testen. @minim suc6 met het vinden van je ei he, dan kan voor jou de spannende weken weer beginnen.
goede morgen meiden ik heb net een test gedaan wat volgens de ha moest iedergeval weer niks:x maar dat dacht ik al nu dus even kijken hoe deze week gaat en indien nodig volgende week weer een test doen anders moet ik naar de gyno groetjes naat
@naadje en rosa, heb echt respect voor jullie, hoop dat het snel lukt! @Lotte en lieverd, wat jammer, op naar de volgende ronde! spannend voor degene die bijna gaan testen! En idd wat kan je lichaam raar in elkaar zitten, ik moet nog 8 dagen wachten voor ik kan testen, maar voel al van alles! Nou meiden iedereen succes!! Groetjes!
hoi sis75 voor jou word het dus ook spannend, zal voor je duimen ik vind het knap dat andere meiden al zo lang bezig zijn en dan kom ik terwijl ik nog niet eens zolang bezig ben maarja als je waarschijnlijk geen ei hebt kan je lang wachten gelukkig is mijn huisarts erg begripvol en wil hij nog even twee weken wachten kijken of er dan wat gebeurd zoniet dan moet ik naar de gyn pas zei ik tegen mijn vriend "geef mij die tabletten maar" maar nu heb ik toch wel stiekem een klein beetje het gevoel alsof ik faal puur door wat er gebeurd in mijn lichaam ben iedergeval blij dat ik er nu achter ben gekomen in plaats van over een paar jaar groetjes naat
Hoi Naadje, Dat word ook een spannende tijd voor jou, goed dat je huisarts begripvol is, hoop dat het snel allemaal duidelijk voor je word, en dat het snel lukt! Succes meid! Fijne dag!!
hey sis75 in welke ronde zit jij eigenlijk? hihi ik had van de week eerst de assistente aan de tel gehad en die was dit keer erg bot terwijl ze normaal erg begripvol is ik vroeg om een bloedtest en die zou ik niet krijgen omdat zwangerschapstesten erg nauwkeurig zijn maar gelukkig liet ik mij niet afwimpelen en mocht ik de volgende dag naar de ha bellen en die reageerde in de eerste instantie ook van nou een bloedtest doen we alleen als we denken aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap dus toen had ik mijn verhaal uitgelegd en gevraagd wat normaal was als je gestopt was met de pil wat betreft de cyclus dan dus verteld dat ik al op dag 51 was en nog steeds niks gebeurd was had hij toch zoiets van dat vind ik wel lang want als je kinderen wilt heb je toch eitjes nodig en nu is het dus gewoon de vraag heb ik wel eitjes die nu werken of niet dus het is zeker spannend gelukkig heb ik jullie nu hier, want alleen mijn vriend en stiefmoeder weten ervan
Hoi Naadje, Ik ben in aug. gestopt met de pil, wilde eerst alle hormonen vd pil uit mn lijf hebben en we zijn in dec begonnen,zit nu in ronde 3... Ik voelde gisteren en vandaag wat steken in mn buik, kan innesteling zijn, afwachten maar... Bij mij weten de zus van mn vriend het en goede vrienden van ons, die zijn ook bezig voor een kleintje en 2 collegas van mij. Verder heb ik gelukkig jullie, idd! Fam. hoort het wel als het zover is.. Snap heel goed dat je een bloedonderzoek wilt, is toch logisch, je hoort af en toe van die verhalen.. maar ik zou hetzelfde doen hoor! Leuk om zo contact te hebben! Groetjes
Hey Naadje, Wat vervelend dat je zo'n lange cyclus hebt. Maar je wilt een banner onderin?? Denk ik. Dan moet je naar banner gaan, bovenin de balk. Hier zoek je er een uit, en dan kopieer je het BBN of BNN nummer of zo (weet zo niet precies hoe het nummer heet) naar je handtekening. Succes ermee! Handtekening vindt je onder gebruikersinstellingen! Liefs Lotte
je hebt gelijk naadje om naar de ha te gaan. Ik ben mijn vorige ongi ook naar de ha geweest. ik ben ooit aan de pil begonnen om mijn hevige ongi klachtedn te verminderen. Maar nu zonder pil gebruik vloei ik dermate erg dat het eruit loopt gewoon. Sorry meiden voor de details. Ik voel me daardoor zo slechts dat ik het mentaal en lichaamlijk moeilijk heb. Ze heeft nu ibruprofin voorgeschreven voor mijn ongi periode. Dat moet de pijnklachten en bloedverlies verminderen. Maar uiteraard hoop ik die niet nodig te hebben. Ik zit weer in mijn wachtstukje van mijn cyclus. En tuurlijk voel ik weer van alles. probeer mezelf rustig te houden, en volgende week vrijdag af te wachten.
Het lijkt me erg moeilijk als je niet weet waar je aan toe bent. 51 dagen is wel erg lang ja. Heb er zelf geen ervaring mee maar het lijkt mij vrij frusterend dat je gewoon niet weet waar je aan toe bent. Ik zelf heb een vrij regelmatige cyclus die hooguit een paar dagen scheelt. Zit nu zelf 1 dag voor nod en ben erg onzeker dit keer, zoveel klachtjes gehad die nu alweer verdwenen zijn. Suc6 naadje53.
Spannend Anouk! Morgen ging je testen he? Ben erg benieuwd en duim er op los! Hier nog zoekende naar mn ei, maar vandaag ovutest al weer wat donkerder, denk morgen een knaller en dan zaterdag of zondag mn ei? Dus klussen maar deze dagen. Gister alvast begonnen, vandaag niet denk ik(vriend pas laat thuis) en dan morgen weer en t weekend. Ben erg benieuwd deze ronde!
Ja ik denk dat ik morgen of zaterdag ga testen. Denk zaterdag want ben morgen van 9 tot 9 aan het werk. Ben wel erg benieuwd of het raak zou kunnen zijn. Minim word een leuk weekendje dan voor je he, hihi . En dan daarna voor jou ook weer de spannende weken. Hoop dat je je ei gevonden krijgt!!!
Ja, mn ei heb ik afgelopen rondes ook gevonden (met de ovutesten) maar niet dat ik het zelf voel ofzo hoor. Nog niet meegemaakt. Maar ja, we zullen zien! Zou leuk zijn deze ronde, kerstkindje. Ik merk dat ik de dagen na mn ongi er totaal niet mee bezig ben, rond mn ei toch de ovutestjes doen, dus er wat meer mee bezig en dan op t wachtbankje... Hoop dat ik er dan ook relaxt onder ben. Wil dan pas echt testen op of na mn nod. Vorige rondes al een paar dagen eerder getest zonder positief resultaat helaas. En toen had ik er eigenlijk ook geen goed gevoel bij maar een paar dagen voor mn nod toch test drang. Maar we zullen deze keer weer zien he! Toen ik nog aan de pil was volgende mn ongi's erg snel, al thans, dat leek en nu lijken de dagen ineens langzaam te gaan.... Maar keep on smiling en hopen op een wondertje!
Oh spannend Anouk, hoop het voor je!! Zal voor je duimen!! Laat je het dan snel weten (maar een klein beetje nieuwsgierig hoor) miniM klus ze He en weer wat nieuwe meiden onder ons! Gezellig en welkom!!!
Nog ff een domme vraag, maar denken jullie dat elke dag klussen nu beter is of toch om de dag? Wil mn eitje niet missen. Vandaag lukt het denk ik niet, morgen wel. Zaterdag, zondag kan ook.
Het beste schijnt het te zijn om om de dag te klussen, dit om de zwemmers optimaal te houden, en rond je ei wat meer om er zeker van te zijn dat je hem niet mist. Wat wij altijd doen is normaal klussen, paar dagen voor de eisprong om de dag en de dagen dat ik echt mijn ei vermoed (Ik gebruik geen ovu-testen of temp) elke dag, daarna uitrusten hihi. Maar belangrijkste is natuurlijk plezier, want het komt uit liefde toch! (sorrie beetje poetisch hihi)